WSZYSTKIE ROZGRYWKI PIŁKARSKIE W POLSCE ZAWIESZONE DO 26 KWIETNIA 2020

Liga Juniorów A - grupa Gdańsk I - sezon 2010/2011

Lista kolejek
MECZE BEZPOŚREDNIE
M. Drużyna M PKT Z R P Bramki M PKT Z R P Bramki
1. Orkan Rumia 14 34 11 1 2 49 - 11
2. Orlęta Reda 14 31 10 1 3 63 - 34
3. KP Sopot 14 28 9 1 4 47 - 24
4. Karlikowo Sopot 14 25 8 1 5 33 - 29
5. Cartusia II Kartuzy 14 16 5 1 8 35 - 37
6. Iskra Gdynia 14 15 5 0 9 39 - 34
7. Start Mrzezino 14 15 4 3 7 27 - 39
8. Olimpia Osowa 14 0 0 0 14 19 - 104
Ostatni komentarz dodał morgi93 26.07.2011, 17:33:37

 Baner


>> --------------- WYŚLIJ WYNIK --------------- <<

Kolejka 7 - 16/17. października 2010


Start Mrzezino 2 - 7 KP Sopot
Iskra Gdynia 10 - 1 Orlęta Reda
Karlikowo Sopot 1 - 2 Orkan Rumia
Cartusia II Kartuzy 4 - 0 Olimpia Osowa

Komentarze:



 jeżżżyk   09.10.2010, 18:50:17
Kolejka nr 7 - 16.10.2010 / 17.10.2010 sobota niedziela


JA-I-25 Start Mrzezino - KP Jantar Sopot : 17.10.2010 14:00
JA-I-26 Iskra Gdynia - Orlęta Reda : 17.10.2010 14:00
JA-I-27 Karlikowo Sopot - Orkan Rumia MKS : 17.10.2010 11:00
JA-I-28 Cartusia II Kartuzy - Olimpia Osowa : 17.10.2010 13:00
 Piernik_PDP   09.10.2010, 22:57:49
No i tu będzie się działo ; )
Ciekawe jakie będą wyniki 8)
 Pleban_xD   09.10.2010, 23:27:14
Wygrają:
KP Sopot
Orlęta Reda
Orkan Rumia
Cartucia II Kartuzy
 Bizonik   09.10.2010, 23:31:21
Ten Co dał :P
 Piernik_PDP   09.10.2010, 23:31:43
Ja myśle że jakis remisik będzie albo niespodzianka xD
 Bizonik   10.10.2010, 00:15:57
Gdybyśmy zagrali przez ponad połowę minut z wami to co graliśmy przez początkowe ponad półgodziny to byście nie wyjechali nawet z punktem.
Pozdro :D
 Pleban_xD   10.10.2010, 00:56:09
Tak wygląda tabela po ostatniej kolejce

1. Orkan Rumia MKS 6 16 5 1 0 26 - 5
2. KP Jantar Sopot 6 15 5 0 1 21 - 14
3. Orlęta Reda 6 12 4 0 2 35 - 16
4. Start Mrzezino 6 10 3 1 2 13 - 19
5. Karlikowo Sopot 6 9 3 0 3 13 - 18
6. Iskra Gdynia 6 6 2 0 4 17 - 18
7. Cartusia II Kartuzy 6 3 1 0 5 13 - 23
8. Olimpia Osowa 6 0 0 0 6 14 - 39
 kariop   10.10.2010, 11:25:50
iskra gdynia 1:0 orleta reda
karlikowo sopot 0:8 orkan rumia
carusiaIIkartuzy 1:1 olipia osowa . moje typy :puke:
R E K L A M A
20_PLN_NDB_728x90
 Piernik_PDP   10.10.2010, 11:43:30
Bizon no to trzeba było tak zagrać , liczy się końcowy wynik ; )
 Rabii   10.10.2010, 12:55:17
Już znów idą zwały. Chłopaki bez kłótni :).
Ja mam tylko nadzieje że Karlikowo pokaże pazura i urwą punkty co napewno nie będzie łatwym zadaniem :unsure:
Pozdr
 Bizonik   10.10.2010, 14:29:39
Ale my się nie kłócimy tylko wymieniamy zdania :idea:
 Piernik_PDP   10.10.2010, 21:19:14
No wlasnie zero klotni czysta polemika ;)
My z Olimpia nie mamy zamiaru sie klocic .! ;p
No postaramy sie sprawic niespodzianke i urwac co nieco Orkanowi .!
 Rabii   10.10.2010, 21:50:40
Spoko ;).
Oto chodzi macie urwać pkt :D
 kariop   11.10.2010, 15:55:49
Start na własnym boisku jest zgrany ;D :push: :blink:
 Piernik_PDP   11.10.2010, 15:57:00
Zobaczymy co da sie zrobic ;)
 Pleban_xD   11.10.2010, 22:22:47
A KP jest zgrane u siebie i na wyjeździe.
Moim zdanie mecz kolejki i napewno dla nikogo to nie będzie łatwe spotkanie.
Napewno będziemy grali o zwycięstwo i będziemy liczyć na potknięcie Orkanu;D


KPS :love: :love: :love:
 Rabii   12.10.2010, 21:38:11
Wszystko okaże się na boisku :)
 Piernik_PDP   17.10.2010, 15:00:35
PDP 1-2(1-1) Orkan

Dzieki chlopaki za mecz .
Teraz przygotowania do nastepnej rundy .!
R E K L A M A
 Rabii   17.10.2010, 16:03:06
Brawo PDP. Było blisko :)!
 Rabii   17.10.2010, 16:07:57
Cartusia II 4 - 0 Olimpia
 Rabii   17.10.2010, 16:11:07
Start Mrzezino 2 - 7 KP Sopot (1-4) :puke: :puke: :puke: :weirdo: :weirdo: :weirdo: :D :D :D

KP :love: :love: :love: !
 Bizonik   17.10.2010, 16:51:27
Cartusia 4-0(2-0) Olimpia , pierwsza połowa zdecydowanie dla Kartuz
w drugiej połowie z lekkim wskazaniem na Olimpie.
Gospodarze i Goście sporo okazji na strzelenie bramek , mogło w tym meczu wpaść ich zdecydowanie więcej.
Sędzia to porażka (Mówi do rozgrzewających się zawodników ,że ktoś go woła , nie wiem skąd tacy się biorą , TRAGEDIA).
Zasłużone punkty dla Kartuz.
 longin   17.10.2010, 16:56:12
Iskra - Orlęta 10:1
 Bizonik   17.10.2010, 17:46:36
:huh:
 miszkins   17.10.2010, 17:50:27
Reda grała w końcu w 8 ;)
 Bizonik   17.10.2010, 17:51:33
Aha to tak jak Olimpia z Iskrą tylko ,że my w 6 :blink:
 kariop   17.10.2010, 18:30:36
Mrzezino cały mecz w 10 ;/ . Pozdro dla wszystkiech
 Rabii   17.10.2010, 20:08:16
Czemu w 8? Ojj :puke: :puke: biedna orlęta :<<.
 Piernik_PDP   17.10.2010, 22:08:59
no to liga ladnie sie zakonczyla ; )
bedzie walka na wisone xD
 Iskrzak_XD   17.10.2010, 22:35:50
Ty Bizonik ja tam was 11 wtedy naliczylem...
 Bizonik   18.10.2010, 15:31:32
No tak 11 , ale tylko 6 zaangażowanych grą , bo reszta to nie grała :push:
 Piernik_PDP   19.12.2010, 13:10:45
NABÓR W PDP --> DLA ZAINTERESOWANYCH INFORMACJE W LINKU PONIŻEJ:

http://karlikowosopot.futbolowo.pl/karlikowosopot/news,744362,nabor-.html
 Bizonik   12.01.2011, 20:29:51
I jak tam przygotowania ? 8)
Zaloguj się, aby dodać komentarz:
Login:
Hasło:

Jeżeli jeszcze nie masz konta - zarejestruj się

Nie pamiętam hasła
Lista kolejek
© Pomorski Futbol 2003-2020 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE