MENU
ROZGRYWKI 19/20
ARCHIWUM
POMORZE
ROZRYWKA
SERWIS
REKLAMA





Klasa A - grupa Słupsk II - sezon 2009/2010



MECZE BEZPOŚREDNIE
M. Drużyna M PKT Z R P Bramki M PKT Z R P Bramki
1. Skotawia Dębnica Kaszubska 22 51 17 0 5 52 - 23
2. MKS Debrzno 22 44 14 2 6 43 - 22
3. Orkan Gostkowo 22 38 11 5 6 44 - 30
4. Garbarnia Kępice 22 38 11 5 6 31 - 27
5. Myśliwiec Tuchomie 22 33 10 3 9 38 - 33
6. GKS Kołczygłowy 22 33 10 3 9 37 - 43
7. Start Miastko 22 31 9 4 9 29 - 40
8. Kaszubia Studzienice 22 29 8 5 9 37 - 38
9. Sokół Wyczechy 22 27 8 3 11 37 - 36
10. Iskra Dretyń 22 24 6 6 10 33 - 37
11. Victoria Dąbrówka 22 16 5 1 16 28 - 52
12. Lipniczanka Lipnica 22 12 3 3 16 15 - 43
Ostatni komentarz dodał tadek50 29.08.2010, 21:40:08



>> --------------- WYŚLIJ WYNIK --------------- <<


Kolejka 20 - 5/6. czerwca 2010



Kaszubia Studzienice 0 - 3 Skotawia Dębnica Kaszubska 6 czerwca 2010 - 15:00
Myśliwiec Tuchomie 3 - 0 Victoria Dąbrówka 6 czerwca 2010 - 14:00
Garbarnia Kępice 1 - 1 Start Miastko 5 czerwca 2010 - 16:00
MKS Debrzno 2 - 0 GKS Kołczygłowy 6 czerwca 2010 - 17:00
Lipniczanka Lipnica 0 - 3 Orkan Gostkowo 6 czerwca 2010 - 15:00
Sokół Wyczechy 4 - 1 Iskra Dretyń 5 czerwca 2010 - 15:00

Komentarze:



 czerwononiebieski   25.05.2010, 23:16:39
http://www.youtube.com/watch?v=d1yc5COLmYI
;)
 waldi_2010   27.05.2010, 10:16:24
MKS życzymy powodzenia :D
Niech wygra lepszy :push:


AVE GKS :love: :idea:
 MKSDENVER   31.05.2010, 15:27:36
dzikus2602:w czwartym meczu chyba ci się wynik źle napisał :P


MK MKS ŻAGIEL DEBRZNO OLE!!! :love: :love:
 GKS_Power   31.05.2010, 16:13:14
Dlaczego? Każdy ma prawo typować jak chce. I niech Was ta pewność siebie zgubi!
 MKSDENVER   31.05.2010, 16:50:48
no pewnie:)
My nie jesteśmy pewni bo mecz nie równy meczowi a w tej lidze to już w ogóle rózne cyrki się dzieją :)

pozdro
 GKS_Power   31.05.2010, 18:14:54
MKSDENVER,

masz wiele racji pisząc "mecz meczowi nie równy". Napewno MKS, będzie chciał się zrewanżować za porażkę, w rundzie jesiennej w Kołczygłowach (2-0). Wtedy GKS i MKS stworzyły bardzo ciekawe widowisko. Mam nadzieje, że pogoda, i sędzia nie popsują widowiska. :) Pamiętam, że zawsze mecze pomiędzy naszymi drużynami były ciekawe, i pełne walki - oby tak było i tym razem..
Ciężko wytypować wynik tego spotkania.. Ale napewno nie będzie nudno. Do zobaczenia w niedzielę w Debrznie!!! :)

GKS!
 czerwononiebieski   31.05.2010, 20:25:05
Jesień wasza,Wiosna NASZ! :):)

i oby tak było tym razem;)

MKS :love: :love:

pozdro gks
 czerwononiebieski   31.05.2010, 20:25:32
NASZA*
R E K L A M A
20_PLN_NDB_728x90
 waldi_2010   31.05.2010, 22:54:01
Czerwononiebieski ...

Pożyjemy zobaczymy jak bd tym razem ...

Mam nadzieję że wygramy , choć wiadomo że łatwo nie bd ...

Życzę Powodzenia ....




:love: TGK :love:
 NowyGracz1   31.05.2010, 23:48:34
Witam! Mam prośbe, a jednocześnie pytanie czy znalazłaby się tutaj na forum osoba która podała by mi namiar emailowy bądz osoba z która mógłbym porozmawiać na temat gry w Drużynie Skotawi bo jestem zainteresowany grą w tym klubie. Czekam na sensowne odpowiedzi z drużyny Skotawi. Pozdrawiam serdecznie!
 szyman   01.06.2010, 11:28:07
http://skotawia.futbolowo.pl/skotawia/menu,2,12,treningi.html porozmawiac mozna na treningu
 szamanek   01.06.2010, 11:38:20
Rekrutacje u mnie szyman;]
 czerwononiebieski   01.06.2010, 17:20:48
waldi_2010:łatwo nie jest nikomu na naszym boisku:D



Literka K Literka S Literka M jak MKS :love: :love: :love:
 okrągły   02.06.2010, 20:21:50
lipnica B klasa Wita ! :D
 Kepiczanin_Garbarnia   02.06.2010, 21:34:02
Czy kibice z Miastka wybierają się do Kępic ??? :D
Garbarnia !!! :love:
 MKSDENVER   03.06.2010, 17:12:42
Będzie ktoś z kibiców GKS Kołczygłowy w Debrznie ?;>
niby mieliście wpaść z tego co słyszałem :)



MKS :love: :love: :love:
 szejk   03.06.2010, 17:39:25
Delegacja będzie na bank :blink:
 MKSDENVER   03.06.2010, 17:48:08
standardowo jak ostatnio bodajże 1-3 osoby:) ?
R E K L A M A
 barman   03.06.2010, 20:54:48
MKSDENVER komentujesz ze jeżdżą w 1-3 osoby a od was nikt na mecze nie jeździ !! Tak więc te głupie uwagi zachowaj dla siebie. Pozdro dla Ciebie
 MKSDENVER   03.06.2010, 21:11:42
mówie jak jest w przypadku meczów MKS - GKS ..Np my byliśmy w Kołczygłowach :)
i pytam czy oni będą u nas ..tylko tyle :barman

pozdro
 szamanek   03.06.2010, 23:10:18
zapraszam na nasza strone na live z meczu w Studzienicach...
www.skotawia.futbolowo.pl
 waldi_2010   05.06.2010, 08:40:15
MKSDENVER ...
Przyjedziemy na pewno , nie mam pojęcia ile nas będzie ... ale ilość się nie liczy ...
Powodzenia Życzymy .....

TGK :love:
 Snajper11   05.06.2010, 17:11:10
Sokół-Iskra 4:1 :D 8)


Sokół!!! :love: :love: :idea: :idea:
 startowiec   05.06.2010, 18:10:17
A jak tam start?
???
 garbarz7   05.06.2010, 18:20:28
Garbarnia-Start 1-1
 czerwononiebieski   05.06.2010, 18:24:42
:):)
 libi07   05.06.2010, 19:13:31
bramka na remis w ostatniej minucie strzelona przez Start Miastko. Z taką grą dziwie się, że są aż tak nisko.

My możemy miec pretensje tylko do siebie, za niewykorzystane sytuacje. Mieliśmy ich troszkę więcej niż Start. Szkoda kolejnych pkt, powalczymy za rok :)
a może jeszcze i w tym sezonie, zobaczymy :)

Pozdro Start, tylko mniej nerwów :)
 StartMKS   05.06.2010, 21:13:32
libi07, zgadza sie wszystko co napisałeś. Garbarnia gra najlepsza piłke w tej lidze. Start był nieco słabszy, ale szczescie dopisało:) Dwie czerwone kartki, w sumie jedna po drugiej, nieco nerwow wprowadził sędzia, który czasami sie gubuił. Ogólnie mecz i atmosfera super. Pozdrawiam Garbarnia;)
 Barrios   06.06.2010, 07:27:18
"okrągły"i co się cieszysz, tak ci do śmiechu??spadamy i taka jest rzeczywistość ale nikt nas nie lał ostro w tej A klasie a za rok wracamy i będziemy mocniejsi :D GKS LIPNICZANKA :love: :love:
 papadzodzo   06.06.2010, 12:27:30
wierze w to ze i druzyna lipniczanki i victorii bedzie grac do konca z honorem i nie odpusci meczów....w tym roku klasa A byla nad podziw silna i wiem to ze i Victoria i Lipniczanka w klasie B beda zdecydowanymi faworytami bo ich gra jest naprawde na niezlym poziomie a swiadcza o tym chociazby wyniki....zadna z nich nie była druzyna "chlopców do bicia"
pozdrawiam
 MKSDENVER   06.06.2010, 12:33:36
TYLKO ZWYCIĘSTWO MKS TYLKO ZWYCIĘSTWO :love: :love: :love:

 garbarz7   06.06.2010, 13:12:36
powodzenia dla Kołczygłów i Lipnicy;)


GARBARNIA :love: :love:
 ice_2008   06.06.2010, 15:53:51
Jak tam skotawia i orkan ?
 obelix   06.06.2010, 16:07:24
Skotavia prowdzi 2:0. jaki wynik w Tuchomiu?
 ANDRIU35   06.06.2010, 16:29:18
Mysliwiec-Victoria 3:0 :)
 Rzepa11Bytovia   06.06.2010, 17:02:32
Kaszubia- Skotawia 0 : 3
 barman   06.06.2010, 17:09:56
Jak Gostkowo??
 szajba   06.06.2010, 17:44:47
No Jak Gostkowo?? Nikt nic nIe wie !!!!!!!!!!!!!!

 okrągły   06.06.2010, 17:51:14
lipnica 0:3 orkan
 konrad481   06.06.2010, 17:56:55
Mks 1-0 Gks ! 45 minuta
 konrad481   06.06.2010, 19:02:52
Mks 2-0 GKS ! Koniec meczu
 prokurator   06.06.2010, 19:42:02
No to niezły finał tej ligi się zapowiada. Kluczowe mecze w wykonaniu czołowej czwórki przed nami. I konia z rzędem temu, kto trafnie wytypuje dwójkę do awansu! Skotawia wydaje się być niemal pewna, ale drugi zespół?
 libi07   06.06.2010, 19:46:43
teraz to liczy się tylko Orkan i MKS. Skotawia musi wygrac tylko jeden mecz i raczej to zrobi. Najważniejszy mecz jest za tydzień !
 gienek   06.06.2010, 20:05:05
Garbarnia walczyć!Nie odpuszczajcie do końca!Pomimo zgrzytu z dowodem,my tzn.Skotawia kibicujemy Wam!A z Orkanem będziemy "gryźć trawę".Drugie miejsce jeszcze w waszym zasięgu!
 ANDRIU35   06.06.2010, 20:12:21
Skotavii brakuje punktu do awansu bo w meczu Orkan-MKS ktos straci punkty lub obydwa zespoły się nimi podzielą także za tydzien walka o drugie premiowane miejsce z kolei spadek Bytovii niezle namieszał poniewaz na dzien dzisiejszy z IV ligi leci równiez Koral co oznacza ze z naszej okregówki lecą 4 zespoły co z kolei oznacza ze z obydwu grup naszych SERIE A polecą po 3 zespoły bo trzeba zrobic miejsce dla 6 ekip z B klasy takze Iskra do roboty
 rebis   06.06.2010, 21:19:00
brawo dla doliny.maja juz awans.pozdrawiamy ekipy a klasowe.moze tym razem dluzej sie utrzymaja.
 rebis   06.06.2010, 21:21:04
skotawia tak dalej.punkt i awans.pozdrawiamy i zyczymy sukcesu w okregowce.
 rebis   06.06.2010, 21:27:11
a stadion rosnie pod moim domem w debnicy.pozdro i dzieki za awans.mysle ,ze na tym dluzej sie sie utrzymamy sie w okregowce.pozdro dla chlopakow z druzyny.bez zaciagu dali rade,nie liczac emila.stronka zajebista.dziekujemy.
 szamanek   06.06.2010, 21:36:07
Rebis kazdy wklada duzo pracy w to co robi...Jesli chodzi o stronke to fakt preznie sie rozwijamy:D
 ANDRIU35   06.06.2010, 21:49:41
Kibice Lipniczanki liczą na rychły powrót do A-klasy a ja bym nie był tego taki pewien z jednego powodu w tym sezonie po reorganizacji szeregi 3 grup naszej B klasy zasiliło 12 ekip A klasowych na kazdą grupe po 4 zespoły, zobaczcie sobie jakie ekipy bedą grały w przyszłym sezonie w B klasie szczególnie w II i III gr.
Czarna Dąbrówka(w zeszłym sezonie spadli po ostatniej kolejce a Mysliwiec meczył sie u siebie zeby z nimi zremisowac) Zawisza, Motarzyno, Parchowo, Uniechów to ekipy które przez długie lata grały w A klasie a teraz muszaciezko walczyc zeby do niej wrócic...
 polwal   06.06.2010, 22:23:51
Widzę ANDRIU nie to że udzielasz się na innym forum to jeszcze źle śledzisz to co się dzieje w innych ligach bo Okręgówkę opuści też BYTVIA II co oznacz że są w A klasie zagrożone jeszcze Iskra Start Kaszubia Sokół


POZDROWIENIA MYŚLIWIEC ORKAN
 Czarny24   06.06.2010, 22:38:43
polwal dobrze mowi jesli Bytovia spadnie do IV ligi to automatycznie BytoviaII spada do klasyA
 libi07   06.06.2010, 22:41:56
a to nie prawda. Bytowia II zostaje w okręgówce. poczytajcie przepisy !!
 libi07   06.06.2010, 22:45:31
gdyby ktoś miał wątpliwości to podam przykład Gryfa2009Tczew. Ich rezerwy grają w V lidze Gdańskiej gr II.

co do spadków to z spadają prawdopodobnie po 3 zespoły z A-klasy. Na pewno nie więcej !
 ANDRIU35   06.06.2010, 22:53:56
Udzielam się tam gdzie znam druzyny i zawodników tam grających lub na meczach na których bywam w wyższych klasach nigdzie wiecej nie to co Ty na forum extraklasy piszesz o śledziach a nawet nie wiesz o kogo chodzi, Bytovia II napewno zagra w okregówce w przyszłym sezonie tak samo Koral II jesli awansuje do A klasy to w niej bedzie grał niezaleznie czy pierwsza drużyna spadnie z IV ligi czy nie takze najpierw proponuje sie doinformowac a potem pisac
 ANDRIU35   06.06.2010, 22:56:32
A tak swoją drogą jesli kibicujesz Mysliwcowi to moze bys w koncu zjawił się na jego meczu? pozdrawiam
 jordan2320   06.06.2010, 23:10:04
no Iskrze brakuje tych 3 pkt zabranych w Dąbrówce :( do tego mamy ciężki terminarz- 2 wyjazdy do Tuchomia i Debrzna, ale cóż trzeba walczyć do końca
 Czarny24   07.06.2010, 14:07:21
Do libi07 wiesz nie wiem do kladnie jak to tam jest ale z tego co slyszalem od paru osob to ze musza byc dwie klasy roznicy miedzy tymi druzynami a jak bedzie to sie okarze
 Czarny24   07.06.2010, 14:09:10
OKAZE sorki za blad :$
Zaloguj się, aby dodać komentarz:
Login:
Hasło:

Jeżeli jeszcze nie masz konta - zarejestruj się

Nie pamiętam hasła

© Pomorski Futbol 2003-2019 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE