MENU
ROZGRYWKI 19/20
ARCHIWUM
POMORZE
ROZRYWKA
SERWIS
REKLAMA
6. października 2019 18:00

IV liga - 10. kolejka

IV liga - pomorska - sezon 2019/2020 - 10. kolejka

Jantar Ustka - Wikęd Luzino 1-4
GKS Kowale - Wda Lipusz 0-5
Stolem Gniewino - Wierzyca Pelplin 7-1
Powiśle Dzierzgoń - Jaguar Gdańsk 2-1
Gwiazda Karsin - Arka II Gdynia 23.10.2019, 15:00
Cartusia Kartuzy - Lechia II Gdańsk 0-2
Gedania Gdańsk - GKS Przodkowo 1-2
Lipniczanka Lipnica - Kaszubia Kościerzyna 0-2
Gryf Słupsk - Pogoń Lębork 3-0

IV liga - pomorska - sezon 2019/2020 - 10. kolejka: Tabela, wyniki, strzelcy
 

Komentarze:

~Stolem 19 (niezalogowany)  06.10.2019, 18:58
Trwa doskonala seria Stolema, gniewinianie znowu grają efektowny futbol.Oby passa trwała nieprzerwanie do końca ligi.

~Obserwator (niezalogowany)  06.10.2019, 19:02
Zgodnie z planem Gryf wypunktowal Pogoń. Pierwsze cztery druzyny wyraznie zdominowały ligę, ale niedlugo zaczna grać miedzy sobą i te mecze będą decydujące.

~Pel (niezalogowany)  06.10.2019, 20:05
Wierzyca dala popis super promocja 😉😉😉

~KK (niezalogowany)  06.10.2019, 21:21
Kaszubia wprawdzie wygrała w Lipnicy, ale nie było to jakieś niewiadomo co. Prze większość meczu wynik na styku 1:0. No ale 3 punkty w końcu są. Teraz z Gryfem w Kościerzynie. Wygrana?

~UST (niezalogowany)  06.10.2019, 23:01
Gladka wygrana Gryfa,kolejna porazka Cartusi,Stolem szaleje.Wpadka Jantara u siebie.Czolowka bez zmian,co ciekawe po 10kolejkach Cartusia,Pogon,Jantar i Lipnica jeszcze nie zremisowaly meczu,a Gryf i Kaszubia nie przegraly.

~Gos (niezalogowany)  07.10.2019, 18:21
Wierzyca Pelplin , gratulacje ciekawe gdzie teraz jest ten idiota ten idiota który wpisywał że Wierzyca jeszcze pokaże na co ją stać, no właśnie pokazała :$ :$ :$

~Tur Turek (niezalogowany)  07.10.2019, 19:09
Gos Wierzyca ma 10 zespołów za plecami więc nie jest źle. Środek tabeli jest. A wynik jednego meczu o niczym nie świadczy. Liczy się to co będzie na koniec sezonu. A spadku jak ty byś chciał nie będzie :D
Nie wyzywaj innych.

UST teraz Kaszubia - Gryf. Oba nie przegrały. Obstawiam REMIS :D

WPMG54  07.10.2019, 19:16
Gos"" Idiote to znajdz sobie w rodzinie dupku : :P :P :P

~futbolista (niezalogowany)  07.10.2019, 19:38
ej, pajace kibolowi, macie problem z ~Gos-em, to tylko z nim. nie wplatujcie do tego jego rodziny. tylko coz, ta polska mentalnosc wciaz do dupci ! i na dodatek " chrzescijanska ponoc ? " !!! :idea: :idea: :idea: :idea:

~UST (niezalogowany)  07.10.2019, 21:22
Tur Turek~Remis w meczach na szczycie to duze prawdopodobienstwo w kazdej lidze.Co za tym idzie Kaszubia juz dwukrotnie u siebie remisowala,i co ciekawe traci duzo bramek,zdarzylo sie nawet i trzy,ale spotkanie wygrala.Gryf na wyjazdach nie tylko nie przegral,ale czesto wygrywal.Tu jedzie do lidera i kazdy wynik moze pasc.Ja zwyciescy nie obstawie ale czuje ze tu remisu nie bedzie.

~Gryf (niezalogowany)  07.10.2019, 21:38
Mnie też się wydaje że tak nie bedzie

~UST (niezalogowany)  07.10.2019, 22:37
W ubieglym sezonie Kaszubia z Gryfem spotkaly sie juz w 5kolejce i wygral 3:2 Slupsk.Z tym ze Gryf byl po serii 4zwyciestw,natomiast Kaszubia zaledwie z 3pkt na koncie.Ale Kaszubia to byl sredniak tamtego sezonu,a Gryf prawie do konca walczyl o awans.Fakt w tabeli roznilo ich tylko 6miejsc,ale Gryf zdobyl ponad 20pkt wiecej.W tym sezonie jak narazie wychodzi na to,ze obie ekipy powalcza o najwyzsze cele i tym bardziej ten mecz elektryzuje fanow Gryfa i Kaszubii.

~Gos (niezalogowany)  08.10.2019, 15:32
WPMG54- gramy o trzy punkty co nie? Ale pewnie Wierzyca jeszcze pokaże na co ją stać Siódemka z kaszubiią , teraz Siódemka z Gniewinem , ciekawe co jeszcze można pokazać może dziesięć do jajeczka , ale to nic gramy o trzy ponkty :P :P :D :D :D :D

~flop (niezalogowany)  08.10.2019, 19:08
Gos ale ty dziwny jesteś. Czy ty siebie słyszysz? Ja nie jestem kibicem Wierzycy, ale ty walisz takie kacapoły że głowa mała. Logiczne że każdy gra o 3 punkty. Wierzyca też. Bo jakby każdy zakładał że przegra to od razu lepiej oddać walkower i iść na piwo. Proste. To że gra o 3 punkty nie znaczy że zawsze wygra. Trafi się od czasu do czasu coś ostro w plecy. Ale nie ma to nic wspólnego z walką o 3 punkty. A twój klub zawsze tylko wygrywa? Czy w ogóle nie gra o 3 punkty. Weź wyluzuj chłopie, bo sam nie wiesz co piszesz.
TAK ZAWSZE KAŻDY CHCE WYGRAĆ MECZ.


~Ty (niezalogowany)  09.10.2019, 10:51
Gościu jaka wpadka wiked jest lepszy od ogórków z Jantara :idea:

~UST (niezalogowany)  09.10.2019, 13:50
Do~Ty,kolego jakich ogorkow?Jantar u siebie nie przegral od sierpnia,a nie liczac derbow z faworyzowanym Gryfem,odniosl ostatnio trzy zwyciestwa z rzedu,nie liczac PP gdzie tez wygrywal.A przypomne Ci ze na koniec ub.sezonu Jantar,mimo tej samej ilosci pkt,byl wyzej od Luzina,odniosl wiecej zwyciestw i strzelil wiecej bramek.A w dwumeczu byl lepszy od Luzina,4:2 w Ustce i 1:1 w Luzinie.Wiec kto tu jest ogorkiem?A obecny sezon ocenimy dopiero po jego zakonczeniu.

~Ja (niezalogowany)  09.10.2019, 14:32
Ust. Nie gorzej się bo na razie to jesteście na miejscu spatkowym patrząc na dzisiejszą tabelę 3 ligi

~UST (niezalogowany)  09.10.2019, 15:04
~Ja,ale dzisiaj sezon sie nie konczy,jeszcze nawet jednej trzeciej za nami nie ma.

~PL (niezalogowany)  09.10.2019, 19:06
Na dzień dzisiejszy jak z III ligi spadną Grom i Bałtyk Gdynia, to z IV spadną 4 ostatnie. Gwiazda jest na spadkowym, a Jantar nad kreską.

~UST (niezalogowany)  09.10.2019, 19:15
Dokladnie tak jak pisze PL.

~Ja (niezalogowany)  09.10.2019, 21:14
Trzy spadają normalnie bo są 3 grupy klas okręgowych.ktory mistrz wchodzi i trzeba zrobić miejsce więc nie moga spaść 2 druzyny .Plus Bałtyk i Grom jak spadnie to jest 5

~Ja (niezalogowany)  09.10.2019, 21:17
I jeszcze chyba są baraże w klasach okręgowych dla drużyn które zajmą 2 miejsca

~Ja (niezalogowany)  09.10.2019, 21:18
Ale może się mylę!!!

~znawca (niezalogowany)  09.10.2019, 21:21
Z 4 ligi spadają 3 zespoły plus spadkowicze z 3 ligi do naszej grupy

~John (niezalogowany)  10.10.2019, 07:38
Cztery spadają! Plus spadkowicze z trzeciej! A wiec może być sześć !

~Dudix (niezalogowany)  10.10.2019, 10:27
Jeżeli z 3 ligi spadną dwa zespoły,wówczas z 4 spada 5 - bowiem awans z 5 uzyskuja w tym roku 4 drużyny ( 3 mistrzów i zwycięzca barażu z drugich miejsc 5 ligi)

~UST (niezalogowany)  10.10.2019, 14:41
Wyluzujcie z tymi spadkami,jeszcze mnostwo kolejek przed nami i sytuacja w tabelach zarowno w 3 jak i 4lidze wielokrotnie sie bedzie zmieniac,a majac na uwadze poprzednie sezony kto wie czy do wiosny jeszcze sie ktos nie wycofa z rozgrywek i wtedy ze spadkami bedzie jeszcze inaczej.Dzis mecz z Łotwa jak obstawiacie?Ja patrzac na obecna forme i aure wokol kadry,stawiam na skromne zwyciestwo polakow.

WPMG54  11.10.2019, 21:26
Fudbolista ;;; na pewno nie większy od ciebie :D :D :D

Zaloguj się, aby dodać komentarz ze swojego konta:

Login: Hasło:


Dodaj komentarz jako gość:

Autor



www.PomorskiFutbol.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Są one wyłącznie opinią autorów. Komentarze zawierające treści obraźliwe lub wulgarne będą usuwane.
© Pomorski Futbol 2003-2019 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE