Klasa B - grupa Słupsk II - sezon 2013/2014

MECZE BEZPOŚREDNIE
M. Drużyna M PKT Z R P Bramki M PKT Z R P Bramki
1. Brda II Przechlewo 18 41 13 2 3 47 - 21
2. Arkonia Pomysk Wielki 18 37 11 4 3 56 - 32
3. Grom Nakla 18 36 11 3 4 56 - 25
4. Sokół Kuleszewo 18 33 11 0 7 48 - 27
5. Urania Udorpie 18 29 9 2 7 36 - 34
6. WKS Nożyno 18 19 6 1 11 32 - 52
7. Błękitni Motarzyno 18 19 6 1 11 23 - 48
8. Magic Niezabyszewo 18 17 4 5 9 28 - 34
9. Baza 44 Siemirowice 18 16 5 1 12 25 - 52
10. Koral Maszewo 18 12 3 3 12 23 - 49
Ostatni komentarz dodał mateo1258 03.08.2014, 10:23:04



>> --------------- WYŚLIJ WYNIK --------------- <<

Kolejka 16 - 31 maja /1. czerwca 2014


Grom Nakla 5 - 1 Brda II Przechlewo 1 czerwca 2014 - 15:00
WKS Nożyno 1 - 2 Magic Niezabyszewo 1 czerwca 2014 - 14:00
Koral Maszewo 0 - 1 Urania Udorpie 1 czerwca 2014 - 11:00
Sokół Kuleszewo 3 - 5 Arkonia Pomysk Wielki 31 maja 2014 - 16:30
Baza 44 Siemirowice 0 - 3 Błękitni Motarzyno 1 czerwca 2014 - 13:30
vo, na boisku 6-1

Komentarze:



 Siaraaa   27.05.2014, 01:08:34
Grom Nakla gra u siebie,czy w Parchowie na boisku?
 nakla   27.05.2014, 17:04:14
Grom Nakla gra u siebie na boisku
 skory   31.05.2014, 18:54:34
Sokół - Arkonia 3:5
 Cineek7   31.05.2014, 19:54:25
Sokół - ARKONIA 3-5 bramki dla Arkoni Dawid Fusiek 2
Michał Jakusz, Paweł Wojach, Patryk Kuczkowski :idea: :idea:
 wałek   31.05.2014, 23:58:07
no to wylania nam sie faworyt do awansu :) brawo dla Arkonii po tylu latach spedzonych w tym bagnie w koncu blisko awansu :) trzymam kciuki i pozdro ;)
 robert22   01.06.2014, 09:04:19
brawo awansu dla arkonii
:)
 vonDiesel   01.06.2014, 09:41:03
nie wiem co by się musiało stać żeby arkonia nie awansowała. Chyba że specjalnie nie wygrają z maszewem i nożynem :huh: Ale wątpie 8) Gratulacje awansu :) Ale byliśmy blisko urwania punktów Arkoni :idea: Pozdrawiam 8)
 wałek   01.06.2014, 10:35:32
von Diesel to co w przyszlym roku czas na nas? :D
R E K L A M A
 Kaka_powraca   01.06.2014, 15:23:08
Koral 0-1 Urania

Bramka : Skrzeczyna
 nakla   01.06.2014, 17:02:35
Grom-brda 5-1
 wałek   01.06.2014, 17:16:22
WKS -MAGIC 1:2 (1:2)

dla Magic-a Wojciech Pobłocki oraz Mateusz Breszka
 Siaraaa   01.06.2014, 20:24:40
My Victoria w rezerowwym skladzie,wiec sie nie spinajcie :D Prawie w ogole nie pojechalismy na mecz :D ale gratki dla Gromu :D dalismy chlopom nadzieje xd
 Franki92   01.06.2014, 20:25:01
Dla Brdy bramkę strzelił Adrian Nowak
 vonDiesel   01.06.2014, 20:27:42
Baza 44 6-1 Błekitni (4-0), valkower 0-3 najprawdopodobniej.
 vonDiesel   01.06.2014, 20:36:55
W przyszłym sezonie walka o dobry wynik :blink:
 fenomeno9   01.06.2014, 21:13:29
Wy ,,Victoria,, po prostu jesteście słabi i tyle....Nie tłumaczcie się słabym składem....... Nic nie gracie i nie zasługujecie na awans.... Gdyby nie sędzia jesienią u ,, Was ,, dostali byście w łeb... ............z resztą dostaliście dzisiaj karnego z Kapelusza... Macie naprawdę szczęscie.... Gramy do końca .....
 fenomeno9   01.06.2014, 21:36:22
aaaaaaaaaaa ... I jeszcze tekst jednego z waszych ( trenera lub kierownika) ,, Jedziemy do was otwierać szampany....I wasz środkowy obrońca powinien wąchać czerwień, co za tym idzie pauza 2 mecze.. ale ogólnie drużyna Victorii kultura n wysokim poziomie ...Pozdr....
 wajsik135/bytovia   01.06.2014, 22:48:47
Siaraaa z tego co pamietam z innych meczów to skład był mniej wiecej podobny. Po za jednym obronca w długich bląd własach, który wszystko laczkuje do przodu. No chyba że masz na myśli zawodników z pierwszego zespołu Brdy. U nas też nie było dwoch podstawowych ludzi, ale nie wpłyneło to na naszą gre dzieki której nie istnieliście. Nie daliście nam nadziei bo sprawa awansu jest praktycznie przesądzona, ale za to my daliśmy sobie satysfakcję że przyjezdza do nas lider i dostaje 5:1.
R E K L A M A
 Siaraaa   01.06.2014, 23:18:08
I tym sie cieszcie :D Lidera pokonaliscie :D rezerwy lidera :D ale to jakby nie patrzec lider :D A co do skladu,to nie gralismy podstawowym,i nie bierzemy ludzi z pierwszej druzyny,bo sami maja ograniczona kadre :) wiec nie macie co sie piescic nad ta wygrana ,bo huja ona wam daje :D
 Siaraaa   01.06.2014, 23:19:15
aaa sorry xd nadzieje wam dalismy :D ale to tyle od nas :D Pozdro i powodzenia :D
 nakla   01.06.2014, 23:44:33
doo "Siara". te twoje wypowiedzi sa żałosne. A to , ze piszesz , ze przyjechaliscie okrojonym skladem... hm... too glupie tlumaczenie. Liczy sie wynik, ktorey mowi sam za siebie :)
 wites_KS.U   02.06.2014, 00:11:51
Dla WKS: Witka Tomasz
 gracz3   02.06.2014, 00:49:36
Rezerwa lidera :D haha Siaraa lepiej zamilcz, porażka boli :P kapitan drużyny Brdy pod czas meczu mówił co innego i o żadnych brakach warzących wynik nie wspomniał, ogólnie twoja wypowiedż jest bardzo żenująca dla Ciebie i dla kolegów z zespołu Brdy bo twierdząc że nie ma składu to oczywiste jest to że przegrali. Skoro są w kadrze drużyny to żadne to wyjaśnienie porażki 5:1 !! Co do twojej drugiej wypowiedzi to Gramy swoje i nie liczymy na żadne nadzieje, to że powinie się noga i przegra się mecz, z drużyną z dołu tabeli to nie jest to przez Nas obwinianie brakami w drużynie , gra się nie układała, przegraliśmy i tyle. Trzeba przegrywać z Honorem koleś.
 aduch1993   02.06.2014, 09:51:11
Karny był jak najbardziej prawidłowy (bramkarz na 9 metrze wpier... się zawodnikowi kolanem prosto w twarz)
 fenomeno9   02.06.2014, 11:06:24
Prawidłowy karny, dobre... Bramkarz łapie piłkę a wasz zawodnik wpada na niego , a że nadział się na kolano to już jego problem...
 aduch1993   02.06.2014, 14:29:24
zawodnik prubowal uciec w bok tylko, a jak wsz bramkarz zrobil ze go jeszcze zachaczyl to juz nie wiem, poza tym nie wiem od kiedy bramkarze wychodza kolanem do przodu ze o drugiej nodze juz nie wspomne...
 wajsik135/bytovia   02.06.2014, 16:50:47
"poza tym nie wiem od kiedy bramkarze wychodza kolanem do przodu" kompromitujesz się kolego :) chciałem jeszcze zapytać ilu zawodników z pierwszej 11 brakowało w tym meczu?
 fenomeno9   02.06.2014, 17:08:48
Na dobrą sprawę on nie oberwał kolanem w twarz, jak niby bramkarz miałby go tam trafić , no chyba że wasz zawodnik ma głowę na wysokości kolan??? Próbował przejąć piłkę głową , a bramkarz go uprzedził. . Miał piłkę w rękach, wtedy wasz w niego wpadł. No i każdy bramkarz (który ma pojęcie) wychodzi z kolanem...
 aduch1993   02.06.2014, 20:05:15
bramkarz byl w wyskoku. wajsik juz od dawna Victoria Brda II stara sie grac bez zawodnikow z 1 druzyny...
 blekitnimotarzyno   02.06.2014, 22:38:15
aduch1993
Napisałeś że stara się grać bez zawodników z pierwszej drużyny :huh: Możesz napisać w jakich meczach grali zawodnicy z pierwszej drużyny ? A i ilu jak już są w pierwszym składzie ?? Pozdro i powodzenia w A klasie 8)
 poppo   02.06.2014, 22:59:30
Nie wiem po co te wszystkie dyskusje. Zagralismy dno a Grom to wykorzystal. Brak kilku zawodnikow to nie jest wytlumaczenie bylo minelo gramy dalej. Powodzenia wszystkim.
 gracz3   02.06.2014, 23:45:41
Grom - Brda
5-1

bramki grom :

2- Marek Bielawa
2-Adrian Trzeciakowski
1-samobójcza

 vonBenzin   06.06.2014, 09:45:01
Po komunikacie komisji, Błękitni wygrywają z Bazą walkowerem i tym samym umacniają się na 6 miejscu. Pierwsze zwycięstwo na wyjeździe :D
 vonDiesel   06.06.2014, 12:56:27
SK „B” gr. I
I
KS
„ Baza 44” Siemirowice

KS „Błękitni” Motarzyno
z dnia 0
1
.06
.2014 r
został zweryfikowany jako walkower 3 : 0 na korzyść
KS „Błękitni” Motarzyno
Podstawa

Regulamin Rozgrywek § 16 pkt. 5
g
 vonDiesel   06.06.2014, 12:56:48
sorry za jakość :D
 fenomeno9   06.06.2014, 15:08:42
VonDiesel sprawdzaliście ich po meczu czy jak to wyszło na jaw, że grali ,,lewusami,,?? :P
 vonDiesel   06.06.2014, 21:50:23
Kiedyś w juniorach graliśmy z pogonią Lębork i pamiętaliśmy kto tam mniej więcej gra. Na rozgrzewce już wiedzieliśmy że mają lewusa. A jak nam strzelił 2 bramki i zaliczył asystę to chcieliśmy sprawdzać, ale oczywiście w czasie meczu zawodnik ten doznał kontuzji i został odwieziony :push: No ale i tak było wiadomo że lewus :blink: Z jednej strony nie rozumiem drużyny z Siemierowic, bo już przed meczem mówiliśmy głośno że jeżeli ten zawodnik zagra to sprawdzamy, no ale oni woleli zmarnować swój wysiłek :| Pozdro i powodzenia :blink:
 vonDiesel   06.06.2014, 21:57:42
Nawet ludzie z Maszewa nam mówili że jeden z zawodników bazy gra ''na lewo'' więc nie było nad czym debatować :)
 Offside   08.06.2014, 19:47:14
Ahahahah śmiech na sali... Wszyscy leją z motarzyna że dostawali 3:0 i od razu zaczęli krzyczeć, że sprawdzają;) Z poza boiska było widać tę ich bezradność... No ale cóż taki jest regulamin i niestety stało się jak się stało... Chłopaczki z motarzyna chyba byli na innym meczu w tym dniu, bo jedyne co im wychodziło to wybijanie piłki z piątki... Pozdrawiam życzę powodzenia;)
Zaloguj się, aby dodać komentarz:
Login:
Hasło:

Jeżeli jeszcze nie masz konta - zarejestruj się

Nie pamiętam hasła