Pomorska Liga Juniorów Młodszych - sezon 2007/2008

MECZE BEZPOŚREDNIE
M. Drużyna M PKT Z R P Bramki M PKT Z R P Bramki
1. Lechia Gdańsk 26 67 21 4 1 122 - 18
2. Polonia Gdańsk 26 62 19 5 2 99 - 37
3. Arka Gdynia 26 49 15 4 7 60 - 25
4. Bałtyk Gdynia 26 45 14 3 9 62 - 54
5. Lechia II Gdańsk 26 44 13 5 8 63 - 36
6. Bytovia Bytów 26 43 12 7 7 43 - 39
7. Rodło Kwidzyn 26 37 10 7 9 45 - 37
8. Gedania Gdańsk 26 37 10 7 9 48 - 41
9. Wierzyca Starogard Gdański 26 36 10 6 10 66 - 61
10. Wisła Tczew 26 30 8 6 12 34 - 60
11. Start Miastko 26 26 8 2 16 46 - 67
12. Gryf 95 Słupsk 26 25 7 4 15 41 - 68
13. Pomezania Malbork 26 10 3 1 22 28 - 109
14. Żuławy Nowy Dwór Gdański 26 4 1 1 24 15 - 120
Ostatni komentarz dodał osa6 02.07.2008, 10:35:14

 Baner


>> --------------- WYŚLIJ WYNIK --------------- <<

Kolejka 14 - 29/30. marca 2008


Bałtyk Gdynia 9 - 2
(5-0)
Żuławy Nowy Dwór Gdański 30 marca 2008 - 13:00
Bramki Byczkowski (trzy), Wszeborowski (dwie), Siezieniewski, Kluska, Kurek, Orze? - Szyrowski (s), Modrzejewski
Gryf 95 Słupsk 0 - 1
(0-0)
Start Miastko 30 marca 2008 - 14:00
Bramki Mazurek
Gedania Gdańsk 0 - 1
(0-0)
Arka Gdynia 29 marca 2008 - 11:00
Bramki ?o?nierewicz
Lechia II Gdańsk 3 - 0
(0-0)
Wierzyca Starogard Gdański 29 marca 2008 - 13:00
Bramki Pomaski (trzy)
Wisła Tczew 0 - 4
(0-0)
Lechia Gdańsk 30 marca 2008 - 11:00
Bramki Duda 49, ?mijewski 60, Wi?niewski 72, Kurowski 79
Rodło Kwidzyn 1 - 1
(0-1)
Polonia Gdańsk 30 marca 2008 - 13:00
Bramki Gawro?ski - Pi?tkowski
Pomezania Malbork 1 - 2
(1-1)
Bytovia Bytów 30 marca 2008 - 14:00
Bramki Tadaszak - Formela, Galikowski

Komentarze:



 loskp   05.11.2007, 15:59:21
Ba?tyk Gdynia ?u?awy Nowy Dwór Gda?ski 1
Gryf 95 S?upsk Start Miastko 1
Gedania Gda?sk Arka Gdynia 2
Lechia II Gda?sk Wierzyca Starogard 2
Wis?a Tczew Lechia Gda?sk 2
Rod?o Kwidzyn Polonia Gda?sk 2
Pomezania Malbork Bytovia Bytów 2
 rspkt   29.12.2007, 22:50:35
w jakich dniach odb?dzie sie 14 kolejka ? :D
 rspkt   29.12.2007, 22:52:25
Ba?tyk Gdynia ?u?awy Nowy Dwór Gda?ski 3:0
Gryf 95 S?upsk Start Miastko 1:3
Gedania Gda?sk Arka Gdynia 1:3
Lechia II Gda?sk Wierzyca Starogard 2:1
Wis?a Tczew Lechia Gda?sk 0:5
Rod?o Kwidzyn Polonia Gda?sk 0:8
Pomezania Malbork Bytovia Bytów 3:2
 Jabol   02.01.2008, 14:47:49
JEstem ciekaw czy zu?awy przyjada do gdyni!
 Obserwator   03.01.2008, 13:52:37
15-16 grudnia 2007, odby? si? presti?owy turniej juniorów m?odszych rocznika 1992 "Z?ote Lwy Gda?skie". Zwyci?stwo wywalczy?a dru?yna Lechii Gda?sk pokonuj?c zdecydowanie 6:0 zespó? Legionu Radom. Czwarte miejsce zdoby? zespó? Wis?y Tczew ulegaj?c w "ma?ym finale" Victorii Cz?stochowa 2:3.
Ko?cowa klasyfikacja turnieju:
1/ Lechia Gda?sk
2/ Legion Radom
3/ Victoria Cz?stochowa
4/ Wis?a Tczew
5/ Arka Gdynia
6/ Lechia 93 Gda?sk
7/ Gedania Gda?sk
8/ Ba?tyk Koszalin
9/ Lechia II Gda?sk
10/ UKP Zielona Góra
11/ KP Sopot
12/ Victoria Koronowo

Najlepszym zawodnikiem turnieju uznano Adriana Da?ka (Lechia), a bramkarzem Micha?a Szromnika (Gedania). Tytu? króla strzelców zdoby? Pawe? Wszo?ek (Wis?a).
 marek-kruczek   04.01.2008, 22:33:09
Niestety ?u?awy chyba nie przyjad? do Gdyni.
http://www.lkszulawy.yum.pl/news.php?id=76
zobaczymy co b?dzie dalej..
 Jabol   05.01.2008, 23:30:35
no to kurcze lipa!
 Wo?ny_tcz   22.01.2008, 21:57:47
Szkoda ?e sprawy w ?u?awach tak si? potoczy?y....
Trzymam na was kciuki! Mam nadziej? ?e jednak u?miechnie si? do Was szcz??cie i wyst?picie w rundzie wiosennej.

Pozdro! :D
R E K L A M A
20_PLN_NDB_728x90
 ad-niem   19.02.2008, 12:30:05
Przed t? kolejk? zostanie rozegrana (prze?o?ona z 21 maja) 23 kolejka wyznaczona na ?rod? - 26 marca.
 G?sior-MOP   21.02.2008, 22:45:12
Gedania Gda?sk 3 -0 Ba?tyk Gdynia
Lechia II Gda?sk 2-0 Gryf 95 S?upsk
Wis?a Tczew - ?u?awy Nowy Dwór Gda?ski
Rod?o Kwidzyn 1-1 Start Miastko
Pomezania Malbork 2-2 Arka Gdynia
Bytovia Bytów 1-2 Wierzyca Starogard Gda?ski
Polonia Gda?sk 2-5 Lechia Gda?sk

Takie przymiarki :)
S?ysza?em ?e ?u?awy ju? nie bior? udzia?u w rozgrywkach ?
Kto? z ?u?aw mo?e co? na ten temat napisa??
 matipomezania   25.02.2008, 21:31:24
Mam pytanko to prawda co s?ysza?em o Wierzycy ze nie tylko dru?yna seniorska zosta?a zlikwidowana ale tez Juniorzy mo?e kto? to potwierdzi? ??
 Siorski8   26.02.2008, 14:20:44
To Nieprawda :P Tylko Seniorski Klub Wierzycy Jest w Stanie Likwidacji, Juniorzy Nadal Istniej? i Nie Zanosi Si? Aby Istnie? Przestali 8)


Lubi Nas Niewielu, Wi?kszo?? Nienawidzi, Boj? Sie Wszyscy !! JAZDA KP !!

,, Impossible is Nothing & Joga Bonito ''

Forza Internazionale !!! Nerazzurri Campeone !!!
 start.radkuu   26.02.2008, 21:10:41
Ba?tyk Gdynia ?u?awy Nowy Dwór Gda?ski 1
Gryf 95 S?upsk Start Miastko 2
Gedania Gda?sk Arka Gdynia X
Lechia II Gda?sk Wierzyca Starogard X
Wis?a Tczew Lechia Gda?sk 2
Rod?o Kwidzyn Polonia Gda?sk 2
Pomezania Malbork Bytovia Bytów 2
 PomezaniaMalbork   26.02.2008, 21:20:36
Mam 3 pytania ;]
Czy ?u?awy wyst?puj? dalej w lidze?
Czy kto? mo?e w ko?cu co? o tym napisa??
Czy kto? na tej wiosce ma internet? :///
 seba1111   28.02.2008, 20:21:45
Pierwsza kolejka jednak 25/26 marca (ta ktora miala sie odbyc w srode 21 maja).
 quare18   01.03.2008, 19:28:17
Wierzyca Starogard do boju!!! 8) jeste?my, b?dziemy najlepsi :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: .Tylko szkoda, ze nie ma ju? seniorów... :@
 ad-niem   02.03.2008, 08:58:53
Pomezania-spójrz na tabel?, gdzie twoje miejsce. Tam to dopiero wioska.
 PomezaniaMalbork   03.03.2008, 14:56:14
Zobaczymy jak zacznie sie 2 runda cielaku :)
R E K L A M A
 PomezaniaMalbork   03.03.2008, 14:56:46
Na meczu z ark? gramy sk?adem rezerwowym, w 2 meczu poka?emy ?miesznej bytovi co to znaczy Pomezania ! :)
 pranczek/bytovia   03.03.2008, 15:33:57
oki nie badz taki cwany pewnie dowiedziales sie ze nie mamy teraz juz tak mocnego skladu sie podniecasz u was w drozynie tylko frytek jest spoko a reszta lamusy i niegadaj jak bedziecie grali tylko grajcie:) pozdro:)
 loskp   03.03.2008, 22:21:59
Ten znowu sie filmuje ty nie przeceniasz tej swojej pomezani :s ?al wogule
 RumunStart   07.03.2008, 07:31:56
Popieram Cie loskp. Mo?e liczycie jeszcze na 1 miejsce w tabeli co?? :huh: :D

Ba?tyk Gdynia - ?u?awy Nowy Dwór Gda?ski 1
Gryf 95 S?upsk - Start Miastko 2
Gedania Gda?sk - Arka Gdynia 2
Lechia II Gda?sk - Wierzyca Starogard 2
Wis?a Tczew - Lechia Gda?sk 2
Rod?o Kwidzyn - Polonia Gda?sk 2
Pomezania Malbork - Bytovia Bytów 2

W tej kolejce w prawie ka?dym mecz GO?CIE b?d? gór? ;)
 Weso?y   07.03.2008, 21:28:07
Pomezania - Jurand 5:1 (2:1)

www.jurand.yoyo.pl
 PomezaniaMalbork   08.03.2008, 22:40:09
Rumunie ze startu wypowiadasz si? a nawet nie wiesz jaka jest pierwsza kolejka ;] daj sobie spokój.
 matipomezania   09.03.2008, 00:08:01
Spokojnie Panowie zobaczymy na boisku kto jest mocny a nie przed kompem :P Przed klawiatura ka?dy jest kozak zobaczymy co na boisku poka?ecie 8)
 marek-kruczek   09.03.2008, 11:09:00
http://www.lkszulawy.yum.pl/news.php?id=112

Jun. m?odsi ?u?aw raczej b?d? gra?, raczej!
 zawodnik_arki   10.03.2008, 13:52:27
pierwszy mecz do wygrania;] z 5;0
 ;)   15.03.2008, 10:15:58
zawodnik_arki <--- zeby? sie czasem nie zdziwil jak dostaniecie lanie <lol2>
 Blacha   19.03.2008, 23:52:40
Ja tam jestem za Startem Miastko :P super ch?opaki graja pozazdroscic tylko
 Arka__Gdynia   21.03.2008, 21:37:01
1 mecz z pomezania ... z 4 bedzie :D
 G?sior-MOP   21.03.2008, 21:51:28
Tak. b?dzie 10-0 dla was ;] ?OSIE, braki w zespole du?e, ale powalczymy, nie liczcie na wiele :] zreszt? statystyki nawet s? za nami je?li chodzi o gr? w Malborku :] jak nie jeste? tego pewien to mog? Ci poda? nawet wyniki, ostatnie 4 z Malborka z 4 sezonów :] do ?rody, mam nadzieje ?e zagramy na normalnym boisku, a tym bardziej ?e zagramy w ogóle, ?e pogoda nam w tym nie przeszkodzi bo chyba wszyscy na to czekamy.
 start.radkuu   23.03.2008, 08:44:34
8) Weso?ych ?wi?t :huh:
 Wisla_93   23.03.2008, 18:54:29
Ba?tyk Gdynia ?u?awy Nowy Dwór Gda?ski 5:0
Gryf 95 S?upsk Start Miastko 1:3
Gedania Gda?sk Arka Gdynia 1:5
Lechia II Gda?sk Wierzyca Starogard 3:1
Wis?a Tczew Lechia Gda?sk -:-
Rod?o Kwidzyn Polonia Gda?sk 0:8
Pomezania Malbork Bytovia Bytów 0:2
 Arka__Gdynia   24.03.2008, 12:23:50
Malbork :
Przestancie kozaczyc i zacznijcie wkoncu griac. macie przedostatnie miejsce w lidze a wy sie za gadanie bierzecie.
jestescie jedyna druzyna ktora co tydzien gada gada a a potem na boisku przegrywa a pozniej zwalaja wine na sedziego czy na pogode.
 Rutek   24.03.2008, 14:44:34
Start w tej rundzie bedzie naprawde grozny. UWAZAJCIE!!!!!!!!!!!!!!
 Arka-Gdynia   25.03.2008, 21:02:31
Ag
 przybiiBG   25.03.2008, 21:48:28
Gedania - Baltyk 1:2
 Glinus11KKS   26.03.2008, 18:56:23
Rod?o Kwidzyn - Start Miastko 4:1
 Arka-Gdynia   26.03.2008, 19:22:39
Pomezania Malbork - Arka Gdynia 0 - 12
bramki dla arki
3x F. Modelski
3 x A. Bukowski
2 x M.Mroch
2x Robert Zi?tarski
1x K.?o?nierewicz
1x R.Roeske
 OchryPomka   26.03.2008, 20:12:54
Arka 12;0 Pomka , dobry mecz ch?opakow z gdyni :)
 G?sior-MOP   27.03.2008, 20:31:04
Ba?tyk Gdynia ?u?awy Nowy Dwór Gda?ski 1
Gryf 95 S?upsk Start Miastko 1
Gedania Gda?sk Arka Gdynia 2
Lechia II Gda?sk Wierzyca Starogard 1
Wis?a Tczew Lechia Gda?sk 2
Rod?o Kwidzyn Polonia Gda?sk 2
Pomezania Malbork Bytovia Bytów 1
 Arka___Gdynia   27.03.2008, 21:14:35
Zdecydowanie w naszym zespole jest zaduzo indywidualnosci jak chocia? wyróznie pana modelskiego ktory poza karnymi w tym meczu nie móg? kopn?? pi?ki po?adnie
 arkowiec_ag   27.03.2008, 21:22:01
Ochry POMKA . Micha? barwy zmieni?es???
 ARKA   27.03.2008, 22:15:29
Arka__Gdynia : Czy Ty aby nie masz jakiegos problemu? zdecydowanie jestes rezerwowym w druzynie Arki. ?atwo to wywnioskowac po twoich komentarzach. I jezeli masz jakies problemy to zglos je przy wszystkich w szatni a nie jako anonim wypisujesz rozne wlasne historie na forum, tutaj czujesz sie mocny? poco twoj komentarz : do pomezani z 4 bedzie.? zachowaj klase , godnie reprezentuj Arke ( o ile jestes Arkowcem) i nie sadze aby w druzynie Arki bylo za duzo indywidualnosci bo bramki strzelalo wczoraj 6 zawodnikow w wiekszosci po skladnych akcjach calej druzyny.
 Obserwator   28.03.2008, 16:14:14
START MIASTKO ?
prosimy o autora jedynej bramki w inauguracyjnym meczu z Rod?em :O
 Bytovia   28.03.2008, 16:35:56
Ba?tyk Gdynia- ?u?awy Nowy Dwór Gda?ski 1
Gryf 95 S?upsk- Start Miastko 2
Gedania Gda?sk-Arka Gdynia 2
Lechia II Gda?sk- Wierzyca Starogard x
Wis?a Tczew Lechia- Gda?sk 2
Rod?o Kwidzyn Polonia- Gda?sk 2
Pomezania Malbork- Bytovia Bytów 2
 Gawron4   28.03.2008, 19:32:28
Ba?tyk Gdynia- ?u?awy Nowy Dwór Gda?ski 1
Gryf 95 S?upsk- Start Miastko x
Gedania Gda?sk-Arka Gdynia 2
Lechia II Gda?sk- Wierzyca Starogard x
Wis?a Tczew Lechia- Gda?sk 2
Rod?o Kwidzyn- Polonia Gda?sk 2
Pomezania Malbork- Bytovia Bytów 2
 ARKA   29.03.2008, 14:25:51
Gedania Gda?sk - Arka Gdynia 0:1 (0:0)
Bramka: ?o?nierewicz
 blon@   29.03.2008, 17:04:32
Lechia II - wierzyca 3:0(0:0)
bramki:
pomaski 3

Wierzyca nie odda?a zadnego strza?u... tyle napisze
 startowiec   29.03.2008, 17:11:26
dla Startu Miastko bramke strzeli? Czutro
 lechista92   29.03.2008, 19:07:48
lechia II 3 - 0 Wierzyca

pomaski x3

jedyne co moge powiedzieco tym meczo to to ze mog?o byc wiecej : )
 lechista92   29.03.2008, 19:08:14
do przerwy 0 : 0
 ciemek   29.03.2008, 20:12:06
rodlo-polonia 1:1
piano smierdzi!
 AMaSS1402   29.03.2008, 22:57:13
Ojjj Ciemus Ciemus :D :P
 Obserwator   30.03.2008, 14:11:33
Wis?a - Lechia 0:4 (0:0).
Do przerwy mog?o by? nawet 1:0 dla gospodarzy gdyby s?dzia podyktowa? karnego po ewidentnym ataku na nogi napastnia Wis?y w polu karnym. Zdziwienie budzi zw?aszcza fakt, ?e sytuacj? dok?adnie widzia? s?dzia boczny : :@ Poza tym ostra gra go?ci lekko poirytowanych bezmramkowym remisem doprowadzi?a do kontuzji kolejnego napastnika gospodarzy, który ze z?amanym nosem odwieziony zosta? do szpitala.
W drugiej po?owie Lechia udowodni?a swoj? wy?szo?? zdobywaj?c 4 bramki.
 Obserwator   30.03.2008, 14:37:33
Lechia:
Piórkowski - T.Kila, Puczy?ski ( :s kartka), G.Kila, Sterczewski, K?dziela, Kostrzewa ( :s kartka), Preizner, ?mijewski, Godlewski, Duda /
Wi?niewski, Kurowski, Nowak, Szcz?sny
 longin   30.03.2008, 15:15:58
Ba?tyk - ?u?awy 9:2
 Obserwator   30.03.2008, 15:40:22
Longin:
a wynik do przerwy i strzelcy bramek ? :unsure:
 Rychu3   30.03.2008, 15:47:52
Rod?o Kwidzyn - Polonia Gda?sk 1:1 (o:1)
 Obserwator   30.03.2008, 15:54:05
Do Rycha3:
kto strzeli? bramk? dla Rod?a i Polonii ?
 Blondi#20   30.03.2008, 15:58:43
Dla Rod?a strzeli? Gawro?ski

Co do meczu s?dzia ewidentnie gwizda? pod polonie. Karny wyciagniety z kapelusza za niby zagranie rek? w polu karnym. Sedzia sie poprostu osimeszy? bo robi? wszystko zeby polonia wygra?a mecz a i w dodatku pokaza? naszemu zawodnikowi czerwona kartke niewiadomo za co. Po meczu widac polonia nie mog?a pogodzic sie ze remisem i byly ma?e zamieszki <lol2> Pozdrawiam
 filipescu   30.03.2008, 17:15:45
Gryf 95 S?upsk 0-1 Start Miastko (0-0). Szkoda naszego wysi?ku, ca?y mecz przewa?ali?my, grali?my na po?owie Startu, du?o sytuacji strzeleckich. Oni zrobili jedn? akcj? i gol. Niestety, taka jest pi?ka no?na - nieprzewidywalna.
 ASIOR   30.03.2008, 17:25:15
Jaki wynik w malborku ?
 Kaczor_Gdynia   30.03.2008, 17:26:46
Ba?tyk - ?u?awy wynik do przerwy 5:0

bramki dla ba?tyku: Byczkowski x3, Siezieniewski x1, Wszeborowski x2, Kluska x1, Kurek x1, Orze? x1

bramki dla ?u?aw: samobój (Szyrowski) , ?
 PomezaniaMalbork   30.03.2008, 17:39:16
Pomezania - Bytovia 1-2 (1-1) dla Pomezanii Tadaszak...
 Daman   30.03.2008, 18:17:54
Bramk? dla Startu strzeli? Mazurek.
 Adas136   30.03.2008, 18:21:36
OD momentu kiedy Polonia strzeli?a bramk? to Rod?o mia?o wi?ksz? inicjatyw?. Gdyby nie gra w os?abieniu pewnie by?my wygrali
 boadusiciel   30.03.2008, 18:44:25
do Obserwatora :
W Lechii bronil Zió?kowski a nie Piórkowski :)
 Hazel_SKS   30.03.2008, 19:07:13
Nie no jak wal? sanie od ty?u po nogach to dziwne zeby sedzia nie gwizda? fauli. 1 Czerwona to i tak ma?o, powinien z 3 Pokaza?. Na tym boisku nie da?o sie grac po ziemii co ewidentnie sprzyja?o gospodarzom bo grali tylko dzide do przodu. Nie wazne ze pilka byla na naszej polowie czy na ich. Lage do Przodu i Jechana. Bramke dla Polonii strzelil Pi?tkowski. 'Polonia jest Dobra i jest Wporzo' haha .
 Pershing   30.03.2008, 19:34:24
Rod?o to chyba specjalnie wybra?o te boisko zeby moc walic lagi i slizgac sie u siebie,takie kartoflisko to po prostu zart
 Obserwator   30.03.2008, 20:02:03
BOAdusiciel - sorki. Mam nadziej?, ?e Kaj si? nie obrazi? za Piórkowskiego :)
 Blondi#20   30.03.2008, 20:09:08
To nie nasza wina. My tez bylismy zdziwieni ze gralismy u gory a nie na g?ownym normalnie kazdy mecz na g?ownym jest.Ale mielismy te same warunki wiec o co chodzi?
 Adas136   30.03.2008, 20:10:49
do Hazel_sks_

nie grali?my tylko lagi do przodu a poza tym mieli?my wi?cej sytuacji od was po drugie s?dzia gwizda? dla was a po trzecie nie krytykujecie naszego boiska bo sami lepszego nie boiska bocznego nie macie. u was to trzeba gra? na piasku
 Bytovia   30.03.2008, 20:11:40
Bramki dla Bytovii D.Formela i T.Galikowski
 Obserwator   30.03.2008, 20:32:19
Brakuje nam jeszcze strzelców bramek:
dla BYTOVII (2) - ?, ?
dla ?U?AW (1) - ?
 Obserwator   30.03.2008, 20:36:40
Ok. Thx. pozostaje nieznany tajemniczy strzelec z Nowego Dworu :)
 osa6   30.03.2008, 20:51:52
i co pomezania ?! nie cwaniakujecie po meczu ?? ?? hehehe ... troche wstyd !! po raz kolejny ... ojjj
 lechia1992   30.03.2008, 21:29:23
powiem tak Wierzyca niewiedzia?a co si? dzieje gdyby nie s?aba skuteczno?? mogliby dosta? 10-0 :D
Rocznik 92 wy?mienita forma idziemy po mistrzostwo
 Gawron4   30.03.2008, 21:29:30
Do pajacow z Poloni: nie zganiajcie na boisko bo i tak graliscie antyfutbol.widzocznie ta dzida jest skuteczna na was. .mogliscie pokazac na boisku wyzszosc a nie teraz szukacje wymowek! Dobry mecz panowie zagralismy i nie patrzmy co te fleje z Poloni pisza! pozdro ekipa
 lechia1992   30.03.2008, 21:32:09
Ale nie ma co popada? w samo zadowolenie co mecz trzeba pokazywa? ?e jest si? dobrym i nie co zwala? na boisko, pogode czy te? s?dziego cho? zda?aja si? tacy co potrafi? nie?le namiesza?.
POzdr dla wszyskich
 komentator   30.03.2008, 21:47:17
Jak umiecie tylko kopa? po nogach i piszcie takie bzdury to sami jeste?cie pajacami i nic w tym meczu nie pokazali?cie antypi?karze z kwidzyna, jeszcze po meczu szukacie zadymy :puke: SKS
 Hazel_SKS   30.03.2008, 21:58:43
Gawron masz racje rozegraliscie dobry mecz i jestescie dobrymi pilkarzami :D
 Kaczor_Gdynia   30.03.2008, 22:12:05
we?cie sie ludzie nie filmujecie tylko we?cie sie za granie... zaczyna sie to co dzia?o sie przez ca?? runde... zamiast sie kozaczy? na kompie potrenujcie lepiej przez ten czas na boisku i poka?cie ?e potraficie strzeli? jedn? bramke wiecej rywala ...
 Kaczor_Gdynia   30.03.2008, 22:12:36
nie filmujcie * :]
 Jabol   30.03.2008, 22:19:07
HEHE najlepsza na swiecie jest napinka w necie!ojjj zal was panowie zal!tez nie macie sie o co k?ucic!co wam to da?satysfakcje ze anonimowo pobluzgacie jeden na drugiego?i co to zmieni?jest juz po meczu i nikt ani nic tego nie odwroci!
 ciemek   30.03.2008, 22:28:05
ej a co robi polonia na 3 miejscu gdzie nie mog? wygra? meczu z beniaminkiem i do tego strzelaj? im bramke z rzutu karnego i mecz jest sedziowany pod nich :huh:
 ciemek   31.03.2008, 00:02:02
ej a co za ?o? postawil ze polonia wygra z rodlem 8:0 :D :D :D :D hahahaha xD nie no zarty to sie wam trzymaj?
 Remek91...Rode?ko   31.03.2008, 09:44:12
Do panów z Poloni: Jak sie meczu nie potrafi wygra? i sie remisuje to trzeba sie pogodzi? z wynikiem, a nie sie zgania na wszystko.......!!! Warunki mieli?my takie same, a z wami jeszcze by? s?dzia......! PZDR......! :)
 Obserwator   31.03.2008, 17:56:03
Prosimy o nazwisko strzelca bramki dla ?U?AW ! :O
 Dzia?acz   31.03.2008, 23:31:48
A kto dla Lechii strzeli??
 Obserwator   01.04.2008, 00:19:56
DO MODERATORA:
strzecy bramek dla Lechii byli wpisani i znikn?li ! :O
Obawiam si?, ?e przy próbie uzupe?niania nazwisk znikaj? wcze?niej zapisane.
Czy mo?emy co? z tym zrobi? ? :)
 Kali_Legend   02.04.2008, 19:37:43
No mecz Wis?a - Lechia by? brutalny nie ma co :P. A jak tam by? karny to ja nie biegam za kolejk?. Aha jeszcze zapomnia?e? powiedzie? ?e przy przy ?ó?tej kartce w pierwszej po?owie zawodnik wychodzi? sam na sam... z chor?giewk?. Troszk? bk z Waszego trenera który po meczu powiedzia? ?e tak brutalnego meczu jeszcze nie widzia? ;D
 Obserwator   03.04.2008, 00:24:37
KALI,
rozumiem, ?e bra?e? ju? udzia? w brutalniejszych meczach. Ja te? widzia?em takie, w których gra by?a mniej ostra w wykonaniu klasowych dru?yn. Co do karnego - by? ewidentnym wej?ciem korkami w kolano. Jak si? stoi blisko - wida? zupe?nie dobrze. Mo?e w tym czasie biega?e? za kolejk? i dlatego wzrok Ci? zawiód?, kiedy by?e? na du?ej pr?dko?ci :D Je?eli chodzi o ?ó?t? kartk? dla Pucka - w efekcie jego interwencji dosz?o do hokejpwego efektu w postaci krwotoku i z?amania nosa z przemieszczeniem. Pi?ka no?na nie jest gr? dla panienek, ale warto pamieta? o z?otej zasadzie: szanuj zdrowie innych aby oni sznowali Twoje. Je?eli bedziesz o Tym pami?ta? - b?dziesz mia? wi?ksze szanse zosta? wiellkim pi?karzem :) Powodzenia !
 zawodnik_arki   03.04.2008, 19:21:40
dla lechi92 kto dosta? kartki??
 Kali_Legend   07.04.2008, 20:42:14
Obserwatorze, za kolejk? biega?em tylko na polictechnice i tylko po lekcjach:P. Co do kartki Pucka to by? to przypadek a nie brutalne wej?cie. Po za tym zaj?ciem nie by?o ?adnego, które mo?na uwa?a? za "brutalne", chocia? i tego tak bym nie nazwa?. Co do spornej sytuacji powiem tak: Sta?em do?? blisko faulu nie widzia?em + jak na moje oko zaj?cie przed polem karnym. Pozdrowienia... :)
 Obserwator   25.04.2008, 17:02:14
Sta?e? wida? za daleko 8) . Wej?cie w nogi mia?o miejsce w polu karnym (jakie? 2 metry od miejsca, w którym sie rozpoczyna). Rozci?te kolano w jego efekcie widzia?e? w przerwie meczu, klika minut pó?niej. Po co wi?c piszesz takie bzdury ? :unsure:
Powodzenia w in?ynierskim fachu :)
Zaloguj się, aby dodać komentarz:
Login:
Hasło:

Jeżeli jeszcze nie masz konta - zarejestruj się

Nie pamiętam hasła
© Pomorski Futbol 2003-2020 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE