Klasa B - grupa Słupsk I - sezon 2007/2008

MECZE BEZPOŚREDNIE
M. Drużyna M PKT Z R P Bramki M PKT Z R P Bramki
1. Anioły Garczegorze 16 38 12 2 2 54 - 15
2. Sokół Kuleszewo 16 35 11 2 3 67 - 24
3. Baza 44 Siemirowice 16 29 9 2 5 45 - 24
4. Start Łebień 16 27 7 6 3 35 - 28
5. KS Włynkówko 16 23 7 2 7 40 - 34
6. SSPN Malczkowo 16 17 5 2 9 34 - 42
7. Smoki Podole Małe 16 14 4 2 10 21 - 43
8. Enmat Żoruchowo 16 12 3 3 10 24 - 52
9. Dom-Star Domaradz 16 10 3 1 12 21 - 79
Ostatni komentarz dodał libi07 27.06.2008, 20:44:45

 Baner


>> --------------- WYŚLIJ WYNIK --------------- <<

Kolejka 1 - 2. września 2007


Baza 44 Siemirowice 3 - 2 Sokół Kuleszewo 2 września 2007 - 14:00
Anioły Garczegorze 3 - 1 SSPN Malczkowo 2 września 2007 - 14:00
Bramki Syldatk 18, Konkel 31, Myszk 78 - ?
Start Łebień 1 - 2 Dom-Star Domaradz 2 września 2007 - 14:00
Smoki Podole Małe 1 - 4 KS Włynkówko 2 września 2007 - 15:00
Pauza: Enmat Żoruchowo,

Komentarze:



 kacperq   06.08.2007, 08:17:47
D?B Kusowo (junior) - Smoki Podole Ma?e (senior) 2 - 1 :roll: Smoki musza zaczac grac skuteczniej, gdyby byli to by wygrali :P w niedziele rewanz :)
 go?y12   06.08.2007, 11:09:18
Smoki to murzyny znów dostan? baty od KS jeszcze na ich boisku :P
 Henry!!!   06.08.2007, 13:35:09
w zespole Kusowa grali zawodnicy z rocznika 88???
 bartek_1t   10.08.2007, 23:23:46
W niedziele smoki zniszcza kusowo !!!!
 bartek_1t   10.08.2007, 23:27:30
a ty KS lepeij nic nie mow o murzynach bo jak widzi sie wasze mordki to jestescie duzo gorsi, a wasz napastnik to wogole mowic nie potrafi to chyba tez kapitan on to chyba z 10 lat za murzynami jest
 treneiro   12.08.2007, 13:47:03
Kusowo gra?o rocznikiem : 89-2osoby,90kilka,a reszta 91 a nawet grali 93
 treneiro   12.08.2007, 13:53:11
Dzisiaj gramy rewan? u siebie o 17.00
D?b Kusowo j.A - Smoki POdole Ma?e seniorzy

Wynik uka?e si? pó?niej.
Hej D?b

Szukam sparingpartnera na weekend 18/19 sierpnia tel.500484449 albo zagada? na necie.
 horun7   14.08.2007, 20:02:28
D?b Kusowo -Smoki Podole Ma?e 1-3 :P :P :P
:P :P :P :P
R E K L A M A
20_PLN_NDB_728x90
 mmmmm   21.08.2007, 15:39:48
smoki zawsze byli s?abi a kibiców to maj? samych smie?
 libi07   21.08.2007, 20:13:49
do mmmmm polska jezyk trudna jezyk
 decio   29.08.2007, 12:01:15
Juz w niedziele pierwsza kolejka, sezon zapowiada sie obiecujaco dla nas (KS W?ynkówko). Po ostatnich sparingach forma idzie w gore i nasza gra wyglada coraz lepiej. W niedziele pierwszy mecz o ligowe punkty i mam nadzieje ze tak jak w tamtym sezonie wygramy z podolem na ich boisku. Najwazniejsze to dobrze zaczac sezon, bo przed rokiem byl z tym problem. Ciekaw jestem jak beda sie prezentowac nowe druzyny. Pozdro 8)
 tomeko_baza44   30.08.2007, 06:17:30
<b>UWAGA</b>
ze wzgl?du, ze boisko znajduj? si? na terenie Jednostki Wojskowej na stronie: www.ksbaza44.cba.pl s? szczegó?owe informacje na jakich zasadach mo?na wjecha? na teren boiska. Dotyczy to zarówno pi?karzy, dzia?aczy i kibiców. Pami?tajce, ?e b?dzie to bardzo restrykcyjnie przestrzegane.
 krumpel   30.08.2007, 21:34:47
witam! juz powoli zblizamy sie do inauguracjii. napewno bedzie ciekawie wiedzac iz moze obejmie nas reorganizacja( wszystko zalezy od III ligi) wiec uwazam ze pare druzyn wlaczy sie w bezposredni awans.
 krumpel   30.08.2007, 21:37:36
potwierdzam wypowiedz decia iz ks w?ynkowko wzmocnij sie przed sezonem paroma zawodnikami a to bobrze rokuje, i co warto zauwazyc wyniki w sparingach sz?y w sukur z forma. jedziemy do podola i mysle ze 3 pukty sa w naszym zasiegu!!
 zima80   01.09.2007, 13:02:04
hehe! :huh: witam wszystkich!!
bojcie sie bo macie kogo!!! :@ SSPN Malczkowo/?upawa jeszcze pokaze na co ich sta?!!!do zobaczenia na boisku i pozdro dla ch?opaków z dru?yny!!! :D
 bajski   02.09.2007, 00:24:03
No dzisiaj juz meczyk :D:D:D nie moge sie doczekac
 tomeko_baza44   02.09.2007, 09:22:15
DO WSZYSTKICH.

MAM PROSBE ABY PODOWA? W MIAR? SZYBKO WYNIKI MECZY.

Z GORY DZIEKUJE.
 bartek_1t   02.09.2007, 16:48:22
PPKS KS SMOKI PODOLE MA?E JUNIORZY - KS W?YNKÓWKO JUNIORZY : 3 - 5
R E K L A M A
 btko89   02.09.2007, 16:49:19
Baza44 Siemirowice - Sokó? Kuleszewo 3:2
 bartek_1t   02.09.2007, 17:46:10
PPKS KS SMOKI PODOLE MA?E - KS W?YNKÓWKO : 1 - 4
 zima80   02.09.2007, 17:48:23
Anio?y-SSPN 3-1 :@
 go?y12   02.09.2007, 20:13:05
Hahahahaha murzyny poraz kolejny dosta?y lekcji gry w pi?ke no?n? od KS W?YNKÓWKO KS mistrzem ole ole :D :D
 Valencianistas   03.09.2007, 19:21:07
zima80: - my?l?, ?e wynik odzwierciedla? to co dzia?o si? na boisku, cho? i tak bramka dla SSPN wpad?a po moim b??dzie.

przy okazji, fantastyczny mecz waszego keppera. pozdrawiam, bramkarz KS "ANIO?Y" Garczegorze
 decio   03.09.2007, 21:18:18
Wygrana na poczatek sezonu jak najbardziej zasluzona, Mimo braku 2-3 podstawowych zawodnikow i z dwoma juniorami w skladzie. S?dzia byl bez stronny ale "pare" bledow popelnil (conajmniej jeden karny dla nas powinien byc). Teraz trzeba szybko zregenerowac sily i w srode kolejny mecz tym razem w pucharze z S?upia Kwakowo. Pozdro dla Krumpla 8)
 horun7   08.09.2007, 17:58:47
no smoki zawali?y ten mecz. :$ :$ :$ :$ smoki za ma?o treningów:) juniorzy przegrywali do przerwy 4-1,i przegrali 5-3 w drugiej po?owie smoki wbi?y 3 bramki w tym jedn? samobójcz?, smoki nie mia?y sk?adu przez pierwsze 20 minut grali w 10 i nie mieli nikogo na zmiane:) BRAKUJE TRENERA:(
 0wrsd0   08.09.2007, 20:58:55
podole pozyskalo nowego dobrego gracza na lewej pomocy. przyszlosc nalezy do niego
Zaloguj się, aby dodać komentarz:
Login:
Hasło:

Jeżeli jeszcze nie masz konta - zarejestruj się

Nie pamiętam hasła
© Pomorski Futbol 2003-2020 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE