MENU
ROZGRYWKI 19/20
ARCHIWUM
POMORZE
ROZRYWKA
SERWIS
REKLAMA





Klasa B - grupa Gdańsk V - sezon 2008/2009



MECZE BEZPOŚREDNIE
M. Drużyna M PKT Z R P Bramki M PKT Z R P Bramki
1. GKS Linia 22 51 16 3 3 70 - 26
2. FC Gowidlino 22 48 15 3 4 66 - 33
3. Atlas II Goręczyno 22 47 15 2 5 49 - 35
4. GKS II Sierakowice 22 44 13 5 4 54 - 22
5. Barka Łebno 22 35 11 2 9 53 - 52
6. Amigo Przyjaźń 22 33 9 6 7 56 - 44
7. UKS Skrzeszewo 22 30 8 6 8 52 - 43
8. KS Mściszewice 22 27 7 6 9 44 - 52
9. Amator II Kiełpino 22 22 5 7 10 45 - 67
10. Potęga Węsiory 22 14 3 5 14 23 - 59
11. Orzeł Gołubie 22 13 3 4 15 32 - 61
12. Huragan II Nowe Polaszki 22 6 1 3 18 28 - 78
Ostatni komentarz dodał kulawy 12.07.2009, 12:39:21



>> --------------- WYŚLIJ WYNIK --------------- <<


Kolejka 8 - 18/19. października 2008



Barka Łebno 4 - 2 UKS Skrzeszewo 19 października 2008 - 12:00
Amigo Przyjaźń 5 - 1 Potęga Węsiory 19 października 2008 - 13:00
Amator II Kiełpino 7 - 3 Orzeł Gołubie 19 października 2008 - 15:30
Atlas II Goręczyno 1 - 0 KS Mściszewice 18 października 2008 - 14:30
Huragan II Nowe Polaszki 1 - 2 GKS Linia 19 października 2008 - 14:00
GKS II Sierakowice 0 - 0 FC Gowidlino 19 października 2008 - 16:00

Komentarze:



 atlason   13.10.2008, 17:06:23
A teraz czas na Msciszewice bo tez maja serie nie przegranych 6 meczy a kto jesli nie my Linia Gowidlino juz sie przekonalo co znaczy gorycz porazki po seri zwyciestw obstawiam nasza wygrana na 5:1 i bedziemy w czo?ówce
 Seba10-90290   13.10.2008, 19:49:08
Je?li(po serii kiepskich wyst?pów)zagra?bym to chcia?bym pomóc dru?ynie w zwyci?stwie....Musimy zdoby? 3 pkt,cho? z Skrzeszewem nie b?dzie ?atwo-ale wierz? ?e to wygramy.... :)
 budda   14.10.2008, 07:58:13
Mecz kolejki w Sierakowicach tutaj beda decydujace losy tabeli je?li zagramy na 100 % a w wiekszosci meczy tak by?o to wygramy i FC Gowidlino wskoczy w koncu na prowadzenie chociaz czo?ówka jest naprawde wyrównana jak nigdy i 6 ekip ma szanse tu awansu do konca jeszcze daleko
 macmar   14.10.2008, 14:07:46
Witam wszystkich, poruszam po raz kolejny temat dotyczacy druzyny przeciwnej, zatem prosze o informacje o Amatorze Kielpino, pozdrawiam,
 msciciel   14.10.2008, 16:30:33
ATLASON ZASZALA?E? Z TYM WYNIKIEM A CO DO KIE?PINA MACMAR TO MAJ? W SK?ADZIE DOBRYCH I SZYBKICH NAPASTNIKÓW Z OBRONA TO RÓZNIE
 baronzlebna   14.10.2008, 16:50:29
seba wygramy z uks bez obaw 4:1 oni mocni s? u siebie o czym swiadczy wygrana z mocn? dru?yna z Sierakowic i remis nie s?absz? dru?yn? z Lini na wyje?dzie juz wymiekaja remis z ca?ym szacunkiem z dru?yn? z W?sior to nie powód do dumy
 nygga   14.10.2008, 21:09:40
baronzlebna-- je?li nie ma zawodników do gry tylko graja rezerwy to tak ju? jest a to czy z nami wygracie to czas poka?e napewno b?dziemy walczy? o zwyci?stwo i ?atwo wam nie b?dzie
 kiper   15.10.2008, 08:18:46
Z Go?ubiem nie bedziemy mie? zadnych problemu i
R E K L A M A
20_PLN_NDB_728x90
 amigoseku   15.10.2008, 10:42:42
Co sie dzieje z nasza druzyna czas sie przebudzic jak nie z Potega to z
kim???
 macmar   15.10.2008, 12:04:55
Tajemnica dobrych wynikow UKS u siebie , lezy (tak mi sie wydaje ) w specyfice boiska, a co do Kielpina to oczywiscie sa faworytami, ale my gramy dla siebie bez presji wynikow. Pozdrawiam naszych przeciwnikow do zobaczenia na boisku
 kinkon17   15.10.2008, 15:31:34
budda nawet jak zagracie na 120 % to i tak bedzie wam ciezko z nami wygrac i to Sierka przodownikiem bedzie ........ :)
 boom   15.10.2008, 22:51:39
co ty budda nie powiesz !? uwazasz sie za zawodnika gowidlina a tak na prawde nim nie jestes hehe
 budda   16.10.2008, 08:03:01
boom najwazniejsze ze ty nim jestes i nie goraczkuj sie oszczedzaj na niedziele bo bedzie potrzebna a ja niekoniecznie musze grac najwazniejsze ze by?em i jestem za FC
 robcio20   16.10.2008, 14:35:31
ci??ki mecz przed nami ale pokazemy na co nas stac. atlason nie za szeroko z tym wynikiem. ks ma dobrych obroncow i watpie zeby byl az tak wysoki wynik. mysle ze raczej KS bd zwyciezca ale przekonamy sie dopiero na boisku.pozdrawiam
 kafarek   16.10.2008, 15:59:36
z Barka bedzie na pewno cie?ki mecz pono? graj? ca?kiem nowym sk?adem i lepiej to wyglada jak w poprzednim sezonie ale powalczymy zobaczymy :blink:
 polaszki3   17.10.2008, 08:58:58
nie tak mia?o to wygladac 2 miejsce ale od konca ? Jedno zwyciestwo i 6 pora?ek :puke:
 osmiornica   17.10.2008, 16:51:14
polaszki my mamy ten sam problem tyle ze jeszcze nie wygralismy w tym sezonie ale gramy dalej moze w koncu 3 pkt z Amigiem ktorej ostatnio tez nie idzie najlepiej :blink:
 toranaga   18.10.2008, 12:38:16
macmar jak zagracie tak jak ostatnio to bedzie dobrze i nasza druzyna odskoczy od dolu tabeli
R E K L A M A
 atlason   19.10.2008, 10:33:54
Atlas -Ks 1:0 i kto jest nast?pny no to przerwalismy passe wszystkich zespolow
 domino1065   19.10.2008, 14:17:51
Barka - UKS 4:2... zasluzone zwyciestwo... ale moglo wpasc jeszcze wiecej :P
 ali192   19.10.2008, 17:44:34
jak go?ubie?
 grzesiek1118   19.10.2008, 19:33:59
7-3 lub 6-3 nie wiem dokladnie dla kielpina pzdr
 macmar   19.10.2008, 19:50:56
niestety nie udalo mi sie dzisiaj byc na meczu , szkoda ze nie
powiodlo sie z Kielpinem, mam nadzieje ze w nastepnym meczu bedzie lepiej
 josee   19.10.2008, 21:39:24
Amator - Orze? 7:3. A jak mecze w Sierakowicach i Przyja?ni?
 siedem   19.10.2008, 22:43:58
Przyja?? - W?siory = 5 :1 a zna kto? wynik Sierakowice - Gowidlino?
 budda   20.10.2008, 07:57:52
Sierakowice-Fc Gowidlino 0:0 dobry i 1 pkt zawsze na wyjezdzie u nas wygramy :)
 citko6   20.10.2008, 08:25:11
Amator II Kie?pino - K.S Orze? Go?ubie 1:2 do przerwy by?o.
 polaszki3   20.10.2008, 14:59:05
Huragan-Linia 1:2 po pierwszej polowie byl remis ale po takim meczu pora?ka nie boli Kozak ?adnie dzis wy?apa? kilka pi?ek
 vanpur   20.10.2008, 16:29:05
citko6 do przerwy by?o 3:2 dla Kie?pina, a po przerwie to ju? w ogóle dostali ?omot ;)
 Sierka-Sierakowice   20.10.2008, 17:27:21
budda u nas w SIERAKOWICACH wygramy - dobre? hehehehehe
 jaguar2   20.10.2008, 18:30:15
Polaszki zapomnia?es doda? ?e Linia gra?a w 10 ciu od drugiej po?owy oczywi?cie czerwona kartka dla Rze?nika
 baronzlebna   21.10.2008, 15:38:52
no to sie pomyli?em o 1 bramke 4:2 z uks
 msciciel   22.10.2008, 16:36:58
szkoda tej pora?ki
 amigoseku   22.10.2008, 17:22:29
w koncu wygrana!!!
 citko6   26.10.2008, 13:03:06
vanpur nie wiem na jakim ty meczu byle?, ale na pewno nie na K.S " Orze? " Go?ubie - Amtor II Kie?pino, w tym meczu by?o do przerwy 1:2.
Zaloguj się, aby dodać komentarz:
Login:
Hasło:

Jeżeli jeszcze nie masz konta - zarejestruj się

Nie pamiętam hasła

© Pomorski Futbol 2003-2019 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE