MENU
ROZGRYWKI 19/20
ARCHIWUM
POMORZE
ROZRYWKA
SERWIS
REKLAMA





V liga - grupa Gdańsk II - sezon 2012/2013



MECZE BEZPOŚREDNIE
M. Drużyna M PKT Z R P Bramki M PKT Z R P Bramki
1. Olimpia Sztum 30 68 21 5 4 69 - 23
2. Żuławy Nowy Dwór Gdański 30 67 21 4 5 64 - 25
3. Sokół Zblewo 30 64 20 4 6 69 - 38
4. KP Starogard Gdański 30 59 18 5 7 95 - 33
5. Grom Nowy Staw 30 55 17 4 9 83 - 47
6. Wda Lipusz 30 48 14 6 10 57 - 41
7. Radunia Stężyca 30 46 13 7 10 48 - 43
8. Orzeł Subkowy 30 45 14 3 13 59 - 46
9. Wisła Korzeniewo 30 43 12 7 11 51 - 47
10. Pogoń Prabuty 30 40 11 7 12 59 - 66
11. Delta Miłoradz 30 33 8 9 13 29 - 44
12. Relax Ryjewo 30 31 8 7 15 58 - 82
13. Ceramik Łubiana 30 31 9 4 17 40 - 76
14. Wisła Długie Pole 30 23 6 5 19 34 - 73
15. Powiśle II Dzierzgoń 30 12 2 6 22 32 - 88
16. Gryf 2009 II Tczew (*) 30 12 3 3 24 21 - 96
Ostatni komentarz dodał pomorze91 27.07.2013, 22:41:29
* Gryf 2009 II Tczew wycofał się po rundzie jesiennej



>> --------------- WYŚLIJ WYNIK --------------- <<


Kolejka 13 - 10/11. listopada 2012



Radunia Stężyca 1 - 1
(1-1)
Ceramik Łubiana 10 listopada 2012 - 14:00
Bramki Mateusz Witomski 44 - ??????
Powiśle II Dzierzgoń 1 - 1
(1-0)
Relax Ryjewo 10 listopada 2012 - 14:00
Bramki Jarosław Bobko 30 - Sebastian Pajdzik 77
Pogoń Prabuty 0 - 2
(0-0)
Sokół Zblewo 10 listopada 2012 - 14:00
Bramki Bartłomiej Trzoska, Władysław Nawrocki
Orzeł Subkowy 0 - 3
(0-0)
Wda Lipusz 11 listopada 2012 - 13:30
- udział w meczu nieuprawnionego zawodnika, brak opłaty za 3 ż.k. (na boisku 0-1)
Bramki Mateusz Dolny
Olimpia Sztum 3 - 0
(2-0)
Wisła Długie Pole 10 listopada 2012 - 13:00
Bramki Daniel Jasiński 11, Patryk Kotowski 35, Jacek Roszkowski 82
KP Starogard Gdański 5 - 0
(2-0)
Wisła Korzeniewo 10 listopada 2012 - 14:00
Bramki Krzysztof Rzepa 17, ????????????? 44 (s), Mateusz Dubiela 60, Grzegorz Skórczewski 73, Daniel Sommerfeld 89
Gryf 2009 II Tczew 0 - 4
(0-2)
Żuławy Nowy Dwór Gdański 11 listopada 2012 - 11:00
Bramki Krzysztof Boniecki 14, Krzysztof Boniecki 33, Mateusz Gruszewski 46, Przemysław Ziętarski 59
Grom Nowy Staw 3 - 0
(1-0)
Delta Miłoradz 10 listopada 2012 - 14:00
Bramki Kamil Gronkowski 23, Kamil Gronkowski 61, Michał Tomczyk 74 (k)

Komentarze:



 Delta!!!   03.11.2012, 20:29:38
Witam, mam pytanie do Nowego Stawu.
Czy kibice z Miłoradza będą mieli wstęp na stadion ?
 spens86   03.11.2012, 20:40:10
Delta!!!
Kibice Delty z tego co wiem będą mieli wstęp ale jak podejrzewam tylko do "klatki".

pozdr
 Delta!!!   03.11.2012, 20:42:57
Dzięki za info Spens, do soboty ; )

pozdro.
 Mrowa03   03.11.2012, 20:51:48
Delta w tym sezonie tylko 13 bramek GROM 3 razy wiecej. 3ptk zostają w Nowym Stawie. Ale derby i tak beda ciekawe. :D
 Delta!!!   03.11.2012, 22:06:48
Mrowa03
pamiętaj, że mecz, meczowi nie jest równy. Nie mówmy kto zdobędzie 3 pkt przed ostatnim gwizdkiem, ale tak jak mówisz derby na pewno będą ciekawe. ; )
 BabelQ   03.11.2012, 23:53:21
Witam, kibice Zblewa wybieraja sie do Prabut??
 Mrowa03   04.11.2012, 11:55:25
Delta!!! Ja nie pisze o meczu tylko o całej rundzie :)
Dużo kibiców od was przyjedzie ?
 jatzek   04.11.2012, 12:28:44
do Mrowa03 jakieś 5 do 6 autokarów zależy czy bedzie wolna sobota czy nie
R E K L A M A
20_PLN_NDB_728x90
 kondzo   04.11.2012, 17:12:17
Witam mysle ze DELTA pojedzie w optymalnym skladzie a nie jak z GRYFEM
 sokolzblewo.pl   04.11.2012, 19:30:13
Tak jedziemy a ilu to jeszcze nie wiemy
 Delta!!!   05.11.2012, 14:22:08
Mrowa, wiem, że piszesz o całej rundzie ; )
ale jednak nie zmienia to faktu, że mecz meczowi równy nie jest.
+ co do kibiców nie jestem pewna, ale myślę, że takiego meczu nie da się przegapić ;)
 Bolek23   05.11.2012, 18:17:55
Najwyższy czas aby lider stracił całe 3 pkt..
Pogoń ! :love: :love:
 sokolzblewo   05.11.2012, 19:22:32
jedziemy do prabut ale niestety bezemnie bede w pracy...
 Mrowa03   05.11.2012, 19:25:24
Delta!!! ale napewno was nie bedzie 5-6 autokarów jak pisze jatzek bez napinki ale w całej wiosce nie ma tylu ludzi. Oby mecz był ciekawy. Pozdro ;)
 fan!!!   05.11.2012, 20:37:02
Mrowa03
Jeżeli chodzi o te 5-6 autokarów to był to tylko sarkazm ze strony "jatzek" a co do liczby mieszkańców Miłoradza to i 20 autokarów by na pewno nie starczyło. Delta to nie tylko Miłoradz ale cała gmina jak sama nazwa klubu na to wskazuje. Według mnie kibiców z Miłoradza będzie ok 50 większej liczby bym się nie spodziewał.
 Delta!!!   05.11.2012, 21:18:18
Ludzi jest wiele więcej niż na 5-6 autokarów.

Ale tak jak fan!!! napisał nie spodziewajmy się większej ilości niż 50 osób, bo niezbyt realnym jest żeby na mecz przyjechało więcej kibiców.
 BabelQ   06.11.2012, 18:28:31
Jak licznej grupy mozna sie spodziewac w Prabutach?
 sokolzblewo.pl   07.11.2012, 15:10:37
Do Prabut pojedzie ok 30 może 40 kibiców
R E K L A M A
 CzarnyKS   07.11.2012, 15:13:47
sokolzblewo.pl - trzeba było chodź jeden z zawodnikami wysłać do Ostrowitego 8)
 sokolzblewo.pl   07.11.2012, 15:20:38
Nie udało się zebrać wszyscy w pracy lub w szkole :$
 CzarnyKS   07.11.2012, 15:36:00
Trzeba było z Krojantami dostać, bynajmniej spektakl byłby w Ostrowitem ;d
 sokolzblewo   07.11.2012, 19:13:28
gdzie w Prabutach stadion ?
 CzarniKS   07.11.2012, 19:33:22
sokolzblewo 07.11.2012, 19:13:28
gdzie w Prabutach stadion ?


a przyjedziecie? ;d
 BabelQ   07.11.2012, 19:59:21
Hahahahahaha

W internecie takie rzeczy znajdziesz nawet.. Na rondzie w strone Ilawy i caly czas prosto, stadion przy glownej ulicy
 kot128   07.11.2012, 22:03:53
Lider V ligi się nie zebrał na puchar to też świadczy o nich, ale i o biednej lidze. Wy w Prabutach prześlijcie im mape bo nie trafią. Co dwa tygodnie szukają stadionów, to jest prawdziwa beka......
 loko2006   07.11.2012, 22:47:37
kot128
a skąd wiesz kto pyta ciągle? Może kibice jacyś jada swoim autem,bo ja np już tam byłem i wygraliśmy 2-1!!! Więc o co Ci chodzi. Nie zebraliśmy ludzi na PP nasza sprawa,chcieliśmy przełożyć po lidze,ale niestety nie udało się.
 zawszezwamitoja   07.11.2012, 22:57:27
Szkoda , że nie dojechaliście do Ostrowitego ale jak już pisałem na naszej stronie ukłony do OPZN. Myślałem , że Boniek coś zmieni ale lipa :$ . Lepiej jak byśmy pokonali was na boisku :P
 CzarniKS   08.11.2012, 08:57:23
loko2006

Z tego co ja wiem to o zadnym przełozeniu meczu z waszej strony nie było a wiem dobrze.....Z drugiej strony nie macie sie z czego tłumaczyc bo liderem jestescie i jak na lidera przystało powinniscie sie zebrac....Tym bardziej ze 25 zespołow potrafi sie zebrac tylko nie jeden Sokoł Zblewo i jeszcze najwiecej do powiedzenia mają....Ale nie ma co pograc mi sie chciało ale jak ktos daje tak łatwe zwyciestwo to zostaje mi Fifka13 i to jeszcze w ciepłym domku....
A tak na powaznie to w sobote gracie w Prabutach...Pisze zebyscie sie zebrali....To czesc
 sokolzblewo.pl   09.11.2012, 10:45:06
Najpierw praca I szkoła to jest najważniejsze
 sokolzblewo   09.11.2012, 17:13:25
looool.... heheh taki tam puchar polski jak z koziej dupy traba;] osobiscie bym nie bral wolnego na taki puchar polski by jechac ... najwazniejsza liga w takich klasach a nie puchar;]

a co do pytania o stadiony to proste ja pytam bo nie bylem nigdy w tych miastach wioskach co tu graja i by nie bladzic pytam na forum gdzie w danej miejscowosci jest stadion i prosze o odpowiedz i dziekuje tym co mi napisza. jak juz zwiedze te miejscowosci to nastenym razem nie napisze o pomoc

jak kogos to boli to zegnam z forum :D
 sokolzblewo   09.11.2012, 17:15:50
najbardziej nie moge sie doczekac wpisow jak Zblewo przegra pierwszy mecz... to dopiero bedzie napinka na calego.... hehehhehe i to bedzie beka z waszej strony... bo przegrac trzeba kiedys :) jak Juventus Turyn po 43 meczach nie przegranych;]
 kot128   09.11.2012, 21:21:48
komu ty się tak tłumaczysz weź książkę napisz o tym sokole, nikt was poważnie nie traktuje a wy bez tego forum nie możecie spać :D
 Donaldinho69   09.11.2012, 21:41:44
Racja kot128 ,nudzi ten cieć z Zblewa ,Szprudowo też tak ślizgało się w pierwszej rundzie o potem,wiadomo jak skończyli chłopaki ale z tą książką to pomysł może czasu na udzielanie się nie będzie miał cieć
 sokolzblewo   10.11.2012, 06:35:10
a ten tylko potrafi dobrze wyzwac:) wez sie koles ogarnij albo odezwij sie na meczu co bede wiedzial ze to ty to podejde do ciebie bedzie latwiej rozmawiac :P hehe beka z was. zajmijcie sie wynikami swojej druzyny i podawanie ich na zywo :) i jakas relacja z meczu a nie pierdołami bo to forum nie do tego jest. pozdro dla normalnych :P
 edinhofcb   10.11.2012, 10:23:28
Dziś wielkie derby i myślę że pewna wygrana Gromu NS :)
 szneko   10.11.2012, 12:47:02
Pany wyluzujcie troszeczkie z ta napinka wobec Sokoł Zblewo.z tego co widze kazdy zazdrości tej drużynie wyników i tego że są w na samym szczycie Tabeli a moim zdanie Zblewo to drużyna która długo jeszcze bedzie to 1 miejsce mieć na wiosne a kto wie czy nie do końca.co do Pucharu wiekszość drużyn ma wylane na ten puchar.graja drużyny z 5 ligi bo musza i nie ma opcji że nie chcą grać jak to z niższych lig że jak chca to sie zgłoszą jak nie to nie.a 5 liga to juz obowiązek.Szkoda Tylko że Zblewo prędzej nie dało znać Czarnym że nie beda na meczu i byłoby ok.pozdro
 BabelQ   10.11.2012, 13:06:01
Powiem tak troche chamsko ale zrozumiale, ZAMKNIJCIE MORDY!!! to forum jest dla kazdego i kazdy moze cos napisac, kot zawsze masz cos do tego zblewa, ustaw sie gdzie z kims ze Zblewa i pozamiatane.

Do zobaczenia na meczu Zblewiacy ;] Powodzenia

MKS :love:
 liseek14   10.11.2012, 14:14:25
Powiśle Stare Miasto-Relax 1;0
Strzelcem bramki Jarosław Bobko 5 min
 spens86   10.11.2012, 14:29:45
Grom 1:0 Delta
 spens86   10.11.2012, 14:30:53
Kamil Gronkowski w 23 min
 Magic   10.11.2012, 14:53:06
Po 1 połowie KP prowadzi 2:0.
 spens86   10.11.2012, 15:04:49
Grom 1:0 Delta do przerwy
 spens86   10.11.2012, 15:19:41
Grom 2:0 Delta
Kamil Gronkowski w 61 min
 Magic   10.11.2012, 15:22:46
KP 3:0.
 Magic   10.11.2012, 15:23:40
Jak tam Zblewo?
 spens86   10.11.2012, 15:33:25
W 74 min karnego wykorzystał Michał Tomczyk i jest 3:0 dla Gromu
 Magic   10.11.2012, 15:37:05
KP 4:0.
 spens86   10.11.2012, 15:49:48
Grom 3:0 Delta koniec meczu 8)
 Kuba_DP   10.11.2012, 16:05:22
Olimpia Sztum - Wisła DP 3-0
 r_stezyca   10.11.2012, 16:17:07
Radunia - Ceramik 1 : 1
 _KPS_   10.11.2012, 16:18:09
z tego co widziałem to skończyło się 5-0
 waski_sztum   10.11.2012, 16:24:34
KP - Wisła K. 5:0
Pogoń - Sokół 0:2
Powiśle II - Relax 1:1
 MadSpeed   10.11.2012, 16:24:43
A o Sokole Zblewo nic nie wiadomo? ;/
 MadSpeed   10.11.2012, 16:30:30
Dzięki waski_sztum, światna wiadomość! Pozdrawiam :roll:
 Mrowa03   10.11.2012, 17:47:25
Derby dla GROMu :D Ogólnie derby słabe garstka kibiców z miłoradza te czasy się skończyły kiedy na derbach było głośno z obu stron oprawy i wg. Kamil Woliński zachował się jak burak środkowy palec do kibiców którzy nic do niego nie mieli także się nie dziwie , że tak śpiewali "jebać frajera co obce barwy ubiera" Teraz Żuławy oby 3pkt. Pozdro
 BabelQ   10.11.2012, 18:50:07
Nie chce sie tlumaczyc jak to awsze robia przegrani, ale to co robil sedzia w meczu Pogoni z Sokolem to komedia, Sokol dostal jakas kartke? Pogon dostawala za byle co... Ewidentnie brak wiedzy na temat przepisow gry w pilke...

Gratulacje dla Sokola za zwyciestwo
 szm7131   10.11.2012, 19:29:56
BabelQ nie miej pretensji do sędziego bo akurat nie ma mu się czego zarzucać sędziował bardzo dobrze i żaden z kibiców nie miał do niego pretensji tylko tobie się coś nie widzi. mecz ogólnie na wysokim poziomie i warto było przyjść zobaczyć dużo akcji szybkie tempo gry. kibice z Prabut wporzo kulturka i to się podobalo pozdrawiam :)
 PTY89   10.11.2012, 20:16:00
Ciekawa była przyśpiewka Kibiców Pogoni na temat Rodła.!! Pozdrawiam!
 BabelQ   10.11.2012, 23:12:04
szm7131 nie mam pretensji do sedziego bo ogolnie sedzia na plus, ale te kartki w 2 polowie to za nic no sam powiedz... W pierwszej polowie mieliscie sporo szczescia tak samo jak i my, a w drugiej mieliscie silne kontry co zaskutkowalo wygrana dla waszej ekipy...
 kudlacz   11.11.2012, 01:00:29
Stoper Zblewa: "my sie tak na farcie przeslizgujemy co mecz". Dziekuje, dobranoc. ;)
 prabo   11.11.2012, 01:56:04
jesień dla Zblewa imponująca oby i wiosnę taką mieli bez porażki to mamy pewniaka z V lidze do awansu. Gratulacje panowie. MKS POGOŃ!!!
 Aimar   11.11.2012, 02:02:31
Pogoń Prabuty - Sokoł Zblewo jaki wynik 0:2?? lider w Zblewie cały czas?? co? bez porażki?? hm zajmijcie się swoimi ekipami a od Zblewa odp*** bo to nudne !! a Ty "sokolzblewo" nie tlumacz sie Ogórkom dlaczego na puchar nie jechalismy bo to nasza sprawa!! Niech nam zazdroszczą i tyle... !
 Frez1947   11.11.2012, 08:59:25
Panowie zero spinki. Zasłużona wygrana, nie ma co!
Gratuluje wyniku Sokołowi.
Pozdrawiam chłopaków, którzy dobrze się bawili u nas na trybunach, bardzo spoko ekipa, dało radę pogadać bez żadnych spinek! Powodzenia dalej! :)
 sokolzblewo.pl   11.11.2012, 10:21:48
Atmosfera na meczu w Prabutach była super kibice Pogoni głośny kulturalny doping czułem się jak na meczu ekstraklasy dziękuje kibicom z Prabut za te wrażenia razem daliśmy niezłe widowisko pozdrawiam
 Donaldinho69   11.11.2012, 10:30:09
czułem się jak na meczu ekstraklasy-ten gościu ma bujną wyobraźnie haha ,co za korki.
 (L)   11.11.2012, 11:42:49
Dla Powiśla - Bobko
Dla Relaxu - Pajdzik
 dynio17   11.11.2012, 11:49:16
Gryf 2009 II Tczew - Żuławy Nowy Dwór Gdański 0:2 jak narazie 2xBoniecki K.
 fan!!!   11.11.2012, 12:04:22
Galeria ze spotkania Grom-Delta dostępna na stronie Delty komentarz pod wieczór
 waski_sztum   11.11.2012, 12:23:41
Dla Powiśla Bobko M. czy J. ? ;)
 dynio17   11.11.2012, 12:55:04
Gryf 2009 II Tczew - Żuławy Nowy Dwór Gdański 0:2 koniec 3xBoniecki K. i 1xZietarski Przemysław
 BabelQ   11.11.2012, 12:59:14
Donaldinho69 zawsze masz cos do tego goscia ze Zblewa, wez sie z nim po szkole umow i sie odczepisz...
 spens86   11.11.2012, 13:08:47
dynio17 to w końcu Żuławy wygrały 2:0 czy 4:0 ? :P
 greg13   11.11.2012, 13:41:38
Gryf - Żuławy - 0:4
 liseek14   11.11.2012, 15:12:14
Waski_Sztum
Dla Powiśla Bobko Jarosław
 ZBLEWIAK   11.11.2012, 15:29:36
No tam dzieciak sobie pisze a wy wielka afere robicie Moze nie był nigdy na takim meczu !!!Pzdr dla normalnych!!!
 waski_sztum   11.11.2012, 15:35:38
Orzeł - Wda 0:1 (0:0)
 szneko   11.11.2012, 19:52:58
bramka dla Wdy Dolny Mateusz.wynik skromny ale powiniem byc naprawde dużo wyższy.około 10 patelni miała Wda i albo bramkarz ratował Subkowy od utraty goli albo zawodnicy Wdy w bardzo prostych sytuacjach i niewielkich odległościbardzo 100 procentowych sytuacji nie wykorzystywali.Drużyna Orzła naprawde dobrze poukładana druzyna ale takie błędy co popełnia obrona to naprawde zdecydowanie trzeba to poprawić.pozdrawiam i do zobaczona w Lipuszu
 szneko   11.11.2012, 19:57:53
he sorka za błąd w pisowni w tym jednym słowie w poście wyżej:)Walka o awnas i utrzymanie będzie naprawde Ciekawa.zapewne aż 4 drużyny spadną bo 2 beniaminki z a klasy zaś z 4 ligi marne szanse na utrzymanie maja rezerwy Chojny i Czarni Przemysław:)
 waski_sztum   11.11.2012, 20:14:41
Spadkowiczów może być zdecydowanie więcej. Z III ligi póki co lecą 3 zespoły z naszego województwa. To pociąga za sobą spadek aż 7 drużyn z IV ligi (4 zespoły regulaminowo + 3 miejsca dla spadkowiczów z III ligi). A że wśród tych 7 drużyn praktycznie wszystkie są z naszej grupy V ligi (Chojnice, Przemysław, Malbork, Kwidzyn, Dzierzgoń) to od nas może polecieć prawie pół ligi ;) Ale do końca sezonu jeszcze daleko.
 szneko   11.11.2012, 21:20:45
no racja Waski_sztum Wda jak po 5 latach w 5 lidze spadła do A klasy to w tym sezonie spadło aż 5 drużyn:)i dobrze że tylko spadek na rok do A klasy był i powrót do 5 Ligi a teraz druzyna bardzo wzmocniona i inne cele niz utrzymanie:)ciekawie bedzie do samego końca szczególnie w walce o utrzymanie bo do samego końca nie bedzie wiadomo ile druzyn poleci:)
 mietekvw86   11.11.2012, 21:59:07
Donaldinho69, pewnie nigdy na meczu ekstraklasy nie byłeś?
Sokół, oby tak dalej!!
 BabelQ   12.11.2012, 08:59:30
Co do spadkowiczow nic nie wiadomo, licencje pieniadze itd... Wszystkiego dowiemy sie po ostatniej kolejce
 Neesqik   12.11.2012, 21:18:02
Dla Zblewa strzelali: Bartłomiej Trzoska oraz Władysław Nawrocki
 korkotrampek   12.11.2012, 21:40:24
ten donaldinho to szary rezerwowy druzyny z korzeniewa,jest na kazdym treningu ale poprostu nadaje sie tylko na smar do nart,a nie na gre w 5 lidze, swoimi dożerkami leczy swoje kompleksy,zal takich ludzi ale panowie i panie wybaczcie mu jest pasjonatem futbolu podworkowego.a co do jego cech charakteru to poprostu pizda w swiecie ,kozak w necie
 sokolzblewo.pl   13.11.2012, 15:50:15
Podpisze się pod tym komentarzem korkotrampka kompleksy ma chłopak i tyle
 ask_Prabuty   15.11.2012, 19:49:03
Prabuty przepraszają za "BabelQ"

Dziękuje, dobranoc
 BabelQ   15.11.2012, 20:23:16
ask_Prabuty o cos ci chodzi? Podejdz na meczu i sie podziel tym!!
Zaloguj się, aby dodać komentarz:
Login:
Hasło:

Jeżeli jeszcze nie masz konta - zarejestruj się

Nie pamiętam hasła

© Pomorski Futbol 2003-2019 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE