ZAPRASZAMY NA POMORSKI FUTBOL CUP 2018 W PRZODKOWIE - 13 KATEGORII WIEKOWYCH
POMORSKI FUTBOL CUP 2018 - ROCZNIK 2007/2008 - 25.11.2018 (NIEDZIELA) - 1 WOLNE MIEJSCE
POMORSKI FUTBOL CUP 2018 - ROCZNIK 2002/2003 - 02.12.2018 (NIEDZIELA) - WOLNE MIEJSCA
POMORSKI FUTBOL CUP 2018 - ROCZNIK 2005/2006 - 08.12.2018 (SOBOTA) - WOLNE MIEJSCA
POMORSKI FUTBOL CUP 2018 - ROCZNIK 2008/2009 - 09.12.2018 (NIEDZIELA) - WOLNE MIEJSCA
MENU
ROZGRYWKI 18/19
ARCHIWUM
POMORZE
ROZRYWKA
SERWIS
REKLAMA
Piłkarska Liga Narodów





Klasa B - grupa Malbork VI - sezon 2006/2007



MECZE BEZPOŚREDNIE
M. Drużyna M PKT Z R P Bramki M PKT Z R P Bramki
1. Bałtyk Sztutowo 18 42 13 3 2 72 - 23
2. Zieloni Marzęcino 18 39 12 3 3 63 - 23
3. Lisovia Lisewo 18 32 10 2 6 70 - 54
4. Unia Wielki Garc-Gręblin 18 30 10 0 8 56 - 50
5. Tęcza Siwiałka 18 28 8 4 6 39 - 26
6. Świt Dąbrówka Tczewska 18 25 7 4 7 30 - 41
7. Styna Godziszewo 18 21 6 3 9 39 - 40
8. GLKS Różyny 18 20 5 5 8 37 - 37
9. Delta Małżewko 18 15 4 3 11 26 - 48
10. Jaguar Malenin 18 4 1 1 16 23 - 113
Ostatni komentarz dodał wyga60 07.06.2007, 14:05:03



>> --------------- WYŚLIJ WYNIK --------------- <<


Kolejka 10 - 7. kwietnia 2007



Bałtyk Sztutowo 7 - 0 Unia Wielki Garc-Gręblin 7 kwietnia 2007 - 14:00
Tęcza Siwiałka 3 - 0 Styna Godziszewo 7 kwietnia 2007
Jaguar Malenin 1 - 2 Świt Dąbrówka Tczewska 7 kwietnia 2007
Lisovia Lisewo 2 - 3 Zieloni Marzęcino 7 kwietnia 2007
Delta Małżewko 2 - 2 GLKS Różyny 7 kwietnia 2007

Komentarze:



 KS SWIT   06.02.2007, 16:22:11
7\8 kwiecie? rozpoczyna si? kolejna runda pi?karskich zmaga? dru?yn IV grupy B klasy ,,Malbork,, wszysztkim dru?ynom ?ycz? udanego startu
 KS SWIT   06.02.2007, 16:23:12
sorki VI grupy a nie IV
 dejw   18.02.2007, 20:44:32
Restal Agri Kulice - Lisovia Lisewo 6:0
 wyga60   07.03.2007, 18:51:18
Do KS SWIT. Czy prawd? jest, ?e twoja dru?yna zagra w sobot?, lub niedziel? sparing, z Delt? Ma??ewko. Je?li tak, to prosz? napisz w jaki dzie? i o której godzinie. Dzi?ki. :blink: :blink:
 Bana?   08.03.2007, 07:50:45
Do kol. Wyga60. Je?li b?dziesz mia? odpowied? co do terminu sparingu, to bardzo prosz? o SMS-a :D . Ostatnio niezbyt cz?sto tu zagl?dam 8) .
 ajasz   08.03.2007, 17:51:06
Lisovia Lisewo - Restal/Agri Kulice 2:9 co to za lider buhaha
 szwiks   09.03.2007, 13:45:53
Lider sie zmieni i to wkrótce
 UNIASIX   11.03.2007, 08:58:43
Mas Rajkowy-Unia Wielki Garc-Gr?blin 2-6 :P
R E K L A M A
20_PLN_NDB_728x90
 Pi er kwadrat   11.03.2007, 18:40:50
Do UNIASIX
W tym meczu niegra? pierwszy sk?ad :P a jak pojechali?my do was (te? nie w pierwszym sk?adzie) co pogoda dopisa?a to was zdeklasowali?my 7-1. Ta grupa je?li chodzi o poziom to naprawde nie ma porównania z grup? VII :weirdo: Kulice te? to udowodnili w meczu z liderem :D
 wyga60   12.03.2007, 13:21:48
Swit D?brówka - Delta Ma??ewko remis 2 : 2 :roll:
 wyga60   13.03.2007, 13:51:10
Nast?pny sparing Delta Ma??ewko zagra z dru?yn? Styny Godziszewo. Mecz odb?dzie si? w niedziel? 18 marca, o godzinie 14 w Ma??ewku. :blink:
 UNIASIX   14.03.2007, 18:35:04
Pi er kwadrat:
Z tego co widzialem to bylo trzech nowych obroncow... w naszym zespole w drugim meczu to dopiero nie bylo pilkarzy... :D
 UNIASIX   14.03.2007, 18:35:55
Unia-Centrum 88' 3:1
 KS SWIT   14.03.2007, 20:30:55
SWIT GLKS Ró?yny niedziela 18.03 godz 15.00 w D?browce
 szwiks   16.03.2007, 13:51:32
do pi er kwadrat co powiecie na wynik z centrum my wgralismy 3;1 a wy chyba przegrali?cie 8;0 chyba. znowu wykr?cicie sie brakiem sk?adu???
 wyga60   19.03.2007, 19:11:35
Delta Ma??ewko - Styna Godziszewo 4:3 W niedziel? 25 marca o godzinie 14 w Ma??ewku, nast?pny sparing z dru?yn? z Godziszewa. :blink: :blink:
 UNIASIX   20.03.2007, 06:42:44
Unia-Swit Radostowo 4:2 8)
 Pi er kwadrat   20.03.2007, 19:41:37
Do UNIASIX
Jak si? prezentuje Radostowo na nowy sezon?? Powiedz czy dobrze grali itp.
R E K L A M A
 UNIASIX   21.03.2007, 06:40:53
Do:Pi er kwadrat
Nie wiem nie by?o mnie na tym meczu(wyjatkowo)Wiem tylko ze grali...dosyc agresywnie...tyle tylko moge powiedziec :D
 wyga60   27.03.2007, 20:13:14
Delta Ma??ewko - Styna Godziszewo 2 : 5 :(
 wyga60   31.03.2007, 16:37:53
W niedziel? 01 kwietnia Delta M??ewko, zagra w Mi?ob?dzu o godzinie 14 z Jaguarem Malenin. :blink:
 bolido   01.04.2007, 09:27:15
w niedziele LIsovia gra mecz sparingowy o godz 14 z Rozentalem a za tydzien sie zaczne hehe pozdrawiam Zielonych
:idea: :P
 bolido   01.04.2007, 18:29:13
Lisovia-Rozental 5-4
 wyga60   01.04.2007, 19:52:31
Jaguar Malenin - Delta Ma??ewko 4:2 :s W sobot? o 14 w Ma??ewku, pocz?tek rundy wiosennej. Delta zmierzy si? z GLKS Ró?yny. Na jesieni wynik by? remisowy 1:1 dru?ynie Delty ?ycz? zwyci?stwa, a pozosta?ym dru?yn? tej grupy sportowej i kulturalnej gry. :blink:
 pawelmakaron   02.04.2007, 11:46:24
Ju? w sobot? wielkanocn? pierwszy mecz i odrazu mecz kolejki Lisovia-Zieloni mam nadzieje ze przebiegnie on w spokojnej atmosferze a wygra pi?karsko lepsza druzyna która tego dnia bedzie prezentowa?a sie lepiej.
 marianoll_glks   03.04.2007, 21:49:29
nom i zobzczycie co rózyny w tym sezonie z wami wszystkimi zrobi?!! w ma?zewku typóje wynik 6:1 dla nas oczywiscie
 Bana?   04.04.2007, 07:26:00
Do Marianolla_glks.
Zobacz, jeszcze s?oneczko tego roku mocno nie za?wieci?o, a ju? co niektórzy maj?cz?. Radz? kube? ch?odnej wody na g?ówk?, tym bardziej ?e w poniedzia?ek ?migus-Dyngus :D .
 pawelmakaron   04.04.2007, 10:42:35
Co do Ró?yn to radzi?bym pospieszy? si? z rejestracj? wszystkich zawodników bo zamiast zrobi? co? ze wszystkimi wszyscy zrobi? co? z nimi otrzymuj?c w ka?dym meczu 3:0 v.o. :P
 adamek90   04.04.2007, 19:52:13
Lisovia do boju!!!!
:roll:


zapowiada sie ciekawy meczyk:)
 Igor   07.04.2007, 10:37:01
na www.baltyk.sztutowo.com od 14:00 b?dzie na ?ywo wynik meczu Ba?tyk - Unia 8)
 -HALKERN-   07.04.2007, 15:03:48
Ba?tyk niezle baty daje Unii, wida? nie przespali zimy
 -HALKERN-   07.04.2007, 15:07:11
STYNA wyrusza na derby z SIWIA?K?, to jak pokaza?a historia b?dzie zaci?ty mecz. :) Ale odrobina wysi?ku jeszcze nikomu nie zaszkodzi?a, wi?c Styna postara si? spr??y? na boisku przeciwnika!
 wyga60   07.04.2007, 16:58:35
Delta Ma??ewko - GLKS Ró?yny 2:2 :blink:
 KS SWIT   07.04.2007, 20:39:52
do przerwy Swit prowadzi? 2:0 po przerwie gospodarze strzelili bramk? kontaktow? dopiero w 78 mni i takim wynikiem zakonczyl sie mecz ---------warunki bardzo silny wiatr pomaga? dru?ynom
 -HALKERN-   08.04.2007, 12:36:49
Mecz Styny z T?cz? zako?czy? si? wygran? T?czy 3-0. Nieudany pocz?tek sezonu w wykonaniu Styny, ale to tylko bodziec do motywacji na kolejny mecz. Nic nie wychodzi?o, ale wiadomo- to derby, nerwy dawa?y cz?sto zna? o sobie.
 maszek   08.04.2007, 13:25:42
jak juz to by?o 4:0 dla teczy,i s?abo styna s?abo chyba trzy strza?y na ca?ymecz mieliscie
 Igor   09.04.2007, 00:05:12
:idea: Zapraszam do typowania wynikow naszej B-klasy na www.baltyk.sztutwo.com 8)
 krezus   09.04.2007, 11:48:59
Ba?tyk jednak b?dzie si? liczy? w wy?cigu o A klas?. Falstart Lisewa i Godziszewa, ale napewno nie powiedzieli ostatniego s?owa. Czy Marzecino b?dzie czarnym koniem, czy oka?? si? za Zieloni. Napewno b?dzie ciekawie. :love:
 pawelmakaron   09.04.2007, 15:55:01
KREZUS twoja wypowiedz stawia Marz?cino w z?ym ?wietle, dlaczego uwazasz ten zespó? za czarnego konia ?? czy na pocztku sezonu spisywa?es go na straty?? I nie pisa?bym ?e s? za zieloni bo ju? niejednym pokazali jak sie gra w pi?ke
 bodzio4   09.04.2007, 19:45:54
Nikt tu chyba nie docenia T?czy...
 krezus   10.04.2007, 09:30:55
:idea: Zieloni s? dobrzy, ale tak dzielni jak w tym roku jeszcze nie byli, a to dlatego ?e Marek papiery zrobi? i teraz jest wielki. Powodzenia b?dzie dobrze, ale musicie wygrywa? ?e wszystkimi, bo Lisewo s?abe jest. Widzia?em ich sparingi. T?cza dobrze zacz??a i kto wie czy to w?a?nie nie ona przepustki do A klasy nie rozda. Pozdrawiam wszystkie ekipy.
 aronov   10.04.2007, 15:32:45
No Panowie z Ró?yn no i gdzie te 6:1 w pierwszej kolejce ? Z tego co wiem to szli?cie na kolanach do Cz?stochowy po meczu z Delt? Ma??ewko ,sko?czy?o si? na 2:2 i to dla was jest bardzo szcz??liwy wynik .
 adamek90   10.04.2007, 16:50:02
to Lisovia awansuje :P



dopiero sie rozkrecamy!!!
 bolido   10.04.2007, 21:43:23
to co piszecie jest smiszne naprawde ja nie powiem kto wejdzie do A klasy bo pierwsza 5 ma szanse ale wiem ze Lisovia jest takze nie doceniana atego wzgledu ze kiedys byla to latwa zdobycz punktowa ale to sie zmienilo i duzo ludzi w to nie dowieza.Ale spoko damy sobie rade nie z jednym rywalem.Co do Zielonych to mam tylko jedno sa kosiazami i to sie nie zmienilo oni wiedza ze nasz kumpel ma po nodze i radze uwazac bo to sie moze sle skonczyc dla was chodzi mi o inne zaspoly.makaron pisze ze wygrali a nawet nie napisal jak bylo im ciezko to smiesznenapewno tak latwo sie nie poddamy.a i jeszcze jedno bali sie przyjechac a i tak nasi kibice sa lepsi od waszych a napewno od waszego trenera i pana Zielonki bo nasz trener nie wyzywa innych pilkarzy z druzyny przeciwnej to tyle a co do goscia co skasowal kumpla to radze uwzac na jesien zemsta bedzie slodka pozdrawiam reszte druzym mam nadzieje ze lepisi beda pod wzgledem fair play niz Zieloni.A o sedziowaniu to nawet nie chce mi sie wypowiadac masakra skad oni ich biora!!!
 adamek90   11.04.2007, 19:26:51
Bolido masz racje :)
 bodzio4   11.04.2007, 21:03:06
Ka?dy na koniec sezonu swoje miejsce w szyku znajdzie i nie ma co zawsze zwala? winy na s?dziów - to nie jest ?atwa i wdzi?czna robota, bo zawsze co? komu? nie b?dzie pasowa?. Do Lisowii nic nie mam, ale wed?ug mnie w ko?cowym rozrachunku sko?czy na 5...mo?e 4 miejscu.
 pawelmakaron   12.04.2007, 16:51:53
Bolido chyba musze troche sprostowac twoja wypowiedz bo zrobi?es z Lisovi i jej kibiców idea? pi?karski. co do faulu i kontuzji waszego zawodnika fakt faul by? i tu nie ma w?tpliwosci ale chyba niedowidzia?es przeprosin i pomocy naszych pi?kazy w zniesieniu waszego kolegi poza boisko - co do sedziego zachowa? sie s?usznie zó?tak kartka jak najbardziej prawid?owo. Drugi w?tek ?e niby nie napisa?em ze by?o ciezko w meczu pad?o piec bramek z czego wy strzeliliscie tylko jedna i to w 85 minucie:P Nikt nie pisa? ze by?o ?atwo i ze jedziemy tam po dwucyfrówke dla nas liczy?y sie 3 punkty a w sumie 6 bo w pierwszej rundzie tez przegraliscie. Co do tego ze balismy sie przyjechac fakt wasi kibice to banda wyrostków którzy z kultura to nie maja nic wspólnego jest tam tylko garstka powaznych ludzi którzy ida i nie ogladac pi?ke a nie wymyslac epitety. skoro wszystko jest tak doskona?e i zarówno kultura kibiców iak i kultura gry to odpowiedz mi czemu na meczach jest specjalnie policja i eskortuje zespo?y przeciwne do konca waszej wioski czemu jest obserwator na innych meczach nie potrzeba tak szczególnych srodków bezpieczenstwa czy nie pomyslales ze cos jest nie tak z wami ?? Co do sedziego liczy sie ze by? bo pamietam ze juz kilku arbitrów podziekowa?o za sedziowanie u was czy to tez normalne ?? a co do zemsty widzisz juz widze msciwosc i brak jakich kolwiek zasad fire play z twojej strony - i nie groz kumplowi na jesien bo moze juz w przysz?ym sezonie sie nie spotkamy.
 bolido   12.04.2007, 19:11:31
makaron ale ty glupoty wypisujesz jesli chodzi o policje to byla tylko raz wlasnie z wami a dlaczego bo baliscie sie przyjechaca dziwne jest to ze inne druzyny nic nie pisaly ze sie boja.po drugie jak wiesz to wy tez strzeliliscie 1 bramke bo u nas byl samobojczy a karny to naciagniety na maksa po 3 a wy niby jakich macie kibicow co a najleprzym to jest wasz trener i zielonka co wyzywa pilkarzy innego zespolu>A nie pamietasz jak 2 sezony temu kibice wasi uderzyli naszego pilkarz i tez byla policja zreszta u was tez jest czesta wiec nie pisz ze Zieloni sa swieci bo to nie prawda kosicie wszystkich na prawo i lewo a jesli chodzi o zemste to bedzie slodka w postaci waszej porazki a i jeszcze jedno nie ludzcie sie ze z nami nie zagracie na jesien :P
 pawelmakaron   12.04.2007, 20:29:42
Co do policji u nas zaszcyci?a nas tylko raz po tym jak rozpoczeliscie sami zadyme i od tego czasu ta antysympatia ciagnie sie miedzy zespo?ami- choc musze przyznac ze pi?karze mniej tej agresji przejawiaja niz kibice.Weisz mam pewien pomys? bo nie chodzi mi o k?utnie z toba niech moze ine zespo?y tez wypowiedza sie jaka atmosfera panuje na meczu w marzecinie a jaka w lisewie moze to nam da jakis obraz. co ty na to??
 szwiks   13.04.2007, 13:54:59
moim zdaniem to ba?tyk ma spore szanse na awans reszta druzyn mia?a by sznse gdyby powymieniqali po?owe zawodników. zeby tylko nie popsuli sobie wyników z ajkimis cienkimi druzynami. bo reszta to jest zabawna lider przegrywa z ostatnia druzyna itp.
 aronov   13.04.2007, 14:33:08
Tak czytam wasze wypowiedzi i jestem zdegustowany.Przecie? w B czy nawet A klasie graj? sami amatorzy i to w wi?kszo?ci dla przyjemno?ci.Rzadko si? zdarzaj? talenty które wychodz? z tych klas do profesjonalnego futbolu.Dlatego cieszy oko kibica gdy w tej lidze graj? m?odzi zawodnicy, jest to jaka? perspektywa.Dlatego prosz? dajcie sobie spokój i grajcie dla przyjemno?ci .
 golkiper   13.04.2007, 20:20:52
:O
Zaloguj się, aby dodać komentarz:
Login:
Hasło:

Jeżeli jeszcze nie masz konta - zarejestruj się

Nie pamiętam hasła

© Pomorski Futbol 2003-2018 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE