WSZYSTKIE ROZGRYWKI PIŁKARSKIE W POLSCE ZAWIESZONE DO 26 KWIETNIA 2020

IV liga - pomorska - sezon 2009/2010

MECZE BEZPOŚREDNIE
M. Drużyna M PKT Z R P Bramki M PKT Z R P Bramki
1. Lechia II Gdańsk 30 60 17 9 4 63 - 19 2 2 0 2 0 0 - 0
2. Orlęta Reda 30 60 18 6 6 58 - 31 2 2 0 2 0 0 - 0
3. Gryf 2009 Tczew 30 58 18 4 8 60 - 41
4. Wierzyca Pelplin 30 50 15 5 10 78 - 56
5. Pomezania Malbork 30 48 12 12 6 43 - 30
6. Murkam Przodkowo 30 47 12 11 7 47 - 30
7. Pomorze Potęgowo 30 44 13 5 12 55 - 48
8. Olimpia Sztum 30 43 11 10 9 35 - 39
9. Powiśle Dzierzgoń 30 42 10 12 8 45 - 41
10. Wietcisa Skarszewy 30 37 11 4 15 40 - 57 4 8 2 2 0 7 - 3
11. Koral Dębnica 30 37 10 7 13 43 - 61 4 5 1 2 1 5 - 4
12. Żuławy Nowy Dwór Gdański 30 37 11 4 15 32 - 44 4 2 0 2 2 1 - 6
13. Czarni Czarne 30 30 8 6 16 35 - 40
14. Orzeł Trąbki Wielkie 30 27 7 6 17 32 - 60
15. Rodło Kwidzyn 30 25 7 4 19 28 - 49
16. Czarni Pruszcz Gdański 30 20 5 5 20 34 - 82
Ostatni komentarz dodał WPMG54 26.01.2011, 13:00:52

 Baner


>> --------------- WYŚLIJ WYNIK --------------- <<

Kolejka 24 - 15/16. maja 2010


Lechia II Gdańsk 6 - 1
(2-0)
Wierzyca Pelplin 15 maja 2010 - 11:00
Kowalczyk Maciej
Kowalczyk Maciej
Zabłocki Jakub
Zabłocki Jakub
Popielarz Jakub
Wiśniewski Łukasz
Kata Marcin
Murkam Przodkowo 2 - 4
(1-2)
Wietcisa Skarszewy 15 maja 2010 - 16:00
Olszewski Bartłomiej 21'
Przybyszewski Rafał 82' (k)
Akerman Karol 3'
Armatowski Sebastian 45'
Trzoska Bartosz 47'
Skórczewski Grzegorz 71'
Żuławy Nowy Dwór Gdański 0 - 5
(0-1)
Pomorze Potęgowo 15 maja 2010 - 16:00
Kaczmarek Dominik 21'
Patyk Henryk 58'
Patyk Henryk 69'
Patyk Henryk 78'
Patyk Henryk 85'
Koral Dębnica 2 - 1
(1-0)
Pomezania Malbork 15 maja 2010 - 16:30
Owsianik Tomasz 9' (s)
Drążek Piotr 93'
Statkiewicz Łukasz 66'
Czarni Czarne 3 - 0
(2-0)
Czarni Pruszcz Gdański 15 maja 2010 - 17:00
Kościan Łukasz 7'
Jankiewicz Piotr 29'
Remieniewicz Seweryn 87'
Gryf 2009 Tczew 2 - 0
(1-0)
Powiśle Dzierzgoń 15 maja 2010 - 17:00
Gronkowski Kamil
Kuzimski Mateusz
Olimpia Sztum 1 - 0
(0-0)
Rodło Kwidzyn 15 maja 2010 - 17:00
Pluta Maciej 86'
Orlęta Reda 1 - 2
(0-0)
Orzeł Trąbki Wielkie 16 maja 2010 - 16:00
Styn Radosław
Dziengielewicz Kamil
Kupcewicz Arkadiusz

Komentarze:



 ad-niem   13.05.2010, 21:20:26

8) . . . dziękuję za pomoc wszystkim przekazującym informacje z poszczególnych meczów i liczę na jeszcze lepszą współpracę do końca sezonu na :
8) . . . tel. 502 115 345
8) . . . gg 2384680

 janszympek   13.05.2010, 22:07:03
Lechia gra w Kolbudach.?
 ad-niem   13.05.2010, 22:22:03
Tak, w tej rundzie Lechia II gra w Kolbudach.
 janszympek   14.05.2010, 09:09:05
Dzieki! Czy sa juz jakies nieoficjalne przecieki ze zwiazku odnosnie rozwiazania problemu duzej ilosci spadkowiczow? Czarny scenariusz to 7 zespolow!
 koralowiec   14.05.2010, 17:27:37
mam pytanko do kibiców Malborka - czy pseudo :D przyjadą na mecz do Dębnicy ?
 kulfon22   14.05.2010, 18:02:02
Czy ktoś faktyczni zna dokładnie sprawe spadku z 4 ligi prosze o informacje od czego zalezy ile spadnie druzyn jak ktos wie napiszcie od czego co zalezy z gory dzieki!
 nocnykoszmar   15.05.2010, 00:52:59
spadaja 4 ostatnie plus w zaleznosci od tego ile leci pomorskich z III ligi... a ze na dzien dzisiejszy Bytovia zajmuje spadkowoa lokate to z IV spada 5 druzyn
koralowiec nie strasz, jezeli chodzi o IIIlige to jak juz ktos zleci to albo Bytovia albo Wejherowo... Arka raczej sie utrzyma w ekstra....
 ad-niem   15.05.2010, 13:24:51
8) Zna ktoś wynik z Kolbud (Lechia II - Wierzyca) ?
R E K L A M A
20_PLN_NDB_728x90
 Henryk   15.05.2010, 14:12:01
Lechia wygrała 6;1
 statystyk   15.05.2010, 14:18:47
LECHIA II GDAŃSK – WIERZYCA PELPLIN 6:1 (2:0)
Kowalczyk (2), Zabłocki (2), Popielarz, Ł. Wiśniewski
 karpal   15.05.2010, 16:39:46
ktoś wie jak w Przodkowie?
 pomkamalbork   15.05.2010, 16:44:52
koral - pomezania 8 min. 1:0 dla korala
 BO_NIE   15.05.2010, 17:07:20
dla Wierzzycy ;

Marcin Kata
 Kxpers1   15.05.2010, 17:23:15
Pomorze po 60min. wygrywa 2:0 z Żuławami...
 pomkamalbork   15.05.2010, 17:26:45
koral - pomka 1:0 do przerwy
pomka nie strzelila karnego
 Kxpers1   15.05.2010, 17:34:25
68' H.Patyk dla Pomorza. 3:0 dla naszego Potęgowa :love: :love: :love: :D :D
 Kxpers1   15.05.2010, 17:40:06
78' Aro znowu strzela. Jest 4:0
 stray   15.05.2010, 17:43:16
Murkam Przodkowo - Wietcisa Skarszewy , proszę o info. :s
R E K L A M A
 Kxpers1   15.05.2010, 17:48:35
A Pomorze już wygrywa po 85min. 5:0 Znowu Henryk Patyk :D :D :D
 luk96   15.05.2010, 17:50:25
Jak Olimpia Gryf i Huragan ?
 karpal   15.05.2010, 18:03:07
podobno Wietcisa wygrała 4-2, jesli tak to gratulacje chłopaki :)
 Dylek_5   15.05.2010, 18:04:49
Żuławy 0-5 pomorze :@ :@ :(
Czy wygrywasz czy nie ja i tak kocham cię w moim sercu LKS najwspalniajszymklubem jest!!!!!!!!!!!!!!!!
 Zlatan   15.05.2010, 18:05:16
Wietcisa wygrała panowie!!
 stray   15.05.2010, 18:07:45
Dzięki za informacje. Wietcisa :roll: Pozdrawiam -miłego weekendu 8)
 karpal   15.05.2010, 18:08:23
bramki dla Wietcisy strzelili: Bolo Armata Skóra i Bartek
 tyjek   15.05.2010, 18:10:24
a jak tam rodło???wie ktoś
 mboryna   15.05.2010, 18:13:47
Czy zna ktoś wynik Gryf 2009 Tczew - Powiśle Dzierzgoń ?
Wiem tylko, że Gryf 2009 Tczew prowadził 1-0.
 koralowiec   15.05.2010, 18:35:58
koral debnica 2-1 pomezania malbork :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
 Bati21   15.05.2010, 20:01:08
jak czarni czarne-czarni pruszcz?
 piolub   15.05.2010, 20:05:20
Buchalski trenuje jeszcze Przodkowo?? :idea:
 czerwononiebieski   15.05.2010, 20:12:32
Czarni Czarne 3-0 Czarni Pruszcz Gdański
 RODŁO-FANS-HOOLIGANS   15.05.2010, 20:34:42
Olimpia - Rodło 1-0 :(

80 kibiców Rodła w Sztumie !! :D
Na dniach będzie mały filmik na Youtube z oprawy :idea:
Zachowanie lachociągów Pomezanii - Hahahahah .... Lepiej nie komentować
15 osób , połowa dzieciaki ! i u nas pod "klatką" jeżeli można to tak nazwać napinają się cykory ... trzymające z Widzewem :s ale bić się nie chcieli po meczu jak wyłamaliśmy płot ! jeszcze ochrona napie***** w nas gazem :huh: Pozdro dla kumatych i dla WIDZEWSKIEGO SZTUMU ! Wiecie o co chodzi cykory ze Sztumu !
 MalborscyFanatycy16   15.05.2010, 20:49:42
Po Pierwsze Ośmieszasz się Nickiem,po drugie z Malborka nikogo nie bylo
 szpaku123   15.05.2010, 20:57:16
Zwracam się do kibiców Pomezani Malbork.Jak to mozliwe,że kibice ze Sztumu ktorzy sa waszymi zgodowiczami czy tam fc.(napewno fc Lechi)stoją wspolnie na młynie z widzewiakami.Prosze nie tłumaczyc sie tekstami typu-nie wiedzielismy ze to widzew.Bo chlopacy mieli koszulki fc.widzewa(z tego co wiem).Nie rozumiem takiej sytuacji.Czy to jakas nowa zgoda?Bez napinki pozdro dla kumatych
 RODŁO-FANS-HOOLIGANS   15.05.2010, 21:01:26
Tak , ty się wogólę nie ośmieszasz swoim :huh: i ja nie mówię że wy byliście w Sztumie ... tylko Cieniasy się do was pucują !! WIELKA ZGODA CZY TAM FC , "Szpaku123" nie pytaj się głupio bo Sztum każdemu dupe przyliże kto przyjedzie na ich mecz , Widzewiaki z Kwidzyna przyjechał i nagle co ? - SZTUM jest za Widzewem !! :s Widzew&Lechia i co jeszcze ..... ?
 Romek22   15.05.2010, 21:04:12
Byli z malborka byli to na pewno :] i pisze to osoba neutralna (widziałem parę osób w bluzach pomezanii). Zasłużona wygrana gospodarzy, Rodło słabiutkie. Cóż w przyszłym sezonie derby ale raczej z ryjewem hahaha
 ad-niem   15.05.2010, 21:06:38

8) . . . jeszcze strzelec bramki dla Wierzycy .
 RODŁO-FANS-HOOLIGANS   15.05.2010, 21:12:36
Co za różnica czy Derby z Ryjewem czy Sztumem ? ... - To i to wiocha :P
 Romek22   15.05.2010, 21:24:51
Człowieku ja bym się na twoim miejscu nie odzywał.. Wiocha, a w dupe dostaliście. Wszystkie wioski was biją zresztą hahaha. Kwidzyn duża metropolia może i co macie? Bo jak dla mnie gówno <lol> Będziecie się kopać po czołach na 'polach' od przyszłego sezonu.
 RODŁO-FANS-HOOLIGANS   15.05.2010, 21:33:16
Wszyscy na biją tak ? Napewno nie wszyscy ... bo było kilka niespodzianek ! ale dobra ja nie będe tutaj z tobą bajery uskuteczniał człowieku .... :P bo i tak to nie ma sensu napinacze ze Sztumu - Zero honoru macie ! ten cyrk pod klatką za plecami policji .. śmiech na sali / Pozdro :)
 slasher   15.05.2010, 21:36:46
Sztumian jak dla mnie wasze boisko to nie I liga :P
 Romek22   15.05.2010, 21:39:13
ale ja pisze o meczu człowieku
kibicowanie mam w dupie..
Ty się napinasz przegraliście bo jesteście słabi i nie wiesz co pisać to się odwołujesz do kibicowania
Spoko przyjechaliscie na mecz zorganizowana grupa, dopingowaliscie ale nie pomoglo. olimpia nic nie motala ludzie sie zebrali na stadionie pokrzyczeli cos pare razy (wiekszosc w tym to dzieci jakies) i tyle

bez odbioru.
 augustuss   15.05.2010, 21:44:21
:D Co się tak napinasz "RODŁO-FANS-HOOLIGANS" ... Jedyne co potraficie to te "swoje" zasrane eLki malować po znakach ...
 RODŁO-FANS-HOOLIGANS   15.05.2010, 21:53:59
Jak widzę , to ty się napinasz a nie ja :) ... a wy co umiecie ? :push: Twoim zdaniem umiemy tylko eLki malować ... ale mnie twoje zdanie nie interesuje tak się składa :s
 szpaku123   15.05.2010, 21:54:33
Nazywacie Rodło słabą drużyną.Mimo mojego szacunku dla tej druzyny musze sie z wami zgodzic,ale....Panowie wescie pod uwage,ze polowa skladu Rodła to jeszcze młodzicy ktorzy dopiero nabywają ligowego doświadczenia.Mimo tak mlodego skladu Rodlo i tak pare razy zaskoczylo wygrywając z wyzej notowanymi rywalami.Panowie ci mlodzicy tez dorosna i wtedy moim zdaniem pokaza ze potrafia grac w pilke....
 rumpo   15.05.2010, 22:02:56
RODŁO-FANS-HOOLIGANS jesteś może po jakimś wypadku, który uszkodził Ci mózgownicę?
Byłem na meczu w Kwidzynie z Gryfem Wejcherowo, jak jeszcze byliście klasę wyżej. Wpadła na zawody grupa kibiców Bałtyku wracająca z jakiegoś meczu(może 10 osób).... Prawie sami siebie stratowaliście, gdy ruszyli na Was po bieżni.
Możesz nie pamiętać tego wydarzenia, bo akurat wtedy mama nie puściła Cię na mecz.
BTW: Czy to forum ma moderatora? Odechciewa się odwiedzin po takich postach.(vide RODŁO FANS)
 augustuss   15.05.2010, 22:26:03
:D Problem to , jak widzę , Ty masz ... I jakbyś pytał o Sztumskich "Młynarzy" :D to popatrz sobie w kierunku Gdańska ... "Zawsze tam , gdzie Nasza LECHIA gra !!!" :D Bo kibicowanie klubowi to nie tylko "przydrożny wandalizm" :puke:
 piolub   15.05.2010, 23:00:31
jak nie wiecie jak pozbawic klub dobrej piłki to zapraszam do pruszcza gdanskiego,miasto majace około 30000 bedzie grało w klasie okregowej. WSTYD !!!! PANOWIE POSTAWMY W PRUSZCZU NA RAGBY TO PEWNE EMOCIE NA POZIOMIE 1 JAK I EKSTRAKLASIE JAZDA !! JAZDA !! JAZDA!! CZARNA GWIAZDA!!!!!
 obserwator38   16.05.2010, 01:09:01
pytanie do RODŁO-FANS-HOOLIGANS:

jaki wynik?? :D
 augustuss   16.05.2010, 02:53:14
:D Jak to jaki ??? Olimpia - Rodło 1:0 ( Maciej Pluta '86 ) :D
 Henryk   16.05.2010, 10:08:38
RODŁO-FANS-HOOLIGANS jak cie nazwac ? internetowym napinaczem czy trolem ?
 RODŁO-FANS-HOOLIGANS   16.05.2010, 10:18:19
Pozdrawiam cię również ! :)
 Pamiętasz?   16.05.2010, 12:54:00
Pamiętasz gamoniu jak spier....łeś w Dzierzgoniu? Pamiętasz kretynie jak spier...łes w Kwidzynie?
 kibolll   16.05.2010, 13:33:59
Ty trepie z rondowatego miasta RODŁO FANS HOOLIGANS
weź mi chłopcze przypomnij jaki wynik był w sztumie a wy jak tam stoicie w tabeli ?? :D
 Kantinflas   16.05.2010, 13:49:22
Co ja widze co ja widze Rodlo Kwidzyn w V lidze...
Zapraszamy juz dzis na mecz Chojna II-Rodlo Kwidzyn w V lidze gr.II :blink:
 augustuss   16.05.2010, 15:19:42
:huh: @ RODŁO-FANS-HOOLIGANS - "80 kibiców Rodła w Sztumie !!" ... policz :http://picasaweb.google.com/waskisztum/4liga_OlimpiaSztumRodloKwidzyn_20092010#5471836658971220786
 RODŁO-FANS-HOOLIGANS   16.05.2010, 16:15:46
Podniecacie się że od 2005 roku , pierwszy raz Sztum z Rodłem wygrał ... bo tak to cały czas Rodełko wygrywało ... tak 80 kibiców nawet serwis Olimpii tak napisał ... po za tym było liczone w autokarze i autach
 Romek22   16.05.2010, 17:18:09
To Ty jeszcze tu jesteś??
Nikt się nie podnieca...
Historia pojedynków - 5 meczów dla was, 4 dla nas.
Może jak kiedyś awansujecie, to będzie okazja was dogonić.

jak tam reda z trąbkami wie ktoś?
 statystyk   16.05.2010, 18:02:17
jak Orlęta dziś ?
 waski_sztum   16.05.2010, 18:22:22
Orlęta - Orzeł 1:2 (0:0)
(Styn - Dziengielewicz, Kupcewicz)

Orzeł prowadził 2:0 w pewnym momencie.
 szpaku123   16.05.2010, 18:56:58
augustuss najwidoczniej ty nie umiesz liczyć!Wrzuciłeś link ze zdjeciem na ktorym ewidentnie widac ze kibice Rodła wychodzą juz ze stadionu.Zostało tylko paru by zdjąć flagi z płotu.Bądz na tyle inteligentny i nastepnym razem przejrzyj całą galerie.Bo na innych zdjęciach ewidentnie widać ze było ich lekko 80.Dla niedowiarków zapraszam na strone Olimpi Sztum gdzie jest więcej fotek z meczu!Bez napinki pozdro dla kumatych
 MalborscyFanatycy16   16.05.2010, 19:28:09
Piec dych max i niewciskajcie farmazonow fajna macie frajde kwidzyniacy na tym forum widze
 obserwator38   16.05.2010, 19:39:29
RODŁO-FANS-HOOLIGANS

no to jaki wynik?? 8)

Dzieki "augustuss" za info :D
 Pamiętasz?   16.05.2010, 19:44:19
Po pierwsze, foto z poczatku meczu a nie konca, po drugie na stronie Sztumu jest napisane 50. Kozaki niesamowite, wywalają brame i boją się 2 ochroniarzy :)
 ANDRUS   16.05.2010, 19:57:56
Bramki w meczu Orlęta - Orzeł strzelali:
dla Orła - 50' Dziengielewicz i 64' Kupcewicz (z połowy boiska) :D
dla Orląt 76' Styn
 obserwator38   16.05.2010, 20:22:40
co do ochroniarzy to racja :D
" Pamiętasz?" ładnie to napisales :D
 obserwator38   16.05.2010, 20:23:48
ale mniejsza byl mecz i zakonczmy to.

powodzenia w nastepnych kolejkach. pozdrawiam.
 RodełkoxD   16.05.2010, 20:47:31
jo jasne a może wy takie kozaczki które przyjeżdżają w 10 haha zal mi was 1-0 przegraliśmy trudno zobaczymy unas jak Rodło niespadanie
 jajaja   16.05.2010, 20:53:34
jaki sens ma napinka pomiędzy kibicami przez neta?
 augustuss   16.05.2010, 21:22:43
:D to przydrożni wandale się napinają , że niby taką ekipą przyjechali , że strach było na ulice wychodzić :D a , jak widać, na Olimpię przychodzą też dzieci i tam na trybunach nikt się nie napina ...
 szpaku123   16.05.2010, 22:02:59
Pamiętasz?czytaj uważnie moje posty.Ja jestem postronną osobą w tym całym zajściu.Wiadomo,że informacje na stronce danej ekipy zazwyczaj są sprzeczne z prawdą.Nie trudno się domyśleć,że strone Olimpi Sztum prowadzi kibic Olimpi!Każda ekipa na swoim forum zawsze bedzie mieszac fakty na swoją korzyć.A korzysią dla kibiców ze Sztumu jest napisanie,że przyjezdnych było mniej niż oni sami twierdzą.Pomyślmy racjonalnie!Z Kwidzyna przyjechał autokar i 5 samochodów.Założmy,że w każdym samochodzie byly 4 osoby!Więc według waszej teori w autobusie bylo 30 osob!Kazdy autokar ma ok.5o miejsc wiec pytam po co mialyby jechac samochody skoro osoby w nim siedzące zmiescilyby sie do autobusu?A ekipa samochodowa jechala za autobusem wiec nie mozna powiedziec ze probowali jakiejs wczesniejszej akcji.Z tego co wiem bylo liczenie w autobusie i wyszlo 61.Ale tak wy zawsze wiecie najlepiej,Panowie nauczcie sie myslec racjonalnie a pozniej sie wypowiadajcie!bez napinki
 jajaja   16.05.2010, 22:06:17
no ok to było 80 i co teraz? + 3 pkty dla Rodła w tabeli ?
bardzo fajnie, że Rodło ma jeżdżących kibiców i dobrze dopingujących, ale robicie to dla siebie/klubu czy poklasku w internecie?
 szpaku123   16.05.2010, 22:26:45
jajaja nie interesuje mnie dla czego robią to kibice Rodła.Choć myśle,ze jak kazda ekipa dla wszystkiego po trochu! Ja tylko lubie ustalic prawde i tyle>Gdyby sytuacja dotyczyla innej druzyny a wiedzialbym cos na ten temat zrobilbym to samo.Nie ważne czy to Rodło,Pomezania,Olimpia czy inny klub.Moze to bolec ale powinnismy zawsze pisac prawde.Bez napinki
 Pamiętasz?   16.05.2010, 22:44:14
jeżdzących i dobrze dopingujących? Wyjazdy Rodła można policzyć na palcach jednej ręki przez ostatnie kilka lat :)
 MalborscyFanatycy16   16.05.2010, 22:52:41
No weżcie znimi nie dyskutujcie niema sensuuu
 IchoKKS   16.05.2010, 22:57:29
Po Co ta Napinka ? Moze i można policzyc na rece te wyjazdy , ale jak jest zorganizowany to jedzie Dobra i zgrana ekipa ! Pozdro
 jajaja   17.05.2010, 11:17:05
no ok, wszystko rozumiemy. kwestia jest tego typu: czy w necie będzie napisane, że było 10,100,1000, czy milion kibiców, to i tak nie zmieni tego, co było w rzeczywistości, dlatego te kłótnie uważam za totalny bezsens. kibicuje się na stadionie a nie na forum
 Kwidzyn1946   17.05.2010, 12:41:55
Po co ta bez sensowna napinka ... Rodła oficjalna liczba to 80 - 85 osób. Wiadomo że Pomezania i Olimpia Sztum będą mówić że było nas dużo mniej ... :roll: A co do tamtego zdjęcia fakt jest to zdjęcie z początku meczu ale nie wszyscy byli obecni w " klatce " .
 augustuss   17.05.2010, 16:15:08
:roll:@ Kwidzyn1946 "A co do tamtego zdjęcia fakt jest to zdjęcie z początku meczu ale nie wszyscy byli obecni w " klatce " ." A to dlaczego ??? Przecież małpy trzeba trzymać w klatce !
 Sniq4   17.05.2010, 16:33:30
bo jeszcze wszyscy nie dotarli .
mówisz ,że małpy trzeba w klatce trzymać ?
to pewnie w klatce siedzisz ; )
albo powinni cie tam trzymać ; ]
człowieku ogarnij to pogadamy .
 IchoKKS   17.05.2010, 17:15:11
Sniq4 Bardzo Dobrze Mowisz ! :D
 Kwidzyn1946   17.05.2010, 17:53:58
Skoro trzeba trzymać Małpy w klatce to więcej z niej nie wychodź bo będzie kara od Mamy na Komputer ;)
 Henryk   17.05.2010, 19:33:27
ooo widzę że kwidzyn rządzi w necie,jak to się nazywało ?? Nethooligans haha
 augustuss   17.05.2010, 20:50:01
:) Prawda czasem jest bolesna... co ?? @ Henryk są jeszcze dobrzy w bazgraniu po znakach ... :P A tak w ogóle ... Kto wygrał mecz ? Kto ? Bo wynik jest najważniejszy !
 RODŁO-FANS-HOOLIGANS   17.05.2010, 20:59:15
"augustuss" takiego napinatora jak ty to jeszcze nigdy nie widziałem jeszcze :huh: miałem już nic nie pisać ale do ciebie się nie da , weź człowieku zanim coś napiszesz to przemyśl to , i ogólnie ogarnij się bo to co ty mówisz jest chorę ... "MAŁPY" i co myślisz że będziesz lepszy jak coś takiego powiesz na nasz temat , nie będe się kłucił pojechało 80 osób .. bo nawet jeszcze było liczone w autobusie + 5 samochodów , i jeżeli według jakiejś osoby było 2 ochroniarzy , to powinien powtórzyć podstawówkę ! i na stornie Olimpii wyraźnie pisało ... że około 80-osobowa grupa kibiców z Kwidzyna
 augustuss   18.05.2010, 15:26:43
:D może "było napisane" jak już coś ... Dobra , już przestańcie się tak podniecać wyjazdem za miedzę ... :D
 Pamiętasz?   18.05.2010, 20:02:05
W takim razie ilu było ochroniarzy od strony boiska?
 Kwidzyn1946   18.05.2010, 20:24:17
Od strony boiska dwóch , za to na plecach troche więcej psów i ochroniarzy ...
 augustuss   18.05.2010, 21:11:50
:D @RODŁO-FANS-HOOLIGANS => http://komixxy.pl/61038/Ciasteczko
 augustuss   18.05.2010, 21:13:46
:D @Kwidzyn1946 na tak ... z pięciu policjantów siedziało sobie na murku z drugiej strony drogi ... i bekę sobie z was kręcili :weirdo:
 IchoKKS   18.05.2010, 22:20:40
Beke Sobie krecili ??? augustuss jak byś tam był to Bys sie bał wejsc do klatki a co dopiero wybiec z niej :P Pozdro !
 augustuss   19.05.2010, 03:36:00
:D @ IchoKKS byłem , widziałem ... trochę się pośmiałem ... :D
 szefostwo   19.05.2010, 08:47:37
dajcie chłopakom się nacieszyć,bo to ich 4 wyjazd (2xSztum, Dzierzgoń, Skarszewy)w ciągu 3-4 lat.nie ważne, że 20 km czy 30 km ale zawsze coś.
 Kwidzyn1946   19.05.2010, 11:19:50
Skoro tam byłeś i widziałeś to pewnie też widziałeś że twoi koledzy ( Przypuszczam że jesteś ze Sztumu lub z Malborka ) razem kręcili młyn z Widzewiakami :roll: .
Oczywiście będziecie zaprzeczać że nic takiego nie miało miejsca żeby Lechia sie o tym nie dowiedziała , ale My wiemy swoje :) .
 Pamiętasz?   19.05.2010, 17:14:30
Jeden widzewiak pałętał się miedzy trybunami pewnie jakaś rodzina kogoś ze sztumu i od razu nazywacie "kręcenia młyna z widzewiakami" Gratki ;]
 IchoKKS   19.05.2010, 17:44:24
Jak Sie pdntał to czemu uwagi mu nie zwrociliscie ?? :P
 IchoKKS   19.05.2010, 17:45:10
pentał*
 Kwidzyn1946   19.05.2010, 17:57:23
Wszyscy widzieli że podchodził do was do " Młynu " więc nie wkręcaj filmów że sie pałętał bo jak podszedł do nas pod sektor to szliście za nimi jak za jakimś waszym guru :) Kto był ten widział .
 IchoKKS   19.05.2010, 17:59:56
Kwidzyn1946 Dobrze Powiedziane :)
 augustuss   19.05.2010, 23:05:33
Tak , to musiał być Zbyszek Boniek , albo Sylwek Cacek ... Ja tam nie znam waszych Kwidzyńskich sympatii qrewsko - żydowskich
 kibic443   20.05.2010, 19:18:27
augustuss... Czytając towje izraelskie komentarze, można wnioskować że jesteś właśnie ze sztumu Z kilkoma faktami ciężko się tobie pogodzić. To że rodełko pojechało dość liczną grupą do sztumu, to raz a dwa to to że tam byłeś i wśród was pojawiły się trzy osoby z FC widzew- a wy co??? Kręcicie z nimi młyn!!! Jak to nazwać- brak zasad, a może przestajecie sympatyzować z lechią i zaczynacie z widzewem?!

Macie odwagę przyznać się do tego braciom z lichii gdańsk? Oni pewnie się o tym dowiedzą...
 kibic443   20.05.2010, 19:31:32
pamiętasz?... jeden się pętał...radzę powrucić do podstawówki i od podstaw nauczyć się liczyć. My widzieliśmy dwóch w koszulkach FC WIDZEW i jeden z nimi ubrany na czarno, co daje trzech.
Pochwalcie się o tym w Gdańsku w Malborku!
Gdy dwóch z nich podeszło do młyna rodła, od razu zostali należycie potraktowani!

pamiętasz?, augustus...dlaczego zaniżacie liczby o trzy, jest z wami naprawdę źle dziewczynki!!!
 karpal   21.05.2010, 08:46:10
boshe ludzie ...
to jest forum a nie miejsce do prywatnych dyskusji czy też dywagacji na temat który klub komu kibicuje a komu nie ... dajcie spokój, macie problem popiszcie na GG.
 RODŁO-FANS-HOOLIGANS   21.05.2010, 15:46:43
HAHAHAHAHAHAHA "augustuss" , jaka napinka !!!! Brak Argumentów augustuss brak argumentów !!!! |)
 Henryk   21.05.2010, 21:36:49
rodło w necie wygrało wielkie brawa !!! obyście mieli w 5 lidze wiele jeszcze ciekawszych wyjazdów, Pozdrawiam nethooligansow ! :)
 IchoKKS   21.05.2010, 22:27:43
Rodełko Nigdy nie spadnie !!!!!!!!!!!
 augustuss   22.05.2010, 00:11:25
Rodełko ... ale Wy się w necie napinacie , myślicie że w ten sposób 3 punkty ugracie ? Powodzenia w V lidze ... :puke:
 IchoKKS   29.05.2010, 15:26:16
Ten widzewiak był kiedys Lechistą lecz zdradził ten fan Klub po tym jak dostał razem z widzewiakami od fc Lechi w jednym z kwidzynskich lokali . W tym momęcie nalezy zadac sobie pytanie co zdrajca fc Lechi wzraz z innymi kibicami pomezani robił na jednym sektorze ? . nadmienic nalezy fakt iz w trakcje meczu pseudo hu.. o ktorym mowa miał na sobie koszulke z logiem w.f.c.g co uwiecznione zostało na zdieciach ktore zamieszczone zas zostały umieszczone na stronie olimpi sztum .
Zaloguj się, aby dodać komentarz:
Login:
Hasło:

Jeżeli jeszcze nie masz konta - zarejestruj się

Nie pamiętam hasła
© Pomorski Futbol 2003-2020 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE