MECZE BEZPOŚREDNIE | |||||||||||||
M. | Drużyna | M | PKT | Z | R | P | Bramki | M | PKT | Z | R | P | Bramki |
1. | Torpedo Sopot | 26 | 66 | 21 | 3 | 2 | 109 - 28 | ||||||
2. | Jantar II Sopot | 26 | 62 | 20 | 2 | 4 | 90 - 30 | ||||||
3. | Energa Sopot | 26 | 61 | 19 | 4 | 3 | 86 - 32 | ||||||
4. | KKS Koleczkowo | 26 | 50 | 16 | 2 | 8 | 61 - 41 | ||||||
5. | Morena Gdańsk | 26 | 48 | 14 | 6 | 6 | 76 - 36 | ||||||
6. | Dragon Bojano | 26 | 44 | 13 | 5 | 8 | 66 - 55 | ||||||
7. | EX Siedlce Gdańsk | 26 | 41 | 12 | 5 | 9 | 68 - 49 | ||||||
8. | UKS Klukowo | 26 | 33 | 10 | 3 | 13 | 52 - 54 | ||||||
9. | Vigo Tuchom | 26 | 27 | 8 | 3 | 15 | 33 - 46 | ||||||
10. | Orzeł Jasień | 26 | 22 | 6 | 4 | 16 | 49 - 88 | ||||||
11. | Jaguar Gdańsk | 26 | 21 | 7 | 0 | 19 | 45 - 82 | ||||||
12. | Meduza Gdańsk | 26 | 21 | 6 | 3 | 17 | 51 - 96 | ||||||
13. | Kamionka Sopot | 26 | 17 | 5 | 2 | 19 | 39 - 97 | ||||||
14. | Inter Krzywe Koło | 26 | 11 | 3 | 2 | 21 | 28 - 119 |
Inter Krzywe Koło | 3 - 4 | Dragon Bojano | 20 maja 2007 - 15:00 |
Torpedo Sopot | 1 - 1 | Energa Sopot | 20 maja 2007 - 17:30 |
Morena Gdańsk | 1 - 1 | Orzeł Jasień | 20 maja 2007 - 14:00 |
KKS Koleczkowo | 3 - 6 | EX Siedlce Gdańsk | 20 maja 2007 - 12:00 |
Jantar II Sopot | 2 - 1 | UKS Klukowo | 20 maja 2007 - 11:00 |
Kamionka Sopot | 2 - 1 | Vigo Tuchom | |
Meduza Gdańsk | 1 - 3 | Jaguar Gdańsk | 20 maja 2007 - 13:00 |
mumin_wisla | 07.05.2007, 13:43:10 |
Mecz sezonu Torpedo - Energa !! Gdzie Torpedo rozgrywa swoje mecze?? Na Gedanii ?? | |
gracz Torpedo | 07.05.2007, 15:38:21 |
na gedanii | |
zico | 07.05.2007, 15:45:37 |
powrot na stare smieci hehe nikt z torpedo nie zna tego boiska jak ja patryk woren czy carew wkoncu gralismy tam ponad 6 lat hehe wiec boisko niebedzie atutem gospodarzy powiedzialbym wrecz przeciwnie... | |
gracz Torpedo | 07.05.2007, 16:01:33 |
Tylko, ?eby waaren z przyzwyczajenia nie zacz?? pi?ek ?apa? | |
zico | 07.05.2007, 16:49:43 |
nom raczej sie nie przyzwyczi juz lapac ich gdyz gra w polu i w ostatnich 7 meczach strzelil 6 bramek i wcale niezdziwilbym sie gdyby na gedanii cos ustrzelil wkoncu sa ku temu powody... | |
gracz Torpedo | 07.05.2007, 18:57:18 |
To mo?e my naszego Jarka, te? z przodu ustawimy, w ko?cu te? bramkarz i te? wieloletni gedanista, wi?c pewnie te? b?dzie skuteczny | |
wiking | 07.05.2007, 19:10:57 |
ja jestem jak najbardziej za i moze bedzie mial lepsza kondycje od Gazara | |
zico | 07.05.2007, 20:56:47 |
nie znam kolesia ale czy wieloletni gedanista to raczej watpie jak go nie znam.....moze powiesz mi u kogo trenowal?? | |
R E K L A M A | |
mumin_wisla | 07.05.2007, 21:29:13 |
hehe zico ale jak dobrze pamietam to jak odchodziles z gedanii to byl calkowity remont boiska;) wiec chyba go az tak nie znasz ;) | |
yarqp | 07.05.2007, 21:32:10 |
Stare czasy: 1998-2002 u Ignacka w Juniorach m?odszych i starszych i rok w czwartej lidze. | |
gracz Torpedo | 07.05.2007, 21:33:54 |
tego nie wiem. Wiem, ?e jest 2 lata starszy od Ciebie, czyli 83 rocznik. Wiem, ?e zako?czy? swoj? przygod? z Gedani? jakie? 5 lat temu i mia? jaki? epizod z Poloni?. Jak chcesz mog? go jutro spyta? na treningu. | |
yarqp | 07.05.2007, 21:35:45 |
W seniorach z Rafa?em Murawskim gra?em, zanim do Arki przeszed?. Jezu, kiedy to by?o... | |
gracz Torpedo | 07.05.2007, 21:37:51 |
ooo!!! - Jaro sam si? ujawni?.
Mam nadziej?, ?e nie si? gniewasz, i? sta?e? si? podmiotem mojej dyskusji. | |
yarqp | 07.05.2007, 22:25:08 |
hehe, no problemo | |
robertKKS | 08.05.2007, 13:09:17 |
Jedno pytanie do Jantarowca które zarazem jest odpowiedzi? na pytanie dlaczego awansuj? 3dru?yny z naszej grupy..mianowicie jakim cudem Jantar I utrzyma? si? w Vlidze przegrywaj?c bara?e o utrzymanie z Soko?em Bo?e Pole? Dodam tylko ?e pierwszy mecz rozgrywany przez Jantar na wyje?dzie zako?czy? si? wynikiem 5:0 dla gospodarzy rzecz jasna natomiast rewan? w Sopocie Sokó? zako?czy? wynikiem 6:4 równie? na swoj? korzy??....................czekam na wyja?nienie | |
jantaroweic | 08.05.2007, 14:54:51 |
Bo znamy fryzjera wiec zostalismy.....Znasz juz odpowiedz | |
zico | 08.05.2007, 15:49:42 |
gralem juz na nowym boisku i to wiele razy mecze ligowe oraz sparingi towarzyskie i treningi wiec mumin nie ludz sie hehe | |
zico | 08.05.2007, 15:51:04 |
yarqp jakos cie niepamietam z czwartej ligii ja i patryk czeto tam gralismy i jakos cie nie kojaze a u ignacka szczerze to sami slabi grali ciagle w plecy mieliscie mecze.... | |
R E K L A M A | |
gracz Torpedo | 08.05.2007, 16:15:48 |
Zico, jak mo?esz pami?ta?, jak Ty wtedy jeszcze ma?y by?e? | |
tomtom | 08.05.2007, 17:28:23 |
zico, sprawdza?em u pana Henia, Jarka kojarzy, Ciebie nie | |
zico | 08.05.2007, 18:03:27 |
zalezy u jakiego henia....ja tam gralem u piekarczyka najpierw a pozniej u szylanskiego(kuli) zreszta woren patryk i carew tez tamn grali wiec jakby con to mam dowody hehe | |
kiero | 08.05.2007, 18:21:08 |
panowie z torpedo i energi bedzie trzech sedziow | |
kibickks | 08.05.2007, 19:38:06 |
Torpedo - Energa 5-0 | |
qbaKKS | 09.05.2007, 08:53:16 |
Nie rozumiem Cie jantarowiec...Chwalisz si? ?e robicie przewa?ki...A najbardziej ?mieszy mnie to ?e jeszcze si? z tego cieszysz. NAPRAWDE TEGO NIEROZUMIEM! Czy za gre w A-klasie s? jakie? premie od zwi?zku ?e op?aca wam si? co? takiego??? | |
yarqp | 09.05.2007, 09:39:43 |
zico, w moim przypadku 4 liga by?a, gdy do zespo?u trafi? na bramk? G?ady? (teraz trener bramkarzy Lechii). Mia?em wtedy 16 czy 17 lat i na w lidze g?ównie wchodzi?em na ko?cówki. Trenerem by? chyba wtedy Kowalewski (not sure). Co do Ignacka... Fajny cz?owiek, ale trener i taktyk s?aby. Faktycznie, baty zbierali?my straszne, a? wstyd. Od tego tak si? rozpi?em i rzuci?em na 6 lat pi?k? | |
mlody21 | 09.05.2007, 10:54:55 |
Co do meczu druzyn przodujacych w tabeli to ja wolalbym zeby do tego meczu przystapili z rowna iloscia punktow i zeby ten mecz byl jakos bardziej ciekawy niz inne mecze rozgrywane w tej lidze... Wygra ten kto bedzie w lepszej dyspozycji tego dnia...To jest b-klasa wiec tu na razie nie mozna mowic o tym ze ktos jest lepszy a ktos slabszy!nie mocnych i nie ma slabych!wygrywa ten kto bardziej tego chce!podejrzewam,ze na mecz przybedzie troche ludzi wiec mam nadzieje,ze wspolnie z druzyna Energi pokazemy troche dobrej pilki a wynik rozstrzygnie zgodnie z duchem fiar play na boisku!pozdrawiam wszystkich grajkow b-klasowych! | |
gracz Torpedo | 09.05.2007, 16:23:35 |
"To jest b-klasa wiec tu na razie nie mozna mowic o tym ze ktos jest lepszy a ktos slabszy!nie mocnych i nie ma slabych!wygrywa ten kto bardziej tego chce!" - z tym si? nie do ko?ca zgadzam | |
jantaroweic | 09.05.2007, 19:48:23 |
heheh ale mam beke z ludzi z Koleczkowa.. Gdybyscie mieli taka ekip? jak my to zawsze byscie grali w b-klasie (mówicie ?e mamy s?ab? V lig? ?e wszystko dostaje) a poza tym my ?adnych wa?ków nie robimy...Jestescie najlepsi w gadce a co do meczów z ekipami z Sopotem to ile ogólnie pkt s?abiaki zdobyli?cie????Powodzenia w b-klasie ?adziaki javascriptetsmiley2n(' '); | |
qbaKKS | 10.05.2007, 13:56:04 |
No bo macie s?ab? V lige. i tu nie masz co zaprzecza? bo tabela jest czytelna. A co do wa?ków to sam o tym mów?e? ?e znacie fryzjera i takie tam... | |
jantaroweic | 11.05.2007, 13:09:16 |
jak mamy s?ab? V lige to co dopiero nasza b-klasa jak nie mo?ecie wygrac z Nami | |
Alek | 12.05.2007, 21:43:35 |
A moze organizatorzy meczu Torpedo - Energa zorganizuja jakis przekaz live np. w internecie? | |
zico | 12.05.2007, 21:58:45 |
na polsacie sport bedzie mecz na zywo wiec obejzyj sobie...buahaha nom i telewizja trwam relacje przeprowadzi... | |
tomtom | 13.05.2007, 20:41:40 |
Inter - Dragon 2
Torpedo - Energa 1 Morena - Orze? 1 KKS - Ex x Jantar - Klukowo 1 Kamionka - Vigo 2 Meduza - Jaguar x | |
o2 | 14.05.2007, 00:15:19 |
Inter - Dragon 2
Torpedo - Energa hit rundy ..... x Morena - Orze? 1 KKS - Ex 1 Jantar - Klukowo 1 Kamionka - Vigo 2 Meduza - Jaguar x2 | |
zelik22 | 14.05.2007, 11:32:07 |
Inter Krzywe Ko?o - Dragon Bojano 2
Torpedo Sopot - Energa Sopot 1 Morena Gda?sk - Orze? Jasie? x KKS Koleczkowo - EX Siedlce x Jantar II Sopot - UKS Klukowo 1 Kamionka Sopot - Vigo Tuchom 1 Meduza Gda?sk - Jaguar Kokoszki x | |
kara1983 | 14.05.2007, 12:56:58 |
Inter Krzywe Ko?o - Dragon Bojano 2
Torpedo Sopot - Energa Sopot 1 Morena Gda?sk - Orze? Jasie? 1 KKS Koleczkowo - EX Siedlce 2 Jantar II Sopot - UKS Klukowo 1 Kamionka Sopot - Vigo Tuchom 1 Meduza Gda?sk - Jaguar Kokoszki 1 | |
Alek | 14.05.2007, 15:13:57 |
Inter Krzywe Ko?o - Dragon Bojano 2
Torpedo Sopot - Energa Sopot 1 Morena Gda?sk - Orze? Jasie? 1 KKS Koleczkowo - EX Siedlce 1 Jantar II Sopot - UKS Klukowo 1 Kamionka Sopot - Vigo Tuchom 2 Meduza Gda?sk - Jaguar Kokoszki x | |
exik | 15.05.2007, 11:49:12 |
kara jak z 10 sytuacji strzelicie 2 bramki to ex wygra z ka?dym | |
kara1983 | 16.05.2007, 02:39:13 |
Kara strzelil 20 bramek w 21 meczach,takze nie do niego te pretensje Choc sama teza jest sluszna...Ale osobiscie uwazam,ze raczej powinnismy mniej tracic niz wiecej strzelac...Przyjrzyj sie naszym wynikom- strzelamy odpowiednia ilosc bramek by wygrywac... | |
qbaKKS | 16.05.2007, 09:07:11 |
Inter Krzywe Ko?o - Dragon Bojano 2
Torpedo Sopot - Energa Sopot 1 Morena Gda?sk - Orze? Jasie? 1 KKS Koleczkowo - EX Siedlce 1 Jantar II Sopot - UKS Klukowo 1 Kamionka Sopot - Vigo Tuchom 2 Meduza Gda?sk - Jaguar Kokoszki 1x | |
robertKKS | 16.05.2007, 09:14:33 |
Inter Krzywe Ko?o - Dragon Bojano 2
Torpedo Sopot - Energa Sopot 1x Morena Gda?sk - Orze? Jasie? 1x Orze? w gazie po ostatniej kolejce KKS Koleczkowo - EX Siedlce 1 Jantar II Sopot - UKS Klukowo 1 Kamionka Sopot - Vigo Tuchom 2x Meduza Gda?sk - Jaguar Kokoszki 1 | |
robertKKS | 16.05.2007, 09:16:54 |
Inter Krzywe Ko?o - Dragon Bojano 2
Torpedo Sopot - Energa Sopot 1x Morena Gda?sk - Orze? Jasie? 1x Orze? w gazie po ostatniej kolejce KKS Koleczkowo - EX Siedlce 1 Jantar II Sopot - UKS Klukowo 1 Kamionka Sopot - Vigo Tuchom 2x Meduza Gda?sk - Jaguar Kokoszki 1 | |
qbaKKS | 16.05.2007, 09:20:06 |
FC Sevilla-Espanyol Barcelona 1
FC Liverpool-AC Milan 1 | |
sopot | 16.05.2007, 10:17:09 |
FC Sevilla-Espanyol Barcelona 1
FC Liverpool-AC Milan 2 | |
magmagik1 | 16.05.2007, 15:33:17 |
Pozdrowienia dla Wojtasa z Vigo Tuchom !!
powodzenia w meczu z Kamionka !! | |
VigoT | 16.05.2007, 21:23:59 |
magmagik1 sk?d jeste??? | |
exik | 17.05.2007, 08:35:18 |
kara nikt do ciebie nie ma pretensji ale powiniene? strzeli? jeszcze z 20 i b?dzie dobrze masz jeszcze szanse pare meczy zosta?o | |
exik | 17.05.2007, 08:36:50 |
jeszcze jedno nie mówie ?e strzelisz tylko strzelicie
| |
kara1983 | 17.05.2007, 09:07:36 |
tez jestem za tym zebysmy strzelali dwa razy wiecej | |
obiektywny_86 | 17.05.2007, 09:12:20 |
Inter Krzywe Ko?o - Dragon Bojano 2
Torpedo Sopot - Energa Sopot 1 (bezapelacyjnie) Morena Gda?sk - Orze? Jasie? 1 KKS Koleczkowo - EX Siedlce 1 Jantar II Sopot - UKS Klukowo 1 Kamionka Sopot - Vigo Tuchom 2 Meduza Gda?sk - Jaguar Kokoszki 1x Jantarowiec - Twoje wypowiedzi s? na poziomie 1 klasy podstawówki wi?c naprawde mog?by? sobie je odpu?ci? bo tylko siebie w ten sposób o?mieszasz!! | |
magmagik1 | 17.05.2007, 09:54:27 |
VigoT jestem z Gdyni, jestem kolega Skrzyni i Herki i gralem u was na uroczystosci kiedy dostaliscie boisko od Gminy.
Pozdrawiam ! | |
qbaKKS | 18.05.2007, 09:50:48 |
Do sopot: Pierwszy typ nam si? sprawdzi?(puchar UEFA) zobaczymy kto b?dzie mia? racje przy Lidze Mistrzów Wielkich emocji ?ycz?!!! | |
exik | 18.05.2007, 10:08:08 |
kara z pewnych ?róde? wiem ?e z kks stoisz na bramie bo franek nie da rady w najlepszym wypadku grasz jako ostatni a stoi siano
| |
VigoT | 18.05.2007, 18:08:33 |
magmagik1, chodzisz do hotelarki w Gdynii?? Chyba Ci? kojarze | |
magmagik1 | 19.05.2007, 08:15:09 |
No chodze to za duzo powiedziane czasami sie pojawiam jak mam czas no ale oficjalnie jeszcze tam jestem na liscie uczniow
Powodzenia z Kamionka ! | |
zabaldinhio24 | 19.05.2007, 12:29:56 |
wygra energa proste ile torpedo moze sie slizgac leszczyki malogorszego | |
Enigmata | 19.05.2007, 18:43:16 |
oj... jeszcze d?uuugo... | |
sopot | 20.05.2007, 00:07:09 |
Do zabaldinhio24
no masz racje w tylu meczach torpedo fartem wygralo ze glowa mala...... lol | |
Enigmata | 20.05.2007, 11:05:31 |
"Szcz??cie sprzyja lepszym" | |
Rafik | 20.05.2007, 12:27:31 |
No to mamy dzisiaj wielki mecz!!! Bedzie sie dzia?o! | |
wielebny | 20.05.2007, 14:33:26 |
Jantar II Sopot-UKS Klukowo 1-2 taki powinien by? wynik, lecz ??dzia robi? wszystko aby nam nie pozwoli? wygra? tego meczu.Karny nie prawid?owo podyktowany-?lepy zauwa?y? by ze faul by? przed polem karnym i ta nieuznana dla klukowa bramak-s?dzia przeszed? samego siebie!
JANTAR II SOPOT-UKS KLUKOWO 2-1 | |
o2 | 20.05.2007, 16:41:41 |
Meduza Gda?sk 1-3 Jaguar Kokoszki | |
marecki | 20.05.2007, 17:09:17 |
Koleczkowo - EX 3:6 | |
Majsterek | 20.05.2007, 17:10:56 |
Morena-Orze? 1-1 | |
InterKrzyweKolo | 20.05.2007, 17:24:42 |
INTER KRZYWE KO?O 3-4 DRAGON BOJANO
Mecz by? ?adny... W ko?cu jaki? normalny s?dzia sie trafi?... Bramkarz Bojana zas?ugiwa? na czerwon? kartk?... Ale có?... Nie ja jestem s?dzi?... Pozdro | |
INTER_Krzywe_Ko?o | 20.05.2007, 18:22:49 |
INTER Krzywe Ko?o - Dragon Bojano - 3:4 (2:2)
Mecz by? bardzo wyrównany mimo ?e na pocz?tku dru?yna go?ci narzuci?a swoje tempo i po 5 minutch by?o ju? 1:0 dla przyjezdnych. Nie mine?o kilka chwil a go?cie prowadzili ju? 2:0. Wtedy INTER wzi?? sie do odrabiania strat, najpierw doprowadzili?my do stanu 1:2 bo zdobyciu bramki z rzutu karnego, potem nasz napastnik zdoby? wyrównuj?c? bramke. Po zmianie stron go?cie tak?e zdobyli pierwsi bramke ale po chwili doprowadzili?my do remisu po pi?knym strzale z przewrotki. No ale niestety ostatnie s?owo nale?a?o do Dragona i to oni zdobyli jedn? bramke wi?cej. Gratulacje i pozdrowienia. PS> Pozdrowienia dla zawodników INTER-u którzy nie zagrali w dzisiejszym meczu bo nie wytrzymali kondycyjnie (dopiero co wrócili z imprezy i dali sobie nie?le popali?, no ale có? ja te? tam by?em, ale zagra?em) | |
pol | 20.05.2007, 18:26:57 |
Kamionka - Vigo 2-1 | |
?miechu | 20.05.2007, 19:26:30 |
SPK nareszcie wygrany mecz!Sezon do dupy ale na koniec niktpe?na mobilizacja i poka?emy na co nas sta?. Aejao Kamionka Gol! | |
kibic_ka | 20.05.2007, 19:58:36 |
Torpedo - Energa 1:1
To co pokazali kibice energi to by? ?a?osny cyrk. Energa to najwi?ksze prymitywy jakie mo?na spotka? na boisku lub w jego pobli?u. ?a?osne buraki przez ca?e spotkanie udowadniali ?e nie nadaj? si? do A klasy chocia?by ze wzgl?du na poziom intelektualny. Je?li chodzi o mecz to Torpedo mia?o przewag? przez 90 minut, ale wynik sprawiedliwy. | |
wiking | 20.05.2007, 20:17:08 |
zalosny cyrk to byly po tym jak zakrecona ekipa Torpedo nie wiedziala co zrobic po tym jak zawodnik Torpedo nadepnol naszemu graczowi na kolano - lezal przy linii a Torpedo nie wiedzialo co robic - wstyd! Torpedo w meczu mialo optyczna przewage, ale nie potrafili jej udokumentowac. Wynik sprawiedliwy. | |
viruss | 20.05.2007, 20:27:47 |
?a?osne by?o zachowanie sie zawodników energii, ich kibiców, kierownika dru?yny, który nie potrafi? uspokoi? swoich zawodników (nie zale?a?o mu na tym). Jak s?dzia opisze to w protokole to mo?e by? dla Energii nieciekawie. To by? szczyt prostactwa, niespotykany nawet w B-klasie. Mia?em ochot? obejrze? ciekawe widowisko i si? bardzo zawiod?em, uszy wi?d?y gdy si? s?ysza?o kibiców (a w?ród nich niegraj?cych zawodników) Energii. Moim zdaniem Torpedo by?o lepsze, a Energa punkt zawdzi?cza ?wietnemu uderzeniu jednego z zawodników, który nie da? szans bramkarzowi. | |
zico | 20.05.2007, 20:30:54 |
co do kibicow macie prawde ale co do syt wyzej wymienionej to ze nie mieliscie lekarza to cala prawda i jesli cos z tym nie zrobicie to w a klasie zapomnijcie o grze bo np niewiem czemu ten mecz zostal rozegrany skoro go nie mieliscie | |
sopot | 20.05.2007, 20:37:34 |
Do wiking
Powiem tyle ,wasz zawodnik nie doznal kontuzji....jezeli uwazacie ze skurcze to kontuzja to radze wziasc sie za treningi. Co do zachowania kibicow i niegrajacych zawodnikow Energii,to takiej padliny nie widzialem jeszcze w B-klasie.WY (Energa ) dzisiaj pokazaliscie jak umiecie zachowywac sie na boisku i poza nim.... | |
sopot | 20.05.2007, 20:41:41 |
Do Zico
U nas lekarz byl tylko wasi chlopcy nie pozwolili mu podejsc do waszego zawodnika.....A pozatym,czy wy macie wykwalifikowanego lekarza???? | |
zico | 20.05.2007, 20:59:29 |
ale ty niepatrz na to co bylo na trybunach bo to niejest wazne pojdz na lechie czy gdzies i wyzwiska w strone zawodnikow to norma wiec po co sie cisnieniujesz a jesli chodzi o lekarza to go mamy.... | |
viruss | 20.05.2007, 21:04:56 |
Tylko, ?e jednym z najbardziej krzycz?cych by? wasz zawodnik, a to chyba jednak pokazuje jaki poziom prezentujecie. Z takim prostactwem trzeba walczy?. | |
deptak | 20.05.2007, 21:14:20 |
Lekarza nie by?o, podobnie jak w Krzywym Kole( gdzie nasz zawodnik z?ama? nos), i tak jak na meczu u was jesiennym te? nie by?o...ci??ko wo?a? lekarza do skurczów...zreszt? jak go macie to trzeba by?o zabra? ze sob?, bo je?li na nadepni?te kolano robi si? naci?ganie... oczywi?cie, gdy wasz zawodnik umiera? na skurcze przy linii bocznej to Torpedo zadzwoni?o do ?owców skór...co si? ma m?czy?...buractwem jest gdy gonicie wynik i nie umiecie wybi? pi?ki, gdy le?y wasz zawodnik, a potem wymagacie tego od nas...
Je?li nie mo?na w B-klasie gra? bez lekarza to proponuje zacz?? wszystko od nowa, a utrzyma? tylko wyniki Energi u siebie, gdzie ca?y szpital by?...i to w?a?nie miejsce proponuje dwóm panom mieni?cych si? fanami Energii, bo to co zaproponowali na trybunach to sama s?odycz...istne buraki cukrowe...proponuje,?eby wyjechali do Londynu...tam si? napewno zrealizuj? je?li tutaj nie wychodzi...rozumiem pana w koszulce Wis?y, ?e pije z powodu pora?ki jego klubu z Groclinem...bywa...na Lechii wybacz Zico, ale bluzgi gin? w t?umie i nie ra?? tak...?al by?o s?ucha?, a zreszt? wasi napastnicy chyba sami si? troch? wstydzili...tak zapowiadany przez Energ? mecz kulturalny od pocz?tku dwóch panów przemieni?o w ordynarne popisy, których s?ucha?y dzieci...i par? innych osób...có? ubogi zasób s?ów pozwoli? na takie wyra?anie emocji...wspó?czuje... Mecz jak mecz...odby? si?...i tyle...z przy?piewek panów wywnioskowa?em, ?e chcieliby jeb...i Torpedo i trenera naszego...wida?, zagubione owieczki Marszu Równo?ci...proponuje Pozna?skie S?owiki tam i ?piewaj? i orientacj? maj? podobn?... | |
wiking | 20.05.2007, 21:17:25 |
Viruss wez ty sie kopnij w czolo i pomysl do kogo nalezy zabezpieczenie meczu - do gosci czy do gospodarzy? Goscie maja robic porzadek na trybunach? To wasz obowiazek, bylo piwo, emocje wiec byly i krzyki - fakt, faktem ze przesadzali ale tu juz wasza rola zeby ich uspokoic. I co ma do tego kierownik? On moze zrobic porzadek na lawce, ale na trybunach? Pomysl troche...
Do Sopot, skurcze byly prawej nogi a rozwalone lewe kolano to sie z powietrza wzielo? | |
viruss | 20.05.2007, 21:24:01 |
Do Wiking:
I widzisz, tu sie mylisz. Nie gram w Torpedo, przyjecha?em obejrze? mecz, który my?la?em, ?e b?dzie ciekawy. Pisze co widzia?em i co s?ysza?em nie maj?c w tym ?adnego interesu i b?d?c obiektywnym. A swoim komentarzem pokazujesz, ?e jednak wtapiasz si? w t? dru?yn?, a szkoda bo w czasie meczu odnios?em wra?enie, ?e jest Ci g?upio za to zachowanie kibiców. A co mo?e kierownik? No niby masz racj?, ?e nic, ale gdy w tym t?umie s? jego zawodnicy, to chyba jednak co? by móg?.. | |
deptak | 20.05.2007, 21:26:35 |
Pewnie...Torpedo oczywi?cie bierze pe?n? odpowiedzialno?? i przeprasza, za s?abe zabezpieczenie, bo gdyby nie one to tych panów nie by?oby na ?wiecie...oczywi?cie przepraszamy, ?e nie wzi?li?my udzia?u w procesie wychowawczym panów kibiców...przepraszamy...dziwne rzeczy lataja powietrzu, wi?c mo?e i rozwalone lewe kolano tam by?o...oczywi?cie, ?e kierownik pana K. powinien wyprosi? z ?awki...zreszt? ma?o wa?ne...zawodnicy na boisku z Energi to jedna sprawa, a kibice to druga...pierwszym gratuluje, drugim równie?... | |
Krytyk | 20.05.2007, 21:47:41 |
Mai?em nieprzyjemno?? siedzie? na trybunach podczas owego meczu i musz? wyrazi? pe?ne wspó?czucie dla ca?ego zespo?u Energii, zarówno dla zawodników jak i kibiców, tymbardziej ze ci pierwsi zasiadali równie? wsród tych drugich, dodatkowo zespó? zawsze b?dzie bra? pewn? niema?? odpowiedzialno?? za swoich kibiców. A zachowania sympatyków Energii nie mo?na nawet porówna? do zachowania ma?p co by tych biednych zwierz?tek nie obrazi?.
Nie tego si? spodziewa?em po spotkaniu dwóch zespo?ów "z miasta", nie mówi?c ju? o zapowiedziach "pi?karskiego ?wi?ta" które to og?osi?a na Swojej oficjalnej stronie sama Energa! Wstyd ! | |
gracz Torpedo | 20.05.2007, 21:54:10 |
nie bardzo mi si? chce k?óci?, kto czemu jest winien. Powiem tylko tyle, ?e jest mi g?upio i wstyd wobec wszystkich moich znajomych, którzy pojawili si? na tym meczu. Po prostu udowodnili?my wszystkim, ?e to co ogladamy w telewizji, czy te? chodz?c na mecze naszych trójmieskich dru?yn, jest wsz?dobylskie w pi?ce no?nej. Je?li kto? chce obejrze? mecz pi?karski, musi si? przygotowa? na to, ?e nigdzie innej mo?e nie spotka? takiego popisu chamstwa. | |
gracz Torpedo | 20.05.2007, 22:03:50 |
nie bardzo mi si? chce k?óci?, kto czemu jest winien. Powiem tylko tyle, ?e jest mi g?upio i wstyd wobec wszystkich moich znajomych, którzy pojawili si? na tym meczu. Po prostu udowodnili?my wszystkim, ?e to co ogladamy w telewizji, czy te? chodz?c na mecze naszych trójmieskich dru?yn, jest wsz?dobylskie w pi?ce no?nej. Je?li kto? chce obejrze? mecz pi?karski, musi si? przygotowa? na to, ?e nigdzie innej mo?e nie spotka? takiego popisu chamstwa. | |
wujekAlfred | 20.05.2007, 22:13:33 |
Siedzialem miedzy kibicami Energi i Torpedo, a wiec bedzie obiektywnie:
Na boisku druzyna Torpedo podoba?a mi sie duzo bardziej i wg mnie powinni ten mecz wygrac. Przede wszystkim organizacja gry, kazde zagranie przemyslane, zespol dobrze poukladany przez trenera, du?a kultura gry. Z drugiej strony energa to grupa fajnych zawodnikow, ktorym jednak czegos brakuje... Byl widoczny chaos, akcje byly przypadkowe, tak samo jak bramka (cho? okienko niesamowite). Co si? dzia?o na trybunach to juz jest napisane wy?ej... Ten gosc z r?k? w gipsie to po prostu buractwo... Kibice Torpeda - pe?na kultura. przysz?y rodziny, dziewczyny.. Szczegolnie jedna by?a ?liczna, brunetka w letniej jasnej sukience i rozpinanym sweterku..s?odziutka!!! Jesli to dziewczyna ktoregos z pilkarza Torpedo to gratuluj? Podsumowuj?c, mecz szczegolnie w 1 polowie sta? na wysokim poziomie, z tak? gr? szczegolnie druzyna Torpedo spokojnie sobie poradzi w A-klasie, tak jak to teraz robi zespol z Chwaszczyna..Pozdrowionka | |
juluss | 20.05.2007, 23:34:41 |
po prostu szok i brak s?ów !!! ja równie? przyjecha?em z ciekawo?ci zobaczy? ten meczyk ale to co ujrza?em i us?ysza?em to ... nawet nie wiem jak to nazwa?. w a klasie, przynajmniej w II grupie naprawd? nie ma takiego buractwa (gram w jednej z dru?yn). ten prostak z energii powinien by? ca?y w gipsie, ciekawe czy b?dzie takim chojrakiem na wyjazdach. dla torpeda szacunek a ten ?mieszny i przes?aby zespó? energii lepiej ?eby zosta? w tej b klasie i je?dzi? z tym kolesiem w gipsie do krzywego ko?a i takich tam. | |
obserwator. | 21.05.2007, 00:50:54 |
na wstepie chcialbym zaznaczyc ze z tego co mi wiadomo torpedo juz kilka lat istnieje.. natomiast energa ile z 2 lata to gora przeciez. to po 1, po 2 ze to zawodnik Energi to ok spoko ale kto powiedzial ze on gra?? moze jest zbyt slaby aby grac dlatego siedzi na lawie wypije piwo i mu sie agresor wlancza. Co do tego drugiego agresywnego "kibica" to eee nie wiem co to mu da ze najedzie na sedziego hmm sadze ze nic. Sedzia i tak nei zmieni decyzji ktore sadze ze nawet koledzy z Torpeda przyznaja byly czasem hehe dziwne
Takze poprosil bym nie utozsamiac zawodnikow GRAJACYCH Energi do tych siedzacych na lawce (tutaj mowa o koledze w gipsie). | |
wiking | 21.05.2007, 02:05:42 |
Ustalmy pewne fakty, kibicem na meczu B klasy moze byc kazdy - np. jakis Pan Stasiu ktory ciagnie winiacze przed monopolem. Natomiast druzyna Energi byla na boisku - tutaj proponuje zrobic gruba kreske. Jako zawodnik ktory gral na boisku nie bede sie wiecej wypowiadal co robili kibice bo mnie to malo wtedy interesowalo. W tym miejscu apeluje o rozroznianie tych dwoch spraw.
Druga sprawa, jezeli Torpedo bylo rzeczywiscie takie super w tym meczu, to dlaczego nie wygrali 5:0? Mieli wiecej z gry - to fakt, ale brakowalo strzalow i wykonczenia akcji...nie moga nawet powiedziec ze byli jakos bardzo blisko strzelenia drugiej bramki a jak sie strzela, pokazal Torpedo Darek w 81 minucie kiedy to rozmontowal obrone i strzelil piekna bramke z jakis 18 m. Szacunek dla graczy Torpedo za walke i pot zostawiony na boisku. Osobiscie uwazam ze na boisku zlej atmosfery nie bylo i takie rozne komentarze tylko niepotrzebnie podgrzewaja atmosfere - jakby bylo o czym pisac... chcecie dyskutowac, to porozmawiajmy o tym co sie dzialo na boisku! Nie robmy reklamy pseudokibicom... | |
tomtom | 21.05.2007, 07:48:44 |
Widz? Wiking, ?e si? kolegów t? grub? kresk? wypierasz. W sumie nic dziwnego je?li okazuj? si? takimi prostakami, ale czy nie boisz si? reakcji tych?e kolegów? To? oni ze swojego zachowania dumni wr?cz byli | |
kiero | 21.05.2007, 08:42:19 |
Kibic_ka ty masz problemy z rachunkami za energi? , jak by? nie skuma? (pr?d) | |
sopot | 21.05.2007, 08:51:26 |
Do wiking
Raczej nie powiedzialbym ,ze wasz zawodnik rozmontowal obrone Torpedo.Dla tego, ze jak pamietam, to byl faul i torpedowcy zamiast tego zeby pokryc zawodnikow Energii, to gadali ze soba kto jest winny.WOlny szybko rozegraliscie i to wszystko.Bramka byla ?adna bez dwuch zdan. No i wiecej sytuacji nie mieliscie(tz Energa).... | |
gracz Torpedo | 21.05.2007, 09:08:39 |
Co do meczu, to w du?ej mierze zgadzam si? z Wikingiem - Torpedo napotka?o twardy opór dobrze zorganizowanej w obronie Energi. A je?li ju? si? uda?o nam si? przedrze?, to dobrze broni? bramkarz (któremu notabene te? wyrwa?o si? kilka okrzyków podbnych do tych na trybunach). Sytuacji wi?c nie stworzyli?my zbyt wiele. Tu chyba troszk? zgubi?a nas taktyka. Naszym zadaniem na drug? po?ow? mia?o by? przede wszystkim jak najd?u?sze utrzymywanie si? przy pi?ce, a nie próba zwi?kszania minimalnego prowadzenia. Jako ?e Majew (napastnik Energii), który jak ryba w wodzie czuje si? szczególnie w kontrataku, napsu? nam sporo krwi w pierwszej po?owie, wycofali?my wi?c w zasadzie 4 pomocnika do obrony. I chyba z tego powodu mo?na uzna?, ?e zagrali?my troch? za bardzo asekuracyjnie. Co si? zem?ci?o, kiedy Mydlakowi wyszed? wspania?y strza? ratuj?cy Enerdze w ko?cówce remis. Moim zdaniem remis mo?na uzna? o tyle za wynik nie do ko?ca zas?u?ony, ?e Energa w zasadzie przez ca?y mecz mia?a powa?ny problem, aby konstruowa? sk?adne akcje, co nam akurat lepiej wychodzi?o. A to przecie? dru?yna goni?ca wynik powinna t? gr? prowadzi?, a nie liczy? ?e uda si? strza? ?ycia albo babol obro?cy. W takiej sytuacji mówi si?, ?e dru?yna prowadz?ca kontroluje gr?. Czyli konkluzja taka: remis sprawiedliwy o tyle, ?e Enerdze uda?o si? zatrzyma? naszych napastników, którzy zdobyli tylko jedn? bramk?, ale ze wskazaniem na Torpedo, bo gra Energi - szczególnie w drugiej po?owie - nie pozwala?a stwierdzi?, ?e nale?y jej si? bramka wyrównuj?ca. | |
gracz Torpedo | 21.05.2007, 09:14:33 |
To ?e zagapili?my si? przy tym wolnym, z którego pad?a bramka, absolutnie nas nie t?umaczy. Tysi?c razy nam trener powtarza?: analizowa? sytuacje i gada? b?dzie w szatni po meczu. No ale nie! My ci?gle wiemy swoje, wi?c kara jak najbardziej zas?u?ona. | |
gracz Torpedo | 21.05.2007, 09:16:11 |
W ka?dym razie - te? bym nie powiedzia?, ze nas Mydlak rozmontowa?. Raczej sami si? rozmontowali?my | |
viruss | 21.05.2007, 09:36:39 |
Widz? Wiking, ?e si? odcinasz grub? kresk?. Ale chyba zapomnia?e? o tym, co napisa?e? na Waszej stronce: "
Gor?co zapraszamy wszystkich sympatyków obu dru?yny oraz mi?o?ników sportu do kibicowania. Mamy nadziej? i? ca?e spotkanie przebiegnie w atmosferze pi?karskiego ?wi?ta jakie nie cz?sto mo?na spotka? na tym szczeblu rozgrywek!" Trudno si? nie zgodzi?, ?e ?wi?ta ?adnego nie widzia?em.. Koniec tematu, bo ch?opaki z Energii i tak widz? swoje. | |
gracz Torpedo | 21.05.2007, 09:41:47 |
Ciesz? mnie pozytywne opinie kibiców niezwi?zanych na temat wysokiego poziomu i niez?ej organizacji gry Torpedo. Zgadzam si? co do poziomu. B?d? jednak krytyczny. Z mojej perspektywy boiska widowisko nie by?o szczególnjie pi?kne. Obie ekipy zneutralizowa?y w duzym stopniu swój potencja? ofensywny. Do tego gra?y z du?? ofiarno?ci?. Wi?c mieli?my raczej mecz walki. W tych warunkach Torpedo nie zachwyci?o. Czego? jeszcze brakuje. | |
wiking | 21.05.2007, 11:12:57 |
Viruss, o co Ci generalnie chodzi? Pod tym co zacytowales dalej sie podpisuje i zdania nie zmienie - ja nie popieram takiego kibicowania jakie bylo na niedzielnym meczu, nigdy nie popieralem. Obie druzyny chcialy zeby mecz odbyl sie w dobrej atmosferze i na dobrym poziomie - wyszlo jak wyszlo, ale nie mozna za to winic zawodnikow z boiska, to jakas paranoja. Mialem zejsc z boiska i uciszac paru podchmielonych kolesi?
Do graczy Torpedo: rozmontowal nie musi koniecznie znaczyc ze objechal 10 zawodnikow - zagralismy szybko staly fragment gry, co zaskoczylo obrone ktora stanela i pozwolila Darkowi na wszystko... to tez jest sztuka. Sytuacji bylo wiecej, w pierwszej polowie przynajmniej 4 ale o szczegoly klocic sie nie bede. Przy okazji powiem, ze jezeli sie traci bramke w 30 minucie to nie trzeba ruszac odrazu do frontalnych atakow - szczegolnie jezeli gra sie specjalnie nie klei. Spokojne czekanie na bledy przeciwnika w ataku pozycyjnym tez sie jak widac oplaca, szczegolnie jezeli ma sie takich zawodnikow jak Majkel Generalnie bylo 1:1, za 2 lata nikt nie bedzie pamietal kto mial ile sytuacji pod bramka i ile % czasu przy pilce - jakby to sie liczylo to Barcelona zdobylaby przez ostatnie pare lat wszystkie trofea na swiecie. Na koniec (bo nie ma po co ciagnac tego tematu dalej) chce jeszcze raz podkreslic ze nie zycze sobie by ktokolwiek ocenial druzne (ktorej jestem kapitanem) pod katem wybrykow paru kibicow na trybunach! | |
sopot | 21.05.2007, 11:39:28 |
Przeciez to nie byli jacys tam kibice ,tylko wasi ZAWODNICY .....???? | |
iwon508 | 21.05.2007, 11:42:18 |
wiking zgadzam sie z toba ,bo przez tego w gipsie i innych mamy taka opinie i cierpi na tym klub ,szkoda ze nie mozna wybierac kibicow,opinia po meczu nie jest ciekawa.A teraz odwalcie sie od zawodnikow ENERGI bo to robi sie nudne.
| |
Krytyk | 21.05.2007, 11:57:03 |
Klub zawsze bedzie bra? odpowiedzialno?? za zachowanie swoich kibiców !! Tymbardziej je?eli w?ród nich s? sami ZAWODNICY !! | |
juluss | 21.05.2007, 12:35:07 |
Panowie z Energii, wyobra?cie sobie jakby na Wasz mecz przysz?a jaka? wa?na osoba reprezentuj?ca Waszego sponsora i usiad?a obok kolesia w gipsie. Pewnie powa?nie zastanowi?aby si? nad dalsz? wspó?prac?, i nie ?ciemniajcie ?e nic nie mogli?cie zrobi? bo dwóch najbardziej aktywnych "kibiców" to Wasi zawodnicy!- jeden w przerwie wcieli? si? w rol? trenera (gipsiarz oczywi?cie). Podobno jeste?cie zgran? paczk?, cytat z Waszej strony: "...paru dobrych kolegów wybra?o si? do Stargardu Szczeci?skiego" | |
Champion70 | 21.05.2007, 12:53:36 |
Id?c na mecz na szczycie,który mia? by? wielkim ?wi?tem pi?karskim mia?em nadziej?,?e zobacz? dobry mecz pomi?dzy najlepszymi ekipami B klasy.Niestety poziom gry bardzo mnie rozczarowa?.Wi?cej by?o kopaniny ni? gry w pi?k?,chco? przyznam,?e w obu zespo?ach by?o naprawd? kilku niez?ych grajków.Remis bardzo szcz??liwy dla Energii, której wyszed? strza? ?ycia.Du?o lepiej prezentowa?o sie Torpedo,które powinno wygrac conajmniej 3-4 bramkami.Nie wykorzystane sytuacje bardzo cz?sto sie mszcz? i tak by?o tym razem.Odno?nie kibicowania to musz? przyzna?,?e takiej "wiochy" to jeszcze nie widzia?em a gram w pi?ke wiele lat i w róznych ligach.Szkoda,ze musia?y tego s?uchac dzieci,które by?y na stadionie a przypominam,?e mecz odby? si? w centrum miasta a nie w jakie? wiosce zabitej deskami.Piszesz wiking,?e nie mo?esz bra? odpowiedzialno?ci za zachowanie waszych kibiców i nie mog?e? zej?? z boiska,?eby ich uspokoi? a na mecz mo?e przyj?c np.pan Stasiu.Troch? ?mieszne to t?umaczenie,ale najwi?kszymi krzykaczami byli wasi zawodnicy a jeden z nich tak si? wczu? w swoja rol?,?e w czasie przerwy w meczu wcieli? si? w trenera.Prawdziwy "trener'' musia? najpierw wys?uchac wywodów kolegi po fachu typu : po?am mu nogi,zapier....ch...itd a dopiero potem doszed? do g?osu.Ka?dy móg?(powinien)wtedy zareagowa? a wszyscy siedzieli cicho,wi?c nie t?umacz,?e nie mo?na by?o nic zrobi?.Jedyne co zrobi? Wasz trener to powiedzia?:nawet jak po?amiesz 10 torpedowcom nogi to nic nie da bo oni maja 30 zawodników!!!Nie?le sie z tego u?mia?em,fajny ten trenerek.Torpedo ?ycz? awansu do A kllasy a Energii zmiany trenera i wi?cej kultury na trybunach.
Pozdrawiam i mam nadziej?,?e obiektywnie cho? krytycznie oceni?em to co zobaczy?em,a nie jestem kibicem ani jednej ani drugiej druzyny. | |
gracz Torpedo | 21.05.2007, 12:59:41 |
Kontynuuj?c w?tek samego meczu. By? mo?e faktycznie, gdyby Energa aktywniej zaatakowa?a i odkry?a si?, to mog?oby si? to dla niej sko?czy? nie dobrze. Ale z 2 strony, je?li w drugiej po?owie Majew zosta? w duzej mierze wy??czony, to w zasadzie nie by?o armat. No bo, jaki by? wtedy pomys? Energi na zmian? korzystnego rezultatu, poza zasad? mo?e co? wpadnie? A przecie? nawet remis to chyba nie jest dla Energi dobry rezultat. Moim zdaniem w obu dru?ynach s?abo zagra?y skrzyd?a, które w niedostateczny sposób pomaga?y napastnikom w konstruowaniu akcji ofensywnych, cho? troch? lepiej gra skrzyd?ami wygl?da?a u nas. W ?rodku pola, wyró?nia? si? nasz rozgrywaj?cy Majek, ale nie na tyle, aby w pojedynke rz?dzi? i dzieli? na boisku. Obie obrony nie?le ustawione z pewnymi z ty?u stoperami i bramkarzami, ale do?? powa?ne b??dy (powiedzia?bym typowo B-klasowe) momentami si? zdarza?y. | |
gracz Torpedo | 21.05.2007, 13:09:01 |
B?d? si? upiera?, ?e kopaniny jednak nie by?o. By?o bardzo du?o walki, ma?o miejsca, sporo fauli i wypracowane zim? dobre przygotowanie fizyczne obu dru?yn. Jak wynika z dotychczasowych wypowiedzi, obie dru?yny te? zagra?y do?? asekuracyjnie. St?d akcje by?y rwane. Przy czym zaznaczam, Enerdze brakowa?o te? pomys?ów albo umiej?tno?ci ich wykonania. Je?li trener nie ma si?y przebicia, to trudno si? dziwi?. Torpedo skromnie, ale prowadzi?o, wi?c w pewnym stopniu jest wyt?umaczone za s?abo?? w ofensywie. Widowiska nie by?o, ale bezmy?lnej kopaniny absolutnie te? nie. | |
Champion70 | 21.05.2007, 13:18:18 |
Mo?e troche przesadzi?em z t? kopanin?,w szczególno?ci je?li chodzi o zespó? Torpedo.Faktycznie starali?cie si? grac pi?k? i wida? by?o przy ka?dym Waszym zagraniu jakis pomys? na gr? w przeciwie?stwie do Energi,która wybija?a pi?ke,aby do przodu.Widac prac? trenera Ma?olepszego,niestety stan boiska nie pozwala? na rozgrywanie ciekawszych akcji. | |
wiking | 21.05.2007, 13:20:38 |
O kibicowaniu jak juz pisalem wczesniej nie bede sie wiecej wypowiadal, bo to sie juz robi nudne.
Co od uwag "gipsiarza" w przerwie meczu to kolego Champion70 dobrze wiesz ze ciezko mu prewac monolog jak jest juz nakrecony. Zreszta powiedzialem mu wtedy co o tym mysle. Znam go od juniora, chlop jest impulsywny i dosc glosny - szczegolnie po paru piwach na sloncu. Emocje wziely gore, trzeba wyciagnac wnioski na przyszlosc ale bede sie upieral ze przerwa waznego meczu to nie jest pora na klotnie i przepychanki slowne z podchmielonymi kolegami. Koniec kropka. Champion70, tak obiektywnie te 3-4 bramki to skad mialy sie wziasc? Z przewagi w srodku pola? Gdzie strzaly na bramke, sytuacje sam na sam? Prosze Cie, Torpedo mialo malo takich sytuacji, a my jeszcze mniej dlatego bylo tylko 1:1. A co do trenera to przyganial kociol garnkowi - Skibicki to jest dopiero As przestworzy. | |
Champion70 | 21.05.2007, 16:00:41 |
Tak obiektywnie wiking to te 3-4 bramki powinny pa?? po Twoich b??dach w obronie.Kilka razy nie?le si? obci??e? i tylko dzi?ki ?wietnej postawie Waszego bramakarza Twoi koledzy nie stracili bramki.Faktem jest,?e Torpedo by?o du?o lepsze i mia?o przez ca?y mecz przewag? i powinno wygra?.Gdyby?cie byli lepsi napisa?bym to,ale tak nie by?o.Z trybun ?atwiej oceni? mi gr? obu dru?yn ni? Tobie b?d?c na boisku i b?d?c emocjonalnie zwi?zanych ze swoim zespo?em,wi?c uwie? mi,byli?cie du?o s?absi.Mimo wszystko mecz zako?czy? si? remisem i tyle na ten temat.Co do trenerów,to nie znam warsztatu trenerskiego Waszego,wi?c nie mog? ocenia?.S?ysza?em tylko od innych o jego "umiej?tno?ciach''.W wypowiedzi wy?ej chodzi?o mi bardziej o zachowanie tego pana i nic wi?cej a ty widz? si? od razu spinasz i szukasz róznych wyt?umacze? i porówna?.Ja by?em na meczu Torpedo-Energa i krótko go opisa?em.Koniec tematu | |
wiking | 21.05.2007, 17:09:01 |
Skoro Torpedo strzelilo w tej lidze 97 bramek a w tym meczu tylko jedna to znaczy ze z ta nasza obrona nie bylo wcale tak zle - nie ustrzeglem sie kilku bledow, zreszta nigdzie nie pisalem ze jestem nieomylny. Bramka dla Torpedo idzie na moje konto - zle wybilem pilke i to jest fakt. Reszta to gdybanie
Nie pisze ze bylismy lepsi, ale napewno nie bylismy duzo slabsi - jezeli jakas ekipa jest podczas meczu duzo mocniejsza to z latwoscia potrafi przekuc to na wynik, a tego Torpedo nie zaprezentowalo pomimo rzeczywiscie ladnej gry w srodku pola. Byl remis, jak to ktos ladnie napisal "ze wskazaniem na Torpedo " i to jest wg. mnie najlepsza ocena tego spotkania. | |
viruss | 21.05.2007, 17:14:14 |
By?o du?o zaci?to?ci z obu stron, nikt nie odpuszcza?, ka?dy walczy? do ko?ca. Mo?e i gra nie by?a najefektywniejsza, ale moim zdaniem to dlatego, ?e ka?da dru?yna zostawi?a du?o zdrowia na boisku i to trzeba pochwali?. B??dy pope?nia ka?dy, a gorzej od obro?cy ma ju? tylko bramkarz | |
gracz Torpedo | 21.05.2007, 17:31:18 |
Tak, tu jest chyba istota kwestii. A? sam si? sobie dziwi?, ?e mog?em napisa?, i? na takim lotnisku, jak Gedania by?o ma?o miejsca. A jednak. Min??e? rywala, prawie zawsze by?a asekuracja. Czu?e? si? nieswojo jak przy przyjmowaniu pi?ki nikt ci nie wisia? na plecach. Du?o rzeczy lepiej wida? z trybun, ale mimo wszystko co innego widzie?, co innego poczu?. Skutek: rwane akcje, niedok?adne podania widzieli wszyscy, przyczyn?: nieustann? presj? przeciwnika czuli tylko zawodnicy na placu | |
zico | 21.05.2007, 22:42:40 |
o czym wy wogole gadacie na dobra sprawe torpedo mialo jedna 100%sytuacje do strzelenia bramki i ja wykozystalo tak jak i my mielismy jedna lecz nieziostala wyjkozystana dwa razy nasz pomocnik w pierwszej polowie mial okazje strzelic lecz sie pomylil wiec w pierwszej jak i w drugiej polowie torpedo lepiej gralo ale nie mialo setek mysmy tez ich nie mieli ale te dwie nasze syt byly dogodniejsze niz w calym meczu mialo torpedo ale powtarzam jesli chodzi o sama gre to torpedo lepiej gralo...a co do wikinga to sie nie zgodze ze sie obcial kilka razy popelnil tylko jeden wielblad po ktorym padla bramka a pozniej to sie odbijaliscie od niego jak paczki w tlusty czwartek i taka prawda nie oklamujmy sie mecz byl waleczny ale nie miala zadna z druzyn stup[rocentowych sytuacji... | |
mlody21 | 21.05.2007, 23:08:28 |
Najsmieszniejsze jest w tym wszystkim to,ze wlasnie ten caly 'zico' mowi cos o zrobieniu jakiejs sytuacji na boisku... Chlopie przez caly mecz bylem przy Tobie z pilka chyba z 15 razy i wlasnie tyle razy(a moze i wiecej...)dostalem z tylu po nogach!kopnij sie w czolo i zastanow sie co potrafisz zrobic na boisku sam apozniej oceniaj swoich kolegow!co do Waszej druzyny to pewien respekt bo macie naprawde niezla ekipe i mysle,ze dlugo w B klasie nie pogracie...!a zatem zycze awansu!co do kibicow to jakas mi sie nie chce nic mowic!tylko szkoda,ze tego musieli sluchac male dzieciaki i dziewczyny
do wujkaAlfreda:niestety(oczywiscie dla Ciebie...) co do tej dziewczyny slodziutkiej to miales racje-jest zajeta przez moja skromna osobe | |
sopot | 22.05.2007, 00:50:42 |
No wlasnie,dobrze napisane ze " zico" to wiecej gadac potrafisz,niz grac no i faulowac i krzyczec 'zajeb mu po nogach'.Jestes tak slaby ze szkoda gadac.
Pozatym nasz ten sam zawodnik w drugiej polowie mial 2 sety,w jednej sytuacji zabardzo uderzel na sile i prosto w bramkarza(po odebraniu pilki w polu karnym kapitanowi Energii) , no a druga sytuacja,gdy ladnie go potraktowaliscie we trojke przed polem karnym..... | |
zico | 22.05.2007, 17:40:42 |
oj i tu sie mylicie dziewczynki ani razu nie krzyczalem aby ktos komus po nogach jechal bo to nie moj charakter a co do faulowania i ostrzejszej gry to jesli sie tego boicie to idzcie na balet bo w a klasie dopiero zobzczycie co to jest twarda gra a na jeszcze wyzszych szczeblach to juz nie wspominam bo pewnie wiekszosc z was wyzej nie grala i niewie o to jest gra w 3 lub 4 lidze niejest to zaden szczyt marzen tam grac ale jest to zupelna przepasc miedzy naszymi ligami i 3 liga o wiele bardziej sie rozni juz np od 4 | |
INTER_Krzywe_Ko?o | 22.05.2007, 18:26:09 |
Przestaniecie Wy sie kiedy? k?óci??? | |
Alek | 22.05.2007, 21:02:11 |
a kto si? tu k?óci?? | |
sopot | 22.05.2007, 21:36:05 |
ehh chlopczyku....a ty co wiesz o grze w 3 lub 4 lidze skoro sam siedzisz w b-klasie haha . a pozatym nikt nie placze ze byl faulowany.Chodzi mi o to, ze trzeba grac w pilke, a nie lamac komus nogi......
Koniec tematu | |
viruss | 22.05.2007, 23:41:00 |
A tak na marginesie, przekroczyli?my ponad sto komentarzy, to chyba rekord | |
INTER_Krzywe_Ko?o | 23.05.2007, 11:24:24 |
Do Alek:
Jak to kto si? k?óci?? Gracze Torpedo i Energy To powoli przestaje by? ?mieszne | |
Manjak01 | 23.05.2007, 12:06:40 |
"W a-klasie to jest dopiero twarda gra" - jako? tego nie zauwa?y?em, a jestem na ka?dym meczu KS Chwaszczyno. | |
gracz Torpedo | 23.05.2007, 12:50:38 |
No w?a?nie Zico. Przecie? ca?e ?ycie gra?e? w IV lidze Gedanii (cho? dziwne, ?e Jarka nie pami?tasz, a Pana Henia nie kojarzysz). Czy?by? po swoich meczech hobbistycznie ucz?szcza? na mecze w ni?szych klasach rozgrywkowych ogl?da? krew, pot i ?zy. | |
gracz Torpedo | 23.05.2007, 13:00:28 |
A przy okazji witam Manjaka. Ju? my?la?em, ?e zapomnia?e? o naszej B-klasie, gdzie przecie? stawia?e? pierwsze kibicowskie kroki. | |
zico | 23.05.2007, 16:43:41 |
oj bys sie zdziwil....gralem ktotko w 3 licze w uni tczew przez pol sezonu potem pszyszla poazna kontuzja a gdy si wyleczylem to wrocilem do gedanii a pana henia znam i to bardzo dobrze trenowal mnie dosyc dlugo..... | |
sopot | 24.05.2007, 00:01:43 |
Do qbaKKS
W naszym typowaniu 2:1 dla mnie ,tak jak w meczu milan-liverpool .Pozdrawiam | |