14. lipca 2021 08:00

Terminarz III ligi - grupy II - sezon 2021/2022

Znany już jest terminarz III ligi grupy II na sezon 2021/2022. Rozgrywki w rundzie jesiennej potrwają od 7 sierpnia do 21 listopada.

 

III liga - grupa II - sezon 2021/2022

Komentarze:

~ciekawy (niezalogowany)  14.07.2021, 11:45
Przodkowo jednak wystartuje?

~futbolista (niezalogowany)  14.07.2021, 18:29
i to cieszy, natomiast inna ucieche ma Koszalin z powodu,
Bytowa ! jednak i tak calej trojce zyczymy radosci i na boisku i na trybunach, oczywiscie....kulturalnej ! :idea: :love: :idea:

~Kibic (niezalogowany)  15.07.2021, 08:25
Przykro to pisać ale podobno KS Chwaszczyno-Starogard wycofuje się z 3 ligi.

~? (niezalogowany)  15.07.2021, 11:09
skąd takie informacje?

RTS69  15.07.2021, 11:51
To że odszedł jeden ze sponsorów nie znaczy że się wycofują choć nie wątpię będzie ciężko. Na razie przygotowania do nowego sezonu są w toku.

~futbolista (niezalogowany)  15.07.2021, 22:00
zycze im powodzenia, lecz, jezeli to by mialo pokrzyzowac wszystko w trakcie sezonu, to lepiej to wczesniej rozwazyc i tym samym, puki jeszcze czas, dac miejsce w III kolejnemu z III spadkowiczowi, a samemu uzupelnic parzystosc w IV ! :love:

~Mks (niezalogowany)  16.07.2021, 09:44
Ks Chwaszczyno Starogarg? 2 oddzielne kluby Kibic

~do Mks (niezalogowany)  19.07.2021, 16:47
Starogard to Chwaszczyno awansowac nie potrafili to za $$ licencje kupili, zielony stolik

~futbolista (niezalogowany)  19.07.2021, 19:12
do ~Mks, chlopie ludowy, teraz jest kapitalizm i to rzecz normalna takie miedzy klubami sprawy. gdzie ja mieszkam, to kluby nawet moga zmieniac swe miejsce i to nawet o tysiace km, lecz nie wolno im zmienic nazwy klubu. i nikt o to do nikogo pretensji nie ma. widac, ze twe pojecie kapitalizmu, to nic innego, jak mieszanie z nim komunizmu.zgleb to po przez przeczytanie i komunizmu Marksa i Engela i kapitalizmu ! wtedy otworza ci sie oczy i wszystko dobrze pojmiesz i zrozumiesz.powodzenia :idea: :idea:

~Do futbolista (niezalogowany)  20.07.2021, 12:16
Jak widać takie słowa jak rywalizacja, szacunek czy fair play są Ci obce. Zostań tam gdzie mieszkasz i nie udzielj się. Oszczędzasz wstydu sobie, rodzinie i Kp chwaszczyno starogard.

~futbolista (niezalogowany)  20.07.2021, 18:16
rysunki, szmaty, zaszle zaslugi, to pic na wode fotomontarz.
rywalizacja zawsze jest, szacunek oraz fair play. i jest bez znaczenia kogo i gdzie ogladasz.liczy sie radosc ze sportu, szczegolnie kiedy jest fair play ! twoj poglad na sport jest widocznie podszyty chorym podworkowym nacjonalizmem, a przeciez to jest tylko [ sport ] rozrywka po trudach ludziej codziennosci. i nic po za tym czlowiekowi nie daje, moze tylko raka kosci, gdy zle na sport sie zapatruje. tak wiec zycze ci zdrowszej mentalnosci na sport pogladu i to na podlozu chrzescijanskiej radosci, opartej na owocach Ducha Swietego [ list Ap.Pawla do Galatow 5: 16 - 26 ] !! :love: :love:

~do futbolista (niezalogowany)  21.07.2021, 09:53
Na szacunek trzeba sobie zapracować na boisku, a nie przelewem $$$ Po to jest sport aby wyniki osiągać na boisku a nie w gabinetach prezesów, nieco to śmierdzi poprzednim ustrojem, ale sam wiesz co lubisz :roll:
A te kościelne teksty zachowaj dla siebie, kościół to ostatnio tylko z pedofilią się kojarzy :puke:
Czy tego chcesz, czy nie, KP Chwaszczyno Starogard będzie zawsze :weirdo:

~futbolista (niezalogowany)  21.07.2021, 15:22
ty mylisz chlopie ludowy pojecia, zyjac chorym podworkowym nacjonalizmem. lecz z latami ci to przejdzie, jak wielu tym, co zycie by oddali za Stowarzyszenie ! co do tekstow, to tez masz mylne pojecia, poniewaz nie koscielnymi, lecz biblijnymi. dlatego tez Bog pragnie nie tego by byc religijnym lecz wierzacym i to Jemu, nie w Niego. to ogromna roznica, tez moze to z czasem dopiero pojmiesz, czeo ci i innym z car
lego search zycze !!!!!!!! :love: :love: :love: :love: :love:

~Do futbolista (niezalogowany)  22.07.2021, 13:52
Czyli jednak, za monetę można wszystko np. awans sobie kupić :blink:
Coś ten nacjonalizm jednak lubisz, caly czas o nim wspominasz, w krwi pozostał 8)

~futbolista (niezalogowany)  22.07.2021, 18:02
ty caly czas mylisz pojecia rozumowania kapitalizmu.nie dosc, ze klub istnieje, to powinien jeszcze samemu na siebie zarobic. jak ? przez takich jak ty, podworkowych nacjonalistow, powinien byc wspierany biletami, karnetami i wszelkiego typu gadzetami, byc je bez przerwy kupowl i wieszal se w pokoju nad lozkiem, a nawet chodzil na codzien i to wszedzie. a kluby nie dajace sobie rady, a majace miejsce w lidze, jak najbardziej powinny byc popierane tym, by swe miejsce sprzedac za dobra kase z mysla o swej finansowej przyszlosci. diametralnie inny system niz ten przeszly, gdzie panstwo i zaklady lozyly na twe igrzysk radosci. teraz ty powinienes to sam swym przykladem z wlsnej kieszeni wspomagac, no, ale jezelis dlugi jak miesiac i chudy jak wyplata, to juz insza inszosc i kazdy twa sytuacje zrozumie. radosci i powodzenia ! :love: :idea: :love:

~Do futbolista (niezalogowany)  22.07.2021, 22:38
Hajs hajs hajs, tradycja i rywalizcja obce, ale juz taka mentalność kp chwaszczyno w starogardzie. Po co w ogóle gracie jak zamiast wygrania awansu na boisku wolicie sobie go kupić. W prlu tez drużyny przesuwano w ligach :roll:

~futbolista (niezalogowany)  22.07.2021, 23:40
Chlopie Ludowy, widac, ze ci nie do twarzy w kapitalizmie.
w PRL-u przesuwano, lecz to byla propaganda polityczna. a kluby teraz winny sie utrzymac samemu, obojetnie gdzie ! lecz kibolstwo nadal teskni za friko, jak za PRL-u. a twe Chwaszczyno nadal istnieje, a i przy okazji inny tez i nawet sobie rzasko poczyna. sukcesy bidnym nie przychodza z dnia na dzien. nalezy uzbroic sie w cierliwosc ku tlustym latom. i, nade wszystko obliczac koszta, i dopiero potem na afisz jak dasz rade i potrafisz ! powodzenia z radosci ogladania i cieszenia sie sportem ! :idea: :idea: :idea: :love:

~do futbolista (niezalogowany)  23.07.2021, 08:52
ewidentnie nie przeszkadzają ci wyniki za $$$, więc po co gracie
władza ludowa cieszy się na twe komentarze
największy sukces klubu: 2017 - zakupienie awansu do 3 ligi ;P
piękna historia, macie czym się chwalić :puke:

~futbolista (niezalogowany)  23.07.2021, 18:09
CHLOPIE LUDOWY, ucz sie i zrozum kapitalizm, lecz nie tak jak go pojmuje PiS ! :love: z latami w koncu to pojmiesz i bez bojazni i wstydu :idea:

~do futbolista (niezalogowany)  24.07.2021, 12:50
chłopie ludowy to może u ciebie na wsi się tak witacie, ale nie do mnie tak. Kończę z tobą, widać że za hajs kupujecie sobie wszystko, zerwo poszanowania dla sportu, tylko z siebie robicie pośmiewisko. idź do kościoła sie wyspowiadać. amen
P.S. największy sukces klubu: 2017 - zakupienie awansu do 3 ligi ;P

~futbolista (niezalogowany)  24.07.2021, 19:21
tak tak, chlopie ludowy, i do tego jeszcze malolat pragnacy sukcesow na Krzysia. teraz masz okazje okrzepnac troche, jezdzac za druzynami i III i Iv ligi na wyjazdy. zapoznasz innych ludzi, okrzepniesz i z czasem ci przejdzie ten chory podworkowy nacjonalizm.
co do Kosciola, spowiedzi, to widze, ze ciemny jak tabaka na ten temat, inaczej bys glupot nie pisal. lecz i tak, mimo wszystko, zycze ci zdrowia i usmiechu oraz radosci z codziennosci i do tego, przede wszystkim w Panu ! pamietaj takze, ze zyjesz juz w kapitalizmie, bo przeszlosc juz nigdy nie powroci. trzymaj sie chlopie i leb do gory, tylko bez pychy i zarozumialosci oraz samolobstwa ! :love: :love: :love:

~futbolista (niezalogowany)  31.07.2021, 08:09
Ale mi dekel ostatnio się poluzował!! Muszę zrobić sobie przerwę w PISaniu głupot!

Zaloguj się, aby dodać komentarz ze swojego konta:

Login: Hasło:


Dodaj komentarz jako gość:

Autor



www.pomorskifutbol.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Są one wyłącznie opinią autorów. Komentarze zawierające treści obraźliwe lub wulgarne będą usuwane.