Klasa B - grupa Słupsk I - sezon 2007/2008

MECZE BEZPOŚREDNIE
M. Drużyna M PKT Z R P Bramki M PKT Z R P Bramki
1. Anioły Garczegorze 16 38 12 2 2 54 - 15
2. Sokół Kuleszewo 16 35 11 2 3 67 - 24
3. Baza 44 Siemirowice 16 29 9 2 5 45 - 24
4. Start Łebień 16 27 7 6 3 35 - 28
5. KS Włynkówko 16 23 7 2 7 40 - 34
6. SSPN Malczkowo 16 17 5 2 9 34 - 42
7. Smoki Podole Małe 16 14 4 2 10 21 - 43
8. Enmat Żoruchowo 16 12 3 3 10 24 - 52
9. Dom-Star Domaradz 16 10 3 1 12 21 - 79
Ostatni komentarz dodał libi07 27.06.2008, 20:44:45

 Baner


>> --------------- WYŚLIJ WYNIK --------------- <<

Kolejka 16 - 18. maja 2008


Anioły Garczegorze 3 - 0 Smoki Podole Małe 18 maja 2008 - 14:00
Baza 44 Siemirowice 3 - 0 KS Włynkówko 18 maja 2008 - 14:00
Enmat Żoruchowo 5 - 1 Dom-Star Domaradz 18 maja 2008 - 14:00
Sokół Kuleszewo 3 - 2 SSPN Malczkowo 18 maja 2008 - 14:00
Pauza: Start Łebień,

Komentarze:



 lks?ebunia   16.05.2008, 13:21:04
szkoda ze baza 44 siemierowice nie wyjdzie z b klasy fajne by byly derby z ?ebunia!!pozdro dla bazy od ?ebuni i wygrajcie ten mecz z KS W?ynkówko
 Przyby?   17.05.2008, 10:18:17
dzieki lks?ebunia niewyjdziemy bo zasz?y takie sprawy ze szok ze w B klasie cos takiego ael w nastepnym sezonie damy czadu i sie napewno spotkamy w A klasie:) pozdr dla ?ebuni
 zima80   17.05.2008, 17:57:34
anio?y-smoki 4:1
baza-w?ynkówko 1:3
enmat-domstar 3:2
kuleszewo-malczkowo 5:1
 kibic_KS   17.05.2008, 19:30:08
S?ysza?em ze w ekipie smoków zabraknie kilku podstawowych graczy w tym bramkarza :O szkoda bo bez podstawowych graczy szanse malej?...
 sokó?4   18.05.2008, 17:03:25
Hejka jak tam mecze i wyniki Sokó? wygra? 3:2 z sspn malczkowo
 Henry!!!   18.05.2008, 18:25:43
baza44-KSW 3:0
 diabolik   18.05.2008, 18:47:09
Witam!! anio?y-smoki 3:0... dzi?ki ch?opaki za fajny czysty mecz... sedzia poprowadzi? zawody bardzo dobrze... nikt nikogo nie kupi?, sprzedal i by?o elegancko... s?yszalem opinie ze anio?y zagraly najgorszy mecz w tym sezonie... ale trzeba nam (smokom) odda? ?e nie bardzo pozwalalismy im na rozwini?cie skrzydel... niby lepsze druzyny wyje?dza?y od anio?ow z wiekszymi wynikami... ale to jest kwestia gry obu ekip.. anio?y próbowa?y gra? swoje a my swoje... walka g?ównie w srodku pola... i wszystko do karnego toczy?o si? wg naszej mysli... anio?y atakowali czesto ale i nieskutecznie (g?ow? w mur ;-) )... my z kontry ale te? nieskutecznie... ogólnie by? fajny czysty mecz!!! powodzenia anio?y w A klasie!!! pozdrawiam wszystkich!!
 Przyby?   18.05.2008, 20:15:31
to wpisz na forum - Zawodnik z WLYNKOWKA podaj?e gra? z numerem 13 zachowali sie jak na sportowców przysta?o znale?li u siebie zagubion? u nich po meczu opaske na kolano jednego z naszych zwodników i oddali ja dzis naszemu zawodnikowi. Niby to tylko opaska ale jaki znaczacy gest. By?o bardzo mi?o ze pamietali.BRAWO jescze raz BRAWO!!! Tak powinna wyg?da? pilka nozna na boisku walka a poza nim szacunek
R E K L A M A
20_PLN_NDB_728x90
 Przyby?   18.05.2008, 20:16:18
Zawodnik z WLYNKOWKA podaj?e z numerem 13 zachowali sie jak na sportowców przysta?o znale?li u siebie zagubion? u nich po meczu opaske na kolano jednego z naszych zwodników i oddali ja dzis naszemu zawodnikowi. Niby to tylko opaska ale jaki znaczacy gest. By?o bardzo mi?o ze pamietali.BRAWO jescze raz BRAWO!!! Tak powinna wyg?da? pilka nozna na boisku walka a poza nim szacunek (poprawka)
 zima80   18.05.2008, 21:22:38
...gdyby sedzia w Kuleszewie byl trzezwiejszy :s wynik bylby inny.a tak glupia czerwona kartka dla naszego bramkarza!Pierwsza polowa dla sspn 0:1 a potem w roli glownej byl sedzia "alkomat".szkoda slow.pozdrawiam wszystkich. :blink:
 Aguero   19.05.2008, 06:47:12
Dzi?ki diabolik!!!
Zgadzam si? z Tob? w 100%. Nam z Wami te? fajnie si? gra?o. Jak kto? ju? wcze?niej pisa? bodaj?e baza, ?e jeste?cie kulturaln? dru?yn? to ja te? si? pod tym podpisuj?, by?o zero chamówy. ?ycz? lepszego sezonu w przysz?ym roku i grajcie troszk? wi?cej pi?k?, ni? tzw. na afere. Pozdro
 Przyby?   19.05.2008, 14:58:47
próbujemy robi? wszystko ?eby by? spokój na boiskach jak sie gra ale niezawsze nam wychodzi. w?ynkówko pi?knie sie zachowa?o i w tym sezonie bardzo du?o druzyn tak sie zacze?o zachowywa?.. Anio?y ?ycze wam powodzenia w A klasie zebyscie wygrywali.. i poczekali na nas na przysz?y sezon w A klasie..:) pozdr. dla wszystkich dru?yn..
 Figodidoo   20.05.2008, 19:14:32
Brawo dla Lelusia za bramkowy powrót na boisko.. tak dalej, bramki to najlepszy argument dla Skonków i innych,którzy si? z niego na?miewali :weirdo:
 Aguero   20.05.2008, 23:15:33
Hahaha Figodido! Zagra?em tylko drug? po?ow? i zaraz na jej pocz?tku strzeli?em na 2:0. Ale oni pewnie dalej uwa?aj?, ?e strzelam bramki tylko na treningach. Tylko trzeba jeszcze wiedzie?, ?e rzadko na nich bywam. Pozdro :D a zaprasza?em skonka niech przyjedzie zobaczy?, bo do w?ynkówka b?dzie mia? za daleko, ?eby zobaczy? mnie w akcji, no ale có? niech sobie dalej nie wierz? :P
Zaloguj się, aby dodać komentarz:
Login:
Hasło:

Jeżeli jeszcze nie masz konta - zarejestruj się

Nie pamiętam hasła
© Pomorski Futbol 2003-2020 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE