ZAPRASZAMY NA TURNIEJE PRZODKOWO CUP 2019/2020
PRZODKOWO CUP 2019 - ROCZNIK 2008 i MŁODSI - 23.11.2019 (SOBOTA) - 1 WOLNE MIEJSCE
PRZODKOWO CUP 2019 - ROCZNIK 2007 i MŁODSI - 30.11.2019 (SOBOTA) - 2 WOLNE MIEJSCA
PRZODKOWO CUP 2019 - ROCZNIK 2010 i MŁODSI - 01.12.2019 (NIEDZIELA) - WOLNE MIEJSCA
PRZODKOWO CUP 2019 - ROCZNIK 2009 i MŁODSI - 14.12.2019 (SOBOTA 13:00) - WOLNE MIEJSCA
PRZODKOWO CUP 2019 - SENIORZY OPEN - 20-22.12.2019
MENU
ROZGRYWKI 19/20
ARCHIWUM
POMORZE
ROZRYWKA
SERWIS
REKLAMA





V liga - grupa Gdańsk II - sezon 2006/2007



MECZE BEZPOŚREDNIE
M. Drużyna M PKT Z R P Bramki M PKT Z R P Bramki
1. Unia Tczew 30 71 22 5 3 91 - 20
2. Pomezania Malbork 30 68 22 2 6 65 - 32
3. Chojniczanka Chojnice 30 61 18 7 5 62 - 29
4. Subkowia Subkowy 30 57 17 6 7 57 - 39
5. Powiśle Stary Targ 30 51 16 3 11 54 - 34
6. Żuławy Nowy Dwór Gdański 30 47 14 5 11 50 - 37
7. Wisła Tczew 30 46 13 7 10 62 - 48
8. Grom Kleszczewo 30 38 12 2 16 44 - 58
9. Wda Lipusz 30 35 10 5 15 29 - 48
10. Borowiak Czersk 30 33 10 3 17 35 - 56
11. Pogoń Prabuty 30 32 9 5 16 34 - 57
12. Wisła Korzeniewo 30 31 9 4 17 44 - 70
13. Kolejarz Chojnice 30 30 7 9 14 36 - 54
14. Wietcisa Skarszewy 30 30 8 6 16 30 - 49
15. Błękitni Stare Pole 30 30 8 6 16 22 - 47
16. Osiczanka Osice 30 19 4 7 19 30 - 67
Ostatni komentarz dodał slasher 13.07.2007, 22:25:12



>> --------------- WYŚLIJ WYNIK --------------- <<


Kolejka 21 - 21/22. kwietnia 2007



Pogoń Prabuty 4 - 2 Grom Kleszczewo 21 kwietnia 2007 - 16:00
Wisła Tczew 1 - 5 Żuławy Nowy Dwór Gdański 21 kwietnia 2007 - 15:00
Wisła Korzeniewo 1 - 1 Osiczanka Osice 21 kwietnia 2007 - 11:00
Pomezania Malbork 1 - 0 Chojniczanka Chojnice 21 kwietnia 2007 - 16:00
Bramki Friszkemut 49
Błękitni Stare Pole 1 - 0 Powiśle Stary Targ
Bramki Czerwi?ski (k)
Kolejarz Chojnice 1 - 1 Subkowia Subkowy 21 kwietnia 2007 - 16:00
Wietcisa Skarszewy 1 - 3 Unia Tczew 21 kwietnia 2007 - 17:00
Borowiak Czersk 2 - 0 Wda Lipusz 22 kwietnia 2007 - 15:00
Bramki Stramol 44, Babi?ski 89

Komentarze:



 bojan7   08.04.2007, 10:46:24
no unia niech sie lepiej przygotuje w skarszewach nie odamy pola gra pozdro dla KS :D :D
 Madej-   12.04.2007, 22:27:44
Ok bojan napewno bedize Ci?zko....s?ysza?em ze jak wis?a przyjecha?a to niezla rozruba by?a hehe...ale unia jest zdecydowanie faworytem meczu.....ale w tej kolejce jest innny bardzo ciekawy mecz a mianowicie Pomezania Malbork-Chojniczanka Chojnice mam nadziele ze bedzie remis...



pozdro bojan;)
 Kubas_16   15.04.2007, 18:21:58
NO i subkowia na drugim miejscu!!walkower dla nas z lipuszem!!a na poczatku skazywali nas na spadek!!teraz to sie dziwicie!! :D :D :D :D :D :D
 wrobel9215   15.04.2007, 21:25:37
3 liga 3 liga RODE?KO!!!!
 Krystian861   16.04.2007, 16:57:17
Pogo? Prabuty - Brzoza Kleszczewo 0:1
Wis?a Tczew - ?u?awy Nowy Dwór Gda?ski 1:2
Wis?a Korzeniewo - Osiczanka Osice 1:0
Pomezania Malbork - Chojniczanka Chojnice 1:1
B??kitni Stare Pole - Powi?le Stary Targ 0:2
Kolejarz Chojnice - Subkowia Subkowy 1:3
Wietcisa Skarszewy - Unia Tczew 0:3
Borowiak Czersk - Wda Lipusz 2:1

adi jak forma Wdy przed meczem z Borowiakiem ?? jedziecie w najsilniejszym sk?adzie ??

pOzDo dla Wdy i ca?ej ligi :)
 777adi   16.04.2007, 17:38:38
Krystian861
Forma? jak widac po wynikach -kiepska!!!!NIE MAMY ZA SPECJALNIE W CZYM WYBIERA? !!!!ZRESZT? SI? NIE DZIWI? ZE TAK JEST.
 osice   17.04.2007, 07:24:08
Wis?a korzeniewo --- Osiczanka Osice
1 : 3

I taki b?dzie wynik Osice gór? :D
 Krystian861   17.04.2007, 09:27:42
777adi: to jak u nas ... chce ?eby ten mecz by? na dobrym poziomie ... niech wygra lepszy :) (mam nadzieje ?e to b?dzie Borowiak :) ) ...
R E K L A M A
20_PLN_NDB_728x90
 Kinia   17.04.2007, 11:35:16
gratulacje dla Osiczanki za ostatni mecz :love: :D wierze ze i tym razem wam sie powiedzie i ze wynik bedzie podobny jak ostatnio :D pozdrowienia dla ca?ej dru?yny w szczególnosci dla jednego z graczy :love: :love: :love: dodam, ?e jednego z braci ale nie bli?niaków hehe ;-)) pozdrawiam kibiców wszystkich dru?yn ;-))))
 Sz_Chojnice   17.04.2007, 14:39:36
Niby w Malborku mecz kolejki ale ostatnio forma obu dru?yn nie najlepsza... Zw?aszcza Pomezanii i tu upatruj? szansy dla Chojniczanki :) 2:1 dla nas :)
 Kibic CERAMIKA   17.04.2007, 16:57:30
czekamy na lipusz w A klasie, czekamy !!!! :@
 eXcential   17.04.2007, 18:20:39
Pomezania - Chojniczanka 2:0 :)
 bigi-13   17.04.2007, 18:31:16
Czekam na dobry mecz z uni? Tczew!! I zapraszam du?o kibiców z tczewa!!! niech si? kto? zg?osi do mnie z tczewa 4075364-to jest moj numer :P

licze na wygran? albo remis :D
 Madej-   17.04.2007, 19:10:52
w?tpie ze bedze jakas rozruba...wy jestescie raczej za lechi? co? Unia tez niby zgoda lechii
 Kibic CERAMIKA   18.04.2007, 16:50:49
hehe Unia zgoda lechii !?
jak juz to fan klubem...
z reszta pelno lechii tu w tej grupie :@

pozdro dla Wisly Tczew i wszystkich innych arkowcow !
do zobaczenia na meczu Kaszubii !
 wwKIBIC WDY   18.04.2007, 17:01:38
teraz trzega wygrac w czersku jak to jest wogole mozliwe dajcie choc kibicom powody do zadowolenia

lipusz zagra znowu w nie pelnym skladzie ale citko wraca jest nadzieja!!!moze wrescie jakos to bedzie wygladac na tym boisku a nie ze tylko paru zawodnikom(swieca,cypis,gustaw,sobaszkiewicz,mario,murzyn) chce sie grac w meczu a reszta stoji i statystuje tylko tym ludziom mozecie podziekowac z nie bylo kleski w kleszczewie
 wwKIBIC WDY   18.04.2007, 17:07:15
panowie zacznijcie grac na boisku a nie dyskutowac to sie juz robi nudne to przegrywanie jedna bramka a co do ceramika to jestescie za slabi zebymy grali w jednej lidze z nami my nie spadniemy bo baraze w razie czego wygramy a wynie macie na nie szans zobaczycie jak lipusz rozniesie borowika w czersku w koncu zaczna strzelac bramki i zaczna wygrywac do boju wda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 wwKIBIC WDY   18.04.2007, 17:10:19
ceramik nie zasluguje wogole zeby grac w a klasie a co dopiero w 5 lidze lipusz sobie nie moze poradzic a co dopiero wy
R E K L A M A
 dami91   18.04.2007, 20:32:00
wis?a korzeniewo 1: 3 OSICZANKA OSICE
sprawdzi sie to ja to wiem
 bigi-13   19.04.2007, 14:14:35
PO?OWA SKARSZEW JEST ZA ARK? A PO?OWA ZA LECHI? :P
 Madej-   19.04.2007, 21:24:19
Ja tam niejestem ani za Ark? ani za Lechi?
 OrkaPomezania   19.04.2007, 23:13:23
Pogon Prabuty 1-1 Brzoza Kleszczewo
Wisla Tczew 0-1 Zulawy Nowy Dwor Gdanski
Wisla Korzeniewo 2-0 Osiczanka Osice
Pomezania Malbork 3-1 Chojniczanka Chojnice
Blekitni Stare Pole 2-1 Powisle Stary Targ
Kolejarz Chojnice 1-0 Subkowia Subkowy
Wietcisa Skarszewy 2-2 Unia Tczew
Borowiak Czersk 0-0 Wda Lipusz
 Kibic CERAMIKA   20.04.2007, 15:39:46
moze i z borowiakem wygracie, ale zycze Wam zeby tak sie nie stalo i licze na baraz, w ktorym my zagramy z Wami !!
ale nie, wy oddacie walkowerem bo przeciez na mecz 11 nie uzbieracie, hahaha !
 Krystian861   20.04.2007, 17:36:31
Mecz Borowiak - Wda jest dla obu ekip szalenie wa?ny. Kto wygra b?dzie blisko utrzymania. A Ty: "Kibic CERAMIKA" przesta? tak gada?, bo jeszcze do ko?ca rozgrywek chyba 10 meczy jak dobrze licze, wi?c poczekajmy ... a mo?esz mi powiedzie? dlaczego tak si? uczepi?e? Wdy :)

777adi do zobaczenie w niedziele na mecz :) licze na dobre spotkanie ;)

pOzDrO z Czerska :p
 brzozak   20.04.2007, 18:18:27
Pogo? Prabuty - Brzoza- 0 2
Wis?a Tczew - ?u?awy Nowy Dwór 0 0
Korzeniewo - Osiczanka Osice - 2 1
Pomezania Malbork - Chojniczanka Chojnice 1 2
B??kitni Stare Pole - Powi?le Stary Targ 1 2
Kolejarz Chojnice - Subkowia Subkowy 1 1
Wietcisa Skarszewy - Unia Tczew - 1 3
Borowiak Czersk - Wda Lipusz 3 0
 brzozak   20.04.2007, 18:52:21
no prabuty przygoyujcie si? na baty i to porz?dne... bo Brzoza przyjezdza i b?dzie pogrom..... 8) 8) 8) 8)
 777adi   20.04.2007, 20:50:15
Krystian861-Wyje?dzam i mój pobyt na meczu jest?ALE LICZ? ZE SPOKOJNIE POWINIENEM ZDARZY?.ZOBACZYMY.TE? MYSL? ZE NIEZAWIEDZIEMY TYM RAZEM BO MAM JU? DO?? PRZEGRYWANIA 1 BRAMK?!!ILE MOZNA!!!
 bigi-13   21.04.2007, 12:09:26
KS Wietcisaaaa!!! :O :O

wietcisa nie da tak ?atwo wygra? z Unii!!!

B?dzie ciekawy mecz!!!
:idea: Trzeba jak?? zadyme zrobi? najlepiej :D
 bigi-13   21.04.2007, 12:16:42
Wietcisa- Uniia Tczew 2:1
pogo? prabuty-Brzoza Kleszczewo 3:1
Wis?a Tczew-?u?awy nowy dwór 0:1
wis?a korzeniewo - osiczanka osice 2:0
pomezania - chojniczanka 1:1
b?ekitni stare pola- powi?le stary targ 0:2
kolejarz-subkowia 0:2
borowiak-wda lipusz 2:1
 Kibic CERAMIKA   21.04.2007, 15:18:01
d?uzsza sparawa, ale warto byloby grac z nimi w jednej lidze ;P
 lopez86   21.04.2007, 15:48:13
w korzeniewie 1:1 sedzie skróci? mecz o 8 minut korzeniewo sprawdza?o karty i sami mieli bramkarza na lewo nie zgadza? sie dowód z kart? i Zdjecie sami wpadli i w dodatku mówili ze osice maj? juniorów z uni tczew:D pozdr dla uni zyczymy awansu!!!!!!!
 lopez86   21.04.2007, 15:51:36
korzniewo ma bramkarza na lewo sprawdzac ich
 lopez86   21.04.2007, 15:52:49
nie wie nawet kiedy sie urodzi?:D:D:D
 Krystian861   21.04.2007, 16:27:56
Ok. 30 min.: Pogo? - Brzoza 0:1
Ok. 60 min.: Wis?a T. - ?u?awy 0:3
 slasher   21.04.2007, 17:29:32
Ty lopez86 jestes zle poinformowany, bo bramkarz byl ok, tylko blad byl w jego karcie:) a ten 20 od was niech sie cieszy ze z tamtad zywy wyjechal hehe:)) Sprawdzajcie ich co tydzien, bo graja lewusami z tczewa jak nic.. akurat dziasiaj juniorzy unii miali swoj mecz, takze dzisiaj mieli szczescie. Milego spadku i kopania sie w a-klasie na boisku(jak to mozna nazwac boiskiem lool) pelnym cebuli i ziemniakow:)
 slasher   21.04.2007, 17:32:26
a propo obsady sedziowskiej to takich cienkich walow w swoim zyciu nie widzialem. glowny juz dawno powinien zakonczyc kariere nawet taaaaakie okulary mu nie pomogly nie panowal nad zawodami, i nie dziwie sie ze niektorzy potrafia ich nokautowac poziom ponizej b-klasy loool prosto do wroclawia:)))
 slasher   21.04.2007, 17:35:10
Klasa dla samego siebie jest stoper z druzyny z osic... szkoda ze nikt nie nauczyl go kopac pilki poprawnie, co prawda nie gramy dlugo w 5 lidze, ale nigdy nie widzialem goscia wykopujacego piatki z tzw. CZUBA buehehehe pzdr 4 all:)
 gumis2208   21.04.2007, 17:37:03
slasher! co ty za glupoty gadasz! ciesz sie ze nie przegraliscie dzieki sedziemu! a karty to wy sprawdzaluiscie i siew wam cos nie udalo bo Osiczanka gra czysto! to wy wywolaliscie te zamieszanie~! A waswz bramkarz nawt nie wie kiedy sie urodzil! beka z was!
 gumis2208   21.04.2007, 17:39:41
tylko ze te n stoper gral w 2 lidze jak bys nie wiedzial!mozesz tylko sie oed niego uczyc! buraki z tego korzeniewa az milo!
 slasher   21.04.2007, 17:44:35
o lool moze gral w drugiej lidze(bierek elektrycznych) ale chyba od konca i w obronie wystepowal z glownym arbitrem hehe
 slasher   21.04.2007, 17:48:47
Co jak co ale srednia wzrostu i postura fizyczna wskazuje na inny sport- skoki narciarskie hyh a ten 20-tka to juz przeszdl samego siebie mimo jego wyzwisk "ty pedale" jego pomalowane brwi wygladaly conajmniej niesmacznie:) za rok wasz stoper bedzie gwiazda polskiej SERIE A:) ajj wy buraczki...
 zawodnik   21.04.2007, 17:49:01
Ale beka, bramkarz z Wis?y Korzeniewo nie wie kiedy sie urodzi? :O. Pewnie jest adoptowany :D
 slasher   21.04.2007, 17:51:39
Co lopez zatkalo kakao?! Pewnie ty wasz stoper i 20-tka jedziecie w kolejarza, a a ty jestes stacja docelowa:)
 slasher   21.04.2007, 17:55:15
cienkie prabuty pokonaly jeszcze slabsza brzoze kleszczewo 4:2 8) moze nasz idol artur pesta wreszcie cos strzelil(tylko tym razem do wlasciwej bramki)
 slasher   21.04.2007, 17:58:33
acha do KUBAS_16 za co dostaliscie tego walkowera?
 kwasek_subkowia   21.04.2007, 18:25:22
do slasher. Lipusz nieprzyjechal na mecz.
 Katarzyna3   21.04.2007, 18:27:28
B??kitni Stare Pole 1-0 Powi?le Stary Targ
 irek22222   21.04.2007, 18:46:55
Kolejarz Chojnice 1 - 1 Subkowia Subkowy
 bigi-13   21.04.2007, 19:02:52
Wietcisaa Skarszewyy-Unia tczew 1:3
 menia   21.04.2007, 19:19:05
Bardzo interesuj?ce spotkanie w Prabutach.Szkoda ?e s?dzie nie da? pograc zawodnikom :(
 Madej-   21.04.2007, 21:05:08
Super Osiczanka:D:D





Kto LIDEREM JEST KTO LIDEREM JEST TYLKO UNIA NASZ KKS!
 slasher   21.04.2007, 21:12:10
super super... super serie a next year :D
 dami91   21.04.2007, 21:25:39
wis?a korzeniewo s? oszu?ci nas sprawdzali a sami s? lewusy i mówi? ze w osicach graj? m?odziki z uni tczew pozdro dla osiczanki osice
 slasher   22.04.2007, 08:38:42
Lewusy to jestescie wy, unia tak nie awansuje tylko pomezani i chojnice zobaczycie..)
 Krystian861   22.04.2007, 10:51:25
Relacja live: Borowiak Czersk - Wda Lipusz
http://www.borowiak.yoyo.pl/belive/
Zapraszam do czytania relacji live ... :)
 mateusz2332   22.04.2007, 10:55:52
No i zobaczymy dzi? kto b?dzie bli?ej utrzymania :P ja my?l? ?e WDA!!! :D :D :D
 Krystian861   22.04.2007, 11:00:19
a ja my?le ?e Borowiak :) zapowiada si? ciekaw mecz ... kto wygra b?dzie bli?ej utrzymania ... remis nikogo nie interesuje ...

mateusz2332: przyje?dzaj? od Was kibice do Czerska ??
 prabuciak   22.04.2007, 11:03:37
DO BRZOZAKA:..... :D :D :D no i jak tam z tymi batami dla Pogoni? 4:2 dla nas to chyba tylko ?wiadczy o totalnej pora?ce :P trudno,ale trzeba przyznac,?e po przerwie nie istnieli?cie!!!!!!!!! czsami trzeba spuscic g?owe i przyznac ze jest kto? od was lepszy... juz tylko 1 punkcik... Pozdro 8)
 brzozak   22.04.2007, 11:42:50
do "prabuciak"tak tylko pami?taj ?e my gramy za tydzie? z czerskiem i to jest raczej pewna wygrana a wy gracie w ?u?awach i raczej nie wygracie. a co do meczu to pierwsza p?owa dla nas a druga dla was. my nie wykazali?my sie w ataku bo poprzecha i pare innych sytuacji w pierwszej p?owie sie zem?ci?y. pozdro..
 Krystian861   22.04.2007, 13:48:47
brzozak nie b?d? taki pewny, ?e wygracie z nami ... zobaczymy po meczu ...

ja spadam na mecz Borowiak-Wda :)
 mateusz2332   22.04.2007, 16:16:36
Ju? tam s? 20 chyba :roll: do przerwy Borowiak prowadzi 1:0 :(



pozdro dla borowiaka
 mateusz2332   22.04.2007, 16:54:22
Koniec meczu :( :( Borowiak wygra? zas?u?enie :)
2:0

pozdro dla borowiaka
 Zyga9   22.04.2007, 18:29:16
A ja mysle ze awans uzyska na 99% Unia Tczew. Kto zagra w bara?u?? Ostatnio Chojniczanka spuscila zdecydowanie z tonu ale maja jeszcze przeciez mecz zalegly. Napewno do konca beda sie liczyc BENIAMINEK z Subków i Pomezania Malbork. Bo raczej ?u?awy mimo tego ze "klepi?" dos?ownie ka?dego to mieli zbyt du?? strat? do zespo?ów walcz?cych o "przepustk?" do IV ligii.
 Krystian861   22.04.2007, 19:14:20
Wda macie szcz??cie ?e nie przegrali?cie wy?ej ... s?dzia Wam pomaga? ... dwa karne dla nas nie podyktowane ... spalone odgwizda? jak nasz wychodzi? na spalone ok. 4 takie sytuacje (nie powinno by? spalonego) trzeba z arbitrami do Wroc?awia jecha? !!! ... ale za to by? dobry poziom kibicowania ... pierwsza po?owa wyrównana w kibicowaniu w drugiej nasza wygrana bo Wy chyba odpó?cili?cie :)

pOzDrO Wda ...
 777adi   22.04.2007, 19:51:39
,,s?dzia wam pomaga?-?mieszne mecz si? wygra?o a wy jeszcze pretensje do s?dziego!!!parodia!!!co do karnych to zapytaj sie sam waszych zawodników ze ich nie by?o!!!nawet zawodnik BOROWIAKA MI SAM POWIEDZIA? OD RAZU NIC NIE BY?O A JA MU TO SAMO PRZYZNA?EM RACJ? !!!TO NIE PISZ O KARNYCH KTÓRYCH NIE BY?O.GRATULIUJ? ZWYCI?STWA!!A NAM SI? NIE DZIWI? SKORO NA JEDEN Z WAZNIEJSZYCH SPOTKAN CZ??? ZAWODNIKÓW JEDNYM S?OWEM NIE MIA?O OCHOTY POJECHA? BRAK AMBICJI SPORTOWYCH!!!!ZA?OSNE STARZY ZAWODNICY PO TRZYDZIE?CI LAT BIEGAJA BO MUSZA BO NIE MA KOMU A M?ODZI MAJA TO GDZIE? TO NA CO MO?NA LICZY?!!!JEDYNIE NA SPADEK Z HONOREM DLA NAS SAMYCH ZA AMBICJE I ZE JESZCZE GRAMY I CHCEMY GRA? ALE NIE WSZYSCY TO DOCENIAJ?!!JAK BYM CHCIA? TEZ MÓG?BYM POWIEDZIEC KONIEC ALE MAM SZACUNEK DLA KOLEGÓW KTÓRZY CHOCIA? JESZSCZE CHC? POWALCZY? A WALCZY? B?DZIEMY DO KONCA NAWET JAK SPADNIEMY!!!
 Krystian861   22.04.2007, 19:58:37
777adi: mo?e w niektórych sytuacjach nie by?o karnych, ale pare kontrowersyjnych sytuacji by?o ... z tymi s?dziami powinno si? jecha? z miejsca do Wroc?awia !!!!!!!!!!!!

a Ty sobie kawa? robisz ?e nam pomaga? ???? bo bardzo si? u?mia?em z tego ...

pozdrawiam
 777adi   22.04.2007, 20:15:58
TO PRZYTOCZY?EM TWOJE S?OWA!!!JA TEGO NIE NAPISA??M ZE WAM POMAGA?!!S?DZIOWA? JAK POTRAFI?.A CO DO KARNYCH TERAZ SAM SIE PRZYZNA?E? ZE NIC NIE BY?O, TYLKO FANTAZJA I ZE KIBICUJESZ Borowiakowi i dlatego tak trzymasz stron? Borowiaka ale masz prawo.Dlatego Ci wybaczam.A do tego ze wygrali?cie nie mam watpliwo?ci -?wiadczy wynik.ale jak napisa?em nie dziwi? si? ze nie mamy wyników korzystnych,tylko cieszy? si? ze jeszcze gramy.
 CzarekFans   22.04.2007, 20:18:52
Do 777adi; Nie t?umacz si?.....u nas tez nie by?o paru ch?opaków i co ?yso Ci :idea: Borowiak was cisno? brzez ca?e spotkanie ....nawet wasi kibice na trybunach mówili ?e Borowiak nas Ci?nie jak...... :P :P
 Krystian861   22.04.2007, 20:25:18
777adi sroki ?le zrozumia?em ;) ?apiesz mie za s?owa ... wszyscy na stadionie widzieli ?e by? przynajmiej jeden karny ... a pami?tasz ?mieszn? sytuacje jak s?dzia chcia? da? ?ó?t? kartke za faul ale bez karnego :p wtedy do niego podbieg?e? ... (przynajmiej tak to wygl?da?o ?e chcia? da? kartke Waszemu), o co tam chodzi?o ??

oki ja ko?cze temat, bo nawet je?li Wam pomaga? to i tak mamy 3 pkt i to si? liczy ... wed?ug mnie by?e? zawodnikiem meczu po stronie Wdy ... pozdrawiam ...
 777adi   22.04.2007, 20:45:36
Sorki ze ?api? za s?ówka ale taki jestem.A CO DO TEJ SYTUACJI TO WIDOCZNIE MAM DAR PRZEKONYWANIA SKORO S?DZIA ZMIENI? DECYZJ?!!!!
/?ARTY ZARTAMI/JESTE?MY DORO?LI I JEDNO JEST PEWNE WYGRALI?CIE I ZAS?U?YLKI?CIE NA ZWYCI?STWO!!!!
 lopez86   22.04.2007, 21:26:40
pozdr. dla UNI TCZEW awans pewny :blink:
 dolar   22.04.2007, 22:38:23
Witam!!!!Kapitan Osic biega za sedzia 90 minut i caly czas rozmawia, tak jak i reszta druzyny:) chlopaki nawet na rynek sie nie nadaja, bo slabe gadane maja;) a podobno gram w drugiej lidze??chyba w fm:) pozdro
 CzarekFans   23.04.2007, 08:07:35
MLKS MLKS MLKS MLKS LALALALALALALA x3
Wczoraj obieca?e? mi na pewno ?e 3 pkt dzisiaj b?d? ...Dzi?ki ;D
 Dj_Cargo   23.04.2007, 19:51:53
Na któr? i gdzie jest mecz Subkowia - Stare Pole ??? :idea: :idea: :idea: Chce bardzo zobaczyc jak Subkowia pyka pi?k?... :P
B?de wdzi?czny 8)

Pozdrowienia z Rajków dla Subkowii :D :D :D
 Dj_Cargo   23.04.2007, 19:53:10
Aha mo?e kto? poda z Subków nr gg ?ebym mia? kontakt w razie czego :D :D :D prosz? :P
Zaloguj się, aby dodać komentarz:
Login:
Hasło:

Jeżeli jeszcze nie masz konta - zarejestruj się

Nie pamiętam hasła

© Pomorski Futbol 2003-2019 WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE