Klasa A - grupa Gdańsk II - sezon 2011/2012

MECZE BEZPOŚREDNIE
M. Drużyna M PKT Z R P Bramki M PKT Z R P Bramki
1. Sporting Leźno 22 55 18 1 3 77 - 16
2. Motława Suchy Dąb 22 47 14 5 3 55 - 29
3. Jaguar Gdańsk 22 41 13 2 7 51 - 31
4. Portowiec Gdańsk 22 40 13 1 8 41 - 33
5. KS Sulmin 22 31 9 4 9 34 - 55
6. GTS Rusocin 22 28 8 4 10 35 - 55
7. Wisła Steblewo 22 27 8 3 11 39 - 51
8. Morena Gdańsk 22 24 8 0 14 40 - 44
9. Tęcza Siwiałka 22 23 7 2 13 39 - 52
10. EPT Grabiny Zameczek 22 23 6 5 11 34 - 51
11. Korona Cedry Małe 22 20 6 2 14 38 - 44
12. Barka Łebno 22 20 5 5 12 23 - 45
Ostatni komentarz dodał pepe1 19.07.2012, 12:34:38

 Baner


>> --------------- WYŚLIJ WYNIK --------------- <<

Kolejka 9 - 15/16. października 2011


Tęcza Siwiałka 5 - 2 Wisła Steblewo 15 października 2011 - 16:00
EPT Grabiny Zameczek 1 - 0 Morena Gdańsk 15 października 2011 - 15:00
Korona Cedry Małe 1 - 2 KS Sulmin 16 października 2011 - 13:00
Motława Suchy Dąb 4 - 0 Jaguar Gdańsk 15 października 2011 - 13:00
GTS Rusocin 1 - 3
(0-1)
Barka Łebno 16 października 2011 - 12:00
Portowiec Gdańsk 3 - 1 Sporting Leźno 15 października 2011 - 13:00

Komentarze:



 portowiec1   09.10.2011, 15:59:04
PORTOWIEC :love: :love:
 kula12   09.10.2011, 18:18:28
Mecz kolejki w Nowym Porcie :)
 pap555   15.10.2011, 14:23:45
W N. Porcie do przerwy 1-1
 portowiec1   15.10.2011, 16:08:51
PORTOWIEC GDANSK : sorting lezno 3:1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :love: :love: :P
 maciekzim   15.10.2011, 16:32:59
Warto dodać, że mecz pełen walki... Wynik mógł się ułożyć różnie. Nie obyło się bez kilku kartek i złamanego (chyba) nosa, co wyglądało bardzo groźnie...

Szacunek dla jednej i drugiej ekipy za niezły mecz...
 sebek   15.10.2011, 16:56:04
takze nowym liderem seria A MOTLAWA:)

MOTLAWA SUCHY DAB -Jaguar Kokoszki 4-0
 portowiec1   15.10.2011, 17:06:33
tak złamany nos Pawła Muły niestety
 sanatorium   15.10.2011, 19:16:54
to trafila kosa na kamien :P
R E K L A M A
20_PLN_NDB_728x90
 portowiec1   15.10.2011, 19:53:05
bardzo smieszne . Powodzenia
 iza58   15.10.2011, 20:50:40
Do pani prezes z Korony podobno szuka pani o nowego trenera prosze o kontakt z okregiem powodzenia w lidze
 gargano_07   15.10.2011, 21:54:43
Tęcza Siwiałka-Wisła Stablewo 5:2
 zupper   15.10.2011, 22:21:43
Na poczatek chcialbym pogratulowac zwiazkowi za dopuszczenie 'boiska' portowca do ligi. Nastepnym swietnym posunieciem zwiazku bylo wyslanie bardzo dobrego sedziego, ktory gwizdal SWIETNE zawody. I rowniez gratulacji dla druzyny Portowiec Gdańsk,bo jako jedyna ekipa z "miasta" okazala sie druzyną najbardziej prostacką. Kibicie ktorzy wyzywaja zarowno sedziow jak i druzyne przeciwna. Lawka trenerska ktora robi podobnie. Zawodnicy ktorzy na swoim boisku opanowali do perfekcji barbarzynska forme "pilki noznej" rowniez popisywali sie kultura zarowno gry, jak i kultura osobista. Nic tylko gratulowac !
 zupper   15.10.2011, 22:22:45
Warto tez dodac ze zlamany nos zawodnika portowca, jest wynikiem wejscia w niego innego zawodnika portowca
 kibicpiłkinoznej   15.10.2011, 23:29:26
co do meczu komentarza jakiegos "zuppera" to boisko jest takie same dla każdej ,KTÓRA NA NIM GRA, a co do zachowania, to dlaczego trener Sportingu został odesłany przez sędziego na druga stronę boiska, a nie ktoś z Portowca ?!... i jeszcze co do kibiców...gdzie w A-KLASIE przychodzi około 100 osób na mecz ?! nigdzie ,tylko w NOWYM PORCIE !!! no i dzięki za gratulacje bo to PORTOWIEC WYGRAŁ !!! aha no i faktycznie jesteśmy z MIASTA GDAŃSKA !!!
 kibicpiłkinoznej   16.10.2011, 02:39:27
Morena tez jest z GDAŃSKA a jeszcze co do kibiców to kibicowali bardzo kulturalnie :)
 maciekzim   16.10.2011, 08:36:12
w sumie to dyskusja schodzi na boczne tory...

boisko bylo równe dla wszystkich... Kibice ?? widac kolego zupper ze max okregowka jest dla ciebie, bo w wyzszych ligach kibice bywaja i to bywaja rozni...

Co do lawki Portowca no jak to jest w sporcie emocje czasami daja o sobie znac ale co do prostactwa kolego to przypominam ze to wasz trener juz w pierwszej polowie zostal odeslany na "trybuny"...

Co do formy i kultury gry ktorej tak nie mozesz przelknac to po pierwsze gra sie tak jak przeciwnik pozwala a po drugie jak widzisz "kultularna baletnico futbolowa" za wirtuozerie puntow nikt nie daje...

Czas przelknac porazke...
 Fioletowy_kot   16.10.2011, 09:41:44
:$ No tak porażka i z miejsca typowe smutki: boski krzywe (to po odbicie się od nierówności właśnie padał bramka dla Sportingu), kibice wyzywali (racja, to chyba norma, bo normą na pewno nie jest na innych boiskach taka ilość kibiców). Brawo Portowiec.
 Chudy_Sporting   16.10.2011, 10:40:11
Dajcie sobie spokój z tym pisaniem na tym forum chłopaki.. Portowiec w tym dniu okazał sie lepszy i wygrał ... Sedzia był jaki był, błędy popełniał ale to juz historia ... Liga jest jeszcze długa i to wyczyny na boisku poszczegolnych zespołów zweryfikuja kto okaze sie najlepszy w tym sezonie !!! 8) 8)
R E K L A M A
 portowiec1   16.10.2011, 12:40:15
oj chlopaki przegraliscie a Wy placzecie , nic juz nie zmienisz tym pisaniem ! kibice moga mowic co chca , pilkarze moga grac jak chca , a wygral portowiec i to sie liczy , a co do boiska to motlawa sobie poradzila i byl remis ;))
 eptpec   16.10.2011, 13:06:37
rusocin-łebno 0-1 do przerwy, rusocin kopie sie w czoło a barka gra z kontry
 gaua22   16.10.2011, 13:58:35
a jak wczoraj zameczek z morena?
 pelee   16.10.2011, 14:14:58
Gts Rusocin - Barka Łebno 1:3(0:1)
 rybski2009   16.10.2011, 15:41:56
Korona przegrała 1:2 :(
 jeffren   16.10.2011, 17:08:27
EPT - Morena 1-0
 eptpec   16.10.2011, 17:25:40
w grabinie mecz walki masa kartek, sędzia największą gwiazdą meczu
 playerV   16.10.2011, 18:36:54
Co do sobotniego meczu w Gdańsku uważam że sprawiedliwym wynikiem w tym spotkaniu byłby remis.Nie będe rozpisywał się na temat stanu boiska w Nowym Porcie oraz piłek meczowych niedopuszczonych do gry z powodu dziury bo nie ma to większego sensu.
Drużyna Portowca grała dobrze z dużą determinacja, dlatego wygrała mecz. Jednak podział punktów byłby najbardziej sprawiedliwym rezultatem.
Praca sędziego była żenująca, i wg kilku niezależnych obserwatorów wypaczył wynik meczu nie odgwizdując dwóch ewidentnych rzutów karnych dla nas oraz faulu przy trzeciej bramce dla gospodarzy.
Na meczu był prawdopodobnie obserwator PZPN także on powinien obiektywnie ocenić sędziowanie.
Gratulacje dla Portowca,
 obserwator47   16.10.2011, 19:22:47
Widzę że Leźno nie może sobie darować przegranej
 sanatorium   16.10.2011, 19:47:29
EPT: 7 zotlych kartek, 1 czerwien w 80 min. Morena: 2 zolte. Kopanina jak w B klasie.
Na Morene i tak wystarczylo:(
Mecz moze z lekkim wskazaniem na Morene, ale liczy sie "to co w sieci".

co do meczu "na szczycie" - za pol roku nikt nie bedzie pamietal, ze brzydkie boisko, ze slaby sedzia, ze pilka dziurawa, ze kibice za glosno krzyczeli itp. liczyc sie beda punkty. gratulacje dla Portowca.
 eptpec   16.10.2011, 19:53:14
steblewo i korona do b klasy;)
 matias_02   16.10.2011, 20:34:01
ept uważaj żebyscie wy nie spadli bo sie przeliczycie .
 eptpec   16.10.2011, 20:39:37
jezeli my spadniemy to nie bedzie wielka niespodzianka, gorzej z wami pozdrawiam;)
 krol93pl   16.10.2011, 22:30:43
Drodzy piłkarze Leżna mieszkający w mieście Gdańsku nie oczerniajcie swojego miasta, a tym samym samych siebie.
Trzeba umieć przegrywać, ale to dotyczy tylko wielkich.
Komentarze Wasze jako grający zawodnicy są wielce nieobiektywne. Nie trzeba szukać winnych wszędzie tylko nie u siebie, a to było główna przyczyną wyniku na boisku
za pomocą wyzywającego przez cały mecz trenera i kierownika, ponieważ mecz wam wybitnie nie wyszedł. Rozgoryczenie na cały świat , a nie szukanie winy u siebie
świadczy o waszym braku klasy. Jako niezależny obserwator tego spotkania wysnuwam takie wnioski i życzę obu ekipom powodzenia w nastepnych meczach mistrzowskich na boiskach piłkarskich oraz awansu do wyższej ligi.
 kula12   17.10.2011, 08:53:27
z tego co mi sie wydaje, to nikt tu nie szuka winnych . Ja tu widze, że ludzie opisują, jak z ich perspektywy wygladal mecz . Kazdy ma inne zdanie, a tym bardziej kazdy ma prawo wyrazic własną opinie, takze twoj komentarz jest nie potrzebny ;)

Dalsza dyskusja na ten temat jest niepotrzebna . Pozdrawiam :)
 playerV   17.10.2011, 22:03:02
Po to ktos stworzył forum aby można było się na nim wypowiadać.
Faktycznie meczu nie należy uznać dla za udany i cały zespół ma tego pełną świadomość.
Jednak tego typu fora często odwiedzane są przez osoby które ustalają to kto powinien sędziować spotkania na określonym poziomie.Także ,,krótkowzroczność'' i inne wady wzroku u sędziów powinny być leczone przez degradacje ich do niższych klas.
Bardzo rzadko wypowiadam się na tym forum jednak są tematy co do których nie można podejść pobłażliwie.


 krol93pl   17.10.2011, 22:34:42
Szanowny kula12 sam piszesz, że każdy ma prawo wypowiedzieć swoją opinie na forum.
Zbulwersowany jestem wypowiedziami "zuppera" obrażającego inną ekipę wyzywając ich od "prostaków"
pomimo,że wielu zawodników z ich drużyny także jest EKIPĄ Z GDAŃSKA mieszkającą w różnych dzielnicach m.in.
na Zabiance itd. (nie ładnie jak się kale swoje gniazdo).
A obrażanie przez cały mecz sędziego jest także nie na miejscu, szukanie dziury w piłkach, nierównym boisku itd.
Trzeba umieć przeczytać wszystkie komentarze i dopiero wysnuwać jakieś konstruktywne przemyślane wnioski.
Pozdrowienia dla wszystkich. :( :unsure: :roll:
 kula12   18.10.2011, 15:02:14
powiem ci tak . Nie oceniaj calej druzyny po wypowiedzi jednego zawodnika . |)
Zaloguj się, aby dodać komentarz:
Login:
Hasło:

Jeżeli jeszcze nie masz konta - zarejestruj się

Nie pamiętam hasła