POMORSKIE CENTRUM MECZOWE - SPRAWDŹ KTO DZISIAJ GRA MECZ
21. maja 2018 22:30

KP Starogard Gdański w finale Pucharu Polski zamiast Bałtyku Gdynia?

Do naszej redakcji zgłosił się czytelnik z informacją, że mecz 1/2 finału Wojewódzkiego Pucharu Polski KP Starogard Gdański - Bałtyk Gdynia ( na boisku 1-4) powinien zostać zweryfikowany jako walkower 3-0 dla KP.

Sprawdziliśmy otrzymane informacje i wszystko wskazuje na to, że są jak najbardziej prawdziwe.

Początek historii sięga 20. września 2017, kiedy jeszcze na gdańskim etapie Pucharu Polski doszło do meczu GKS Kowale - Bałtyk II Gdynia, który zakończył się wynikiem 4-3 dla GKS-u Kowale.

Zgodnie z regulaminem Pucharu Polski (Art 6)

Art. 6.Uczestnictwo więcej niż jednej drużyny klubowej.
Wystawienie  przez  klub  więcej  niż  jednej  drużyny  w  rozgrywkach,  zobowiązuje  do  stosowania następujących zasad:
6.1.Zawodnicy, którzy brali udział w jednej drużynie, nie mogą brać udział w innej drużynie tego samego klubu w następnym terminie, jeżeli obie drużyny awansują dalej.
6.2.Jeżeli jedna z tych drużyn została wyeliminowana z rozgrywek, najwyżej 3
zawodników tej drużyny może występować w meczach z udziałem drużyny swego klubu, która zakwalifikowała się do dalszych rozgrywek.

6.3.Oznaczenie drużyn tego samego klubu ustala się na podstawie klas rozgrywkowych, w których one aktualnie występują - I drużynę reprezentuje zespół występujący w najwyższej klasie rozgrywkowej itd

MECZ GKS KOWALE - BAŁTYK II GDYNIA NA LACZYNASPILKA

Zatem po odpadnięciu rezerw Bałtyku tylko trzech zawodników z tego meczu miało prawo grać w kolejnych rundach Pucharu Polski w pierwszej drużynie Bałtyku. I tak było do ćwierćfinału włącznie - w pierwszej drużynie grali: Dominik Klecha, Cezary Gołubiński i Damian Podkański.

Jednak w meczu 1/2 finału z KP Starogard na boisko w 88 minucie wszedł Jakub Golc, czwarty zawodnik, który brał udział w meczu rezerw Bałtyku. Według przepisów był on nieuprawniony do gry w tym meczu.

Pomorski ZPN nie ogłosił jeszcze decyzji w tej sprawie. Przypomnijmy, że finał Wojewódzkiego Pucharu Polski odbędzie się 13 czerwca w Malborku. W drugim półfinale (23 maja) zagrają Sopocka Akademia Piłkarska i GKS Przodkowo.

Komentarze:

~futbolista (niezalogowany)  21.05.2018, 22:34
za nieudolnosc szefostwa wypad. i nie brac pod uwage jakichs tam smiesznych zasluzen, tradycji, barw czy ile to ma kibolstwa. najwazniejsze, to czystosc w przepisach. :love: :idea:

~... (niezalogowany)  21.05.2018, 22:37
Września, to była runda jesienna, czy te przepisy obowiązują nawet, jeśli są przedzielone oknem transferowym? Bo to trochę krzywdzące, jeśli ktoś by się przebił do pierwszego zespołu w przerwie zimowej. Może się przenieść do innego klubu i grać, ale nie może do pierwszej drużyny?

Ech te przepisy, to już chyba trzecie dziwne lub niedopowiedziane regulacje w maju o którym czytam.

Niech się wypowie ktoś kto dobrze ogarnia, lub poda jakiś precedens i jak to się zakończyło, bo temat zaciekawił. Jakby kadłuby tak frajersko straciły finał, a jednocześnie przez takie przepisy, to byłby śmiech przez łzy.

~Tadek (niezalogowany)  21.05.2018, 22:39
Faktycznie ciekawie co zrobi Związek. Przewodniczącym Komisji Rozgrywek jest pracownik Bałtyku, nie powinien być dopuszczony w ogóle do obrad komisji.

~sweded (niezalogowany)  21.05.2018, 22:49
Legia też odpadła z Celticem po takiej zmianie, liczę że KP zagra w finale jednak sportowo w meczu z bałtykiem byli o klase słabsi.

~... (niezalogowany)  22.05.2018, 01:04
Przytoczony przepis mozna bardzo dowolnie interpretować. Pisze trzech zawodników tej drużyny a nie trzech zawodników ze składu tej drużyny. Czy chodzi o trzech zawodników jednocześnie czy łącznie. Co w wypadku gdy jeden nie jest już zawodnikiem danego klubu? Co gdy w okienku transferowym zawodnicy rezerw przechodzą do pierwszego składu? Takie pytania można by mnożyć. Sporny zawodnik, który przebywal kilka minut na boisku nie miał wpływu na przebieg spotkanie. No i najważniejsze, wg regulaminu art. 14.1 protesty należy wnosić do 48h od zakończenia zawodów...
P.S. W lidze Starogard... tfu Chwaszczyno jest dzięki zielonemu stolikowi, w pucharze chce być podobnie ?

~... (niezalogowany)  22.05.2018, 01:59
Pisanie o walkowerze jest szukaniem sensacji bo jeśli nawet... to walkower jest jedną z możliwych kar a nie obligatoryjną !

~hmm (niezalogowany)  22.05.2018, 06:27
O czym tu dyskutować
Grał czwarty a może grać 3
Starogard w finale
Nie ma nawet o czym dyskutować

~Andrzej (niezalogowany)  22.05.2018, 07:16
Nie ma znaczenia ile grał, tak samo nie trzeba zgłaszać protestów. jesienią związek cofał mecze 2 rundy wstecz bo mieli taki burdel w papierach.

~ktos (niezalogowany)  22.05.2018, 07:28
http://www.rawicz24.pl/artykuly/z-ostatniej-chwili-rawia-bez-okregowego-pucharu-po,71091.htm Tutaj opisany jest podobny przypadek tylko, że mowa jest o... jednoczesnym udziale trzech zawodników !!! Jednoczesnym!

~Pepe (niezalogowany)  22.05.2018, 07:45
Ok, Regulamin jest regulaminem, można go interpretować w dwojaki sposób, bo Podkański zmienił w międzyczasie klub. Nawet jeśli Golc nie powinien zagrać w tym meczu, to wchodząc w 88 min przy wyniku 4:1, nie miał żadnego wpływu na wynik meczu. Bałtyk był piłkarsko lepszy i zasłużył na ten finał! Poza tym jeden z punktów tego samego regulaminu wyraźnie mówi że protest powinien być złożony w przeciągu 48h po meczu, a wiem z dobrego źródła że KP takiego protestu nie złożył. Jest jeszcze coś takiego jak fair play więc mam nadzieję że ludzie z KP zachowają się jak prawdziwi mężczyźni, a nie jak baby...

~Mario (niezalogowany)  22.05.2018, 08:12
To czy ktoś grał cały mecz czy minutę nie ma znaczenia jeśli był nieuprawniony. Tu już gra idzie o spore pieniądze i myślę że KP nie odpuści. Tylko teraz sytuacja jest skomplikowana bo przewodniczącym Komisji jest Grzegorz M. - dyrektor Bałtyku.

~Reda (niezalogowany)  22.05.2018, 08:28
48h na złożenie protestu ma inne znaczenie w kilku sytuacjach. Każdy mecz jest weryfikowany niezależnie od złożenia protestu. Powinien być walkower a protest w takiej sytuacji może złożyć Bałtyk....

~mik (niezalogowany)  22.05.2018, 08:41
KP ani sportowo nie awansowała do III ligi
i
KP ani sportowo nie powinna być w finale pucharu


~Han Solo (niezalogowany)  22.05.2018, 08:51
Przepisy przepisami ale jest jeszcze duch sportu. Kto powie że te 3 minuty przy ustalonym wyniku miały wplyw jest po prostu durniem. Moim zdaniem to.sie nie nadaje na walkower absolutnie. A na miejscu Starogardu absolutnie bym niekorzyść miejsca w finale. To był by obciach. Jak dla mnie to powinni jeszcze złożyć pismo że akceptują wynik mimo tego incydentu. Duch sportu!

~SAP (niezalogowany)  22.05.2018, 08:54
Bałtyk przysnął i żadnej winy tu nie ponosi KP Starogard!!!!!!!!!!!
Jeżeli w drugim półfinale ktoś przyśnie to rywal przechodzi do finału!!!

~PZPN (niezalogowany)  22.05.2018, 08:59
Decyzję nieodwołalną poda komisja której przewodniczący, jest działaczem Bałtyku. Wszystko będzie jasne w tym tygodniu.

~gość (niezalogowany)  22.05.2018, 09:02
Pomorski Futbol nie jest organen ustalajacym wyroki ani przytoczony przepis nie jest jednoznaczny. Nie grało jednocześnie trzech zaowodników z rezerw, jeden nie jest już zawodnikiem Bałtyku, po okienku transferowym inna jest też kadra pierwszego i drugiego zespołu - rotacja miedzy pierwszy składem i drugim, więc wszystko wydaje się bardzo mocno naciagane. O duchu sportu nie wspominając. Jeśli nawet jest złamanie przepisu, co jest bardzo wątpliwe to walkower jest jedną z trzech kar. Równie dobrze może być kara finansowa

~Działacz (niezalogowany)  22.05.2018, 09:03
znowu szambo wybiło w związku. Skoro po takim czasie nie było walkowera to znaczy że sami to przeoczyli!!!

~Pit (niezalogowany)  22.05.2018, 09:08
Dokładnie! Duch sportu i fair play. KP powinni sami wysłać pismo i napisać że na boisku wygrał Bałtyk, że przy wyniku 4:1 te 3 minuty nie miały żadnego wpływu na wynik rywalizacji. Jeżeli tego nie zrobią i w finale znajdą się znowu dzięki zielonemu stolikowi to będzie obciach na całą Polskę.

~starogard (niezalogowany)  22.05.2018, 09:10
przepis to przepis. Walkower się należy i KP w finale!!!

~Pit (niezalogowany)  22.05.2018, 09:18
Nic się nie należy! Przepis mówi wyraźnie że musi grać jednocześnie trzech zawodników, jeden z nich już nie jest piłkarzem Bałtyku. Ponadto to nie jest Liga Mistrzów, ani Legia czy Celtic, to jest polskie podwórko. Tutaj jest kilka wariantów i najwyżej będzie kara finansowa dla BG.

~starogard (niezalogowany)  22.05.2018, 09:20
Pit nie interpretuj przepisów pod Bałtyk . Ideą tego przepisu jest to że z przegranej drużyny nie może w kolejnych rundach grać więcej niż 3 zawodników. Dotyczy to wszystkich meczów a nie jednego . W następnych rundach zagrało łącznie 4 zawodników i należy się walkower

~Lol (niezalogowany)  22.05.2018, 09:23
Komisja rozstrzygnie ,po co wy tu się rozpisujecie.
Werdykt zapadnie.

~... (niezalogowany)  22.05.2018, 09:26
Bytovia nigdy nie została ukarana walkowerem a nagminie łamała zapis 6.3 o oznaczeniu druzyn

~Han Solo (niezalogowany)  22.05.2018, 09:28
Kolego starogard napisałeś " przepis to przepis. Walkower się należy i KP w finale!!!"
Naprawde chciałbys tego? Ucieszyłoby Cie to zwycięstwo?
No szacun!

~starogard (niezalogowany)  22.05.2018, 09:35
Bałtyk teraz się tak napina że fair play itp. A gdyby byli w odwrotnej sytuacji to już by pismo było z żądaniem walkowera. Takich właśnie działaczy ma Bałtyk.

~Han Solo (niezalogowany)  22.05.2018, 09:52
A Ty jesteś jasnowidz z Czlochowa czy kibic z Starogardu? Na razie to Ty się kompromituje aż chęcią wskoczenia do finału za takie coś. Szkoda gadać. Baw się dobrze

~PZPN (niezalogowany)  22.05.2018, 10:10
Intencją tego zapisu jest jednoczesny udział trzech zawodników rezerw w poszczególnym meczu. Wystarczy przejrzeć regulaminy pucharowe innych okręgów aby zobaczyć ten punkt bardziej doprecyzowany. W poszczególnym meczu nie grało 4 zawodników. Więc o żadnym walkowerze nie może być mowy!!!

~do PZPN (niezalogowany)  22.05.2018, 10:59
Według twojego myślenia jeśli pierwsza drużyna odpadnie a rezerwy grają dalej to w każdym meczu może grać 3 innych zawodników z pierwszej drużyny. To się kupy nie trzyma.

Chodzi o łącznie 3 zawodników a nie tylko w poszczególnym meczu .

To jest patologia że teraz to pracownik Bałtyku będzie decydował o weryfikacji meczu. wiadomo że nie przyzna walkowera.

~PP (niezalogowany)  22.05.2018, 11:16
Interpretować należy następująco :
Etap rozgrywek Pucharu w, którym występują dwa zespoły- uprawnieni zawodnicy grają osobno w swoich drużynach, nawet jeżeli sa oni zgłoszeni i uprawnieni do obu drużyn.
Etap Pucharu , w którym jeden zespól odpada bez względu czy to jest zespół pierwszy czy drugi ( przypominam lapsus Bytovia I, Bytovia II) do dalszej części rozgrywek uprawnieni mogą być jedynie 3 zawodników z drużyny, która odpadła. W aktualnej sytuacji przy próbach różnej interpretacji przepisy niezbędne będzie stanowisko Rzecznika Prawa Związkowego.

~Han Solo (niezalogowany)  22.05.2018, 11:52
Nie sądzę aby w decyzji brał udział człowiek który akurat pracuje też w Bałtyku. Zapewne nie weźmie udzialu. A nawet jeśli to decydują przepisy a nie on. Jeśli je złamie to możecie się odwołać. Nie doszukujcie się sensacji gdzie jej nie ma

~KP (niezalogowany)  22.05.2018, 12:24
Jeśli KP nie złozyło protestu z tego wynika, że o sytuacji prasę musiał powiadomić ktoś z otoczenia Bałtyku...

panowie bez spiny poczekajmy na oficjalną decyzję i ją kulturalnie uszanujmy.... jakaby nie była.

pozdrowienia z STG dla kibiców Bałtyku.



~dzery (niezalogowany)  22.05.2018, 12:41
CHWASZCZYNO :@ :@ :@ awans którego nie było ,a teraz kuchennymi drzwiami do finału ,żenada.

~Mrks (niezalogowany)  22.05.2018, 13:00
Jakimi kuchennymi? Polski Związek Piłki Nożnej ustanowił przepisy wg. których są prowadzone rozgrywki. Jeżeli nie chcesz w nich uczestniczyć to proszę się wypisać. Klub ze Starogardu żadnego zażalenia nie napisał, a Bałtyk sam to wywołał.

~Działacz (niezalogowany)  22.05.2018, 13:06
Gregor już zapowiedział że nie przyjdzie na komisje, ale głosy na pewno ma już policzone. Nie liczcie na żaden walkower.

~KociewiaK (niezalogowany)  22.05.2018, 13:07
Nikt nie liczy i tyle w temacie

~keny (niezalogowany)  22.05.2018, 13:09
A po kija ma przyjeżdżać jak zagłosują jak im powie.

~weryfikator (niezalogowany)  22.05.2018, 13:16
6.2.Jeżeli jedna z tych drużyn została wyeliminowana z rozgrywek, najwyżej 3 zawodników tej drużyny może występować w meczach z udziałem drużyny swego klubu, która zakwalifikowała się do dalszych rozgrywek.

Zapis mocno nieprecyzyjny. Szkoda, żeby za niedbalstwo autorów cierpiał klub. Sytuacja mocno skomplikowana bo:
1) znaczna część okręgów w pucharowych regulaminach precyzuje ten zapis jako "w poszczególnym meczu" lub "jednocześnie"
2) słowo "występować" sugerować może właśnie jednocześnie, "wystąpić" miałoby inny przekaz
3) inne okręgi jasno ustalają też, że zawodnik po zmianie barw klubowych może reprezentować w pucharze nowy klub. Jeśli tak to nie moze być brany pod uwagę jako jeden z trzech w starym klubie. Podkański nie jest juz zawodnikiem Bałtyku.
4) inni zawodnicy byli zgłoszeni do pierwszej drużyny Bałtyku
5) wiele razu udział nieuprawnionego zawodnika był karany jedynie karą finansową, co biorąc po uwagę nieprecyzyjność przepisu, rzeczony czas gry i wynik boiskowy byłoby najlepszą karą w duchy fair play w tym przypadku.

~... (niezalogowany)  22.05.2018, 14:43
Art. 47
Odstąpienie od wymierzenia kary dyscyplinarnej.
Organ dyscyplinarny może odstąpić od wymierzenia kary dyscyplinarnej, jeżeli wymierzenie
nawet najłagodniejszej kary byłoby niecelowe, a w szczególności niewspółmierne do wagi popełnionego przewinienia dyscyplinarnego.

~kociewiak (niezalogowany)  22.05.2018, 14:53
Już się zaczyna wybielanie Bałtyku. Święte krowy :puke:

~Działacz (niezalogowany)  22.05.2018, 14:59
Dopiszcie w regulaminie, że nie dotyczy Bałtyku Gdynia i będzie prościej.

~sedzina (niezalogowany)  22.05.2018, 15:32
KP weszliście do 3 ligi przy zielonym stoliki, w pucharze 4:1 w plecy z Bałtykiem i jeszcze się rzucacie. Wstydu nie macie!

~Han Solo (niezalogowany)  22.05.2018, 15:48
Ja proponuję żebyście się odczepili od Bałtyku. Jakie święte krowy? Na razie to Bałtyk zrobił błąd a tu jakieś bzdury o wybielaniu. A to że mamy dyrektora który jednocześnie pracuje w związku też źle? Może to wy jesteście źli bo nie macie? Logiczne że nie weźmie udziału w posiedzeniu. I co dalej? Na komisję wpłynie? Brednie. Przepisów też nie zmieni uprzedzam kolejne brednie. Co jeden to lepszy mądrala. Poczekajcie na wynik posiedzenia komisji i tyle. Dodam tylko że jedna już była i też błędu nie wyłapała! Bo jest taki mikry ze nie trudno o niego. Z jednym się zgadzam. To ktoś z otoczenia BG nadal. Nawet domyślam się kto. Jedna osoba w tym siedziała ale już nie siedzi :) Pozdrawiam normalnych kibiców. TBG

~... (niezalogowany)  22.05.2018, 17:42
Najważniejsze jest w tym wszystkim to, że ideą przytaczanego przepisu jest by to w drużynie nr 2 (rezerwowej) nie grali teoretycznie lepsi zawodnicy z drużyny nr 1, a nie odwrotnie... Karanie walkowerem za osłabianie się rezerwistami jest pomieszaniem z poplątaniem. Należy więc skorzystać z innych regulaminowych środków...

~futbolista (niezalogowany)  22.05.2018, 20:40
wszystkiego wina jest po polskiej pilce nadal to, ze sa takie pierdzimaczki we wladzach klubow o mentalnosci " a jakos to bedzie ". wogole do przepisow zadnej wagi nie przywiazuja i moim zdaniem teraz powinien wkroczyc tutaj PZPN i w tym sezonie nie doposcic ZADNEGO klubu okregowego do rozgrywek o PP ! bedzie to ze szkoda dla spirytusowcow, no ale mowi sie trudno. i wszystkim radze zapoznawac sie z przepisami, je przestrzegac i zawsze o nich pamietac. to wazniejsze od jakiegos tam wyimaginowanego ducha sportu ! :love: :@ :@ :@ :idea: :love:

~Koscierzyna (niezalogowany)  22.05.2018, 21:17
Niech się wycofała. Terax z ligi. Zostaną przesunięcie na ostatnie miejsce. Jest szansa ze chorzow ski ruch się utrzyma.. szkoda gdyby spadł do 3 ligi. Mógłby się nie odbic

~............ (niezalogowany)  23.05.2018, 07:49
Jaki wpływ na wynik mieli owi zawodnicy?Na boisku chyba wyraźnie Bałtyk wygrał!! Nie rozumiem po co ta dyskusja i wyciąganie błędnych interpretacji.
Zgoda powinno się uregulować zapis dla mnie zawodnik występujący w zespole A odpada wraz z tym zespołem i kropka.To trenerzy powinni dobierać zawodników do danego zespołu i mieć świadomość ,że jak źle dobiorą to lipa.Więc po co sobie komplikujemy sprawy?Zawodnik po odpadnięciu zespołu w okienku transferowym zmieniłby barwy klubowe to i tak nie mógłby reprezentować nowego klubu przecież to logiczne!!!


~gość (niezalogowany)  23.05.2018, 11:18
:s :s KP Starogard wstyd najpierw kupują miejsce w III lidze bo sportowo wcale ich tam nie powinno być , a teraz po laniu na boisku chcą dalej grać w PP , obojętnie czy jakiś tam rezerwowy zagrał 10 czy 20 min , prawda jest taka że Starogard dostał baty na boisku i nie powinien grać dalej, a tak na marginesie to z Wierzycą Pelplin też też zagrał nieuprawniony zawodnik, ale tam widocznie nie ma kto się tego dopatrzyć

~... (niezalogowany)  23.05.2018, 11:31
Zasady są po to by ich przestrzegać, jeśli ktoś czegoś nie dopatrzył powinna być kara, nawet dyskwalifikacja/walkower bo może to przypadek a może świadome działanie. Kogo to obchodzi? Czy miał wpływ na grę, czy nie czy wynik był ustalony czy nie nie miał prawa grać. Tylko czy tak przepis jest interpretowany? Z tego co pamiętam, zawsze mogło grać 3 zawodników z drużyny którzy do tej pory nie grali, w każdym meczu, mogli to być różni zawodnicy ale zawsze Maks 3.

~głos rozsądku (niezalogowany)  23.05.2018, 12:34
Regulamin mówi jasno 3 zawodników z drugiej drużyny może grać w pierwszej (czy odwrotnie), jeśli jest tak jak jest przedstawione w artykule to zagrało 4 i nie ma tu żadnej dyskusji o fair play czy zielonych stolikach!!! każde rozgrywki prowadzone są według regulaminu i tyle!! a teraz co do udziału ludzi z klubu w Komisjach związku! praca w komisji jest dobrowolna i społeczna. w Rozgrywkowej w Gdańsku pracuje pewnie ze 20 osób, w Dyscyplinie też pewnie tyle w innych troche mniej i jeszcze są podokręgi gdzie też są komisje. w każdej komisji pracują przedstawiciele klubów, sędziów itp. pewnie co posiedzenie w którejś komisji zdarza się sytuacja że rozpatrywana jest sprawa klubu którego przedstawiciel jest w komisji lub sędziego który sędziował mecz i jest w komisji!! prosta sprawa taka osoba wyklucza się sama z takiego postępowania i reszta komisji podejmuje decyzję!! w każdej komisji jest zastępca przewodniczącego, sekretarz itd! jest komu przeprowadzić sprawę!! tyle w temacie udziału pracowników Bałtyku w posiedzeniu

~... (niezalogowany)  23.05.2018, 12:56
No właśnie jak interpretowac ten przepis ? Każdy okręg inaczej a w naszym jest to mocno niedopowiedziane. Ale Podkański nie jest już zawodnikiem Bałtyku, wiec tak czy inaczej nie doszło do naruszenia regulaminu

~Kibic (niezalogowany)  23.05.2018, 13:10
ile wam trzeba razy tłumaczyć że prawo piłkarskie stanowi PZPN ile razy będziecie płakać że walkower albo zielony stolik. Napiszcie do Zbigniewa Bońka te żale a nie tu wieczny lament

~marzyciel (niezalogowany)  23.05.2018, 13:21
Składam wniosek by KP Starogard w przyszłym sezonie grał w II lidze. Taką dobrą wiosnę przecież mieli. A co mi tam...

~A jeżeli (niezalogowany)  23.05.2018, 15:31
Któryś z zawodników drugiego zespołu został zgłoszony na wiosnę do pierwszej drużyny??????

~Do gościa (niezalogowany)  23.05.2018, 15:35
Przeczytaj początek aykułu że zrozumieniem to się dowiesz że w Pelplinie niczego nie myszą się dopatrywać, zakuta padło.

~A jeżeli (niezalogowany)  23.05.2018, 15:36
zawodnik grający w drugiej drużynie, na wiosnę został zgłoszony do pierwszej?????

~lucek. (niezalogowany)  23.05.2018, 16:53
Dzisiaj wszyscy jesteście mądrzy a jestem święcie przekonamy ze o tym przepisie w żadnym klubie nie wiedziano i do Chwaszczyna ktoś za związku uprzejmie doniósł :@

~t (niezalogowany)  23.05.2018, 17:28
futbolista, duch sportu jest tak samo ważny jak przepisy. Jak ty oglądasz piłkę bez ducha sportu, czysto technokratycznie, to sobie odpuść. To Bałtyk popełnił błąd, a nie wszystkie drużyny stary komuchu, żeby od razu karać wszystkie. Mówisz o przepisach, a proponujesz kompletnie nieprzepisowe rozwiązanie, czyli wycofanie wszystkich drużyn z PP. Pomyśl, zanim coś napiszesz, bo się ośmieszasz.

~J (niezalogowany)  23.05.2018, 17:44
1. Przepis ma w zamyśle nie dopuszczać do sytuacji że dany klub gra sobie pierwszą drużyną na dwóch slotach jak kiedyś Bytovia.
2. Dostatecznie dobrym rozwiązaniem w/w jest sytuacji zakaz jednoczesnej gry 4 lub więcej zawodników.
3. Niektóre związki to doprecyzowały w swoich regulaminach zgodnie z duchem prawa.
4. Przepis nie został stworzony po to, aby kluby nie mogły ogrywać juniorów z rezerw...

~futbolista (niezalogowany)  23.05.2018, 20:51
do ~t, ja to tylko zasugerowalem, jezeli by " pierdzimaczki"
nie mogli dojsc do porozumienia. a skoro ten z Baltyku jest
w tej decydujacej komisji, to majac jaja, powinien PIERWSZY sie domagac zgodnie z przepisami, wykluczenia Baltyku ! i tyle w temacie ! i czytaj uwazniej. :idea: :love: :idea:

~Ciastek (niezalogowany)  23.05.2018, 21:18
Futbolista, ale w przepisach nie jest napisane, że drużyna musi koniecznie być wykluczona, to jest jedna z możliwych kar. Jednak według mnie nie doszło do złamania przepisów, co potwierdza przytoczony wcześniej przykład Rawii Rawicz.

BialaGwiazda  23.05.2018, 21:22
Placzki z Gdyni i okolic co sie tak podniecacie ze Chwaszczyno ze dostali baty 1:4 ale to cale zamieszanie przez waszych gamoni z waszego klubu. Jak juz zapadnie decyzja i bedziemy mieli grac w finale to mozemy przegrac chodzby z SAP. Mam nadzieje ze Baltyk tego pucharu nie zdobedzie. Zawsze i wszedzie tylko KPS!!!

~t (niezalogowany)  23.05.2018, 22:20
Pierdzimaczki dojdą jutro do porozumienia - wykluczyć Bałtyk, albo nie. A inne drużyny nie mają z tym nic wspólnego. Skoro proponujesz antyprzepisowe rozwiązanie (czyli niedopuszczenie żadnego pomorskiego zespołu do centralnego PP), to nie mów o tym, że najważniejsze są przepisy. Poza tym wychodzi z ciebie sygnalista, który gotów jest własnego syna podkablować, gdy ten złamie przepisy. Film Krzysztofa Kieślowskiego o tytule "Z punktu widzenia nocnego portiera" jest o tobie. A takich nikt nie lubi.

~futbolista (niezalogowany)  23.05.2018, 22:53
jak swiat swiatem nigdy prawdy nie lubiano. a to porownanie, to blazenstwo, ktore dla przymykania oczu, nie chce ustapic prawu. z Legia bylo podobnie i to tak wstod kibolstwa jak i dzialaczy-pierdzimaczkow. a tu przy flycie nalezy zachowac sie ani muk ! i tak, ten z Baltyku,powinien pierwszy glosowac czy domagac sie tego, by przeoczenie zostalo prawidlowo, w tym wypadku i rozwiazane i ukarane ! z takiej podstawy ludzi winnismy byc dumni, a nie z choloty wszechpolskiej, co na dzis moda :love: :love: :love: :love: :love:

~..... (niezalogowany)  24.05.2018, 08:59
Wszyscy macie rację jak was wielu,związek i tak zrobi po swojemu bo to stan umysłu.Ile już razy przymykał oko na działania nie zgodnie z przepisami?Związek jest bardzo liberalny do przepisów trenerskich i tp itd.w końcu to Pomorski Związek Piłki Nożnej-tu wszystko jest możliwe.
Działania trenerów kadrowych to odzwierciedlają -powołania to śmiech na sali a to tylko wierzchołek góry lodowej!!!!

~Kuba (niezalogowany)  24.05.2018, 12:21
Jeszcze nieoficjalnie, ale zapadła już decyzja, że w finale zagra KP Starogard!!!

~... (niezalogowany)  24.05.2018, 12:25
Ponieważ są duże niejasności w przytoczonym przepisie i jego interpretacji, zwłaczcza czy po zmianie klubu Podkański jest tym czwartym... w imię fair play i duchu sportu powinna zostać orzeczona maksymalnie kara finansowa, a taka jest dopuszczona za to przewinienie w przepisach. Takie tez wyroki już wcześniej zapadały np. http://pomorskifutbol.pl/news_5439_Murk ... arany.html
Nikt przy zdrowych zmysłach za kilka wątpliwych bardzo minut gry, przy rozsztrygniętym meczu, gdzie wchodzi zawodnik z rezerw a nie odwrotnie (i) nie powinien orzec kary walkowera. To zupełnie wypaczy ideę sportowej rywalizacji

~t (niezalogowany)  24.05.2018, 14:58
Futbolista, ty jesteś Pawlik Morozow - poczytaj sobie, kto to był, jak nie wiesz. To, co proponujesz, to propagowanie postawy donosicielstwa, nawet na swoich. Współczuję twojej rodzinie i znajomym, ale myślę, że jeśli jesteś taki, jak tu piszesz, w życiu codziennym, to jesteś samotnym i opuszczonym człowiekiem. I film "Z punktu widzenia nocnego portiera" - obejrzyj, jest o tobie. A po drugie - czy ja mówię, że chcę, aby przymknięto oczy? Ja chcę prawidłowej, zgodnej z przepisami, decyzji komisji i ta dziś zapadnie. Ale nie, żeby wywalać wszystkich z Pomorza z PP, albo, żeby donosić na swoich, bo jakoś to brzydko pachnie bolszewizmem. Bolszewicy byliby dumni z twojej postawy sygnalisty.

~sweded (niezalogowany)  24.05.2018, 15:04
Kp jutro gra sparing z reprezentacją Polski, a jak zagra jeszcze w finale to w gdyni tak dupa pęknie że będzie słychać huk w całej Polsce

~futbolista (niezalogowany)  24.05.2018, 15:24
wiec teraz walkower, a na przyszlosc, od razu zajac sie tym paragrafem, bez odklaania na zas, by byl jasny i przejrzysty ! czy u Legii tez nie bylo kilka minut ? problem jest tez i w tym, ze " pierdzimaczki " wiele nie chca akceptowac. i na to po polskich klubach, by te mentalnosc zmienic, potrzeba czasu. stara generacja musi isc wek !!! i MUSZA byc przy sterach tacy, ktorzy na pierwszym miejscu stawiac beda wiernosc przepisom, bo na tym MUSI sie opierac duch i radosc w sporcie ! :idea: :idea: :love: :idea: :idea:

~zibi (niezalogowany)  24.05.2018, 15:25
Do ~... (niezalogowany) 24.05.2018, 12:25
- Regulamin mówi jasno. 3 zawodników. Grało czterech, więc nie powinno być dyskusji

~WG (niezalogowany)  24.05.2018, 15:28
do niezalogowanego powyżej-
ale bzdure napisales! murkam został ukarany walkowerem. poźniejsza kara finansowa to efekt podejrzenia ze w taki sposób murkam sprzedał mecz rywalom

~huh (niezalogowany)  24.05.2018, 15:53
właśnie pojawił się oficjalny komunikat na stronie PomZPN o walkowerze

~wtf (niezalogowany)  24.05.2018, 15:53
Komisja ds. Rozgrywek Pomorskiego Związku Piłki Nożnej zawiadamia, że na posiedzeniu w dniu 24.05.2018 zweryfikowano zawody PP - 13 z dnia 15.05.2018 pomiędzy zespołami KP Starogard Gdański – Bałtyk Gdynia SKS jako walkower 3:0 vo i 3 punkty na korzyść drużyny KP Starogard Gdański.

​Mecz został zweryfikowany jako walkower z tytułu udziału w meczu nieuprawnionego zawodnika.

Podstawa prawna: art. 6.2. i art. 16 Regulaminu Rozgrywek w Piłkę Nożną o Puchar Polski Pomorskiego Związku Piłki Nożnej na sezon 2016/17 i lata następne oraz art. 12.1.7. Regulaminu Rozgrywek Mistrzowskich w Piłkę Nożną Pomorskiego Związku Piłki Nożnej na sezon 2015/16 i lata następne.

Z poważaniem
Wiceprzewodniczący Komisji ds. Rozgrywek
Pomorskiego Związku Piłki Nożnej
Robert Rybakowski

BialaGwiazda  24.05.2018, 16:15
Juz oficjalnie KP w finale.

~sweded (niezalogowany)  24.05.2018, 16:19
Kp oficjalnie w finale pucharu polski, oficalna informacja na stronie pomorskiego zpn. Czyli jednak w związku jest jeszcze uczciwość i przestrzeganie regulaminu :love: :love: :love: :love:

~Reda (niezalogowany)  24.05.2018, 16:26
No i wszystko jasne. Walkower zgodnie z oczekiwaniami i przewidywaniami.

~futbolista (niezalogowany)  24.05.2018, 18:57
no i sprawiedliwosci, opartej na przepisach, stalo sie zadosc. bravo ! i teraz cieszmy sie [ ci prawdziwi kibice ],
tym, ze moze byc czynione wszystko z przepisem i nakazem ! a cala reszta oportunistow to jezyk we flyte i ani muk przy moltychu. bo widac, ze im w glowach to tylko ustawianie swiata wedle ich widzi mi sie. a za to, to juz teraz i PiS sie zabierze, bo dosyc tej samowoli popatrywania i lekcewazenia.a specjalnie, ze bez kultury !! :love: :idea: :love:

~t (niezalogowany)  24.05.2018, 19:23
Futbolista, ty piszesz jak jakiś funkcjonariusz z lat 50 XX wieku. "wszystko z przepisem i nakazem" i się tym jarasz - okropnie się to czyta. Nie mam nic przeciwko przepisom i ich przestrzeganiu ale ten język jest archaiczny z lat słusznie minionych.

~futbolista (niezalogowany)  24.05.2018, 19:44
jest takowym, poniewaz dzis normalnego nie ma wielu zamiar akceptowac. widac to jak na dloni ! i to widac po calym swiecie, tak w polityce, gospodarce, religii, przemysle rozrywkowym [ w tym sport ] oraz praktycznie po calej codziennosci ludzkiej. swiat jest okropnie spolaryzowany na tak i na nie. w wszystko z jakiego powodu ? z powodu tego, o ktorym nikt nic nie mowi, czyli:
zyjemy w czasach koncowych dla Kosciola na ziemi [ nie mylic z katolickim czy ktorys innym ], ktore to czasy sa charakterystyka dla konca tegoz Kosciola na ziemi. jednym lowem, zyjemy na przedprogu i przygotowywaniami do Ucisku [ bedzie on trwal lat & ! ] ! wez se to pod uwage !!

~t (niezalogowany)  24.05.2018, 20:24
Dobra, daruj sobie swój komunistyczno-bolszewicki protestantyzm. Pawlik Morozow - to ty. Twój syn przejdzie na czerwonym świetle, to jesteś gotowy go zakablować policji, bo "wszystko z przepisem i nakazem". Fuj

~futbolista (niezalogowany)  24.05.2018, 20:57
dla ciebie " fuj ",lecz pamietaj o jednym, kiedys staniesz twarza w twarz ze swym pogladem i co wtedy powiesz ? a mieszajac i protestantyzm i komunizm i bolszewizm, pokazujesz tylko jak zielonym ty jestes w tym wszystkim,
nie mogac sie polapac ani zrozumiec o co naprawde chodzi ! zacznij osobiste studium z dociekaniem i prawidlowym, przesiaknietym radoscia, zrozumieniem czasow w ktorych zyjemy ! bo ani zlosc ani jakiekolwiek bunty czy wewnatrz czy zewnatrz, nic tu nie wskoraja ! powodzenia !!! :love: :idea:

~f (niezalogowany)  24.05.2018, 22:14
Mieszam protestantyzm z bolszewizmem, ale tylko w twoim przypadku. Sprawiasz wrażenie kogoś takiego właśnie. Nie każdy protestant ma sowiecką mentalność - ty tak. Pawlik Morozow, idealny homo sovieticus.

~futbolista (niezalogowany)  24.05.2018, 22:47
~t, ~f, prosze sie zaznajomic ze Slowen Prawdy i to zgodnie z zaleceniem Ap.Pawla z listu 2-giego do Tymoteusza rozdzial 2-gi, a werset 15-ty. i prosze przeczytac z dobrego biblijnego przekladu. da to duzo do myslenia i glebokiego sie zastanowienia ! a jeszcze na dodatek, prosze sie zapoznac na Wikipedii ze slowem DISPENSATIONALIZM ! mozna sobie do pomocy poprosic takze ksiedza ze swej parafii. bedzie to bardzo ciekawe !
potem dopiero prosze gadac o jakims tam Morozowie, czy o innym badziewiem powpisywanym, bez wiedzy ! :love:

~t (niezalogowany)  24.05.2018, 23:27
Odpuść sobie głupie gadki. Jesteś sygnalista, dlatego nikt cię nie lubi. Kropka. Pawlik Morozow i portier z filmu Kieślowskiego. Nie do życia chłop.

~futbolista (niezalogowany)  25.05.2018, 00:35
napewno nie do zycia z chlopami ludowymi, to fakt. a me wpisy wcale glupie nie sa, tylko niewygodne dla plebstwa.
ale to juz odbiorcow sprawa, nie ma ! zycze jednak radosci

~t (niezalogowany)  25.05.2018, 14:37
A ja życzę, żebyś w zbliżającej się kolejce rozgrywek dobrze pilnował przepisów i zasad od B klasy do III ligi i jak tylko zobaczysz, że ktoś wystawił niedozwolonego gracza, pędź do PZPN i donieś - spełnisz się, a zasady będą zachowane, w końcu tobie o to w piłce chodzi, o nic więcej panie Pawlik Morozow. Twoje wpisy nie są niewygodne, są po prostu bezdennie głupie.

~futbolista (niezalogowany)  25.05.2018, 19:53
chlpoie ludowy, ty zacznij sport pojmowac tak jak na to winno sie pojmowac. tzn. wedle przepisow [ jak sa zle czy niedomowione, to natychmiast domagac sie ich korekty ] i z z kultura i inteligencja tak mozgu jak i ozora ! wszystko przyjmowac z honorem i pokora i bez chorego podworkowegp nacjonalizmu. bez wtracania sie w sprawy klubow i zwiazku [ poniewaz do tych spraw sa odpowiedni ludzie ]. prawdziwy kibic z biletem w zebach i kultura na kazdym meczu, oklaskujac obydwie grajace druzyny i to z radoscia w oczach, patrzac na gre i jeszcze potem bez nerwow studium tabel po kazdej rundzie !!!!!!! :love: :idea: :love:

~t (niezalogowany)  25.05.2018, 21:00
Pawliku Morozow - opisałeś swój ideał kibica i jest to komunizm w czystej postaci. Każdy z góry ma powiedziane co ma robić, komu kibicować, jak się zachowywać i że ma studiować tabelę po meczu. Kibice mają być masą ludzi pokornych. Twoje niedoczekanie. Jeśli kibice mają się nie wtrącać w sprawy PZPN i klubów (choć ty się wtrąciłeś, składając chorą propozycję usunięcia wszystkich klubów z PP), to ty nie wtrącaj się w to, jak zachowują się kibice. Twój idealistyczny sen, który tu opisałeś, nie spełni się. Nie zrobisz z kibiców masy posłusznych szaraków. Ale popisać możesz, internet wszystko przyjmie, taki miejscowy oryginał z ciebie.

~futbolista (niezalogowany)  26.05.2018, 17:50
zachowujesz sie jak funfel ! nic nie rozumiesz, a szczegolnie ducha sportu, nie jego chorej odmiany podworkowego nacjonalizmu, tak modnego posrod
" wszechpolskiej gawiedzi " !! nazywaj se jak chcesz, ale chrzescijanska postawa to to nie jest ! no, i niedlugo i tak sie wszystko zmieni i to do tego stopnia, ze co rano bedziesz w portki walil i to jeszcze na rzadko !!! jednak, puki jest jeszcze czas, zycze ci moc radosci w twej codziennosci ! pozyjesz i sie jeszcze zmienisz ! :idea: :idea:

~futbolista (niezalogowany)  27.05.2018, 18:17
madrosc twa porywa, pewnie wszechpolska z Pacanowa !
tak na powaznie, to sie nad soba zastanow, szczegolnie pod katem czasow w ktorych zyjemy i ja i ty i tobie podobni !! sa bardzo charakterystyczne i powiem, ze bardzo podobne do czasow przed samym wyjsciem z niewoli egipskiej do Kaananu przez Narod Wybrany ! a ksiadz ci winien wyjasnien w tej dziedzinie . powodzenia :love:

~t (niezalogowany)  28.05.2018, 14:01
Nie, żaden wszechpolak. A ty jesteś zwykły dziwak. Wziąłbym na ciebie poprawkę, gdybym wiedział, że masz 70, czy 80 lat, ale nie wiem tego. Znam twoją wizję kibicowania, bo pisałeś ją już tutaj kiedyś - jest absurdalna. Po prostu nie mów innym co mają robić i to wszystko. Jeśli napisałeś, że "bez wtrącania się w sprawy klubów i związku", to po pierwsze sam tego nie rób, a po drugie nie wtrącaj się w sprawy innych ludzi, w tym kibiców. Nie układaj innym życia, kibicowania, ani niczego innego.

~futbolista (niezalogowany)  28.05.2018, 18:13
ja nikomu niczego nie dyktuje, tylko pokazuje na czym prawdziwa milosc do sportu polega. tak tak, jak juz wiele razy pisalem, nie polega na podworkowym nacjonalizmie, tylko na oklaskiwaniu obydwu grajacych druzyn i wiedzy, ze zwasze po kazdym sezonie jest kolejny i kolejna okazja.a pajace kibolskie co ? to tylko duze miasta maja miec porzadny klub, miasta dawac, bo my chcemy igrzysk [ to jest zaszly system ] i wara od laczenia czy sprzedawania miejsc [ a to jest wlasnie kapitalizm ]. zaszla mentalnosc mocno zakorzeniona, lecz w koncu z wiekiem z uplywem lat
oraz ze sytuacja, kibole tez po rozum do swych lbow dojda

~t (niezalogowany)  29.05.2018, 00:48
Jeszcze co do poprzedniego wpisu - nie myślę tak, jak ty (bo niewielu myśli tak, jak ty), więc jestem ten zły, niedobry, wszechpolski i oczywiście nie zgadzając się z tobą grzeszę - tak, jakbyś ty jedyny był bez grzechu. Protestant taki jak ty, jak tylko z kimś się nie zgadza, to straszy go Bożą karą, jakby sam był święty.

Co do sportu - oglądałem finał LM, piękną grę obu drużyn, podziwiałem jednych i drugich - wszystko wedle tego, co piszesz. Ale jak pójdę na mecz swojej lokalnej drużyny, to będę kibicował jej i właśnie jej życzył zwycięstwa, a rywalom porażki - a wszystko w duchu fair play, bez złych emocji. A kiboli możesz krytykować - twoje zdanie i masz do tego prawo, jednak sam jeden świata nie odwrócisz. Może za 50 lat wszystko się zmieni, na razie jest jak jest. Napisz mi, ile masz lat. Piszesz jak 70-letni człowiek o mentalności zarówno protestanta jak i komunisty (niezwykłe połączenie). Jeszcze brakuje, żebyś zmieniał nazwy klubów, łącząc je ze sobą na siłę, jak było w latach 50., za którymi chyba bardzo tęsknisz.

~futbolista (niezalogowany)  29.05.2018, 18:00
to, ze nie wielu mysli tak jak ja, to swieta prawda. zgadzam sie z tym w 100% !
lecz mimo wszystko, slepe nastawienie do sportu jest glupota, poniewaz sport nic ale to nic nie dodaje do ludzkiej codziennosci zycia. podworkowy nacjonalizm jest choroba. czy nie lepiej pogladac sport jako odprezenie po trudach codziennosci, ktora ma wartosc w oczach Bozych, szczegolnie jezeli idzie o milosc blizniego, ktorej to miosci coraz wiekszy brak i to po kazdej dziedzinie zycia ludzi !
cos ci poradze: czytaj listy Ap.Pawla, szczegolnie od Rzymian po Filemona, one sa ideologia dla prawdziwych chrzescijan. reszta Biblii, mimo, ze wazna ale tylko do nauki i wiedzy, dotyczy Zydow [ tego zadne wyznanie chrzescijanskie nie naucza, malo tego, bazujac na Wymiennej Teologii ]. sam to zauwazysz, jezeli masz wobec Boga szczere serce. ja jestem wierzacym, praktykujacym lecz nie nalezacym do zadnego wyznania pod kontrola !to takze pomaga mi we wlasciwy sposob popatrywac sport ! zycze radosci w powodzeniu, nie szczescia, bo to zupelnie dwa osobne podmioty i dotyczace zupelnie innych rzeczy ! :love: :love: :love: :love: :love:

~t (niezalogowany)  29.05.2018, 22:20
Każdy ma podejście do sportu takie, jakie chce. Ja czasem oglądam sport dla samego piękna sportu, ale nie widzę nic złego w tym, gdy komuś kibicuję bardziej - i normalnie kibicuję, nie fanatycznie. Napisz jeszcze ile masz lat. Śmiało.

~futbolista (niezalogowany)  29.05.2018, 23:33
widzisz, ja tez ogladalem mecz o puchar Europy, z tym, ze
wygral Madryt, i dobrze. a ja nie dlatego chcialem zwyciestwa Madrytu, tylko zwyciestwa pana Zidane i jego sniadych chlopcow, ktorzy swa karnacja skory ZAWSZE mlode Polki kusily i podniecaly. no i na przekor tym, co sa przeciw migrantom, szczegolnie, jezeli idzie o pomoc im.takie czasy, gdzie nie mozna juz zyc bez drugiej osoby i to obojetnie jaki ma kolor skory, religie, kulture czy pozycje spoleczna. caly swiat jest juz jedna wioska, a to jeszce bardziej sie uwidoczni, kiedy nastana zmiany w UE, gdzie dojdzie do tego, ze bedzie tam tylko jeden organizm ! i lata tu roli nie graja, dla kazdego obowiazuje ta sama era [ jezeli kumasz o co chodzi, jak nie to idz do proboszcza swej parafii, powinien ci to czarno na bialym wyjasnic. od tego jest ].powodzenia !! :love: :love: :idea: :idea: :love: :love:

~t (niezalogowany)  30.05.2018, 00:36
Strasznie mieszasz tematy - piłka, śniada karnacja, migranci, globalna wioska. Leczysz się? Pytam poważnie, bo twoje bycie dziwnym kwalifikuje się przynajmniej na jakąś obserwację. Ja oczywiście nie mam nic do osób z zaburzeniami, ale powiedz to wprost. Ja jestem tolerancyjny. Poza tym ze swoimi skrajnie lewicowymi poglądami musisz się czuć bardzo nieszczęśliwy w dzisiejszym świecie. Jeszcze 20 lat temu, nawet 10, świat był nieco inny, dzisiaj twoje poglądy są w zupełnym odwrocie. A wierzących komunistów praktycznie nie ma, to jakiś totalny ewenement. Jesteś w tym kompletnie sam. Pytam - ile masz lat? Nie umiesz odpowiedzieć? Wstydzisz się? Powiem ci jak ja cię widzę - 70-latek, protestancki lewicowiec, samotny, na lekkich lekach psychotropowych, może na jakiejś rencie, znany w swojej okolicy jako lekki dziwak. Nie może być inaczej.

~futbolista (niezalogowany)  30.05.2018, 19:43
czleku, ciekawosc to, przyslowie mowi, ze pierwszy krok do piekla. nic ci nie da, kiedy wyjawie moj wiek, lecz dam ci rade: pojdz do kosciola na Chelmie, tam maja wszystkie o mnie dane, urodzenia takze, bedzie to tobie, winno byc, wiarygodnym.
i ja ciebie nie obrazam, lecz i nie mam o to pretensji. wiem, ze to powodowane jest tym, ze nie masz nalezytej wiedzy co do czasow w ktorych zyjemy i tych czasow charakterystyki. ksiadz powinien ci w tym pomoc, chociaz w to watpie, by i on ci pomogl, ze wzgledu na to, ze on tez rozumuje na podstawie Wymiennej Teologii [ jezeli moze wiecz o co chodzi ]. a mi do protestantyzmu czy komunizmu to tak daleko jak wschodowi slonca do jego zachodu. nie ma nigdy konca ! powodzenia ! :love:
i dodam jeszcze, ze bardzo dobra, i to oparta na PRZEPISACH, decyzja Pom.Z.P.N. co do wepchniecia rezerw Lechii do IV ligi. nic dodac nic ujac ! :idea: :idea:
no i jeszcze dodam, ze posadzajac mnie o lewactwo, to nic innego jak wlasne rozumowanie o bojazni przed zmianami, ktore nadchodza, lecz nie rozumianymi. stad przed nimi strach i roznego rodzaju bunt !! to tyczy calej " gawiedzi "
ktora sie rozprzestrzenia po calej UE i nie tylko !!!!!!! :love:

~t (niezalogowany)  31.05.2018, 14:58
Twój wiek coś da, bo piszesz jak starszy człowiek i może nim jesteś, wobec czego wziąłbym na ciebie poprawkę. Ale ty się swojego wieku wstydzisz, czyli sam wiesz, że coś z tobą jest nie tak, masz coś do ukrycia. Aby iść do kościoła na Chełmie, musiałbym wiedzieć, o kogo pytać. I nie obrażam cię - tylko dedukuję na podstawie tego, co piszesz. Nie odżegnuj się od komunizmu - on od ciebie wręcz bije. Nie posądzam cię o lewactwo, tylko o komunizm w czystej postaci.

~futbolista (niezalogowany)  01.06.2018, 21:12
jestes w okropnym bledzie piszac to o mnie. i dziwie sie, ze nie dasz rady sobie o wiadomosci o mnie tam w kosciele. oni dobrze wiedza o kogo chodzi, nawet nie usuneli z kartotek. i to za to, kim kiedys po odejsciu od nich bylem.
nie jestem tez ani lewakiem ani komunista, jestem natomiast wiernym dyspensy obecnie obowiazujacej na swiecie, az po moment Porwania, inaczej jest to okres ery Kosciola na ziemi, ktorej to ery ideologiem chrzescijanstwa prawdziwego jest nie kto inny, jak Apostol dany przez Boga
ludziom, Ap.Pawel, ktory otrzymal wszelka wiedze, ktora ma sie dzielic z ludzkoscia w tejze Nerze Kosviola. wiedza ta, nie ma nic wspolnego z tym co przekazywal Pan Jezus bedac na ziemi, Ap.Pawel kieruje sie wiedza, ktora otrzymal od Pana Jezusa, ale juz z nieba. czytaj jego listy, tak jak polecilem, to i Bog ci oczy i zrozumienie otworzy. nominalne chrzescijanstwo kroczy idea Wymiennej Teologii.
jest to czynienie z Boga, klamca ! i stad twe mnie bledne pogladanie. a wiek czy moj czy twoj jest tu bez znaczenia.
znaczeniem jest, kierowaniem sie wola Boza w codziennosci, zgodna co do Bozej Laski, ktora On KAZDEMU oferuje na podstawie ewangeli Ap.Pawla [ 1 Kor.
15:1-4 ]. powodzenia i radosci w twej codziennosci :love: :love:

~t (niezalogowany)  02.06.2018, 20:25
Chłopie, wyobrażasz sobie, ze pójdę do parafii i spytam o "futbolistę"? I wszyscy będą wiedzieć, o kogo chodzi? Zastanów się, co piszesz. Jesteś komunistycznym protestantem i tyle mam ci do powiedzenia. Po co mi te rzeczy o religii piszesz? Ja się w to nie wczytuję, nie od ciebie dziwaku.

~futbolista (niezalogowany)  02.06.2018, 22:19
a czy ja ciebie prosze o to wczytywanie ? daje ci tylko cos do pomyslunku, a czy bedziesz myslal i sprawdzal, to twa sprawa. w jednym ale jestes juz w bledzie, popatrujac mnie jako " komuniste i protestanta " ! i ja wiem dlaczego jest taki tok twego rozumowania.
co do sports, to wish mi kto wygra czy przegra, ja ciesze sie widokiem rozrywki. mam swe kluby, ktorymi sie bardziej interesuje, ale to tylko przez sentyment i to ze sportem wogole nie zwiazanym.
a w parafii wogole o " futboliste " pita bys sie nie musial, tylko o SJ, zreszta juz bylego !
i jeszcze mala uwaga, me pisanie wcale nie jest o " religii ",
i powiadam ci, ze u Boga slowo religia, to najbardziej znienawidzone przez Niego slowo. jak nie rozumiesz, to przejdz przez historie Narodu Wybranego, az po sam tego Narodu religijny koniec i w zasadzie ciagnacy sie az po dzis dzien. zadna roznica miedzy nim a Nominalnym chrzescijanstwem, do ktorego pewnie i ty nalezysz, jako
w jednym z nich, religijny czlek !! konczac, zalecam pamiec o 1 do Kor. 15:1-4 i w tym powodzenia oraz radosci, nawet jezeli twoi bliscy beda przeciw tobie !!!!!!! :love: :idea: :love:

~t (niezalogowany)  09.06.2018, 23:52
Nie musisz mi dawać do pomyślunku, nie jesteś od tego. Protestantem jesteś i sam się do tego przyznajesz, a komunistą jesteś dlatego, że układasz innym życie, kibicowanie, pogląd na świat i na piłkę. Mówisz innym, co mają robić. Nie akceptujesz wolności wyboru jednostki, tylko chcesz bezmyślnych mas - dlatego jesteś komunistą. Szanuję twoje podejście do sportu, ale ty szanuj podejście innych, jeśli tylko ci nie przeszkadzają i nie wchodzą w drogę. Poza tym jesteś dziwolągiem, bo wyskakujesz nagle z pobocznymi tematami, albo jak tu z tekstem "nawet jeśli twoi bliscy będą przeciw tobie" - po co taka wstawka ni z gruchy, ni z pietruchy? Nie mam takiego kłopotu, ale może ty masz taki kłopot, skoro o tym piszesz.

~futbolista (niezalogowany)  10.06.2018, 18:50
cwaniaczku jeden, po twych wpisach widac wyraznie, ze ty jednym slowem zyjesz jeszcze pod kamieniami jak i wiekszosc ludzkosci. i to z wlasnego wyboru. ja ci nie dyktuje twego pogladania sportu, ja moj na to wyrazam poglad. i wcale nie musisz ani ty ani jeden z drugim mi przyznawac racji. ja widze tylko efekty roznicy miedzy takimi pogladami jak twe, do mych ! i wiem, ze to sie nie zmieni, raczej bedzie szlo i to coraz szybciej, ku twego rodzaju popatrywaniu, zupelnie jak to ma sie do obecnej polityki na swiecie, gospodarki, rozrywki wszelkiego typu i religii tez ! chcesz kroczyc po omacku, sobie krocz, ale nadejdzie moment, kiedy zadasz sobie sam pytanie i od razu takze sam sobie na nie odpowiesz !!! zycze ci jednak powodzenia, ale nie w szczesliwosci, tylko w radosci !!!!!!!
:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Zaloguj się, aby dodać komentarz ze swojego konta:

Login: Hasło:


Dodaj komentarz jako gość:

Autor



www.www.pomorskifutbol.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Są one wyłącznie opinią autorów. Komentarze zawierające treści obraźliwe lub wulgarne będą usuwane.
© Pomorski Futbol 2003-2024 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE