ZAPRASZAMY NA TURNIEJE PRZODKOWO CUP DLA DZIECI (STYCZEŃ - MARZEC 2020)
PRZODKOWO CUP 2020 - OLDBOJE - 29.02/1.03.2020 (ROCZNIK 1985 i STARSI)

Liga Juniorów B - grupa Słupsk II - sezon 2009/2010



MECZE BEZPOŚREDNIE
M. Drużyna M PKT Z R P Bramki M PKT Z R P Bramki
1. Bytovia Bytów 18 43 14 1 3 102 - 30
2. Brda Przechlewo 18 40 13 1 4 73 - 29
3. MKS Debrzno 18 35 11 2 5 54 - 21
4. Sokół Wyczechy 18 32 10 2 6 52 - 38
5. Piast Człuchów 18 29 9 2 7 44 - 41
6. Koral Dębnica 18 28 8 4 6 63 - 51
7. Urania Udorpie 18 18 5 3 10 25 - 64
8. Start Miastko 18 15 5 0 13 33 - 76
9. Drzewiarz Rzeczenica 18 12 3 3 12 25 - 54
10. Kaszubia Studzienice 18 9 3 0 15 16 - 83
Ostatni komentarz dodał uraniaa 04.09.2010, 17:43:20
 Baner


>> --------------- WYŚLIJ WYNIK --------------- <<


Kolejka 10 - 5. maja 2010



Bytovia Bytów 8 - 1 Urania Udorpie 6 maja 2010 - 17:00
Brda Przechlewo 15 - 1 Kaszubia Studzienice
Koral Dębnica 5 - 4 Piast Człuchów
Start Miastko 3 - 2 Drzewiarz Rzeczenica
MKS Debrzno 2 - 0 Sokół Wyczechy

Komentarze:



 WojtekKSP   19.01.2010, 17:07:40
Co tam u was Koledzy ;>


Piast :love:
 kamochaKSP   19.01.2010, 22:10:56
właśnie jak tam Panowie ? :) jakieś transfery ? :)

Piast :love:
 WojtekKSP   20.01.2010, 22:00:27
Ludziki jeszcze mulą ;D

Piast :love:
 LukasKSP   21.01.2010, 20:52:13
i juz gejuchy yyyy musialy napisac ;))
heheheh PIONAAAAA



PIAST
 Boniec   22.01.2010, 13:05:28
Transfery na pewno bd 8) Hehe nawet w moim przypadku :P



Pzdr
 WojtekKSP   22.01.2010, 20:15:58
Gdzie się boniec wybierasz ?;D
 Defender213   23.01.2010, 15:15:28
Boniec wybiera sie do Sokola;] Musimy ulepszyc nasz dobry atak ,aby stal sie jeszcze lepszy:D A tak na marginesie to tylko jedno z naszych wzmocnien:D Pzdr


Sokol :love: :love: :love: :love:
 LukasKSP   23.01.2010, 21:14:14
a skad jest Boniec ?
R E K L A M A
20_PLN_NDB_728x90
 Boniec   23.01.2010, 21:15:39
Chwilowo jestem zarejestrowany jako gracz Korala, ale już ponad rok tam nie gram;P



Pzdr
 domelpwo   23.01.2010, 21:25:52
pewnie,że transfery będą: D
do nas 4 zawodników wraca:P
 WojtekKSP   25.01.2010, 21:10:51
|)
 jaworgg   26.01.2010, 13:24:07
wzmocnienia drużyn ? :D pozytywnie :D trudniejsi rywale xD


MKS :love: :love:
 KSPMateuszKSP   26.01.2010, 17:00:48
u nas brak transferów...:D
po co nam wzmocnienia jak i tak wszystko w dupe:D
nie no zart:P
pozdr



PIAST :love: :love: :love: :love:
 koralowiec   13.02.2010, 09:44:25
KORAL ! :love:
 domelpwo   26.02.2010, 16:30:26
Brda wzmocniona :D
teraz Wam pokażemy na co nas stać :P
gralismy młodymi piłkarzami |)
teraz bd zupełnie inaczej;)
ja osobiscie bardzo czekam na mecz z Bytowią ,żeby udowodnic niejakiemu Kapiemu ,że Brda jest lepszym zespołem,bo wynik z Bytowa mnie nie zadowala :)


LKS :love: LKS :love: LKS :love:
 KSPMateuszKSP   27.02.2010, 08:25:39
No to powodzonka;]
a co z juniorów starszych do was wrócili?:p
a Ty Domel jaki fighter sie zrobiles :)
i tak z nami w dupe :P
a my sam rocznik 95-95



Piast :love: :love: :love:
 domelpwo   27.02.2010, 13:19:45
nie dzięki :P
z Wami w dupę? spoko |) |) |) |) :D
nie,nie ze starszych.Wrócili piłkarze z Kolejarza :D
teraz będzie zupełnie inna gra :)
Piastuszki trenujcie,trenujcie :) :) :) :) ,bo chyba nie chcecie takiego wyniku jak w rundzie jesiennej :P :P :P
pozdrowy

Brda :love:
 kamochaKSP   27.02.2010, 21:54:23
Domel , jak się wkręce to ameno ;D
nie no ale tak serio , to nie ma sensu na napinke jaką kolwiek ;)
R E K L A M A
 domelpwo   27.02.2010, 21:59:37
8) heh Kamocha :D wierze,wierze :P Myslalem ,że jak gralismy ,to tez byleś wkrecony
:D |)
a właśnie nie wiesz ,kto by mnie chciał kupic? :unsure: ?
 kamochaKSP   27.02.2010, 22:01:04
wkręcony byłem z Debrznem ;D
a wiesz :D za darmo możesz sobie do nas przyjść :D
 domelpwo   27.02.2010, 22:04:24
za darmo,to mnie nie puszczą xD
byscie musieli im dać jakies uzywane kornery za mnie :P hehehe
 kamochaKSP   27.02.2010, 22:06:06
to już za dużo :D
 domelpwo   27.02.2010, 23:01:57
:O prawda :P
 KSPMateuszKSP   28.02.2010, 20:22:29
ej Domel ja łachałem;]
no ale wiesz ze kamocha teraz na ataku gra u nas?
a ja na bramce:p
 kamochaKSP   28.02.2010, 22:15:19
zmiana taktyczna ;D
teraz ja sobie strzele z 20 brameczek i będzie akurat :D
 domelpwo   01.03.2010, 18:21:27
:O no co Wy:D
teraz chociaż trudniej będzie Wam bramkę strzelić :D :P
Kamocha Ty i 20 brameczek ,to chyba tylko w fifie:P


Brda :love:
 kamochaKSP   01.03.2010, 21:42:46
a żebyś się nie zdziwił :D
Ciebie to teraz pewnie na rezerwę wyślą :D
 KSPMateuszKSP   01.03.2010, 22:01:17
tylko jak Ty Domel znowu na skrzydle zagrasz tot eraz sie nei spotkamy na tej samej stronie;p
bo tak to w zeszlym roku gralme an prawej obronie,w tym roku z wami prawa pomoc a teraz skonczyly sie te czasy >>bramka:D
 typson   02.03.2010, 17:00:43
pisac to wy mozecie sobie na gg ;D ale nie na naszej stronie ;d;d

BYTOVIA! :love: :love: :love: :love: :love:
 kamochaKSP   02.03.2010, 17:21:40
na waszej ? hah :)
z tego co widzę to nie ma nigdzie, że to strona bytovi :)
 domelpwo   02.03.2010, 18:56:47
Wasza strona??? bu hahahha :P
Mateusz spoko moze teraz bede na ataku smigał;))
wiec na tej "bramce" uważaj:P
 Defender213   26.03.2010, 15:08:26
Sokol Wyczechy-Drzewiarz Rzeczenica -Sobota 12:00 Mecz Sparingowy



Sokol :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
 RafalKSP   27.03.2010, 22:39:53
I jaki wynik ?? :D :D

Piast :love: :love: :love:
 Defender213   27.03.2010, 23:26:03
Sokol Wyczechy 3-0 Drzewiarz Rzeczenica :D Wynik mogl byc dwucyfrowy lecz nie skutecznosc napasnikow i poprzeczki dzialaly na nasza zdobycz bramkowa:D Sparing udany pozdro dla chlopakow z Rzeczecniy:D


Sokol :love: :love: :love: :love: :love: :love:
 Defender213   31.03.2010, 15:50:00
A u was jak z meczami sparigowymi?:D

Sokol :love: :love: :love:
 Kapitan7   02.04.2010, 07:12:18
Łeeeeeeeee teraz to ja musze grac w jun.A :/

a tak liczyłem na tą wiosne,i pierwszy mecz z Bytovia.Szkoda 3majcie sie,i powodzenia.

:love: :love: :love: Urania :love: :love: :love: :love:

 Defender213   04.04.2010, 12:59:50
Juz za 6 dni pierwsza kolejka rundy wiosennej:D Jak mslicie jakie padna wyniki:D?

Sokol vs. MKS- 3:0


Sokol :love: :love: :love: :love:
 mksstart   04.04.2010, 17:04:19
pany jak tam sparingi
 mksstart   04.04.2010, 17:07:47
Rzeczenica szykujcie sie na łomot
 kamochaKSP   05.04.2010, 08:13:34
Bytovia Bytów - Urania Udorpie 3-1
Brda Przechlewo - Kaszubia Studzienice 6-0
Koral Dębnica - Piast Człuchów x
Start Miastko - Drzewiarz Rzeczenica 3-2
MKS Debrzno - Sokół Wyczechy 1-2
 domelpwo   05.04.2010, 18:48:08
Bytovia Bytów - Urania Udorpie 2:2
Brda Przechlewo - Kaszubia Studzienice??? Koral Dębnica - Piast Człuchów1:2
Start Miastko - Drzewiarz Rzeczenica 3-2
MKS Debrzno - Sokół Wyczechy 1-2


Brda :love:
 Kapitan7   08.04.2010, 13:41:54
Bytovia-Urania
Najlepszy mecz kolejki ;P
jeszcze nie wiadomo czy ze mną na czele :P

:love: :love: Urania :love: :love:
 kamochaKSP   08.04.2010, 17:31:01
nie przesadzaj :)
Moim zdaniem meczem kolejki jest
MKS Debrzno - Sokół Wyczechy :)
mecz bardziej z górnej półki w naszej lidze :)
Pozdrawiam :)
PIAST! :love: :love: :love:
 gelius   08.04.2010, 20:20:51
jak stawiacie Start - Drzewiarz? :P

mam nadzieje na dobre widowisko i duzo walki :P
 LukasKSP   08.04.2010, 20:22:20
Start 2-1 Drzewiarz
 gelius   08.04.2010, 20:28:04
moim zdaniem ciekawy mecz bedzie miedzy Koralem a Piastem :D te dwa zespoly potrafia bardzo duzo :D
 kamochaKSP   09.04.2010, 06:16:40
gelius zgadzam się z tobą :)
to będą takie nasze mini derby :)
 koralowiec   09.04.2010, 13:00:55
zgadzam sie z geliusem i kamocha :) ciekawy mecz i mini derby :) kamocha a Ty bd bronić ??? :) pozdro
 kamochaKSP   09.04.2010, 14:37:39
myślę, że tak :)
ale to zależy od trenera :)
 domelpwo   09.04.2010, 16:18:48
Przedostatnia kolejka będzie bardzo ciekawa :P
Panowie jak obstawiacie mecz Brda -Kaszubia?




LkS :love:
 kamochaKSP   09.04.2010, 16:40:11
Myślę, że bez problemowo Brda powinna wygrać :)
no ale boisko pokaże :)
PIAST :love:
 domelpwo   09.04.2010, 17:12:08
dokładnie Kamocha taj jak piszesz nie inaczej ; )
 Kapitan7   09.04.2010, 17:42:12
jaki wynik wg.was ?
Bytovia-Urania ;D
 kamochaKSP   09.04.2010, 18:09:50
hmm. obstawiam z 4-1 :)
 domelpwo   09.04.2010, 18:46:54
licze na Uranie 0:2 |)
 ........   09.04.2010, 19:30:50
my z Urania napewno wygramy..
nie przesadzajcie 4:1 ....
z 10 bedzie ;]
pzdr


Bytovia :love: :love:
 BombaKSP   09.04.2010, 19:36:22
hah 10 ??
......ziomek nie przesadzaj za ostro bedzie remis i tyle
licze na to
brda - kaszubia bedzie 5 na bank do przodu :)
MKS-sokol bedzie remis :P
start-drzewiarz tez remis:P
Piast-koral okaze sie na boisku

Zycze milej kolejeczki
pozdrowy
 kamochaKSP   09.04.2010, 19:44:31
........ hah no no 10 :)
po twoim komentarzu można wywnioskować, że uważasz was za najlepszych :)
spójrz na tabele potem się wypowiadaj :)

PIAST :love:
 BombaKSP   09.04.2010, 19:48:01
kamoch dokladnie :D
dostana z urania i bede bil bravo :D
zobacyzmy co stworzycie :)
pozderka

PIAST :love: 8) 8)
 LukasKSP   09.04.2010, 20:00:11
ooo ale komentarzy przed ta kolejka :D
widze ze kazdy spragniony gry ;)
a jak tam koral stoi ze skladem ?
pozdro.
:love: Piast
 domelpwo   09.04.2010, 20:57:50
........ <-- dobry typek
10 ? tak i wtedy cały Bytów się budzi!
dyszke ? owszem dostaniecie ,ale w Przechlewie |)



pozdro : )
 LukasKSP   09.04.2010, 21:01:03
no to mu domel pojechales ;)
 domelpwo   09.04.2010, 21:03:23
nie ma co ukrywać.Chłopak ma fantazje . :P
 kamochaKSP   09.04.2010, 21:07:30
cwaniaki z Bytowa :)
jak nie jakiś Kapi , to ........ :)
żenada :)
 Kapitan7   09.04.2010, 21:11:19
urania junior a-bytovia junior b-6:1
chyja graliscie chlopaki i tyle :]
Urania :love: :love:
 Kapitan7   09.04.2010, 21:13:01
ja tez uwazam ze mecz bedzie wyrównany i urania powalczy conajmniej o 1pkt :))
 jaworgg   09.04.2010, 21:40:15
MKS - Sokół ;D no cóż nie dajecie nam tu szans widzę ;D chyba was jednak zaskoczymy ;D
typuję 2:0 dla gospodarzy xD
POZDRO



MKS :love: :love: :love: :love: :love: :love:
 9kapi   10.04.2010, 09:43:11
hehe zobaczymy ,wszystko okaże się na boisku
 kamochaKSP   10.04.2010, 09:46:30
no to panowie jednak o kolejny tydzień przesunięte :)
PIAST! :love:
 domelpwo   10.04.2010, 09:56:26
[*]


:(


już nie dam rady!
chce grać! no ,ale trudno :( :( :( :( :(


LkS :love:
 RafalKSP   10.04.2010, 10:33:41
[*]
A już się cieszyłem że zagramy jutro :((
No ale trzeba uszanować to...

Piast ! :love: :love: :love:
 KSPMateuszKSP   10.04.2010, 10:52:42
to jeszcze nie jest nic powiedziane mi sie wydaje ze jednak jest sansa ze mecze ligi juniorów sie odbeda tym bardzije ze to nie jest jakas bóg wie jaka liga wiec wszystko sie okaze

pozdro KSP
 domelpwo   10.04.2010, 11:30:47
ja wątpię ,że się coś obędzie.
to chyba Brda zacznie kolejkę z Piastem ; )
 Urania_Dziesiąteczka   10.04.2010, 18:30:54
A już nie moglem sie doczekac meczu z bytovia
a za tydzien Kaszubia
pozdro



Urania :love: :love: :love:
 Cinek_10   10.04.2010, 18:53:42
Urania!!! :love: :love: :love: :love:
 jaworgg   10.04.2010, 19:37:29
no cóż.. nie narzekajmy ;)
na pewno nie zrobili tego specjalnie..
 LukasKSP   10.04.2010, 19:45:23
Jak by wiedzieli ze nie wyladuja to by nie wylatywali. :(
Zrypany klimat teraz ale trzeba to przetrwac..
Pozdrawiam.
 mksiakbtv   10.04.2010, 22:07:07
Kapitan a przypomnij sobie jak graliśmy u Nas jaki był wynik? :D O ile mnie pamięć nie myli to 4:0 dostaliście i to jeszcze od młodszych :D A co do tego meczu o którym pisałeś to może i graliśmy słabo, ale Wy nic lepiej na tym Waszym 'błotku'...

Ale zobaczymy :P
 9kapi   11.04.2010, 09:52:34
co będzie to będzie , w piłce nic nie jest wiadome i to jest w tym najlepsze . Boisko wszystko rozstrzygnie . Komu będzie sprzyjać szczęście i będzie grać lepiej ten wygra
 Urania_Dziesiąteczka   11.04.2010, 14:13:07
A ciekawe kiedy zagramy z bytovia
pewnie w środku tygodnia



Ks Urania!! :love: :love: :love: :love:
 kamochaKSP   13.04.2010, 13:40:50
- SKO junior B grupa II - 5 maja 2010r. (środa) godz. 17:00.
no to kolejka na środę przełożona :)
i możliwe, że mecze w tą sobotę/niedziele też będą przełożone :(
PIAST! :love: :love:
 kamochaKSP   13.04.2010, 13:49:23
- SKO junior B grupa II - 5 maja 2010r. (środa) godz. 17:00.
no to kolejka na środę przełożona :)
i możliwe, że mecze w tą sobotę/niedziele też będą przełożone :(
PIAST! :love: :love:
 kamochaKSP   13.04.2010, 13:50:19
sory :) coś się namieszało :)
 ShynzoPwo   13.04.2010, 19:19:02
Chyba jednak Brda zacznie kolejkę z Drzewiarzem u siebie :D

Brda to MY :D :love:
 domelpwo   14.04.2010, 17:31:02
Drzewiarz
:D ruszamy x DD




 Mistrzu20   14.04.2010, 20:26:16
Sparing 14.04.10r

Sokół Wyczechy 2:2 Drzewiarz Rzeczenica
 jaworgg   15.04.2010, 14:36:02
wynik niezbyt fascynujący ;) jak widać w piłce nożnej wszystko może się zdarzyć ;D


MKS :love: :love: :love:
 lobuz01   16.04.2010, 09:24:48
no moze sie wszystko zdarzyc ale wzne ze mecz byl dobry i wyrównany a drzewiasz teraz ma dosyc dobra ekipe :roll:

sokól :love: :love: :love:
 aduch1993   16.04.2010, 12:47:18
dla brdy szykuje się 2 z rzędu zwycięstwo w lidze

Brda :love: :love:
 kamochaKSP   16.04.2010, 12:54:59
Klasa Junior B - grupa II - 11. kolejka - 19/20.06.2010
przeniesiona z dnia 17/18.04 :D
 Cinek_10   17.04.2010, 09:05:09
A my zaczynamy u siebie z Piastem



Urania :love: :love: :love:
 RafalKSP   17.04.2010, 14:20:15
Nom. Jeśli nic się nie stanie w ciągu tygodnia :D :D :D

Piast :love: :love: :love:
 jaworgg   17.04.2010, 16:00:59
wybacz, że zwracam Ci uwagę ;) ale bardzo niesmaczna aluzja...


MKS :love: :love: :love:
 domelpwo   17.04.2010, 16:20:52
aduch1993
bo pewnie Ty wróciłes,dlatego...
 aduch1993   17.04.2010, 20:41:28
jak wróciłem??
grałem cały czas tylko w starszych...
teraz pewnie będzie tak samo... :(
 RafalKSP   17.04.2010, 23:13:31
No teraz sobie zdałem sprawę ;/ Sorki
 Cinek_10   18.04.2010, 14:58:22
E rafal ale pogodzicie sie z porazka z Urania nie??
Bo u was my wygralismy


Urania :love: :love:
 kamochaKSP   18.04.2010, 16:20:28
Wygraliście spoko :)
ale spójrz na tabele :)
i to że wygraliście nie oznacza, że wygracie :)
 RafalKSP   18.04.2010, 18:24:46
@ Cinek_10
Może się pogodzimy jeśli przegramy ten mecz w walce ;p Ale mamy tą motywacje , bynajmniej ja mam motywacje na ten mecz i dam z siebie 1oo% ! Nie bądź pewien wygranej, bo możesz zbłądzić ;p

Piast :love: :love: :love:
 Cinek_10   18.04.2010, 19:50:44
Nie no Zartuje ale bedzie zaciety mecz jaki masz nr na koszulce moze se pogadamy jak do nas przjedziecie??
bo ja 10


Urania :love: :love: :love:
 RafalKSP   18.04.2010, 20:00:33
Może numerku nie zdradzę ale powiem że gram na stoperze :D :D A pogadać można ;p

Piast :love: :love: :love:
 Cinek_10   18.04.2010, 20:10:17
haha a czemu??
a ja lewa obrona to se pogadamy na meczu nie??


Urania :love: :love:
 domelpwo   18.04.2010, 20:41:04
aduch1993
wygraliśmy rundę jesienna bez Cb więc myślę ,że bez Twojej pomocy też by się udało


:love: lks
 RafalKSP   18.04.2010, 21:56:49
@ Cinek_10
Wiesz może jak będzie zmiana stron to zamienimy kilka słów ;d
 Cinek_10   18.04.2010, 22:02:21
RafalKSP
no pogadamy ale przed meczem tez zamienimy kilka słów;p
:)
 Cinek_10   18.04.2010, 22:04:08
A przyjedziecie z najlepszym składzie?? bo my bedziemy mieli
najlepszy nasi napastnicy was ojada
hahaha

:love: :love: :love: :love:
 BombaKSP   19.04.2010, 16:52:43
to sie okaze :)
:love: :love: :love:
 BombaKSP   19.04.2010, 16:57:50
cinek ja gram z 9
to sie okaze czy bedziecie meic dobrych napadziorow
pozdro do meczu
Piast :D :D :D :D :D :D
 Cinek_10   19.04.2010, 20:56:03
e bomba to se zamienimy pare sluwek przed meczem :) :)

Urania :love: :love: :love:
 RafalKSP   19.04.2010, 21:30:15
Możliwe że przyjedziemy najlepszym składem...Ale nie wiem co do naszego bramkarza, załapał kontuzje.Jeszcze z nim nie gadałem ale spróbuje się coś dowiedzieć. A tak po za Tym to jak wasi napastnicy będą tacy dobrzy jak Ty z ortografii to się nie martwię ;p Nie no żart ;p [sluwek poprawnie słówek]

Piast :love: :love: :love:
 KSPMateuszKSP   19.04.2010, 22:32:56
@Cinek_10
ja numer 4 srodkowy pomocnik mozmey pogadac:)
mam nadzieje rtlko,ze bramkarz wyzdrowieje i bedzie dobrze;))
nie oddamy wam tak łatwo jak w tamtej rundzie..
zesram sie a nie dam sie;]
pozdro


PIAST :love: :love: :love: :love:
 kamochaKSP   20.04.2010, 07:11:08
No szansa jest mała, że zagram :(
sprawa nieciekawie wygląda ..
ale do niedzieli jeszcze trochę czasu :)
Pozdrawiam :)

PIAST :love: :love:
 Kapitan7   20.04.2010, 10:33:54

nie kozacz tak cinek ;D
urania !
 osiol133   20.04.2010, 16:08:32
RafalKSP jesli grasz na stoperze to bede biegal blisko Ciebie iksde. Mam nadzieje ze jestes szybki :d
 RafalKSP   20.04.2010, 19:26:13
@ osiol133

Nie mi to oceniać czy jestem szybki czy wolny :P :P Zobaczymy na boisku :D :D 8)

Piast :love: :love: :love:
 Cinek_10   20.04.2010, 19:50:40
Japa Miksa
haha pogrom bedzie;p to se pogadamy;d

Urania :love: :love: :love: :love: :love:
 BombaKSP   20.04.2010, 20:47:33
cinek spoko
do soboty
 BombaKSP   20.04.2010, 20:49:29
osoil123 pare tysiecznych sekundy wolniejszy od Bolta
chce mu dorownac w tym sezonie wiec sie pilnuj
 BombaKSP   20.04.2010, 20:50:39
cinek pewny jest teraz.. okaze sie na boisku

Piast :love: :love: :love: :love: :love: :love:
 domelpwo   20.04.2010, 21:51:22
O widzę Panowie tu czat urządzają sobie :P
ale uważajcie bo ,to przecież strona Bytowa :D
haha

pozdro panowie!;p


Brda :love:
 WojtekKSP   20.04.2010, 22:42:44
Kozaczki ;D

Piast :love:
 osiol133   21.04.2010, 14:18:14
BombaKSP jakby co to do 100km/h rozpedzam sie w 3,28s a moja predkosc maksymalna to 182km/h :idea:
 rykus   21.04.2010, 14:25:10
siema:D jestem z II grupy ale gralismy z bytówka i calkiem niezle gra nie wiem jak bd teraz ale mysle ze powalcza o wejscie :D panowie ;D
 LukasKSP   21.04.2010, 14:47:53
moze zrobcie sobie ranking na szybkosc ;oo
widze strasznie spragnieni jestescie tej kolejeczki ;)
 Cinek_10   21.04.2010, 17:12:45
haha
okaze sie

Urania :love: :love: :love:
 BombaKSP   21.04.2010, 17:17:21
cinek tak to ja jade gdy wbijam 2 na motorze
hihih
 Cinek_10   22.04.2010, 18:25:07
Haha ale musicie sie pogodzic z porazka :D :D
haha
 kamochaKSP   22.04.2010, 20:55:19
Nie bądź taki pewien siebie :)
Mam nadzieje, że będę mógł z wami zagrać
i Ci udowodnić, że jesteś za pewny siebie :)
Pozdrawiam :)
 Cinek_10   23.04.2010, 17:08:17
do jutra
Urania :love: :love: :love: :love: :love:
 Kapitan7   23.04.2010, 19:25:08
jakaś minutka ciszy przed meczem ?

:love: :love: Urania :love: :love:
 LukasKSP   23.04.2010, 19:45:32
No mi sie zdaje ze by to nalezycie wygladalo ;)
Pozdrawiam ;)



PIAST :love: :love: :love: :love: :love:
 kamochaKSP   23.04.2010, 20:59:52
Fakt :) dobry pomysł :)
wypadałoby :)

PIAST :love: :love: :love:
 lobuz01   23.04.2010, 21:06:32
Jak tak sie chwalimy to ja chetnie zmierze sie z wami na boisku w biegach:P PZDR:D


Sokol :love: :love: :love: :love:
 Cinek_10   23.04.2010, 22:22:58
Nom minutka ciszy będzie


:love: :love: Urania :love: :love:
 KSPMateuszKSP   24.04.2010, 06:15:12
cinek mam takie cisnienie przed waszym meczem ze zobacz juz nie spie:D
pamietaj nr 4
na ile zagram:D
pozdro


PIAST :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
 Kapitan7   24.04.2010, 07:32:10
Cinek taki maly kozaczek ;**
jak mozecie to wjebcie mu przed meczem i nie bedzie skakał ;D

Urania :love: :love:
 domelpwo   24.04.2010, 13:12:41
Dobry wynik :P
 Cinek_10   24.04.2010, 14:09:41
Dzieki Piast za mecz
dobry byl
dobrze zagrałes Mateusz
macie jakby co wygrac z bytovia :D

URANIA :love: :love:
 kamochaKSP   24.04.2010, 14:13:29
Mecz z Uraniom uznaje za masakre ;/
poziom poniżej oczekiwań to na pewno
ale ogólnie grało się przyjemnie , bez większego chamstwa :)
Pozdrawiam :)

PIAST :love: :love:
 RafalKSP   24.04.2010, 14:30:09
Cinek jednak nie pogadaliśmy xD
 WojO_4   24.04.2010, 15:40:53
kapitan 7 ty bys bronil swoich zawodnikow z klubu a nie tak pisal popierdolencu :D
 osiol133   24.04.2010, 15:49:29
Kamocha po slownik moze ... 'Urania' sie odmienia :D:P
 Cinek_10   24.04.2010, 16:42:07
no mecz byl dobry a rafal na jakiej pozycji grałes
 Cinek_10   24.04.2010, 17:18:13
Jak tam Koral sokół???? :D
 kamochaKSP   24.04.2010, 18:02:56
Koral Dębnica - Sokół Wyczechy 25.04.2010 12:00
 RafalKSP   24.04.2010, 22:52:30
@Cinek_10
Grałem na Stoperze... z nr. 2 ;d
 Cinek_10   25.04.2010, 11:15:22
Aha wasza obrona nawet dobra jest bo nie pozwliliscie 2 bramki nam strzelic;p

 RafalKSP   25.04.2010, 11:46:15
hehe :D :D
 Cinek_10   25.04.2010, 17:41:22
Bytovia wygrała 6 - 0 chyba
 soja1   01.05.2010, 23:48:36
Cięzko jest wytypowac wynik meczu Bytovia - Urania .
 WojtekKSP   04.05.2010, 19:34:29
Jutro mecz Koral - Piast ;)
 Mistrzu20   04.05.2010, 20:09:28
a takze start - drzewiarz
 czerwononiebieski   05.05.2010, 18:42:29
MKS 2-0 Sokół :)
 koralowiec   05.05.2010, 18:53:28
Koral Dębnica 5-3 Piast Człuchów

do pierwszej połowy 2-1
 Franki92   05.05.2010, 19:07:58
jak Brda? :)



Chojna i Brda :love:
 koralowiec   05.05.2010, 19:08:07
sory mała pomyłka :D

Koral 5-4 Piast
 BombaKSP   05.05.2010, 19:31:50
brawo dla sedziego..
nie odgwizdal 2 karnych dopiero za 3 uznal za sluszne
zalamka
:blink: :blink:
 Startowiec12   05.05.2010, 19:37:15
Start - drzewiarz 3;2


start :love:
 Franki92   05.05.2010, 19:40:05
Brda 15-1 Kaszubia :D
 jaworgg   05.05.2010, 19:41:19
baa :D
mks - sokół
2:0
zdziwko? :D
dzięki za mecz :)


MKS :love: :love: :love:
 startowicz19   05.05.2010, 19:50:56
jak bytovia? :P:D

Start :love:
 lobuz01   05.05.2010, 20:09:18
Wygraliscie ,bo lepiej graliscie ,co nie zmienia faktu,ze Kolter wam pomagal jak mogl(PS.on zawsze wam pomaga) Faule jakysmy grali w rugby:D Gratki


Sokol :love: :love:
 Franki92   05.05.2010, 20:20:40
Bytowia jutro gra.


Chojna i Brda :love:
 ShynzoPwo   05.05.2010, 20:25:30
Franki po co piszesz wynik i sie napinasz jak nawet nie byles na meczu >>>???
 ShynzoPwo   05.05.2010, 20:27:50
i Franki pisz prawdziwe wyniki :)


Napinacze :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
 ShynzoPwo   05.05.2010, 20:30:59
Brda 14 : 1 Kaszubia
 gelius   05.05.2010, 20:35:43
start 3:2 drzewiarz :P
 ShynzoPwo   05.05.2010, 20:44:03
sorki za blad 15 do 1 :D


Szacunek ludzi ulicy :D
 miastkofan   05.05.2010, 22:07:51
jak tam urania udorpie?
 KsUrania   06.05.2010, 10:56:15
Urania ?! Dzis wygrana z bytovia bedzie ;*
:love: :love: KsUrania :love: :love: :love: :love: :love:
 Franki92   06.05.2010, 11:03:41
ShynzoPwo - Wiedziałem wynik to napisałem . :)
Ty sam nie wiesz już jaki był wynik a niby byłeś na meczu :D
Ogarnij się chłopie i zastanów się co piszesz :D



Chojna i Brda :love:
 9kapi   06.05.2010, 12:53:11
Tak ???? A ile wygracie z Bytovią ???? Tylko nie za wysoko nas ograjcie oki
 RafalKSP   06.05.2010, 14:20:12
:O :O :O Kapi się odezwał ;d
 BombaKSP   06.05.2010, 16:38:48
kapi omg
nie masz co pisac>>
 kuraaa   06.05.2010, 19:05:42
Bytovia - Urania 8-1 :)
 osiol133   06.05.2010, 19:30:17
9 - 1 bylo :D
 miastkofan   06.05.2010, 21:46:25
no to niezle ich dojechaliscie;pp
 Brancik16   07.05.2010, 17:32:23
Urania była za mocno pewna na Bytovie pierwsze minuty były wyrównane ale po pierwszej bramce dla nas zaczęło się i skończyło 8:1

Bytovia :love: :love:
Zaloguj się, aby dodać komentarz:
Login:
Hasło:

Jeżeli jeszcze nie masz konta - zarejestruj się

Nie pamiętam hasła

© Pomorski Futbol 2003-2020 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE