POMORSKIE CENTRUM MECZOWE - SPRAWDŹ KTO DZISIAJ GRA MECZ
4. sierpnia 2017 12:00

Terminarze rozgrywek juniorskich - Gdańsk / Malbork / Słupsk

Znamy już terminarze rundy jesiennej sezonu 2017/2018 w rozgrywkach juniorskich prowadzonych przez Pomorski ZPN Gdańsk, Podokręg Malbork oraz Podokręg Słupsk.

Rozgrywki juniorskie 2017/2018 - aktualne terminarze

Aktualizacje:

  • 02.08 Nowy terminarz w Lidze Juniorów C1 - grupa Malbork III
  • 03.08 Dodano terminarze Podokręgu Słupsk
  • 04.08 Z Ligi Junior C1 - Gdańsk I wycofała się drużyna KP II Gdynia AP
  • 04.08 Z Ligi Junior D1 - Gdańsk III wycofała się drużyna KP III Gdynia AP
  • 04.08 Z Ligi Junior D1 - Gdańsk III wycofała się drużyna Czarni Ostrowite
  • 04.08 Z Ligi Junior D2 - Słupsk II wycofała się drużyna Piast Człuchów
  • 04.08 W Lidze Junior D1 - Słupsk II w miejsce drużyny Piast Człuchów wystąpi AP Człuchów
Komentarze:

~lewy (niezalogowany)  01.08.2017, 18:09
Od tego sezonu, mamy clj u17 i clj u15. Podział jest 4 grupy po 4 województwa. W każdej grupie mecz i rewanż.Po rundzie jesiennej po2 drużyny z każdej grupy spadają, a zwycięzcy lig wojewódzkich mogą awansować po barażach. Czyli jak Arka i Lechia w u17 i Gryf i Lechia w u15 spadną a zwycięzcy lig wojewódzkich wygrają baraże to zimą będzie nowy terminarz rozgrywek gdzie ZNÓW każdy z każdym będzie grał 1 mecz?

~do lewy (niezalogowany)  01.08.2017, 21:12
Tak

~pytanie (niezalogowany)  01.08.2017, 21:36
Czy pasibrzuchy to ogarną??

~grubas (niezalogowany)  01.08.2017, 22:48
pewnie że nie ogarną bo oni zajmują się czymś innym i odpoczywają w pracy

~................ (niezalogowany)  02.08.2017, 08:02
Niech mi ktoś wytłumaczy C1gr2 10 zespołów a dwie pauzy na kolejkę kto to wymyślił czy nie można rozpisać raz jeszcze terminarzu bez pauzy?

~petent (niezalogowany)  02.08.2017, 08:23
Zapytaj się w OZPN może udzielą ci odpowiedzi, że są nieudolni i nie umieją tego zrobić.

~chrobot (niezalogowany)  02.08.2017, 08:41
Niestety Extranet nie przewiduje grup 10-zespolowych. Stad c1 traktuje jak 12-zespołowy i rozstawia 2 pauzy jako normalne zespoly. A cale polskie piłkarstwo musi być zarejestrowane w extranet :( Recznie nic nie można ustawić. Jedynie pauzujący mogą spróbować dogadać się, że zagrają towarzysko

~Pikolo (niezalogowany)  02.08.2017, 11:05
:@ Czytam regulaminy na 2017/2018 i czegoś chyba nie rozumiem..... Dla przykładu.... D2...... jest 5 grup Gdańskich, 2 Słupskie i 2 Malborskie. Z grup Gdański bezpośredni awans uzyskują drużyny z miejsc I i II. A tymczasem z grup Słupskich i Malborskich tylko drużyny z miejsc I.....Dlaczego taki klucz? W Malborku, Słupsku jak i Gdańsku grupy są 10 drużynowe..... :O

~Trener D1 (niezalogowany)  02.08.2017, 11:25
Junior D1 - grupy po 15 zespołów??? czy to są ligi zawodowe?? co za baran dzielił te grupy?? mógł od razu zrobić po 24 zespoły i kolejki w grudniu i styczniu. Czy nad tym burdelem ktoś panuje?

~bolo71 (niezalogowany)  02.08.2017, 13:14
Pewnie tak dzielił, żeby inny palant nie pisał, że jest w złej grupie. Co by nie robić I tak znajdzie się maruda, która dla własnego nosa zrobi wszystko. Nawet czasem w gówno go wsadzi :D

~Mario (niezalogowany)  02.08.2017, 14:02
Niby to Malbork zawsze był takim ciemnogrodem, a jednak potrafił zmienić terminarz jak miał 2 pauzy, Gdańsk taki oświecony a nie potrafi

~.......... (niezalogowany)  02.08.2017, 15:27
Jak nie można co wy chrzanicie,holender trzeba tylko trochę dobrej woli a nie czekać może się ktoś zgłosi i znowu będzie jedna pauza.

~lewy (niezalogowany)  02.08.2017, 19:49
W regulaminie jest zajebisty artykuł 7.4 Mówi on o 2 drużynach juniorów młodszych którzy po rundzie jesiennej będą grać w makroregionie, a pozostałe drużyny wiosną będą mieć 2 pauzy. Przecież już są 4 grupy makroregionalne. W grupie 2 są Arka i Lechia. Natomiast z ligi wojewódzkiej zwycięzca po rundzie jesiennej gra baraże o CLJ. Kto wymyślił ten przepis i potem go zatwierdził? Patrząc się na artykuły 14.4.1 i 15.8 parę dni po sezonie leśne dziatki będą decydować kto spadnie a kto awansuje i gdzie. Obym niebył złym prorokiem.

~do lewy (niezalogowany)  03.08.2017, 09:00
Z CLJ to racja. Coś im uciekło. A jak będzie awans do CLJ to i tak może być pauza. A ponieważ MLJM nie stworzą, więc przepis nie będzie zastosowany i tyle.
A awanse zawsze będą kwestią dyskusji, bo przy 7 grupach B klasy i 4 A klasy nie ma jak sprawiedliwie podzielić 14 drużyn.
Lewy, a czemu ty w Związku nie działasz dla dobra klubów? Może byś pomógł?

~lewy (niezalogowany)  03.08.2017, 17:59
Żeby działać w związku to trzeba by było wymienić wszystkich dziadków

~lewy (niezalogowany)  03.08.2017, 18:29
W a i b klasie widział bym taki układ: a Słupsk 1 i b Słupsk 1 zespoły z powiatu Słupskiego.Awanse i spadki między tymi grupami. A Słupsk2 i b Słupsk 2 drużyny z powiatów Lębork, Bytów, Człuchów. Drużyny z tych grup awanse i spadki między tymi grupami. B1 drużyny z powiatów Puckiego i Wejherowskiego. B2 drużyny z trójmiasta. B3 drużyny z powiatu Gdańskiego. B4 drużyny z powiatu Kartuskiego. W a klasie 2 możliwości a1 tylko drużyny z powiatów Puckiego i Wejherowskiego. A2 drużyny z Trójmiasta oraz z powiatów Gdańskiego i Kartuskiego. Lub w 2 wersji do a1 przełączyć drużyny z Trójmiasta. B5 drużyny z powiatu Chojnickiego. B6 drużyny z powiatu Starogardzkiego. Drużyny z tych 2 powiatów w a3. Drużyny z powiatów Tczewskiego Malborskiego i Nowodworskiego w b Malbork 1. Drużyny z powiatów Sztumskiego i Kwidzińskiego w b Malbork 2. Drużyny z tej części województwa w a4. Nie było by problemu z awansami i spadkami.

~chrobot (niezalogowany)  04.08.2017, 08:39
Lewy - twój wariant już zakłada wsadzanie drużyn albo w jedną albo w drugą grupę. Piszesz o wsadzaniu drużyn z Trojmoasta do a1 - zapytaj Portowca o opinie. Piszesz jakieś brednie o B6, a takiej grupy nie ma w Gdańsku - to jest już pod Malbork! A Sulęczyno łączysz z Gdąńskiem zamiast z Kościerzyną - paranoja! Kup se lodu!

~Marian (niezalogowany)  04.08.2017, 09:34
Ja z Malborka jestem zadowolony, ogarniają dobrze, może cieżko zastać kierownika, ale ten drugi ogarnia, ja się ciesze ze moge załatwić blisko sprawę, a nie lecieć do Gdańska i jak napisałeś, ogarnęli terminarz zeby nie bylo 2 pauz.

~w kit (niezalogowany)  04.08.2017, 12:21
Kierownik ziemniaki gotuje w domu i go nie ma a ten drugi to ogarnia jak zadzwoni do kolegi z gdanska i mu wytłumaczy

~Trener D1 (niezalogowany)  04.08.2017, 12:25
Już się zaczęła jazda...

Junior D1 - grupa 1 - 15 drużyn
Junior D1 - grupa 2 - 15 drużyn
Junior D1 - grupa 3 - 12 drużyn

Taki burdel tylko w Gdańsku

~Trener D1 (niezalogowany)  04.08.2017, 12:30
W sumie nic dziwnego że takie Czarne Ostrowite się wycofuje, jak 14 razy w sezonie ma jechać 150 km (w jedną stronę) na wyjazd. Ten ułomny człowiek, który dzielił terminarze zamiast zrobić w tym roczniku grupy w po 8-10 drużyn to dojebał po 14-15 drużyn i zrobił wojewódzkie ligi zawodowe . Niech teraz się nie dziwi że połowa drużyn się wycofa.

~............. (niezalogowany)  04.08.2017, 14:37
trzeba jeszcze uzupełnić zespoły z malborskiego /rodło II Kwidzyń - po cholere się zgłaszali?

~trener (niezalogowany)  04.08.2017, 16:59
do Trenera D1 - ty zamiast uczyć dzieci i cieszyć się z faktu że mogą zagrać 14 meczów bo żaden trening nie będzie lepszy od meczu ligowego to narzekasz że musisz tyle razy jeździć. Widać na czym ci zależy tylko na sianie a nie na wyszkoleniu tych chłopców. 8-10 zespołów to 2 miesiące grania a resztę to co mają robić? Powiększ sobie składki jak ci zabraknie na wyjazdy bo ty wolisz aby w kieszeni więcej zostało zamiast cieszyć się radością tych dzieci które palą się do gry.

~ml (niezalogowany)  04.08.2017, 17:21
do trenera - w mazowieckim sa ligi 6 zespolowe (w mlodszych kategoriach) i 8 zespolowe (w starszych). Graja po 2x kazdy z kazdym. Mniejsze ligi powoduja ze mozna polaczyc w grupy zespoly z miejscowosci blisko siebie.

~do ml (niezalogowany)  04.08.2017, 18:23
Zgadzam się z tobą tylko przy 8 zespołach i granie 2 razy w rundzie daje też 14 zespołów. Rozumie że bliżej i mniejsze koszta ale temu pseudo trenerowi D1 chodzi że to nie ligi zawodowe i nie chce grać 14 meczów. Jemu ani dużo grania ani koszta nie pasują. Najlepiej siedzieć w domu. A z tobą zgadzam się że przy takich małych grupach będą bliższe wyjazdy a meczów tyle samo.

~@ gosc (niezalogowany)  04.08.2017, 19:32
A ja czekam aż Trener D1 zaproponuje podział grup D1, w których będzie co najmniej 6 drużyn, gdzie Ostrowite nie będą musiały jeździć daleko :) Czekam, czekam ......i czekam ....

~konik (niezalogowany)  04.08.2017, 20:21
Trener D1 jest taki mały że podkulił ogon. Nie ma dobrego rozwiązania dla Ostrowitych bo wszędzie mają daleko. Cicho siedzi żeby go prezes klubu nie wypierdzielił. Maruda i cienki trener co chce grać tylko 8 spotka

~lewy (niezalogowany)  04.08.2017, 20:42
Napisałem 2 wersje. W 1 wersji gdzie zespoły z Trójmiasta grały by razem z zespołami z powiatów kartuskiego i gdańskiego spowodowało by awans drużyn z 3 grup b klasy do a2 i awans "tylko" z b1 do a1. Natomiast w 2 wariancie wiem że dla Portowca były by dalsze wyjazdy. Zobacz tylko w tym sezonie w a klasie jest 5 drużyn. Jeżeli się utrzymają to w następnym sezonie doszło by 2 beniaminków co dało by 7 drużyn w a2 czyli bliższe wyjazdy.

~lewy (niezalogowany)  04.08.2017, 20:49
B6 byłaby nową grupą. Nie było by problemu gdzie mają awansować drużyny z powiatu Starogardzkiego jak to było Styną.

~lewy (niezalogowany)  04.08.2017, 20:57
Chrobot Sulęczyno jest drużyną powiatu Kartuskiego i jeżeli awansuje do a klasy grac będzie moim zdaniem w a2 z innymi klubami powiatu Kartuskiego oraz z drużynami z trójmiasta.

~chrobot (niezalogowany)  04.08.2017, 22:22
lewy - i w tym sęk, że Twój plan zakłada pseudoawanse drużyn z Trojmiast, a jak one spadna, to zostanie np. Suleczyno samo w A2. I będzie lament, bo będą mieli bliżej do a1. W teorii wszystko można rozpisać, a w praktyce narzucanie sztywnych ram przy awansach nie daje rezultatow. Tworzenie 6 grupy spowodowałoby granie w 10-druzynowych B klasach, czyli od końca sierpnia do października i od końca marca do maja. A po awansie zdziwienie, że drogo. W modelu zachodnim drużyny cieszą się z wygrania ligi, a rezygnują z awansu, bo ich nie stać, albo boiska nie mają. A u nas na siłę każdy chce. A patrząc na dyskusję o D1, to nie ma znaczenia czy grupy 14 czy 8 zespołowe, to i tak niektóre druzyny będą miały daleko.

~lewy (niezalogowany)  05.08.2017, 12:14
Chrobot Sulęczyno jako drużyna z powiatu Kartuskiego jeżeli była by 1 z tego powiatu w a2 to i tak miała by bliżej do drużyn z powiatu Gdańskiego które grają też w a2 niż do drużyn z powiatów Puckiego i Wejherowskiego które grają w a1.

~lewy (niezalogowany)  05.08.2017, 12:24
Chrobot narzucenie sztywnych może da może nie da rezultatów. Przypomnij sobie Styne Godziszewo. Przez dłuższą chwile nie wiadomo do której grupy a klasy awansują. Powodowało to że nie wszyscy byli pewni utrzymania w a klasie. Przy sztywnych ramach by tego nie było. Natomiast co do Portowca o którym pisałeś obojętnie w której grupie by nie grali to drużyny z trójmiasta powinny grać moim zdaniem w a klasie w jednej grupie.

~chrobot (niezalogowany)  05.08.2017, 21:14
Lewy - to, że do końca nie wiedzieli czy się utrzymają to super. Walka szła do ostatniego meczu o jak najlepsze miejsce. I to jest właśnie sport, to jest rywalizacja, a nie jak w IV lidze było od połowy kwietnia wszyscy pewni utrzymania i kulanie gały w lewo i prawo.


~lewy (niezalogowany)  06.08.2017, 12:18
Walka do ostatniej kolejki jest super. Ale nie może być tak, że po sezonie są 3 decyzje, gdzie ma grać Styna Godziszewo, przez co przez kilka dni po sezonie nie wszyscy wiedzieli w której lidze grali.

pempi  06.08.2017, 19:13
Widać, że niektórym łatwo krytkować i komentować... Ja nie mam żadnych problemów z grupą 15 zespołową w lidze D1 (też jestem w niej trenerem) i zgadzam się z opinią że mecz ligowy warty więcej niż 5 treningów, ale może te osoby które tak wsiadły na trenera D1 za jego wypowiedzi wyjaśnią mi jaki jest cel szkoleniowy meczów rozgrywanych 12ego, 15ego czy 19ego sierpnia?? Informacja o tym, że rozgrywki zostaną rozpoczęte 12 sierpnia podano do wiadomości 25 lipca... Moja kadra na pierwsze mecze wynosi odpowiednio 7, 7 i 8 zawodników (gramy 8+1)... Czy naprawdę w związku (i jak widać po komentarzach nie tylko) nie potrafią zrozumieć, że środek wakacji to zazwyczaj termin kiedy dzieci na miejscu nie ma? Zaczynamy tydzień po czwartej lidze gdzie za granie jest często płacone - ja też mam według związku zapłacić dzieciakom żeby zrezygnowały z wakacyjnych wyjazdów? Jaki sens ma ustawienie terminarza, w którym kluby od razu walczą o przełożenie meczy jak o życie.. Wystarczy spojrzeć na łączy nas piłka na terminarze ile meczy z pierwszych kolejek jest przekładanych.

~do pempi (niezalogowany)  06.08.2017, 20:02
Pempi ma rację - wyraźny błąd Komisji Rozgrywek. 26.06. ustalił Zarząd, że juniorzy zaczynają grać 19/20.08. I ten termin powinien być przestrzegany. Kluby wiedziały 2 miesiące wcześniej kiedy grają. Planowanie grania wcześniej jest niezgodne z Uchwałą Pomorskiego ZPN. Na tej podstawie można wnosić o ustalenie przez Komisję innego terminu dogodnego dla klubów.

~trener (niezalogowany)  07.08.2017, 08:32
Od pracownicy związku dowiedziałem się że terminarz robił jeden z grubych pimpków Grzegorz M. Chłop straszny leser a dają mu terminarz do zrobienia niezgodny z uchwałą. Do odwołania.

~lewy (niezalogowany)  07.08.2017, 17:30
Również złamany jest przepis mówiący,że drużyny można przenosić na najniższym szczeblu rozgrywek. A przenieśli Chrobrego Charbrowo z a Slłupsk 1 do a Słupsk 2. Oraz Start Kulice z a3 do a4. Nie wspomnę o drużynie Styna Godziszewo gdzie były 3 informacje gdzie mają grać.

~chrobot (niezalogowany)  07.08.2017, 20:15
Lewy - źle czytasz przepis. Nie wolno przenosić by uzupełniać skład ligi. Przed sezonem można i kluby tego chciały. Zamieszanie zrobił Malbork, który nie decyduje o spadkach i awansach, a dali komunikat.

Zaloguj się, aby dodać komentarz ze swojego konta:

Login: Hasło:


Dodaj komentarz jako gość:

Autor



www.www.pomorskifutbol.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Są one wyłącznie opinią autorów. Komentarze zawierające treści obraźliwe lub wulgarne będą usuwane.
© Pomorski Futbol 2003-2024 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE