POMORSKIE CENTRUM MECZOWE - SPRAWDŹ KTO DZISIAJ GRA MECZ

Klasa A - grupa Gdańsk I - sezon 2009/2010

MECZE BEZPOŚREDNIE
M. Drużyna M PKT Z R P Bramki M PKT Z R P Bramki
1. Wikęd Kębłowo 22 50 16 2 4 71 - 26
2. KS Chwaszczyno 22 50 15 5 2 50 - 14
3. GKS Luzino 22 49 16 1 5 68 - 36
4. Stolem Gniewino 22 43 13 4 5 57 - 19
5. GKS Żukowo 22 40 13 1 8 49 - 39
6. Gryf II Wejherowo 22 39 12 3 7 52 - 44
7. Sokół Bożepole Wielkie 22 29 8 5 9 46 - 32
8. Norda Karwia 22 24 7 3 12 51 - 52
9. MKS Władysławowo 22 22 6 4 12 42 - 58
10. Jantar Sopot 22 15 4 3 15 22 - 63
11. OKS Janowo 22 14 4 2 16 24 - 61
12. GKS Linia 22 4 1 1 20 28 - 116
Ostatni komentarz dodał WikędKębłowo 21.08.2012, 17:53:20



>> --------------- WYŚLIJ WYNIK --------------- <<

Kolejka 10 - 7/8. listopada 2009


Jantar Sopot 2 - 1 OKS Janowo 7 listopada 2009 - 11:00
Gryf II Wejherowo 3 - 3 MKS Władysławowo 7 listopada 2009 - 14:00
we Władysławowie
GKS Linia 0 - 4 Sokół Bożepole Wielkie 8 listopada 2009 - 14:00
Wikęd Kębłowo 4 - 0 GKS Żukowo 8 listopada 2009 - 11:00
GKS Luzino 5 - 2 Norda Karwia 7 listopada 2009 - 14:00
KS Chwaszczyno 1 - 0 Stolem Gniewino 8 listopada 2009 - 12:00

Komentarze:



 Manjak01   26.10.2009, 10:41:33
A w przyszły weekend wcale nie gorzej widzę :) trzy ostatnie wymienione to czołowa 6tka ligi!
 gracz Torpedo   26.10.2009, 12:32:32
Rozumiem, że chciałeś napisać, że cała góra tabeli gra ze sobą w meczach Wikęd Kębłowo - GKS Żukowo, GKS Luzino - Norda Karwia i KS Chwaszczyno - Stolem Gniewino. No tak, chyba przed nami najciekawsza kolejka rundy. Ciekawe czy ktoś wywróży prawidłowe wyniki.
 piotreky11   26.10.2009, 13:18:23
Jantar - janowo 0:2 - janowo musi walczyc o jakiekolwiek punkty a kiedy ma to zrobic jesli nie z sąsiadem z tabeli.

gryf - władysławowo 2:3 - gryf w słabej formie nie jest to juz to samo co na początku sezonu.

Linia - Sokół 0:3 - linia cały czas tonie, sokół zato przyspiesza, i niepozwoli zabrac sobie waznych punktów, zdecydowane zwyciestwo mysle ze moze byc nawet (0:5)

Wikęd - Zukowo ?:? - niepotrafie wytypowac zwyciezcy, zukowo chyba jednak gra lepsza piłke i przechylam szale zwyciestwa w ich strone.

Luzino - Karwia 2:0 - goscie nie podołają druzynie z luzina, ale wiadomo ze wszystko jest mozliwe, wiadomo ze goscie muszą sie zmobilizowac aby wygrac bo inaczej czołówka mocno juz im odskoczy.

Chwaszczyno - Stolem 3:1 lider tabeli wygrywał juz z lepszymi i tym razem nie da wyrwac sobie pkt.
 Manjak01   26.10.2009, 13:32:33
tak, bardzo pokracznie swoje myśli przelałem na papier. Trzy ostatnie zestawione spotkania to pierwsza 6tka w tabeli.
 borowik   26.10.2009, 22:12:09
Witam :)
W meczu KSCh-STOLEM obstawiam niespodzianke(jeżeli trener gośći nie będzie za bardzo mieszał składem).
W inych meczach
Luzino-Norda nie obstawim bo będę grał w tym meczu
Wikęd-Żukowo w pucharze wygrał Wikęd obstawiam to samo.
Linia-Sokół wygrana gośći
Gryf-MKS Ciekaw jestem gdzie odbedzie się mecz,stawiam na gośći
Jantar-Janowo wielka niewiadoma każdy wynik jest możliwy aczkolwiek życzę wygranej dryżynie z Janowa.
 goniec   28.10.2009, 16:43:47
szczerze mówiąc to lini się już nie pomoże bo spadek to jest pewny.Najwiekszym problemem jest to czego ich nauczy ta lekcja. Wyciągnijcie wnioski wyrzućcie tego Głąba trenera i może wtedy pokażecie na co was stać-bo musze przyznać że jest tam wielu dobrze grających zawodników.Pozdrawia całą A KLASĘ
 Inek_1962   28.10.2009, 17:34:17
Goniec o jakim pewnym spadku mówisz 3 punkty różnicy do utrzymania,cały okres przygotowawczy - cała runda wiosenna - o jakim spadku piszesz oni muszą się zastanowić a zwłaszcza zarząd klubu nad organizacją swojej drużyny jak i jej celami - nie szukaj przyczyny w trenerze bo jak nie masz z czego to nic nie zrobisz - graliśmy razem w B klasie - nie wiem jak zrobili ten awans ale zrobili i gratulacje za to teraz trzeba poszukać wzmocnień bo A klasa to nie B pozdrowienia dla wszystkich kibiców i piłkarzy
 nocnykoszmar   28.10.2009, 21:18:07
dwie druzyny to minimum do spadku...oczywiscie jezeli poleci Sopot z okregowki to Jantar automatycznie leci do B-klasy....i jeszcze Orkan II Rumia, więc żeby byc spokojnym nalezy zajac minimum 9 miejsce...czego życzę wszystkim
R E K L A M A
 goniec   29.10.2009, 09:46:46
Inek może i masz racje ale narazie z tego co widać to Linia nie ma szans żeby zacząć wygrywać a mówie Ci że to nie wina zawodników a zarządu
 marianowl   29.10.2009, 12:04:43
Panowie z Lini czytam tutaj że trener że zawodnicy ogulnie jest tak :Trener jest na treningach, a zawodnicy biegają całe 90min.Więc nie mów że to tylko wina trenera.Znam was nie od dziś macie potencjał jak djabli skoro trener się nie sprawdza to z gościem wypad co on zrobi jak na trening nie zjawią się piłkarze.Jest kapitan,człowiek drógi po trenerze weście się razem do roboty a trenera olejcie.W piłkę gracie nie od dziś taktyke ustalcie wszatni przed meczem i wio.Weście przykład z łebuni jak nie mają trenera to jadą jak djabli a jak się pojawi jakiś koles to dupa zimna i strata punktów.
 typek   29.10.2009, 21:00:47
marianowl masz sto procent racji znam chlopakow z lini i szkoda tak marnujecie swe ambicie przez tego glomba ale to wy musicie cos z tym zrobic
 bizonek21   29.10.2009, 23:16:59
panowie prawda jest tak ze jak nie ma ludzi to jak mozemy grac co nie ktorym piłka sie juz znudziła i to nie winan trenera tylko nas zawodnikow i to sie nie zmieni poki sie nie obudzimy i nie zczniemy grac dla przyjemnosci i z pasja. widac przebłyski naszych umiejetnosci no ale co zrobic jak czesto szczescie nie dopisuje tej rundy nie odpuszczamy ale na wiosne licze powazna poprawe a jak nie to dlaje bedziemy klepac w b klasie pozdrawiam
 joachimGKS   31.10.2009, 10:12:40
Wikęd Kębłowo vs GKS Żukowo - W pucharze wikęd miał farcik, teraz im pokażemy kto jest lepszy :P
 borowik   31.10.2009, 11:34:38
W meczach
Wikęd-GKS Ż
GKS L-Norda
KSCH-Stolem
drużyny beniaminków graja z zespołami,które poprzednio grały w A-klasie.ZOBACZYMY kto będzie góra :)
 kojak2323   31.10.2009, 16:29:23
sparing sokol- pogon lebork 3-3 brawo panowie pozdro
 joachimGKS   01.11.2009, 12:21:53
GKS Żukowo vs GKS Kowale 4:3 (sparing)
 bmc   01.11.2009, 17:48:17
MKS Władysławowo - Czarni Pruszcz Gdański 2-3 (Puchar Polski)
 bmc   01.11.2009, 17:57:04
Jantar Sopot - OKS Janowo X (oba zespoły potrzebują punktów, padnie remis)

MKS Władysławowo - Gryf II Wejherowo 1 (mecz odbędzie się we Władku, gospodarze powinni to wygrać)

GKS Linia - Sokół Bożepole Wielkie 2 (gospodarze mają problemy organizacyjne a Sokół ma Grubę)

Wikęd Kębłowo - GKS Żukowo 2 (nie ma faworyta, obserwując obie ekipy stawiam na gości)

GKS Luzino - Norda Karwia 2 (goście łatwo nie oddadzą punktów. Jezeli Meyer i Kalwig będą mieli chęci do gry, punkty wywiozą goście)

KS Chwaszczyno - Stolem Gniewino 2 (stawiam na małą sensację. Faworytem są jednak gospodarze, Stolem natomiast musi coś ugrać...)
R E K L A M A
 redblack   02.11.2009, 11:47:37
Pozdrowienia dla MKSu i Gniewina









KS KORONA :love:
 gracz Torpedo   03.11.2009, 09:20:32
Jantar Sopot - OKS Janowo, pytanie kto się bardziej zmobilizuje na ten mecz, wydaje się że bardziej zintegrowaną drużyną jest Jantar i choć Janowo jest według mnie piłkarsko silniejsze, to Jantar wygra 3:2, bo bardziej będzie chciał zwyciężyć
Gryf II Wejherowo - MKS Władysławowo, Władysławowo gra ostatnio lepiej, ma też spory potencjał, więc na własnym boisku raczej wygra, ale po walce 1:2
GKS Linia - Sokół Bożepole Wielkie, Sokół gra ostatnio bardzo dobrze, a Linia się w Żukowie wykartkowała i sprawia wrażenie drużyny, której przydałaby się zimowa przerwa, żeby wszystko od nowa poukładać więc 1:5
Wikęd Kębłowo - GKS Żukowo, stawiam na 1:2, choć specyficzne boisko w Kochanowie sprzyja raczej gospodarzom, mam wrażenie, że Wikęd ostatnio traci rozpęd z początku sezonu
GKS Luzino - Norda Karwia. Luzino gra dość nierówno i będzie bez Semaka, Norda jest jeszcze bardziej nieobliczalna. Wydaje mi się, że lepiej ostatnio prezentują się goście, więc 1:3, ale absolutnie każdy wynik jest tu możliwy
KS Chwaszczyno - Stolem Gniewino 1:1. Faworytem Chwaszczyno, ale pokonać Stolem może być bardzo trudno
 Ucho   03.11.2009, 21:02:50
A ja stawiam, że zimowa aura pokrzyżuje plan kolejki i kilka spotkań może się nie odbyć :D
 samojr   05.11.2009, 21:03:21
Ja w tej kolejce stawiam Tylko na Jantar,Sopot górą i tyle...reszta jest milczeniem... 8)
 samojr   05.11.2009, 21:06:00
a propos ligi, to zachodzę w głowę i do dziś nie wiem jak chwaszczyno wygrało z luzinem i to jeszcze u nich ;) po prostu jajca :blink:
 samojr   05.11.2009, 21:08:59
wniosek chyba jeden liga słaba jak cała polska piłka nic dodac nic ująć marnym pocieszeniem może być to że ta grupa wydaje się być piłkarsko lepsza od drugiej gdańskiej i organizacja gry na trochę innym czytaj lepszym poziomie
 samojr   05.11.2009, 21:11:54
serdeczne podziękowania dla chłopaków z Chwaszczyna, oczywiście za gorącą herbatkę prosto z termosu :)
 green   06.11.2009, 08:24:27
niewykorzystane sytuacje na zdobycie bramki zemściły się.. chwaszczyno wykorzystało nasza niemoc.
 Ucho   07.11.2009, 07:08:08
no pogoda jednak dopisała :) Samojr gdzie wy macie boisko??
 kuba21   07.11.2009, 10:02:36
Powodzenia wszystkim w nadchodzącej kolejce!:D
 kuba21   07.11.2009, 10:06:15
Mam jeszcze takie pytanie wynikające z własnej ciekawości... Gdzie swoje mecze rozgrywa GKS Linia??
 jamba   07.11.2009, 10:30:21
Linia swoje mecze rozgrywa w Pobłociu. Pozdrawiam
 pamietna11   07.11.2009, 13:20:23
Jantar Sopot 2-1 OKS Janowo
 Luzino   07.11.2009, 16:04:19
GKS Luzino - Norda Karwia 5-2
 lukasz8991   07.11.2009, 16:07:08
Brawa dla bramkarza z Luzina za piękną bramke samobójczą ;)
 ktos_inny   07.11.2009, 16:15:56
Gryf II Wejherowo 3 - 3 MKS Władysławowo(0-3)

MKS stracił 3 bramkę w ostatniej akcji meczu...
mecz rozegrany we Władysławowie
 maxi7   07.11.2009, 17:22:13
Gryf II Wejherowo przegrywał do przerwy 3-0 ale potem pokazał na co naprawde ich stać i zremisował 3-3 w ciągu 15 minut :)
 Foresss   07.11.2009, 17:25:37
lukasz8991

Możesz dokładniej powiedzieć o co chodzi |) ?
 kuba21   07.11.2009, 18:36:04
Bramka bramkarza rzeczywiście przednia.:) Uderzenie pięścią w stylu A. Gołoty - nie trafione.;p hehe Ale na szczęście bez większych konsekwencji dla ekipy z Luzina.:) Dzięki za mecz!:D
 lukasz8991   07.11.2009, 19:41:12
kolega "kuba21" juz wszystko wyjasnił |)
 lukasz8991   07.11.2009, 19:42:09
kolega "kuba21" juz wszystko wyjasnił |)
 skazany   07.11.2009, 21:34:10
TAK BEDZIE WYGLADAŁA TABELA NA KONIEC SEZONU TAK JAK DZIS
1 GKS LUZINO
2 CHWASZCZYNO
3 ZUKOWO
I TAK DALEJ






:love:
 ;]   07.11.2009, 21:47:55
chyba śnisz kolego... na pewno nie luzino...
 gracz_b_klasa   08.11.2009, 11:30:30
Troche pofantazjował kolega :D ale prawdopodobne, ze te 3 zespoły będą w czołówce ale może w innej kolejności.
 borowik   08.11.2009, 12:45:46
Wikęd-GKS Żukowo 4-0
p.s daw karne dla gośći broni bramkarz gospodarzy,Żukowo grało w piłkę, gospodarze wykorzystali zabójcze kontry stąd taki wynik
 borowik   08.11.2009, 12:59:24
przepraszam za gafe ortograficzna
nie daw tylko dwa karne dla gośći :)
 Manjak01   08.11.2009, 14:23:20
KS Chwaszczyno - Stolem 1-0 (0-0)
 playerV   08.11.2009, 15:56:34
Tak jak napisał poprzednik Zukowo grało w piłke, natomiast przeciwnicy skrzętnie wykorzystali nasza słabość w obronie, aplikujac nam na 6-7 bramkowych akcji 4 bramki.Ale jeżeli przy stanie 2-0 nie wykorzystujemy rzutu karnego i dogodnych sytuacji to tak to sie kończy.
Przypomina mi sie mecz z Gniewinem u siebie gdzie wyglądało to identycznie. Mamy przewage jednak nic z niej nie wynika, natomiast dostajemy dwie piłki za placy obroców i robi sie smrod.

 jaguar2   08.11.2009, 16:17:45
Linia- Sokół 0;4 do 75 min 0-0 do karnego starczyło sił
 r.carlos   08.11.2009, 16:23:10
tak 2 karne 3 slupki i reszta gry to barjera obrony wikedu. ale goscie grali w prosta pilke gdzie daje efekt. i to ze 4 bramki to tez nie wszystko bo w pierwszej polowie napasttnik z 3 metrow nad bramka w drugiej polowie tez na poczatku 2 polowy sluek wikedu. wiec nie mowcie ze byiscie tak dobra druzyna a wiked tylko z kontry strzela jezeli 2 zawodnikow atakuje na 4 obrocow to kontra to ok jestescie wtedy super
 barzanty   08.11.2009, 16:46:53
kto wspominał o sensacji w Chwaszczynie??, eksperci piłkarscy znowu się pomylili:( jedyna niespodzianką jest to, że śnieg już spadł a reklamy Coca Coli nie ma jeszcze w TV. Pozdrowienia dla H.......plotów:)
 fankaaa   08.11.2009, 17:04:08
barzanty SĄ JUŻ REKLAMY COCA COLI :/
 adam1st   08.11.2009, 19:03:44
skazany troche sie pomylil
1 Chwaszczyno
2 Luzino
3 Kębłowo
4 Żukowo
5 Gniewino
itd
:love: :love:
 zloty33   08.11.2009, 20:35:11
mecz Chwaszczyna z Linia zostal przelozony na srode 11 listopada, na godzine 12.
 miroo   08.11.2009, 20:55:52
Zawodnicy z Chwaszczyna byli mocno zdenerwowani gdy wybiła 70 minuta a Oni nie mieli pomysłu na bramkowa akcje. O sędziowaniu się nie będę wypowiadał aczkolwiek było sporo błedów .
Odpuściliśmy jedna akcje i zonk. Jedyny komentarz jaki mi teraz na myśl przychodzi jest następujący : Brawo dla paru chłopaków z Chwaszczyna za ... wspaniałą grę aktorską . Nic innego nie opisze sytuacji gdy po dotknięciu barkiem zawodnik o wadze 70 kg dosłownie zwala z nóg przeciwnika o 20 kg cięższego i wyższego o głowę ( i to nie tylko w jednym przypadku ) tak mocno, że konieczna jest interwencja obsługi medycznej .
A przy tym całkiem głośno się wydzierali i mogę stwierdzic, iż owe - często bezpodstawne - okrzyki działały na sędziego jak służbowe polecenie w wojsku .

Tyle w temacie .

Pozdro dla wszystkich piłkarzy i kibiców . :blink:
 barzanty   08.11.2009, 22:52:15
miroo Mordo Ty moja...masz racje Sedzia was krzywdzil, boczny strzelil wam bramke, a obserwatorzy maja dac dla KSCH walkowera;) brawo za jeden strzal na bramke, niesamowite rozwiazania taktyczne, ktore co chwile otwieraly droge do bramki....:) miroo podaj wynik???
 miroo   09.11.2009, 11:42:36
W pierwszej połowie mieliście dużą przewage natomiast w 2 gra się wyrównała . I nie pisze tu, że mieliśmy tylko jeden strzał na bramkę bo to nieprawda. Wynik każdy zna więc go nie będę przypominał . Co do sędziowania to mam pretensje, gdyż sędzia główny był chyba myślami zupełnie w innym miejscu . Gdyby czasem zerknął na sędziego liniowego poziom sędziowania by się zmienił .
Teraz możesz spac spokojnie i dzień w dzień śnic o tym, że macie lidera ... hmm ...
koniec w temacie .
 Manjak01   09.11.2009, 11:52:53
Na meczu był obserwator, więc wierzę, że sędziowanie zostało opisane zgodnie z prawdą :)
Ba, w 2giej połowie to nawet Wyście przeważali, a myśmy oddali jeden strzał... i on wystarczył. Wasze strzały raczej niegroźne, poza jednym z 1wszej połowy w długi róg.
 PireQ   09.11.2009, 13:45:38
opisane ale co to zmieni... takie sędziowanie to kabaret.. na pewno fajnie się gra jak sędzia pomaga ale można wyjść z siebie po akcji, gdzie idzie akcja, zawodnik Chwaszczyna pada na murawę, sędzia nie przerywa gry, akcja idzie dalej, sędzia pokazuje aut. Po chwili kibice krzyczą: kartka kartka, sędzie podbiega do leżącego i pokazuje rzut wolny ;] pomimo tego, że liniowy przypomina głównemu, że był aut. Następna sytuacja, gdy zawodnik Stolema minął dwóch zawodników, rzucił piłkę do napastnika, ten opanowywał ją i byłby praktycznie w sytuacji sam na sam, sędzie dopiero wtedy gwiżdże rzut wolny do miejsca gdzie zawodnik podający podawał uzasadniając swoją decyzję tym, że zawodnik powiedział "kurw*a" ;] Panowie, to jest Klasa A a nie Serie A, tu kurw*y lecą na prawo i lewo przez cały mecz, nie oszukujmy się, dlaczego sędzia reaguje na to tylko raz i to w takim momencie? Były jeszcze dwie mniej znaczące "pomyłki" sędziego.. do tego "nie zauważał" gry łokciami dużej liczby zawodników Chwaszczyna... KABARET Panowie ;]

Rozmawiałem z sędzią liniowym to tłumaczył: tak, no powinno być tak jak mówisz ale ja pokazuję - ale główny decyduje ;]
 Manjak01   09.11.2009, 14:35:26
PireQ, nie zaprzeczę, sędziowanie nie stało na najwyższym poziomie w tym meczu. Tak, to nic nie zmieni... Z tego co wiem, to nie był to pierwszy mecz, kiedy uważacie, że zostaliście przez sędziów skrzywdzeni.

Postawiliście trudne warunki, ale jednak bramkę Wam uczciwie wbiliśmy.

MU przeciwko Chelsea też miało 1na1, a sędzie błędnie gwizdnął spalonego - to tylko ludzie...
 PireQ   09.11.2009, 14:43:21
Manjak01 nie mam pretensji o bramkę, moim zdaniem była zdobyta prawidłowo..
Chodzi o to, że takie sędziowanie wypacza wynik w tym sensie, że przy wyżej opisanej sytuacji nie użył gwizdka (po tym kurw*a) to wynik mógłby (ale nie musiał) być inny... nie dowiemy się tego, ale jedna sytuacja może odmienić los meczu - ok Oni też są tylko ludźmi ale przyznasz ze te dwie opisane sytuacje były mocno dziwne i ciężko usprawiedliwić sędziego w nich, że : nie zauważył, czy pomylił się bo jest tylko człowiekiem...
 nocnykoszmar   09.11.2009, 14:59:06
no tak, zaczyna się...sędziowie co kolejkę popełniają babole, nie ma co się spuszczac...moja ekipa dołuje i leci na łeb na szyję ale nie płacze z tego powodu, wystarczyło strzelic 2 gole i Chwaszczyno na kolanach
 miroo   09.11.2009, 15:58:47
nocnykoszmar - tu właśnie o to chodzi, że jak można im strzelic te 2 gole jak sędzia takie syrki robi ...
trudno, trzeba grac dalej
pozdro
 miroo   09.11.2009, 16:00:15
edit : Cyrki :)
 Manjak01   09.11.2009, 16:01:30
Z autem zgadza się. Drugiej sytuacji dobrze nie widziałem i jeśli Wasz zawodnik powiedział "k...", to nie wiem w jaki sposób to uczynił i do kogo. Ja mam inne wątpliwości, ale nie chce mi się rozpisywać :)

Zgadza się... gdyby Luzino strzeliło nam na 2-0, to byśmy pewno przegrali, a nie wygrali :) Ale stało się tak, a nie inaczej.
 borowik   09.11.2009, 17:00:01
Maniak01 masz rację bo 100% sytuację miał Zinko i co?pudło,pózniej karny dla was i poszło.W 2 poł.dołożyliście jeszcze 4 bramki i nikt z Luzina pretensji do sędziego nie miał.Przegrywac też trzeba umiec :) pozdro
 kuba21   09.11.2009, 18:39:48
Do borowik: Absolutnie się z Panem zgadzam.:) hehe

Ktoś napisał że Stolem nie pierwszy raz ma pretensje do sędziego... O ile dobrze pamiętam to w meczu z Luzinem było podobnie.
Chociaż moim zdaniem to sędziowie w każdym meczu popełniają jakieś błędy, mniejsze czy większe ale popełniają tylko, że nie zawsze wypaczają one wynik meczu. A przecież tylko wtedy mamy do nich pretensje, prawda? Ci panowie są części piłki, a że piłka właśnie dzięki ich pomyłkom nie rzadko robi się ciekawsza to już są uroki tej dyscypliny. :D

Swoją drogą to dobrze że sędziowie w ogóle pojawiają się na meczach bo w b klasie to niestety zdarza im sie 'zapomnieć' o meczu. ;/

Pozdrawiam! :D
 KarolLinia   09.11.2009, 19:44:31
Zgadzam się z kuba21 w 101%.W każdym meczu sędzia popełni jakiś błąd.
Pozdrawiam.
 nocnykoszmar   09.11.2009, 20:27:25
o w pyte chodzi wlasnie o to co powtarzam od wileu sezonow...jaki poziom pilkarski taki poziom sedziowania i jak ktos chce miec (teoretycznie) lepsze sedziowanie niech pogra w I lub II lidze...tylko skoro wy pilkarze nie mozecie sie tam wybic, a co dopiero sedziowe?? wiec czyja to wina?? pewine spisek masonow, zydow i ufoludkow...to juz nie te czasy kiedy to jeden z obecnych a-klasowiczow wjechal do okregowki karnymi czy czerwonymi kartkami ktorych nie bylo...ale to bylo dawno temu
 robocop   09.11.2009, 21:13:09
Kogo masz na myśli bo akurat połowa zespołów z tej ligi ma za sobą występy w okręgówce....
 nocnykoszmar   09.11.2009, 23:20:34
a kiedyś zapadł mi w pamięci pewien mecz,
wiosną 2006 druzyna X przyjechala i z outsiderem się męczyla...ale jako iz to byly ostatki chamskiego drukowania to o dziwo nawet sedziego spotkala kara w postaci kilkumiseicznego zawieszenia....zreszta co tu duzo pisac...siedzmy razem w tym bagnie...co sie wyprawialo przez lata w tej a-klasie oraz "przybocznych" b-klasach...niejedna ksiazke mozna by napisac...niestety nie masz nagran "vel ziobro" za wiele nie zrobisz

 Bampus   10.11.2009, 11:26:10
Wiosną 2006 roku tylko jedna z obecnych drużyn A-klasy walczyła o awans do okręgówki i awansowała, o jaki mecz Ci chodzi? Jak już zacząłeś temat to rozwiń.
 nocnykoszmar   10.11.2009, 12:53:51
nic nie rozwinę....bo jak kiedyś ktoś coś rozwijał to dostawał karę od pzpn-u i na dodatek groziły mu sądowe procesy...a jak było wszyscy wiemy...powiem tylko ze owa druzyna sama zostala "wydymana" sezon wczesniej w barazach o a-klase i to w sposob chamski..."prosto w oczy"

to może inny smaczek z początku lat 2000...jak to awansowała do a-klasy pewna druzyna, która z rywalami o zwyciestwo przxegrywala, natomiast z innymi druzynami miala komplet zwyciestw...zazwyczaj po 1:0 lub 2:0...jak się okazało taki mecz kosztowal tylko 300 "pelenów", więc jakby nie patrzec obrotni dzialacze za wiele na a-klase nie wydali...

sezon ogórkowy sie zaczyna wiec mozna cos "poczarowac"
 maestro160   10.11.2009, 22:23:01
Ciekawi dlaczego Gryf tak zaczal cieniowac, po tak piorunujacym poczatku :) Luzino które awansowalo z tej samej grupy zaczyna dyktowac warunki :)

ps. ponoc to 3? z najwiekszych wiosek w Polsce ? ;p prawda?
 Manjak01   11.11.2009, 14:56:05
Linia - KS Ch 1-5
 Luzino   11.11.2009, 22:49:34
Tak, Luzino jest w pierwszej 5-ce największych wsi Polski :idea:
 Luzino   11.11.2009, 22:54:42
A co do meczu Luzina z Chwaszczynem to nie był jednostronny. Przy stanie 1-0 dla GKS-u, Luzino nie wykorzystało jeszcze dwóch setek a to mogło by ułożyć mecz. Pod koniec polowy karny dla KS i 1-1,potem ciagłe ataki GKS, a KS robi 2 kontry które zdołowaly gospodarzy i ustalily mecz.
Ale przyznaje ze KS był lepszy ale wynik troche dziwny
Zaloguj się, aby dodać komentarz:
Login:
Hasło:

Jeżeli jeszcze nie masz konta - zarejestruj się

Nie pamiętam hasła

© Pomorski Futbol 2003-2024 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE