Klasa B - grupa Słupsk II - sezon 2013/2014

MECZE BEZPOŚREDNIE
M. Drużyna M PKT Z R P Bramki M PKT Z R P Bramki
1. Brda II Przechlewo 18 41 13 2 3 47 - 21
2. Arkonia Pomysk Wielki 18 37 11 4 3 56 - 32
3. Grom Nakla 18 36 11 3 4 56 - 25
4. Sokół Kuleszewo 18 33 11 0 7 48 - 27
5. Urania Udorpie 18 29 9 2 7 36 - 34
6. WKS Nożyno 18 19 6 1 11 32 - 52
7. Błękitni Motarzyno 18 19 6 1 11 23 - 48
8. Magic Niezabyszewo 18 17 4 5 9 28 - 34
9. Baza 44 Siemirowice 18 16 5 1 12 25 - 52
10. Koral Maszewo 18 12 3 3 12 23 - 49
Ostatni komentarz dodał mateo1258 03.08.2014, 10:23:04



>> --------------- WYŚLIJ WYNIK --------------- <<

Kolejka 3 - 21/22. września 2013


Koral Maszewo 0 - 3 Grom Nakla 22 września 2013 - 11:00
WKS Nożyno 0 - 2 Sokół Kuleszewo 22 września 2013 - 14:00
Brda II Przechlewo 0 - 3 Baza 44 Siemirowice 22 września 2013 - 14:00
Magic Niezabyszewo 6 - 0 Błękitni Motarzyno 22 września 2013 - 14:00
Urania Udorpie 0 - 3 Arkonia Pomysk Wielki 21 września 2013 - 14:00

Komentarze:



 Kazik7   16.09.2013, 20:42:12
fajny mecz szykuje sie w nożynie
 kolegapofachu   16.09.2013, 22:39:51
taa WKS ma po pizdz* ze nawet nie zapierdzi
 hendriu10   19.09.2013, 09:06:41
ciekawa kolejka ;)
powodzenia ;)
 vonDiesel   19.09.2013, 17:42:39
Błękitnym się sypie skład. Będzie problem w niedzielę :huh:
 wałek   21.09.2013, 12:36:27
vonDiesel: Błękitni graja wszystkie mecze u siebie w soboty?
 błękitny   21.09.2013, 13:30:51
wałek:
Wszystkie mecze w tej rundzie (oprócz ostatniej kolejki, bo to chyba jest odgórnie ustalone) u siebie będziemy rozgrywać w soboty.
 mateo1258   21.09.2013, 19:14:46
Arkonia 3-0 Urania :):) :):) bramki stzrelili marcin tywysik, michał kasiewicz, paweł wojach
 hendriu10   21.09.2013, 19:24:49
Marcin Tywusik*
R E K L A M A
 Cinek7   21.09.2013, 21:49:30
Urania - Arkonia 0-3.Dla Arkoni strzelali Marcin Tywusik Michał Kasiewicz i Paweł Wojach
 WladamWladem   21.09.2013, 22:17:05
czemu Kuleszewo jest w tej grupie?
 ksmswokg   22.09.2013, 13:54:04
Koral Maszewo - Grom Nakla 0:3

pozdr
 wałek   22.09.2013, 16:41:20
Magic Niezabyszewo-Błękitni Motarzyno 6:0 (3:0)

bramki: Marcin Jażdżewski 3, Mateusz Wałdoch 2, Łukasz Kreft

PODAWAJCIE STRZELCOW
 Cinek7   22.09.2013, 17:51:34
WKS Nożyno - Sokół Kuleszewo 0-2. Słaba gra z oby dwu stron ..

Pozdro :)
 lider21   22.09.2013, 17:53:57
dla sokoła Kamil Pieknik i Radosław Brzykcy
 błękitny   22.09.2013, 18:49:31
Wałek, wszystkiego najlepszego i szacunek za tą bramkę z dystansu ;)
Powodzenia i życzę awansu :)
 barsa27   22.09.2013, 19:21:19
jak tam baza :D
 barsa27   22.09.2013, 19:22:31
jak tam baza :D
 sikora1994   22.09.2013, 19:36:17
Baza 3 . 0 przechlewo , wkoncu baza sie zmobilizowala
R E K L A M A
 sikora1994   22.09.2013, 19:39:24
Strzelcy dla bazy : Adam Zarzycki, Tomasz Gniba , i Daniel Blaszkowski
 sikora1994   22.09.2013, 19:44:11
Strzelcy dla bazy : Adam Zarzycki, Tomasz Gniba , i Daniel Blaszkowski
 sikora1994   22.09.2013, 20:04:16
Strzelcy dla bazy : Adam Zarzycki, Tomasz Gniba , i Daniel Blaszkowski
 obronca   22.09.2013, 20:12:08
Sikora ta się nie ciesz bo to był nasz ostatni mecz wygrany :P
 wałek   22.09.2013, 20:16:54
błękitny: dzieki za zyczenia ;) pozdrawiam i zycze powodzenia ;)
 kolegapofachu   22.09.2013, 20:32:06
mecz w Niezabyszewie w bardzo milej i sportowej atmosferze. 6:0 to najnizszy wymiar kary jaki spotkal Blekitnych. bramka wałka...STADIONY SWIATA. wlasnie dla takich bramek jestem kibicem by bylo na czym oko zawiesic.
 sikora1994   22.09.2013, 21:20:13
Obroncaa skad taka pewnosc, dostaliscie 3.0 i dziekuje ;)
 obronca   24.09.2013, 19:09:44
Sikora nie dziękuj bo gram z Toba w jednym zespole :P A w sumie to możesz mi podziekowac. Ja tebie tez gratuluje :D :D
 sikora1994   24.09.2013, 23:52:37
Hahaha , spoko xd a ktoz ty jest ? Xd
 sikora1994   24.09.2013, 23:53:59
Hahaha , spoko xd a ktoz ty jest ? Xd
 obronca   25.09.2013, 18:03:34
Jam jest Slawek :)
 sikora1994   27.09.2013, 16:13:29
ooo nie Tylko nie Ty Cienki ;P
 dawid3411   05.10.2013, 17:32:29
w meczu grom arkonia pierwsza bramka dla gromu to bramka samobojcza wiec nie wiem komu ja przypisaliscie :p
 dawid3411   05.10.2013, 17:33:08
w meczu grom arkonia pierwsza bramka dla gromu to bramka samobojcza wiec nie wiem komu ja przypisaliscie :p
Zaloguj się, aby dodać komentarz:
Login:
Hasło:

Jeżeli jeszcze nie masz konta - zarejestruj się

Nie pamiętam hasła